Kızgın Adam

Yazara ait Toplam: 66 yazı bulunuyor
14 Eylül 2012 Cuma 13:38

Emeklilikte Yaşa Takılanlara Davet!

Bizim Berat Erkök, Faruk Çelik'e yaklaştı ve...
"Emeklilikte yaşa takılanlara yönelik haksızlığı ne zaman gidereceksiniz!" diye sordu.
Bakanın yanında Mustafa Destici de vardı!..




"Artık bizden pek bahsetmiyorsun?"
Doğru.
İhmal ettik.
İhmale karşılık ihmal!..
Bakın arkadaşlar; bizden Tandoğan mitingi istediniz.
Dedim ki, "Kimse gelmez rezil oluruz!"
"Hayır biz sağlamız!" dediniz.
Korktum yapmadım.
Sonra...
BBP Lideri Mustafa Destici bir miting düzenledi.
Emeklilikte Yaşa Takılanlara çağrıda bulunduk:
"İmkanı olanlar gelsin, bir pankart, bir döviz açsın. Medya orada!.."
Gelen bir kişi bile olmadı!..
Sayın Destici sordu bana:
"Seninkiler nerede?.."
Dedim ki,
"Yol paraları yokmuş!..
*
Sıkıntı tabii...
Sen eylemlerine katılmazsan nasıl sonuç alacaksın?..
Tamam, kimisinin beş parası yoktur.
Ama, insaf...
Ulus'tan yürüme mesafesi on dakika!..
Nice sigara içinler var, birgünlük sigara parasını eyleme verseler!...
Şimdi,bir haber:
Dün, bizim Berat Erkök, Sivas Günlerindeydi.
Oraya, BBP Genel Başkanı Mustafa Destici ile Bakan Faruk Çelik de gitmişti.
Bizim Muhabir Berat Erkök, ikisi bir aradayken Bakan Çelik'e sordu:
"Emeklilikte Yaşa Takılanlara yönelik haksızlığı ne zaman gidereceksiniz Sayın Bakan?!"
Sayın Destici hemen araya girdi:
"Doğru Sayın Bakan ne zaman giderecek siniz?.."
Bakan gülümsedi.
"Bunları daha sonra konuşsak" dedi.
Berat Erkök ısrar etti.
Bakan,
"Sonra konuşalım, bak şimdi ortamı değil" karşılığını verdi.
Olumlu bir mesaj yok ama konunuz tam yerinde!..
Peki siz nerdesiniz?..
Arkadaşlar, ben işinizin olmasını istiyor ve çabalıyorum.
Sizlerden bazıları da çabalıyor.
Ama bazıları, "Armut piş ağzıma düş!" havasında.
Bakın, Meclis önünde 7 Ekim eylemi var.
Demokratik bir eylem.
Kırma dökme yok, talep iletme var.
Şimdi...
Tek tek sayacağım...
Kaç kişi gelmiş...
Binden az ise bu iş olmaz!..
Çok ise, medyada geniş yer bulur.
Seçimler de yakın!..
Benden söylemesi...
Ben orada olacağım kısmetse, ya siz?..
Göreceğiz!..





Bu yazıya yapılan yorumlar

haydar / bursa
30 Eylül 2012 Pazar - 13:12

sayın kızgın adam NUMAN KURTULMUŞ daha önce sizin aracılığnızla bizlere destek vermişti.sizlerin yanındayım demişti.şimdi akpartiye geçti.bir hatırlatsanız bizim konuyu başbakana daha iyi iletebilir.madurlardan kurtulmuşun bilgisi var.
ramazan keleş / HATAY
30 Eylül 2012 Pazar - 11:18

kızgın adam öncelikle herşey çok teşekkürler.birkaç satır yazı yazıyorsun hepimiz mest oluyoruz,2 ayda bir defa değil de ayda 3 defa yapsanız bizler çok daha mutlu olacağız umutlanacağız.Madem ki bu işe baş koydunuz emek veriyorsunuz biz madurları yazılarınızdan uyarı ve oluşumlardan gelişmelerden olabileceklerden mahrum bırakmayın .yazılarınıza çok aç ve muhtacız
inanın bu yazınızı 20 defa dır okuyorum.değişiklik olsun da istemiyor değilim.umuttla bir ümitle yeni yazılarınızı güzel haberlerinizi bilgilendirmenizi bekliyorum.selamlarımı hörmetleri mi arzediyorum...
ayhan cakır / izmir
29 Eylül 2012 Cumartesi - 23:25

izmirli madurlar hakan arkadas araba ayarlamıs telefonlarımızı arayın gıtmek ısteyenlere onemle duyrululur benım tlf 5sızlere rıcam arayın konusalım
can kara / Ankara
29 Eylül 2012 Cumartesi - 19:18

Alevi-Bektaşi dernekleri de 07 Ekim 2012 de Ankara da miting düzenliyor.Ulaşım için onların araçlarınsan da faydalanabiliriz.PARAM YOK YOKSA GELİRDİM.YADA OTOBÜS KALDIRILSA GELİRDİM.DİYEN ARKADAŞLAR İLLERİNDE CEMEVLERİ İLE İRTİBATA GEÇEBİLİRLER.. TÜM CEMEVLERİMİZDEN ARAÇLAR KALDIRILACAKTIR...
NOT : 6 Ekim cumartesi gecesi tüm Cemevlerinden Ankara'ya araçlar kaldırılacaktır..PİR SULTAN ABDAL KÜLTÜR DERNEĞİ olarak Alevi Bektaşi Federasyonu, Alevi Dernekler Federasyonu öncülüğünde gerçekleşecek “Laik, Demokratik Türkiye İçin Eşit Yurttaşlık Hakkı” için mitingi
hüseyin / ist
29 Eylül 2012 Cumartesi - 16:18

arkadaşlar ben cok önceyazdigim yazilarda bu siyasitcilegüvenmeyin demiştim nitekim şidiki hükümüt 48 ve49 yaşinda erken emekli oluyorlardiye şimdi yeniyasa cikarmakicin 55 yaşa cikalmaya ula şiyolmuş biz bizim hakimizyiniyol derken yeni bizim gibi madur yalatacaklar amdahada bazi insanlalimiz bunlari kolluyor ve övüyorlar dahanelesini övüyolsunuz hep hakinizyiniyor dahada dini koluyor diye oyvelenler var sizi vebizim dini duygularimizi sömuluyorlar anlayin artik ey insa oglu kafani kullan bunlar oyicin her şey yapar daha anlamadisaniz ben ne söyleyim anlayanaaaa
ayhan eser /
29 Eylül 2012 Cumartesi - 15:52

İnaşallah bizde orda olacağız Serdar bey sağolasın
MEHTİ / İZMİR
28 Eylül 2012 Cuma - 22:31

BUGÜN HAKAN ARKADAŞIM OTOBÜS AYARLADIĞINI VE 70 TL'YE GÖTÜRÜP GETİRİLECEĞİMİZİ ENİMLE PAYLAŞTI ARKADAŞLAR ENİM SOYADIM BIKMAZ AMA ARTIK MAĞDUR OLMAKTAN BIKTIM EN BU BASIN AÇIKLAMASINDA YADA ADI NEYSE MİTİNGE KATILMA İSTİYORUM MAĞDURİYETİM HAT SAFFAYA VARDI ARTIK 9800 GÜN PRİM VE 29 YIL SİGORTALIK SÜREME RAĞMEN EMEKLİ EDİLMİYOR VE DAHA 2,5 YIL DAHA EKLEMEM İSTENİYOR. BİRAZ BENİM KONUMUMDA İR ARKADAŞLA GÖRÜŞTÜĞÜMDE YARAMIN ŞELALE Gİİ KANADIĞINI HİSSETTİM KARDEŞLERİM BU KONU ARTIK TAKKKK DEDİİİ ELİNİZ LİTFEN TAŞIN ALTINA KOYUN YAA NASIL BİR HAK Kİ İNSANA BU ZULMU YAPSIN BİR TARAFAT ŞEHİTLER BİR TARAFTA MAĞDURLAR NASIL BİR ÜLKEYİZ YAHUUU ALLAH SABIR VE SELAMET VERMESİ DİLEKLERİM HAKAN KARDEŞİME TEŞEKKÜR EDERİM KATILIMCI OLACAĞIMI BURADA TÜM MAĞDURLARA GAYRET ETMELERİ İÇİN YAZMA GEREĞİ DUYDUM BENİM MAİLİM mehti_bikmaz@yahoo.com bağlantı kurmak isteyenler için cep numaram 0536 353 6501 SEVGİ VE GAYRETLERİMİZLE HEP BİRLİKTE BU HATAYA DUR DEMEK ÜZERE SEVGİLERİMLE MEHTİ
vahid muammer /
28 Eylül 2012 Cuma - 20:15

bu mitinge müsait olanlar mutlaka katılsın arkadaşlar ben özel nedenim ile gelemeiyorum ancak başka bir tarihte kine mutlaka katılacağım ömrüm yeterse hatta daha iyisini düşüneceğim bu işin artık patlama noktasına geldiğini belirterek acil bir kanunla emekli edilmemiz gerekmektedir başka bir alternatif kabul etmiyoruz bunun için savaşacağız zafer haklının ve korkmadan hakkını savunanındır...
tarkan İLBEY / balıkesir
28 Eylül 2012 Cuma - 20:10

BAŞBAKANA MEKTUP, BAŞBAKANIM, BİZLER 1999 öncesi işe girmiş o çoçuklarıyız. üç dönem ailecekte size oy verdik, beni SURİYELİ O çoçukları, yeşil kartlı o çoçukları, dul o çoçukları, terör mağduru o çoçukları, özürlü o çoçukları, bakıcı parası alan o çoçukları ilgilendirmiyor herkes kendine bakar güzel başbakanım karadenizlisin bende karadenizliyim emekli astsubayım 2009 doldurdum bana yaş vurdu, bak ite köpeğe muhtaç olduk, tefecilere düştük, çoçuğumuz nafakasını veremiyorum, insanlar bir şekilde yıpranır dilekçesini verir ele geçirdiğiniz anayasa mahkemesini bunu iptal etmiş, siz başkalarının yaptığı hatayı devam ettiriyorsunuz, çok mağdur insan var SAĞLIK hizmeti yok, maaş yok, ikramiye yok, açız. eğer bunları biliyorsanız görüryorsanız
yaş takılanlar / istanbul.
28 Eylül 2012 Cuma - 16:54

İZMiR ŞEHRİNDEN MİTİNGE KATILANLARA DUYURU

İZMİRDEN MİTİNGE KATILMAK İSTEYİP OTOBÜSLE GELECEKLER MUTLŞAKA Hakan /izmir
Tel: 05369541918
Samimi olan ara, koskoca izmir 1 otobüs dolduramazsa yazık!!!
hakan / izmir
28 Eylül 2012 Cuma - 11:54
bismillahirrahmanirrahim.arkadaşlar ben hakan kalaycı.bu işin altına elimizi sokmadan bu iş olmayacak.besmeleyle bir otobüs organizasyonu başlatıyorum.haydi izmirin efeleri bu işi bitirelim.05369541918 burdan beni arayın.2011model otobüs.

MİTİNG DEĞİL-BASIN A / İZİNLER BUNA GÖRE AL
28 Eylül 2012 Cuma - 14:21
BASIN AÇIKLAMASI YER VE SAATİ

07 EKİM 2012 PAZAR
YKM ÖNÜ SAAT 12:00
KIZILAY / ANKARA

İZİNLER BUNA GÖRE ALINDI...

MİTİNG DEĞİL .BİZLER AMATÖR HALİMİZLE ANCAK BUNU YAPABİLİRİZ

BASIN AÇIKLAMASI

BASIN AÇIKLAMASI

BASIN AÇIKLAMASI

TOPLANTIMIZIN ADI BU

***hadi bakalım başka ne mana yapacak ne kaldı,

izmir yaşa takılanlar her şey organisazyon bile otobüsler organizasyon bile hazır,
***aramazsanız samimiyetini bişe dencek yok si diye düşünlüyor.
BASIN AÇIKLAMASI / YKM ÖNÜ /KIZILAY
28 Eylül 2012 Cuma - 16:52

BASIN AÇIKLAMASI YER VE SAATİ

07 EKİM 2012 PAZAR
YKM ÖNÜ SAAT 12:00
KIZILAY / ANKARA

İZİNLER BUNA GÖRE ALINDI...

** MİTİNG DEĞİL **
BİZLER AMATÖR HALİMİZLE ANCAK BUNU YAPABİLİRİZ

TOPLANTIMIZIN ADI ŞUDUR = * BASIN AÇIKLAMASI *
BASIN AÇIKLAMASI

BASIN AÇIKLAMASI

BASIN AÇIKLAMASI
EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR FACEBOOK GRUBU
NOT: Yer değişikliği diğer eylem ile çakışma yaşanıp, yetkililere iletmeye çalışacağımız mesajımızın arada kaynamaması tavsiye edildiği içindir.
BASIN AÇIKLAMASI / YKM ÖNÜ/KIZILAY
28 Eylül 2012 Cuma - 16:51

BASIN AÇIKLAMASI YER VE SAATİ

07 EKİM 2012 PAZAR
YKM ÖNÜ SAAT 12:00
KIZILAY / ANKARA

İZİNLER BUNA GÖRE ALINDI...

** MİTİNG DEĞİL **
BİZLER AMATÖR HALİMİZLE ANCAK BUNU YAPABİLİRİZ

BASIN AÇIKLAMASI

BASIN AÇIKLAMASI

BASIN AÇIKLAMASI

BASIN AÇIKLAMASI

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR FACEBOOK GRUBU

NOT: Yer değişikliği diğer eylem ile çakışma yaşanıp, yetkililere iletmeye çalışacağımız mesajımızın arada kaynamaması tavsiye edildiği içindir.
anıl / keçiören
28 Eylül 2012 Cuma - 16:07

hükümet duy sesimizi içte bu keçiörenin ayak sesleri 7 ekimde geliyoruz basın mitingine yaş mağturları olarak
ilkay / keçiören
28 Eylül 2012 Cuma - 16:05

7 ekimde basın açıklamasına katılım göstereceğim
İSMAİL / KEÇİÖREN
28 Eylül 2012 Cuma - 16:03

yaşa takılanlardan biriyim 7 ekimdeki basın mitingine katılım sağlayacağım
hakan / izmir
28 Eylül 2012 Cuma - 16:02

arkadaşlar.izmirden ankara mitingine gitmek isteyenler arasın.tel.no.05369541918 gidiş
SERKAN / KEÇİÖREN
28 Eylül 2012 Cuma - 16:01

YAŞ MAĞTURUYUM 7 EKİMDEKİ HAKKIMI ARAMAK İÇİN ORDAYIM
TURAN / KEÇİÖREN
28 Eylül 2012 Cuma - 15:56

HAYDİ DURMA 7 EKİMDE HAKKINI ALMAK İÇİN ORDA OL YERİNİ AL
NİYAZİ / KEÇİÖREN
28 Eylül 2012 Cuma - 15:55

KEÇİÖRENDEN KALABALIK OLARAK 7 EKİMDE BASIN AÇIKLAMASINA GELİYORUZ
CEVDET / KEÇİÖREN
28 Eylül 2012 Cuma - 15:54

7 EKİMDE GELİYORUZ DUY SESİMİZİ HÜKÜMET
TAYFUR / KEÇİÖREN
28 Eylül 2012 Cuma - 15:53

7 EKİMDE GELİYORUZ
UFUK / KEÇİÖREN
28 Eylül 2012 Cuma - 15:52

GRUP OLARAK 7 EKİMDEKİ BASIN ACIKLAMASINA GELİYORUZ
SERKAN / KEÇİÖREN
28 Eylül 2012 Cuma - 15:52

7 EKİMDEKİ BASIN MİTİNGİNE KATILIYORUM
SİNAN / KEÇİÖREN/ANKARA
28 Eylül 2012 Cuma - 15:51

7 EKİMDE ORDAYIM
RECEP / KEÇİÖREN/ANKARA
28 Eylül 2012 Cuma - 15:50

YAŞI BEKLEYEN KEÇÖREN MAHTURLARI OLARAK 7 EKİMDE GELİYORUM
vedat / ankara
28 Eylül 2012 Cuma - 15:48

emeklilikde yaşı bekleyen arkadaşlar 7 ekim inşallah bizim günümüz olacak haklıyız kazanacağız
faruk /
28 Eylül 2012 Cuma - 15:46

emeklilikde yaşı bekleyenler unutma 7 ekim pazarı katılım göster gelemiyorum deme gel mutlaka
murat / ankara
28 Eylül 2012 Cuma - 15:44

haydi durmayın öyle sevinçlerler çoşalım 7 ekimde ankaradaki basın mitingimize katılalım
naim / ankara
28 Eylül 2012 Cuma - 15:41

hakkımızı aramak için 7 ekimde geliyorum
tayfur / ankara
28 Eylül 2012 Cuma - 15:27

yaşa takılan arkaşlarımızı iyi bilgilendirelim kesin adresi ona göre verelim herkes bir adres yazıyor basın açıklaması deniyor katılım çok olacak arkaşlar miting havasında geçeçek bilginiz olsun
recep / ank
28 Eylül 2012 Cuma - 15:22

arkadaşlar herkes birşeyler yazıyor 7 ekim nerde buluşacağız sgk ihtiyarlık önü deniliyor yok efendim ykm önü deniliyor kesin olarak nerede olacak bilgilendirilirse iyi olur şehir dışından geleçek arkadaşlar var
MİTİNG DEĞİL-BASIN A / İZİNLER BUNA GÖRE AL
28 Eylül 2012 Cuma - 14:21

BASIN AÇIKLAMASI YER VE SAATİ

07 EKİM 2012 PAZAR
YKM ÖNÜ SAAT 12:00
KIZILAY / ANKARA

İZİNLER BUNA GÖRE ALINDI...

MİTİNG DEĞİL .BİZLER AMATÖR HALİMİZLE ANCAK BUNU YAPABİLİRİZ

BASIN AÇIKLAMASI

BASIN AÇIKLAMASI

BASIN AÇIKLAMASI

TOPLANTIMIZIN ADI BU
hakan / izmir
28 Eylül 2012 Cuma - 12:04

haydi yaş mağduru kardeşlerim.izmirden birleşelim.işte otobüs programımızda hazır.şimdi kendimizi gösterme zamanı.allahın izniyle size istediğiniz kadar otobüs bulucam.hadi kardeşlerim.bismillah.
hakan / izmir
28 Eylül 2012 Cuma - 11:54

bismillahirrahmanirrahim.arkadaşlar ben hakan kalaycı.bu işin altına elimizi sokmadan bu iş olmayacak.besmeleyle bir otobüs organizasyonu başlatıyorum.haydi izmirin efeleri bu işi bitirelim.05369541918 burdan beni arayın.2011model otobüs.
yaş tak / İSTANBUL.
28 Eylül 2012 Cuma - 10:21

***YAŞ MAĞDURLARI

*****DERNEK KURMAK İSTEYEN YAŞMAĞDURLARINA DUYURU,


****YAŞ MAĞDURLARI HAKLARINIZI NE ŞEKİLDE ALABİLECEĞİNİZ DE ORTADA

**HAKLARINIZI NE ŞEKİLDE ALAMAYACAĞINIZ DA ORDA,

***KIZNIG ADA,ALİ TEZE, BBP GN BŞK DESTİCİYE TEŞEKÜR.

***DERNEK KURMAK MI İSTİYORSUNUZ

***KIZILAYA GELİRSİNİZ MİTİNG ALANINA,

***MİTİNGE GELEN YAŞ MAĞDURLARIYLA TANIŞIR GÖRÜŞÜRSÜNÜZ,

**HERKES BİRİBİRNE CEP TELEFONLARININ VERİRİ.

**MİTİNG ALANI,

**NASIL YAPACAKSINIZ

**ÖRNEK :MİTİNG ALANINDA,

AYŞE ,MERHAHBA NERDEN GELDİNİZ İSTANBUL, FATMA BEN İZMİRDEN GELDİM, BEN ANKARALIYIM, İZMİRLİ OLAN, İZMİRLİL, İST OLAN İST ,ANKARA OLAN ANKRTALININ CEP TEL ALIR, 7 EKİM 2012 SAAT 12 KONUŞULUR, ÖRNEK 30 EKİMDE BASMANİYE , VEYA TAKSİMDE ÇAY BAHÇESİMNDE BULUŞALIM HERKES BİRBİRİYLE HABERLEŞİR, DERNEK KURAR
BU BU KADAR ZOR MU YAWWWWWWWWWWWW

BİR DAHA BBP GN BŞK DESTİCİLER, KIZGIN ADAMLAR, ALİE TEZELLER SERDAR ERSEVERLER OLMAYABİLİR
**AKLINIZI BAŞINIZA DEVŞİRİN KIZILAYA SGK ESKİ BİNA ÖNÜNE 7 EKİM 2012 TARİHİNDE SAAT 12 DE HERKES GELİP ANAYADAL GHAKLARINI KULLANMALI,

DİYER DÜŞÜLÜNOYPOR,

HERKES ARKADAŞLARINA TEL ETSİN HABERLEŞSİN DİYE DÜŞÜNLÜYOR
GÜLAY / ANKARA
28 Eylül 2012 Cuma - 09:45

Gerçekten katılıyorum. 7 Ekimde bizler derdimizi anlatmaya gideceğiz. Abuk subuk etrafa saldıran insanlara prim yaptırmayalım. Aramıza sızabilirler dikkatli olmalıyız. Lütfen dikkate alın arkadaşlar.
yaş magduru /
28 Eylül 2012 Cuma - 08:22

bu esnaf odaları yıllık aıdat toplamaktan başka ne ışe yararlar kardeşım bırazda bızler ıcın ılk defa ıyılık yapıp esnafları bılgılendırsseler 7 ekım mıtıng gunu yaş magdurundan gecılmez.
Birol / İstanbul
27 Eylül 2012 Perşembe - 22:44

Yaşa takılan arkadaşlar mitingden daha fazla mağdurun haberdar olabilmesi için face ve tweeter hesaplarınızdan paylaşın.Tweeter hesabı olmayanlar da hemen tweeter hesabı alsın ve herkes tweeterden biribirini takip etmeye başlasın bu ciddi anlamda ses getirecek ve haberi olmayanlarıda haberdar edecektir.Haydi herkes face ve tweetera boş durmak yok.Mitinge kadar çalışalım.
Birol ERSÖZ / İstanbul
27 Eylül 2012 Perşembe - 22:32

Yaşa takılanlar arasında bir dernek kurup yönetebilecek ve madurları bir çatı altında toplayabilecek insanlar olabileceğini düşünüyorum.Ancak bu şekilde birşeyler elde edilebilir.Sosyal medya kullanılmalı buda bir dernekten ve maksimum çoğunluğa ulaşmaktan geçer.Bu kazanımdan sonra dernek farklı amaçlarada hizmet edebilir...Bunun için birşeyler yapabilecek birileri vardır diye düşünüyorum..
yaşa takılan / istanbul
27 Eylül 2012 Perşembe - 15:50

EY YAŞA TAKILANLA MAĞDURLAR MAĞDURLARI.

***ŞU YORUMLARA LA HAVLE VELE KUVVETE BİLLAHİL ALİYİM AZİM Mİ DEMELİ,

***YAHU,

**İZMİRLİ BİRİ GELECEĞİ GİDECEĞİ YERİ BİLMEZ Mİ??

***YAPACAKLARINIZ YAPIN

**VAKİT DARALIYOR,

***1.) İZMİRDEN GELECEKLER,

KARESİ EKSPRESİ trenleri, Ankara - Alsancak - Ankara arasında her gün işlerler.



HAREKET SAATLERİ : (22 Kasım 2012 tarihine kadar Basmane varış kalkışlı çalışacaktır)
Ankara K: 17.50 - Basmane V: 08.17
Basmane K: 17.50 - Ankara V: 08.35



MESAFE : 824 km

İZMİR MAVİ trenleri, Ankara - Alsancak - Ankara arasında her gün işlerler.



HAREKET SAATLERİ : (22 Kasım 2012 tarihine kadar Basmane varış kalkışlı çalışacaktır)
Ankara K: 19.50 - Basmane V: 09.17
Basmane K: 19.40 - Ankara V: 09.32



MESAFE : 824 km
***GİDERSİNİZ BASMANİYE TREN İSTASYONUNDAN BİNER ANKARAYA GELİRSİNİZ TAM SAAT 12.000 KIZILLAYDA OLURSUNUZ.


2.) İSTANBULDAN GELECEKLER, 07 ekim 2012 tarihindeki esenler otogarı istanbuldan ankaraya kalkacak otobüz kalkış saatler.

4 İstanbul06 Ankara
saat: 24:00 - 01:15 454 km
Online Otobüs Bileti



Firma

Kalkış

Varış

Süre





Anadolu Ulaşım

00:00





Online Bilet



Balıkesir Uludağ

00:00









Kamil Koç

00:00

06:15

6:15





Tatlıses Turizm

00:00









Nilüfer Turizm

00:15









Kamil Koç

00:30

06:45

6:15





Balıkesir Uludağ

01:00









Kamil Koç

01:00

07:15

6:15





Nilüfer Turizm

01:00









Pamukkale Turizm

01:00









Ulusoy

01:00









Nilüfer Turizm

01:15

****BULUNDUĞUNUZ İLİN TREN GARANINA, VEYA OTOBÜS TERMİNALİNE GİDİNZ,
BİNİNİZ GELİNİZ
HEPSİ BU KADAR,**GÜNDE 3 PAKET SİGARA İÇEN YAŞ MAĞDURU
**GÜNDE SABAH 2 TANE, ÖĞLE İKİ DATE , AKŞAM 3 TANE SİGARA İÇER YİNE GELİR
GELECEK ,
HAKIKINI SAVUNACAK, ANAYASAL HAKKININ KULLANACAK,

***YADA İZMİRDEKİ ARKADAŞLAR
**DİKKAT,

***İZMİR İLİNDE MİTİNGE KATILACAKLAR BURAYA CEP TELEFONLARININ YAZSINLAR BİRBİRYLERİYLE KONTACK KURSUNLAR BİR OTOBUS TUTUP GELEBİLİRLER ALIN SİZE ORGANİZASYON,

****YNİE

**İSTANBULDAN GELECEKLER OTOBOBUS TUTMAK İÇİN ,

ÖNCE DİKKAT BURAYA 55 KİŞİNİN İSTANBULDAN KATILACAKLAR CEP TELEFONLARININ YAZMALARI GEREKİYOR, BİRBİRLERİYLE KONTACK KURUP,

***YAPACAKALRI
ÖRNEK
İSTANBULDA TAKSİMDE BULUŞSUNLAR GALATASARAY LİSESİNİN ÖNUNDE CUMARTESİ SAAT 11.00 DE, 55 KİŞİ BİR ARAYA GELİN, BİR OTOBUS FİRMASINA TAKSİMDE GİDİN, **BİR TELEFOBNLA SİZE OTOBUS KİRALANIR YAZIHANEYE ÜCRETİNİN ÖÖDERSİNİZ,
HERKES PAYİNA DÜŞENİ,

**TAKSİM ATATÜRK HEYKELİNİN YANINDA SAAT GECE 24.000 OTOBUS SİZİ BEKLER H GÜN SAAT KARARLAŞTIRILIR TOPLANIR BİNER GELİRSİNİZ ZOR BİŞEY DEĞİLKİ,

**OTOBUS TUTAMAYANLAR İÇİN TREN GARI, TREN SAATLERİ, İZMİRDE,
İSTANBULDA OTOBUS SAATLERİ ESENLER OTOGARINDA HER BİLGİ YAŞ MAĞDURLAIYLA PAYLAŞILDI.

***BAŞKA MANA VAR MI??
BAŞKA MANA VAR MI?
***BAŞKA MANA VAR MI?

****ORGANİSAZYONL YAPAIP OTOBULE GELECEKLERE DE
**ORGANİZAZSYON YAPAMAYIP TRENLE OTOBUSLE GELECEKLEREDE TÜM KAPPILAR AÇIK.

***BAŞKA MANA VAR MI???
***BAŞKA MANA VARMI???

***BAŞKA MANA VAR MI*

***MİTİNGE KATILMAK VEYA KATILMAMAM İİN BAŞKA MANA VAR MI?
BAŞKA MANA VARMI!!
KIZNGIN ADAMI ,BBP GN BAŞKANI DESTİCİYİ, ALİ TEZELİ UTANDIRMAYIN BARİ,
SÖYLENEN SÖYLENDİ, DİYECEK DENİLDİ,
DİYE DÜŞÜNLÜYOR.




hakan / izmir
27 Eylül 2012 Perşembe - 13:05

yaş mağduru kardeşlerim.bence tek eksiğimiz,illerde baş vuracağımız bir merkezin bulunmayışı.mesela izmirde bir merkez tarafından düzenlenmiş otobüs organizasyonu olsaydı çok sayıda insanın ankaraya gideceği kesindi.sonuç olarak,her ile bir oda,bir biro,kahve
mustafa / izm
27 Eylül 2012 Perşembe - 12:16

bu ankarada yapılacak basın acıklamasına diğer illerden gelemeyenler için eş zamanlı şehrin SSK mudurluğunde bizdemi toplansak..acaba..!!!
yaşmağ / istanbul
27 Eylül 2012 Perşembe - 10:33


YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR,

MERHABA HEPİNİZE,

***BUMİTİNGTEN SONUÇ ALINACAK. BUNU GÖRÜRSÜNÜZ.

***ÖÜNÜMZDE 3 SEÇİM VAR.

**ÖNEMLİ,

***BİR DİYORSUNUZ SGK ESKİ BİNA,

**YOK OLLMADI ALEVİ FEDARASYONUDA ORDA MİTİNG VARMIŞ, YERİNİN DEĞİŞTİRELİM,

**BAKINIZ ARKADAİLAR,

***HERKES ANKARA KIZILAY SGK ESKİ BİNA ÖÜNDE TOPLANACAK, KESİNLİKLE MİTİNG YERİ DEĞİŞTİRİLMEMELİDİR.

***KIZGIN ADAM ALİ TEZEL HERKESE TEŞEKÜRLER.


***AKLINIZ BAŞINIZA DEVŞİRİN.

**NEHİR GEÇERKEN GEMİ DEĞİŞTİRLMEZ,

***ÜMİTLİ VE SABIRLI OLUN

**KİM NE DERSE DESİN BOŞVERİN

***7 EKİM 2012 TARİHİNDE SGK ESKİ BİNA ÖNÜNE GELİN

**MİTİNGE KATILIP ANAYASAL HAKLARINIZI KULANMAK İSTEMİYORMSUNUZ?

***UYUMUAYIN SİLKİNİN SİLKİNİN SİLKNİNİN
**SİLKNİNİ
***MİSKİNLİĞİ BİR DEFAYA MAĞSUS ÜZERİNİZDEN ATIN
**SİLKİNİN
**SİLKİNİN
***SİLKİNİN
UYANIN AYAĞA KALKIN ARTIK
***UYUŞUKLUĞU ,MİSKİNLİĞİ BIRAKIN
***AKILLI OLUN
**ÖNÜNZE FIRSAT KONDU,

**İKİDE Bİ KIZGIN ADAM BBP DESTİCİ BİZE SAHİP ÇIKMIYOR, MİTİNG DÜZENLEMİYOR DEYİP DURUYORSDUNUZ ŞİMSDİ NE OLDU

**AL SİZE MİTİNG ANAYASAL HAK.

**HAYDİ BEYLER
**7 EKİM 2012 TARİHNDE A SAAT 12.000 DE SGK ESKİ BİNA ÖNÜNDE HERKES GELMELİ

**MANA YOK
**N MANA YOK
MANA YOK!!
**BBP GN BŞK DESTİCİ, KIZGIN ADAMI, ALİ TEZELİ UTANDIRMIYALIM

**HAYDİ ARKADAŞLAR SİZİ BİR KEZ GÖRELİM

***KARISINI ,ANASININ İBABASININ, ÇOÇUĞUNU ALAN 7 EKİMDE EMEKLİLKTE YAŞA TAKILANLARMİTİNGEW BULUŞMAK ÜZERE

**ALLAH HEPİMİZN YAR VE YARDIMCISI OLSUN DİYE DÜŞÜNLÜYOR
emin / denizli
26 Eylül 2012 Çarşamba - 23:09

bunlar hiç bir iş yapmaz boşuna umutlanmayın bunlar zengin dostu gariban ....
ERDEM / kocaeli
26 Eylül 2012 Çarşamba - 20:21

ben 22 yaşında 2 yıl myo mezunuyum. çevremde bu konudan madur olmuş bir çok insan var.işten izin alabilirsem kesinlikle bende geleceğim.eylem olmadan bir sonuç alınamaz!! yaklaşan seçimlerde değerlendirilmeli madur olan seçmen sayısı belli edilmeli...
muhammet hilmi / istanbul/kastamonu
25 Eylül 2012 Salı - 15:05

istanbul doyduğumuz kastamonu ise doğduğumuz yer.2011 de emekli olmam gerekirken 2015 mayıs ayını beklemek zorunda bırakıldım.benim gibi binlerce mağdur arkadaş bir an önce bu yasanın çıkmasını bekliyor.7 ekim 2012 pazar günü dananın kuyruğu kopucak.hadi hayırlısı.bütçede bu kadar çok açık var diyor sayın yetkililer.inanın zerre kadar umudum kalmadı.şafak 32 ay tek korkum tekrar 4 + 4 yıl daha uzatmaları.biz bir ayı zar zor geçirip ha bitti ha bitecek diye hesaplar yaparken bu işin çok afedersiniz don lastiği gibi uzatılması hem dramatik hem de bir o kadar komik durum.Allah yardımcımız olsun.7 ekim pazar günü şans hepimizin yüzüne güler İNŞALLAH.en derin saygılarımla...emeği geçen her kişiye özellikle Kızgın Adam'a teşekkürler.
/
25 Eylül 2012 Salı - 14:23

emeklilikde yaşa takılan grup 7 ekimde bizim miting var aynı gün 7 ekimde aleviler fedarasyonunda eylemi var nasıl olacak yetkili arkadaşlar bilgi verirlerse iyi olur
yaş tak / izmir
25 Eylül 2012 Salı - 13:52

***ÇOK MUHTEREM YAŞA MAĞDURLARI,

****ÇOK ÖNEMLİ DUYURU,,

***ANKARANIN HER TARAIFINA
***ANKARANIN DÖRT TARAFINA

****NAYLON İLAN YAPIŞTIRIN.DUYURU İLANLARI YASPIŞITIRIN,

***İNTERNET SAYFALARINA İLAN VERİN YAZIN,

**TOPYAKİN KAMPANYA BAŞLATIN

**7 EKİM 2012 TARİHİNDE SAAT 12.00 DE SGK İHTİYARLIK ÖNÜNDE ,EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN MAĞDURLARI VE HALKIMIZI MİTİNGE BEKLİYORUZ.

MUTLAKA YAPILMALI

***KIZGIN ADAMIN RESMİYLE BİRLİKTE ANKARA KIZILAYIN ANA CADDESİNE BÜYÜK BİR KARTONDA MİTİNGE DAVET PANOSU HAZILANIP HERKESİN OKUYACAĞI BİR YERE TAKILMALI.

**DESTİCİ,,KIZGIN ADAM,ALİ TEZELİN RESİMLERİ OLAN BÜYÜK BİR MİTİNG DAVETİYE NAYLON DUYURU ASILMALI
***OKUYAN GELECEKTİR.

****BBP BAŞKANI DESTİCİ,KIZGIN ADAM, ALİ TEZELE ÇOK TEŞEKÜR EDERİZ. HAVER EVET TEŞEKÜRLER.
fatih / ankara
25 Eylül 2012 Salı - 13:39

7 ekimde hakkını aramak için gel ne ol gel yaşı bekleyenler sondurak 7 ekim ankara türküye bu sese kulak veriyor
cihat / ankara
25 Eylül 2012 Salı - 13:32

akparti akparti duy sesimiz bu gelen milyonlarca yaşı bekleyenlerin ayak sezi güçünü 7 ekimdeki ankradaki mitingde göster
selami / ankara
25 Eylül 2012 Salı - 13:28

milyonlarca yaşı bekleyenlerin hakkını vermeyenlerin sandıkda hesabını veririz durmak yok 7 ekimde ankaraya yola devam
nihat / ankara
25 Eylül 2012 Salı - 13:25

7 ekim günü gelinçe bak neler oldu akpartinin sezi çıkmaz oldu yüzbinleri görünce yandı gül oldu haydi durma yaş mağturu 7 ekimde ankaraya
ferhat / ankara
25 Eylül 2012 Salı - 13:22

7 ekime az kaldı hükümet nerde yaş mağturlarını emekli etmesse çıldıracağım haydi göster güçünü 7 ekimde milyonlar ankaraya
yaşa takılan / ankara
25 Eylül 2012 Salı - 13:18

7 ekim ankara mitingi tarihi birgün yaşayaçağını yaşa takılanlar bilsinki çok büyük katılım olaçağını haydi 5 milyon yaş mağturu göster güçünü görsün akparti sesimizi
yaş mağ / ankara
25 Eylül 2012 Salı - 13:12

7 ekimdeki mitinge çok büyük katılım olaçağı söyleniyor hadi hayırlısı
ramazan keleş / antakya
25 Eylül 2012 Salı - 11:57

Arkadaşlar haber evet deki bu haberi face de twitter de 7 ekime kadar hergün paylaşalım,hatta 2-3-5-7 defa ardı ardına paylaşalım twetleylim,emin olun çoğu kişinin haberi yok haberdar edelim çoğunluk mutlak sağlanmalı.lütfen herkes önümüzdeki bu insanlara saygı duyalım onlara uyalım yanlıştan kaçınalım.arkadaşlar bir kendimizi gösteremedik aktif olamadık bu sefer olsun biraz dik duralım özellikle ankaradaki ve çevresindeki arkadaşlar inanın öncümüz herşeyimiz sizlersiniz lütfen yaın olmanın vermiş olduğu imkanı ortamı biz uzaklardaki emektaşlarınız adına kıymete kısmet ekleyiniz Allah öncülük eden herkesden razı olsun hayatları hep mutluluk dolsun...
Semih / İstanbul
25 Eylül 2012 Salı - 09:24

Yapılacak tek şey var o da seçim sandığı önünüze geldiğinde şu an bizi duymayan duymamazlıktan gelen hükümetin yerine bize yardım elini uzatacak başka bir partiye oy vermek.Bu kadar basit.
BASIN AÇIKLAMASI YER / D İ K K A T
24 Eylül 2012 Pazartesi - 23:20

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR

BASIN AÇIKLAMASI

07 EKİM 2012 PAZAR
SAAT 12:00

YKM ÖNÜ / KIZILAY

ANKARA
sadettin / ankara
24 Eylül 2012 Pazartesi - 21:52

#emekliyaş magdur arkadaşlar.aylarca gücden mitikten toplanmadan bahsediyordunuz.hukuk kuraları içerisinde tepeden bakan syn faruk çelik beye güçünüzü gösterinki başbakan bu güçü görmezden gelmesi mümkün deyil.ama #emekliyaş gurubu saglam ve ne kadar 7ekimde çok insan toplanırsa görmesi içinde sepep olması lazım.burdan hakkını helal etmiyom bet dualar eden arkadaşlar duada kabul olması için emek ister oturdun yerden hiç bir hakkı alamaz hiç bir duanıda kabul ettiremesin.haydi görev başına beklediniz o gün 7 EKİM SAAT 12 görelim hebimiz hepimizin güçünü.
/
24 Eylül 2012 Pazartesi - 20:06

Basın Açıklamasının yerideğişmiştir. EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR
BASIN AÇIKLAMASI
07 EKİM 2012 PAZAR
SAAT 12:00
YKM ÖNÜ / KIZILAY
ANKARA Adresinde yapılacaktır.
emeklilik yaş mağ / türkiye
24 Eylül 2012 Pazartesi - 13:51

bütün illere sesleniyoruz yaş mağturları olarak 7 ekimde saat 12.00 de sgk ihtiyarlık önü kızılay/ankara yapılacak olan mitinge katılım gösterelim
mağtur / türkiye
24 Eylül 2012 Pazartesi - 13:47

yaş mağturları bütün illerden 7 ekimdeki saat 12.00 de olacak sgk ihtiyarlık önü kızılay/ankara olalım güçünü göster türkiye
yaşı bekleyenler / türkiye
24 Eylül 2012 Pazartesi - 13:43

7 ekim saaat 12.00 de zafer çarşısı eski sgk ihtiyarlık önünde buluşalım yaşı bekleyenler türkiye 7 ekimde ankaraya
yaş mağturları /
24 Eylül 2012 Pazartesi - 13:39

türkiye bu sese kulak ver katılım göster 7 ekimde zafer çarşısı sgk ihtiyarlık önünde saat 12.00 de ankarada olalım
HAKAN / KONYA
24 Eylül 2012 Pazartesi - 12:04

HAK ARAMA GÜNÜDÜR.7 EKİM SABAHI EŞİM VE COCUKLARIMLA ORADA OLACAGİZ HAKIMI ARAMAK İÇİN ORDA OLACAGIZ. SİZLERDE HAKINIZI ARAMAK İSTEYEN VARSA GELSIN.
MEVLÜDE TÜRKOĞUL / ÇANAKKALE
24 Eylül 2012 Pazartesi - 11:00

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR

BASIN AÇIKLAMASI

07 EKİM 2012 PAZAR
SAAT 12:00

YKM ÖNÜ / KIZILAY

ANKARA
yaştak / istanbul
24 Eylül 2012 Pazartesi - 10:40

ŞEREFLİ VE ONURLU İNSANLAR HELHARİKARDA HAKLARININ SAVINMAK İÇİN HER TÜRLÜ FEDARKARLIĞIĞI YAPARLAR.
roosvert

**EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR,

***İLLLERE GÖRE NÜFÜS VE 7 EKİMDE MECLİS ÖNÜNDE MİTİNGE KATILIM ORANLARI

1.) İSTANBUL NUFUSU :17.000.000 17 MİLYON,
ANKARADAKİ MİTİNGE KATILIM TAHİMİN SAI:30.000 ,30 BİN,BU 17 MİLYON 100 % 0. 2 BİLE DEĞİL 34.000 BİN BİLE DEĞİL NEDEN!!

2.) ANKARA İLİ NUFUSU 7.000.000 ,7 MİLYON , MECLİS ÖNÜNDE YAPILACAK MİTİNGE KATILIM ORANI TAHMİNEN 40.000, 0.6 ,42.000 KIRK İKİBİN BİLE DEĞİL, NEDEN BU KADAR VURDUMDUYMAZLIK NEDEN??? ORANINDA BİLE DEĞİL,

3.) İZMİR İLİ NUFUSU :5.000.000 ,5 MİLYON,
KATILIM ORANI 50.000 BİN,100 % 1 ORANINDA KATILIM ,istanbul, ankaradan yüksek,izmir.İZMİR,

4.) bursa ili: nufus 2.000.000 ,2 milyon,

meclis önü katılım tahminin 200.000 bin kişi100 % 1 ,
**neden bursa BAŞTA EN YÜKSEK KATILIM OTOBUS OLMADIĞI İÇİN KATILIM AZALACAK TABİ,
**İLERİDE KASIMDA BURSADA BİR MİTİNG YAPILIRSA OSAMN PAMUOĞLU TARAFINDAN,BURSADA YSAPILIRSA

***300.000 BİN KİŞİ MİTİNGE TOPLANACAĞI DÜŞÜNLÜYOR,!!!!!

**BURSADAN NEDEN ÇOK İNSAN KATILIM ,
**NEDENİN
***ATATÜRK BİLE BÜYÜK MİTİNG NUTKU BURSADA YAPMIŞTIR.BURSADA YAPMIŞTIR!!!

****BU TABLOYA BAKTIĞIMIZDA 100.000 BİN KİŞİNİN TOPLANACAĞI TAHMİN EDİLMEKTE DÜŞÜNÜLMEKTEDİR.

*****MECLİS MİTİNGE YAPILACAKLAR
1.) SN: DESTİCİ KONUŞMASINDAN SONRA
**SIRASIYLA
**KIZGIN ADAMIN KONUŞMASI
**SIRASIYLA SERDAR ARSEVERİN KONUŞMASI
**ALİ TEZEL KONUŞMASI

**KARISINDAN BOŞANAN 5 YAŞ MAĞDURU TEMSİLCİSİNİN KONUŞMASI YAPILMALI,

***HEP BİRLEİKTYE MAĞDURURUZ, YA HAKLARIMIZ VERİLMELİ, YADA SEÇİMLERDE BAŞKA TERCİH, GÜR SESLE KALDIRIMLARI BİLE BU SESLE NİNM İNİM İNLETMELİ,

**SONUÇU SONRA HEPBİRLİKTE BU YASANIN ÇIKTIĞIMNIN GÖRÜRSÜNÜZ

**CUMHURBAŞKANLIĞININ
**MİLLETVEKİLLİĞİ,
**BNELEDİYE SEÇİMLERİNİN KAYBETMEYİ HİÇ BİR İKTİDAR GÖZE ALAMAZ
**HELE HELE 7.000.000 OY SEÇÇMENİ KAYBETMEYİ HİÇ GÖZE ALAMAZLAR
**PATRON AĞLANMAZ, İŞVEREN AĞLAMAZ , SİZ MECLİS MİLLETVEKİLİ SEÇEN İŞVERENSİNİZ,

***TBMM MECLİSİNİN SAHİBİSİNİZ AĞLAMAYIN ,
SEÇİMLERDE TERCİHİNİZ İYİ YAPIN DİYE YAŞLAI DEDE ÖYLE DÜŞÜNYOR,
YAŞ MAĞTURU /
24 Eylül 2012 Pazartesi - 10:23

YAŞA TAKILAN ARKADAŞLAR 7 EKİM SAAT 12.00 DE ZAFER ÇARŞISI ESKİ SGK İHTİYARLIK BİNASI ÖNÜNDE KIZILAY/ANKARA
YAŞA TAKILANLAR / ANKARA
24 Eylül 2012 Pazartesi - 10:20

ARKADAŞLAR 07 EKİM 2012 PAZAR 12.00 18485 SAYILI İZİN NOSU İLE ZAFER ÇARŞISI ESKİ SGK İHTİYARLIK BİNASI ÖNÜ
BASIN AÇIKLAMASI /
24 Eylül 2012 Pazartesi - 10:18

07 EKİM 2012 PAZAR SAAT 12.00 18485 Sayılı izin nosu ile Zafer çarşısı arkası Bayındır sokak çıkışı Eski SGK ihtiyarlık binası önü Merdivenler Tarafı ADİL İŞ HANI
abdurrahman / istanbul
23 Eylül 2012 Pazar - 10:51

arkadaşlar hak verilmez alınır sözünün hakını vermek vede hakımızı almak için 7 ekim de ankarada olalım bunun başka yolu yok
abdurrahman / istanbul
23 Eylül 2012 Pazar - 10:51

arkadaşlar hak verilmez alınır sözünün hakını vermek vede hakımızı almak için 7 ekim de ankarada olalım bunun başka yolu yok
serdar / ankara
22 Eylül 2012 Cumartesi - 20:42

herkes bişiler diyor ama başsız ordu olmadığı gibi organize olmadan bu işler yürümez mutlaka resmi bir organize olmalı dernek gibi.yoksa insanlar kıme güvenıp nasıl gelecek???neden dernek falan kurulmuyor
omer / bursa
22 Eylül 2012 Cumartesi - 12:27

arkadaslar 7 ekım kesınmı ona gore gelecemım
ÇORLU / Tekirdağ
22 Eylül 2012 Cumartesi - 02:35

arkadaşlar sosyal medyayı kullanıp herkese haber verelim.gerekirse telefonla herkese haber verelim
kemal / ankara
22 Eylül 2012 Cumartesi - 01:52

sayın arkadaşlar 7 milyonluk kitleyiz ve ailelerimizide sayarsak oniki onüc milyon belki daha fazla kitleyiz şayet bu hukumet en yakın zamanda bu yasayı cıkartmazsa ve yaş şartını kaldırmazsa kendisi iyi bilir ve hukumeti düşürüz bize destek veren sayın destici arseven kızgın adam ve ali tezele teşekür ederiz ve bu isimler milletvekili veya iktidar hedefini secimlerde yaşa takılanlara destek verdikleri icin birinci parti olarak iktidara ulaştırırız sayın destici bu işe sahip cıkıyor
recep / ankara
21 Eylül 2012 Cuma - 14:22

7 ekimde ankara inleyecek hükümet hükümet duy sesimizi iş de bu emeklilikde yaşı bekleyenlerin ayak sesi
yaştak / istanbul
21 Eylül 2012 Cuma - 13:56

ÇOK MUHTEREM EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR BU YAZIYI MUTLAKA OKUYUNUZ.

öncelikle kızgın adam,ali tezel ,haber evet,yaş mağdurlarının destekleyen herkese sonsuz teşekürler ediyoruz.

**7 ekim ankarada buluşmak dileğiyle,
**meclisteki milletvekillerinin emekli etme yönünde tercih edelim mi?

TBMM MİLLETVEKİLİ PARTİLERE DAĞILIMI
Akp : 326
Chp : 135
Mhp : 52
Bdp : 29
Bağımsız :6
Ktp : 1
***BU GÜNE KADAR EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR İÇİN,
550 KİŞİLKİK TBMM MİLLETVEKİLLERİ İÇİNDE EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR İÇİN ÇALIŞAN MİLLETVEKİLLERİ ,
1.)AK PARTİ GN BŞK VE BAŞBAKAN, BAŞBAKAN İSTANBUL MİLLETVEKİLİ TAYYYİP ERDOĞAN ,DOSYA ALDI, YASA ÇIKARTMA SÖZÜ VERDİ.

2.) CHP KOCAELİ MİLLETVEKİLİ İZZET ÇETİN EMEKLİ EDİLMELERİ İÇİN YASA TASARISI VERDİ.
3.)Ak parti Şanlıurfa Milletvekili Yahya Akman emekli edilmeleri için yasa tasarısı verdi.
4.)MHP Aydın Milletvekili Recep Taner'in emekli olabilmeleri için yasa tasarısı verdi.

bu dört 4 milletvekili dışındaki 546 tbmm meclisi milletvekillerinin emekli olmaları için seçşimlerde tercih yapmalımıyız ???

hiç kimse kılını kıpırtatmadadı,

***bbp destici içinde tercih etmeliyiz diye düşünlüyor.

emeklilikte yaşa takılanlar

topu topu

yukarıdaki 4 milletvekili,
bbp gn başk destici,
**kızgın adam,ali tezel, başka kimse yok,

**asgari ücretten vergi kaldırsadalarda ,

**7.000.000 emeklilikte yaşa takılanların oynu var bu bağımsız meclise tbmm 175 milletvekili sokabilir,

bu oyu seçim sistemine göre bir parti tercih edildiğinde kazanamayanın oyu kazanana 225 milletvekilinin yaşa takılanlar meclise gönderecek güçleri var
**artık zaman yalvarma zamanı değildir. ağlanma zamanı değildir.

**zaman yukarıdaki 4 milletvekilini tekrar seçme tercih zamanı, tbmm 546 milletvekilin eskileri emekli edip , yeribne yenilerini seçme tercih etme zamanıdır. kızgın adam ali tezel milletvekilliğine aday olma seçme tercih zamanıdır. diye düşünlüyor.

yaşa takılanlar / ankara
21 Eylül 2012 Cuma - 11:39

7 ekimde olacak basın toplantısına duyurmak için bankart asılırsa çok daha iyi olur
fatih / BALIKESİR
21 Eylül 2012 Cuma - 01:37

Kısmetse 7 ekimde orada olacağım.
BASIN AÇIKLAMAMIZ /
20 Eylül 2012 Perşembe - 17:53

07 EKİM 2012 PAZAR SAAT 12:00 18485 sayılı izin nosu ile
Zafer Çarşısı arkası
Bayındır Sokak Çıkışı
Eski SGK İhtiyarlık Binası Önü
Merdivenler Tarafı ADİL İŞ HANI

KIZILAY / ANKARA
BASIN AÇIKLAMAMIZ / ÇANAKKALE
20 Eylül 2012 Perşembe - 15:28

07 EKİM 2012 PAZAR SAAT 12:00 18485 sayılı izin nosu ile
Zafer Çarşısı arkası
Bayındır Sokak Çıkışı
Eski SGK İhtiyarlık Binası Önü
Merdivenler Tarafı ADİL İŞ HANI
SANDIKTA GÖRÜŞELİM / nevşehir
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:54

Arkadaşlar çok büyük bir oyunun içindeyiz.Adamlar işi biliyor...Baktılar bu sessiz kalabalığın sesi gür çıkacak, tehlike arz etmeye başladı.Çözüm buldular bizim kafası güzel çalışan bakan ve vekillerimiz.Allah garibanı sevindirmek isteyince önce eşeğini kaybettirir,sonrada buldururmuş.ANLAYAN ANLAR... SONUNUZ ÇOK KÖTÜ OLACAK.......İNŞALLAH
hüsamettin / ank
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:27

fazla söze gerek yok haklıyız kazanacağız 7 ekimde mitingde olacağız
yaşa takılanlar / ank
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:25

yaş mağturu 5 milyonuz diyoruz haydi öyleyse 7 ekimde ankarada olalım sesimizi birilerine duyuralım
zafer / ankara
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:22

7 ekimdeki mitinge geliyoruz kimsenin şübhesi olmasın bizler gelmek istersek ikibin değil milyonlar ankaraya sığmaz yeterki gelelim güçünü göster yaş mağturları
yaşar / ankara
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:18

bizler 5 milyon yaşa takılanlar olarak 7 ekimdeki mitinge ankarayı inletmeliyizki hükümet sesimizi duysun
naim / ankara
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:15

7 ekimde çiçekler acacak yaş mağturların yüzü gülecek haydi durma 7 ekimde mitinge
serap / ankara
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:14

7 ekimde mitinge katılım göstereçeğim
ferhat / ankara
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:13

5 milyon yaşa takılanlar olarak durmak yok yola devam hakkımız alana kadar 7 ekimde meydanlardayız
nursel / ankara
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:07

yaş mağturuyum sesimi duyurmak için 7 ekimdeki mitinge geliyorum
havva / ankara
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:05

7 ekimdeki mecli önündeki mitinge katılaçağım
yaşatakılan / ankara
20 Eylül 2012 Perşembe - 12:04

türkiyenin her yerinden otobislerle 7 ekimdeki ankara mitinge katılalım
hüseyin / ankara
20 Eylül 2012 Perşembe - 10:04

ARKADAŞLAR 7 EKİM SAAY KAÇ VE TAM BULUŞMA NOKTASI NERESİ, İYİ ŞEKİLDE ORGANİZE OLALIM VE SESİMİZİ DUYURALIM
HACER MUMCUOĞLU / ADANA
19 Eylül 2012 Çarşamba - 14:57

Arkadaşlar 7 Ekim de miting nerede yapılıyor
MAĞDUR ÖTESİ MAĞDUR / ANKARA
19 Eylül 2012 Çarşamba - 14:42

sn.yaşataklına / ist anBUL ;
BİZİM GENEL SEÇİM FİLAN BEKLEYECEK TAHAMMÜLÜMÜZ YOK..
O SENİN DEDİĞİN 2014 Ü VE GENEL SEÇİMİ BEKLEYEMEYİZ. İNSANLAR HAYATLA ÖLÜM ARASINDAKİ İNCE ÇİZGİDE İKEN.
YA HEMEN 2012 İÇİNDE YA DA HİÇ..
ŞU BÖYLE BİLİNE ; SANDIKLAR ALMAYACAK SİYASİLERİ..GÖMÜLÜ KALACAKLAR SANDIKTA..ÇÖZDÜLER ÇÖZDÜLER..YOKSA ?! SONUÇLARINA KATLANACAKLAR..
BUDA YÜZBİNLERCE MAĞDURUN DÜŞÜNCESİ..
yaş mağ / İSTANBUL
19 Eylül 2012 Çarşamba - 13:47

***EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR

**7 EKİM 2012 TARİHİNDE MECLİS ÖNÜNDE ANKARADA EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR MİTİNG VAR,

**KATILMAK İSTEYENLER
WWW.HABEREVET.COM ADRESİNE BAKABİLİRLER.BU DUYURUYU FOTOKOBİ YAPIP ANKARANIN İLAN PANOLARINA YAPIŞTIRILSA OLUR MU*

**AYRICA
EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR
AİLELERİYLE BİRLİKTE 7.000.000 MİLYON YEDİ MİLYON OY GÜCÜNE SAHİPLER

**BU TOPLAM 175 MİLLETVEKİLİ DEMEKTİR.
40.000 BİN BİR BAĞIMSIZ N MİLLETVEKİLİDÜŞÜNÜN
***BU PARTİLERE VERSEN BU OYU 220 MİLLETVEKİLİ YAPAR BARAJI AJAMAYAN PARTİNİN OYU BARAJI AŞANA GİDİYOR SİSTEMİ SEÇİM SİSTEMİNE GÖRE.
BU 3 SEÇİMİM İYİ DEĞERLENDİRİN
muhammet hilmi / kastamonu.istanbul
19 Eylül 2012 Çarşamba - 12:41

MERHABA ARKADAŞLAR.7 EKİM PAZAR BU İŞ BURAYA KADAR.SESİMİZİ DUYDULAR DUYDULAR.DUYMAZLARSA Bİ DUYURAN ÇIKACAKTIR.GEÇEN YIL TAM BU AYDA EMEKLİ OLMAM GEREKİYORDU.2015 İN MAYIS AYINA ATTILAR.ŞİMDİ ŞAFAK 32 AY.BU YASA ÇIKARSA EYVALLAH DER GİDERİZ ÇIKMAZ İSE DE HERKEZ GİBİ BEKLERİZ.TEK KORKUM SAYIN BAKANIMIZ FARUK ÇELİK BEY'İN BU 49 YAŞTA EMEKLİLİĞİ KALDIRARAK 53 YAŞA ÇIKARTMASI OLACAKTIR.YOKSA BİZİM TÜM HESAPLARIMIZ ALT ÜST OLUR.ALLAH SONUMUZU HAYIRLI EYLESİN SAĞLIK VE MUTLULUK İÇİNDE EMEKLİ PARAMIZI YEMEYİ NASİP ETSİN.KIZGIN ADAMA.SERDAR ARSEVEN BEY'E VE BU İŞİN PİRİ ALİ TEZEL BEYEFENDİYE SONSUZ TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.KALIN SAĞLICAKLA..
yaşataklına / istanBUL
19 Eylül 2012 Çarşamba - 09:30

****YAŞ MAĞDURLAR
***YAŞ MAĞDURLARI

BU YAZIYI MUTLAK OKUYUN.

****ÖNCELİK YAŞ MAĞDURLARININ HAKLARININ SAVINAN BAŞ TACIMIZ KIZGIN ADAM VE ALİ TEZELE HABEREVET SONSUZ TEŞEKÜRLER EDERİZ.BU MAGĞDURLARI DESTEKLİYENLERE TEŞEKÜR.

*****7 EKİM 2012 TARİHİNDE HERKES MECLİS ÖNÜNE

1.9 EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARIN SESİNİN DUYURMASI İÇİN,
2.) YAŞA TAKILDIĞI EMEKLİ OLAMADIĞI İÇİN,BOŞANANA BİR SÜRÜ AİLELER VAR BUNDAN SONRA BOŞANMAMASI İÇİN,
3.) KIZGIN ADAMA, ALİ TEZELE ,YAŞ MAĞDURLARINA DESTEK İÇİN,
3.) ANAYASAL HAKLARININ KULLANMAK İÇİN MECLİS ÖNÜNE GELMELİ DİYE DÜŞÜNLÜYOR,

**PEKİ YAŞ MAĞDURLARI 7 EKİMDE GELMEYECEKTE NE ZAMAN GELECEK?????????

**HER ŞEY YASAL BBP GN BŞK DESTİCİDE ORAYA GELECEK SN:DESTİCİYEDE TEŞEKÜRLLER.

Ç O K Ö N E M L İ :

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARIN SORUNLARI TURKİYENİN KANAYAN YARASI HALİNE GELMİŞTİR.

***EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR IN 5 MİLYON AİLELERİYLE BİRLİKTE BÜYÜK BİR SEÇMEK GÜCÜNÜN OLUŞTURMAKTADIR,
***EĞER ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİMLERDE EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR DYP&TANSU ÇİLLERE GÖREV VERİR TERCİH EDERSE, BİZDE SEÇİMLERDEN SONRA, EMEKLİLKTE YAŞA TAKILANLAR YASASININ MECLİSTEN GEÇİRİR YASALLAŞTIRIRIZ.
**DEMİREL ZAMANINDA YAPMADIK MI?? YAŞ MAĞDURLARININ AİLELERİNİN GÖZYAŞLARININ SİLMEDİK Mİ??
ESKİ DYP GN BŞK TANSU ÇİLLERİN DÜŞÜNCESİ.

***DEĞERLİ YAŞ MAĞDURLARI
ÖZÜRLÜ BİR VATANDAŞIN DÜŞÜNCESİ ŞÖYLE

***ARKADAŞ BU İŞİ YAPAMAYAN GİDECEKİ MANA YOK ,MANA YAPMAYACAK, YAPAN GELECEK,
HALK YAPANI SEÇEÇEK,
BU BU KADAR BASİT,
SEÇİM HALKIN, GÜÇ HALKIN .DİYE DÜŞÜNLÜYOR.
FİLİZ / istanbul
18 Eylül 2012 Salı - 17:51

1 yıldır işsizim.işten çıkarıldım. ziraat bankasının personel alımı varmış.ama yaş sınırı var. 1987 öncesi doğumlular başvuramıyor.devlet kurumu yaş sınırı koyuyorsa diğer özel kurumlarda da yaş sınırı var. sayın FARUK ÇELİK bunları görüyormu acaba.emekli olmama 3 yıl var.yaşa takılanlardanım.
Selim / İstanbul
18 Eylül 2012 Salı - 17:11

İnsanlar ancak buradan yazmasını biliyorlar.Bilgisayarı önüne alan yazıyor.İcraata gelince kimse ortada yok.Toplanıldığında emeklilikte yaşa takılanlar nerede?Sandık önlerine geldiğinde aileleriyle beraber emeklilikte yaşa takılanlar nerede?Lütfen boş laf üretmeyelim icraat icraat icraat.
ömer / ist
18 Eylül 2012 Salı - 12:47

insan niye yaşar şerefi onuru haysiyeti için tabiki bizim onurumuzu hakkımızı hiçe sayanlara ders vermek için hakkımızı almak için seçimlerden önce son şansımız diye düşünüyorum ve öncelikle istanbulda yaşayan binlerce emeklilikte yaşa takılan arkadaşalrıma sesleniyorum onurumuz şerefimiz çocuklarımızın geleceğini hakkını almak için elele 7EKİMDE MECLİSE MİTİNGE DİYORUMMMM
YAŞA TAKIL MAĞ / İSTANBUL
18 Eylül 2012 Salı - 10:50

ÇOK ÖENMLİ ÖMUTLAKA OKUYUN.

**HİÇ KİMSE HİÇ BİR POLİTİKACI,ALTERNATİFSİZ DEĞİLDİR.

**BOŞUNA NİYE AĞLANIYORSUNUZ
AL SİZE KESİN ÇÖZÜM

**ÖNÜNZDE 3 DSEÇİM VAR
TERCİHİNİZ DOĞRU KULLANIN , ÇÖZÜM BULUN.
KIZIGN ADAMA SONSUZ TEŞEKÜR.HABEREVET.
7 EKİM 2012 TARİHİNDE BBP GN BŞK MUSTAFA DESTİCİ MECLİS ÖNÜNDEKİ MİTİNG DOLUP TAŞMALI HERKES ANAYASAL HALKLARINI KULLANMALI DİYE DÜŞÜNLÜYOR
BU YAZI ÖNEMLİ.

ÇOK ÖNEMLİ,EĞER BU HALK,DYP VE TANSU ÇİLLER ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİMLERDE GÖREV VERİRSE,EMEKLİLİK TE YASA TAKILANLAR YASASININ TIPKI DEMİREL DÖNEMİNDEKİ ÇIKARDIĞIMIZ GİBİ YİNE ÇIKARTIRIZ.ESKİ DYP GN BŞK TANSU ÇİLLER DÜŞÜNCESİ

yaklaşık bir dakika önce · Beğen..











***** BİZ BU MAĞDURİYETİ ÇÖZMESİNİ ,MAĞDUR OLMUŞ 5 MİLYON EMEKLİ OLAMAYAN YAŞ TAKILANLARIN VE AİLELERİN GÖZYAŞLARINI SİLMESİNİ BİLİRİZ.DAHA ÖNCE YAPMADIK MI TANSU ÇİLLERİN DÜŞÜNCESİ
SALİH / KONYA
18 Eylül 2012 Salı - 10:20

Değerli kızgın adam ve sn Arseven yazılı basındaki bize destek veren arkadaşların 7 Ekim mitingi için yazı yazmalarını rica etsek duyuru olarak gündem oluşturmuş oluruz duymayan kalmaz herkez 2 kişiye ulaşsa katılımın çok olacagına inanıyorum sizlerden Allah razı olsun
senhavet / hatay
18 Eylül 2012 Salı - 02:50

Hakkı kardeşim.bizleri bu hale düşüren sendikalar değil mi?yaşar okuyana hükümetine hangi sendika direndi karşı koydu tepki gösterdi.türk iş,kesk,disk,hakiş vediğerleri seslerini çıkartmadılar kıllarını kıpırtadmadılar hatta destek verdiler şerefsizler bunlar sendika filan değil yiyici takımı haramzadeler utanmaz arlanmazlar, topu inan itimadın olsun 1 top etmez onlardan bir umut filan beklemeyin haa onlardan gelecek hayır hayırdan ziyade zehir olur.sendika başkanları zengin godamanlar işçiyi çalışanı kim düşünüyor ceplerinden başka dertleri ne ki itibar şan şöhret gerisi teferruat yalandan teyyare.gıgları değil cıkları yine çıkmaz zaten topunu kaldıracaksın...
cemil / eskişehir
18 Eylül 2012 Salı - 01:54

sayın magdur arkadaşlar bu olayı herkes sendika başkanlarına cagrı yapsın sendikalar araba ayarlama gibi olay etkisi olur herkes işyerindeki arkadaşları miting olayını anlatsın hukumetin bu sorunu gercekten cözmesi lazım gercekten 40 yaşından sonra işten cıkarıldınmı işin bitti ac kaldın ee maaş baglanmıyor saglık yok üstelik para yatır sonra saglık al olmaz ki böyle bu ak hukumet e sayımızı mitingte göstermeliyiz göstemezsek onlar bizi kulak ardı ederler gine milletimiz koyun gibi bu hukumete oyunu verir bunun icin herkes bir şey yapmalı sırf ankara bu işi ciddi almalı 5 milyon nüfusan enaz 500 bin yaşa takılan vardır orada o yüzden ankaralılar öncelikle bu işe sahiplenin diyorum
vatanasever / izmir
17 Eylül 2012 Pazartesi - 22:02

arkadaşlar her ilden otobüs turları düzenleyelim isim isim listeler oluşturalalım unutmayın bu artık seçimler öncesi son gövde gösterisi için son fırsat herkez eğri oturup doğru düşünsün birlik olmadan gücünü götermeden birşey elde edemeyiz. en azından ne kadar kalabalık olursak oy potansiyeli ile hükümeti ürkütebiliriz. 07 EKİMDE ANKARADA MECLİS ÖNÜNDEYİM HAYDİ YAŞA TAKILANLAR VOLTRANI OLUŞTURALIM.
hakan / kırıkkale
17 Eylül 2012 Pazartesi - 20:50

yorum yapan arkadaşlar.burası ana baba kucagı deyilki dert anlatıp duruyorsunuz.işte önünüze fırsat 7 EKİM neyiniz var neyiniz yok hukuk kuraları içinde toplaya bildiniz kadar eş dost bulun getirin ki,derdiniz duylsun güçünüz görülsün.yoksa kendimiz anlatır kendimiz okuruz.hak kazanalım deken yaşı 53 çe çıkarılar biz halan yazmaya aglamaya devam edriz.
Şahin ASLAN /
17 Eylül 2012 Pazartesi - 16:28

7 ekim 2012 de orda olacağım.
şerafettin / ank
17 Eylül 2012 Pazartesi - 14:29

yaş mağdurların hakkını vermeyin 7 ekimde meydanlarda seçimlerdede sandıkda hesabını veririz
mehmet / ankara
17 Eylül 2012 Pazartesi - 14:27

hükümet hükümet duy sesimizi işde bu yaş haddini bekleyenlerin ayak sesleri 7 ekimde meydanlardayız
seyfi / ANKARA
17 Eylül 2012 Pazartesi - 14:23

HİÇ KİMSE BAHANE ÜRETMEZİN İKDİTARA 7 EKİMDE DERSİNİ VERELİM ARKADAŞLAR
RIDVAN DEMİRCİ / ANKARA
17 Eylül 2012 Pazartesi - 14:21

Arkadaşlar birlikten güç dogar birleşelim güçlenelim hakkımızı yedirtmiyelim AKP nasıliktidara geldigini unuttu bu yaş belasını getiren yaşar okuyan ve partisi nasıl siyasetten silindiyse bizleri yoksayan faruk çelik ve tayfasını silmekiçin birleşelim dalga geçmek nasıl olur gösterelim işm rahat olsa emekli olmak istermiyim sizlergibi koltuga yapışır 53erken 65 osun derim emekliligimizi geri verin yoksa yaşar okuyana benzersiniz,
m ali keskin / ankaralı
17 Eylül 2012 Pazartesi - 14:18

sayın hükümet 7 ekimde meydanlarda olacağımızı hatırlatırız
kurtuluş / ankara
17 Eylül 2012 Pazartesi - 14:15

arkadaşlar 7 ekimdeki mitingden haberi olmayan arkadaşlar var bilmeyenlere bildirelim mutlaka katılım sağlasın
sedat / ank
17 Eylül 2012 Pazartesi - 14:12

bütün yaş mağturları 7 ekimde mitingde olalım
hakı / zonguldak
17 Eylül 2012 Pazartesi - 09:06

sözde işcini memurun yanıda olan sendikalar kış uykusuna yatmişlar. böyle bir günde onlarında hak arayanların yanında olmaları gerekmezmi?
murat / ankara
17 Ocak 2013 Perşembe - 13:05

lan dingil kizgin adam meetingi hafta ici mesai saatleri icinde yaparsan kimseyi bulamazsin hafta sonuna denk getirecen ne mal adamsin bide yalandan kiziyosun kizarsan......
turgut / ank
16 Eylül 2012 Pazar - 21:55

İNMEDEN ÖNCE SON DURAK 7 EKİM ARKADAŞLAR HADIN GALI..........
MEHTİ / İZMİR
16 Eylül 2012 Pazar - 20:26

değerli kızgın adam emeklilik mağdurları mitin çağrınıza ve oluşuma katkılarınızdan dolayı sizlere çok çok teşekkür ederim. ben İzmir'den mitinge katılmak istiyorum, İzmir den katılmak isteyen var ise benim mail adresim mehti_bikmaz@yahoo.com izmirli mağdurdaşlarım organize olalım lütfen hayrılı bir adım olması dileklerimle sevgi ve saygılar MEHTİ
kıyasettin saçmalı / kayseri
16 Eylül 2012 Pazar - 17:13

ALLAHTAN BİR MANİ OLMAZSA 7 EKİMDE HAKKIMIZI ALMAK İÇİN ANKARADA OLACAĞIM.BİZİM İÇİN UĞRAŞAN KIZGIN ADAMADA TEŞEKKÜRLER.İŞİN RASGELSİN.
mehmet / kayseri
16 Eylül 2012 Pazar - 14:05

1986 BAŞLANGIÇ 7860GÜN PRİM VAR 41 YAŞINDAYIM ENGELLİ BİR OĞLUM VAR İŞSİZİM.BİZLERİ MAĞDUR EDENLERİ C.C.ALLAH TA 1999 2012 GELMİŞ GEÇMİŞ VEKİLLERİDE C.C.ALLAH MAĞDUR ETSİN, ONLARA HAKKIMI HARAM EDİYORUM ZERRE KADAR ALLAH KORKUSU VARSA BİZLERİN HAKLARINI İADE EDERLER.BEN VE BENİM GİBİ DÜŞÜNEN MAĞDURLAR BİZLER 4 A İLE ÇALIŞAN ÜLKENİN EN ALT TABAKA İNSANLARIYIZ AMA BU DÜNYADA AHİRETTE AKİBETİMİZİ ALLAH BİLİR BİZLER HİÇ KİMSEDEN YARDIM İSTEMİYORUZ BİZLER SIRF C.C. ALLAHA EL AÇAN YALYARAN KULLARIZ.MECLİSİN BİRAN ÖNCE HAKLARIMIZIN İADE ETMESİNİ TALEP EDİYORUZ.SOSYAL BİR DEVLETEDE BU YAKIŞIR.BİZİM SORUNUMUZU ÇÖZECEK OLUR VEYA OLMAZ DİYECEK BİR YETKİLİ YOKMU İNSANLARIN ONURLARIYLA OYNAMAYIN YAŞA TAKILAN BİR MAĞDUR OLARAK SORUYORUM AÇIKLAMA BEKLİYORUM.YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR SAYFALARINDAN HER KAFADAN UMUTLANDIRAN VEYA HAYAT KIRIKLIĞINA UĞRATAN YAZILARI GÖRÜYORUZ BU KONUYADA BİR EL ATINDA
osman / ankara
16 Eylül 2012 Pazar - 12:43

hulya hanıma aynen katılıyorum.ben esnafım bakkaalar odasın başkan palandöken bey bir cagri yapsa en az 2 bin kişi gelir
hülya / ankara
16 Eylül 2012 Pazar - 11:27

sayın kızgın adam acaba sendika başkanlarıyla bir göruşme yapsanız onlarda bir cagrı yapsa daha cok katıma olur.birde hangi sendikaların yanımızda oldugunu biliriz
SALİH / YOZGAT
16 Eylül 2012 Pazar - 10:02

DEĞERLİ Arkadaşlar 7 EKİM miting günü tayin edilmiş olup herkesin katılması gerekiyor herkes başkası gitsin mantığını bıraksın yol parası yokmuş vs. vs. senin hakkını başkasımı savunacak gerekiyorsa yürüyerek gel korkma yürümeyle yollar aşınmaz herkesin bir sorunu var katılım olmadan olmaz DAVUT NİĞDE arkadaş güzel yazmış söz namustur herkes sözünde dursun DESTEK veren Gazeteci Arkadaşlar da köşelerinde miting günü hakkında yazı yazarlarsa duymayan kalmaz siyasi destekcilerimizde partilerinde desteklerini duyurabilirler kanısındayım
ramazan keleş / hatay
15 Eylül 2012 Cumartesi - 23:06

Arkadaşlar haber evet deki bu haberi face de twitter de 7 ekime kadar hergün paylaşalım,hatta 2-3-5-7 defa ardı ardına paylaşalım twetleylim,emin olun çoğu kişinin haberi yok haberdar edelim çoğunluk mutlak sağlanmalı.lütfen herkes önümüzdeki bu insanlara saygı duyalım onlara uyalım yanlıştan kaçınalım.arkadaşlar bir kendimizi gösteremedik aktif olamadık bu sefer olsun biraz dik duralım özellikle ankaradaki ve çevresindeki arkadaşlar inanın öncümüz herşeyimiz sizlersiniz lütfen yaın olmanın vermiş olduğu imkanı ortamı biz uzaklardaki emektaşlarınız adına kıymete kısmet ekleyiniz Allah öncülük eden herkesden razı olsun hayatları hep mutluluk dolsun...
ayhan cakır / izmir
15 Eylül 2012 Cumartesi - 22:36

su anda izmirden 2 araba kalkıyor lutfen arkadaslar cok onemlı
cevdet / düzce
15 Eylül 2012 Cumartesi - 22:23

sayın arkadaşlar 7 ekim günü ses getirecek mitinge hazırız 5 milyon magdur duysun sayın celik başbakan duysun hakkımızı vermezlerse anap gibi indiririz iktidardan akparti hukumeti islamcıl ol biraz adaleten bahsediyorsunuz kul hakkından bahsediyorsunuz ama 5 milyon magduru saf dışı bırakıyorsunuz bu duruma kulak ardı yapmayın haklarımızı verin artık
yadikar / antalya
15 Eylül 2012 Cumartesi - 15:41

bende orda olmayı çok isterim ama inan olsun yol parası yok oglum ünüverseteye gitcek kara kara düşünüyorum 8 sene bekle diyorlar şuan işsisim 42 yaşındayım 5650 pirim oldu işyok para yok bakanyok yok babamyok
cevdet / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:37

5 milyon yaş mağturları size sesleniyorum 7 ekimde ankara mitinginde olalım güçümüzü görsünler lafla yazmayla olmuyor meydanlara çıkmazsak hakkımızı alamayız seçim var bu bizim için çok önemli miting herkes katılsın saygılar
leyla / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:31

yaş mağturu olarak ankete 64 bin kişi oy verdi sıra 7 ekimdeki mitingde olalımki güçümüzü bilsinler
ilkay / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:28

arkadaşlar internetten yazmayla hükümete sesimizi duyuramayız seçim önçesi 7 ekimdeki mitingde katılalım nerde 5 milyon yaş mağturları haydi 7 ekimde meydanlara
türkan / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:22

sayın kızgın adam 7 ekimdeki miting davetinize teşekkür ediyorum katılım sağlayaçağım
ufuk / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:19

yaş mağturu arkadaşlar 7 ekimdeki mitinge katılalım herkes etrafına söylesin kalabalık olalım
savaş / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:14

haberevet yazınısı gördüm nederseniz haklısınız kızgın adam bizler meydanlarda olmuyoruz hakkımız için ama 7 ekimdeki mitinge ilgi gösterelim seçim yaklaşıyor sesimizi medyaya duyuralım haydi türkiye 7 ekimde mitinge
kamile / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:10

sayın kızgın adam haklısınız ama kimse hakkını aramıyor ama 7 ekimdeki mitinge herkes katılsın
anıl / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:08

7 ekimde mitinge türkiyenin her yerinden sesimizi duyurmaya davet ediyorum lütfen katılalım seçim yaklaşıyor sesimizi duymaları lazımki hakkımızı alalım yoksa kimse bizi kaleye almıyor yaş mağturları
barış / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:04

bizler 5 milyonuz ama sesimiz çıkmıyor lütfen 7 ekimde mitinge herkes katılsın hükümet sesimiz duysun
tayfun / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:01

kızgın adam 7 ekimde mitingde olacağım saygılar
serkan / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 11:00

sayın kızgın adam bizler 5 milyonuz 7 ekimde olacak mitinge pankart ve proşür dağıtılması gerekiyor çünkü çoğu bilmiyor yoksa katılım az olur bu tür çalışma yapılırsa çok kalabalık oluruz ses gelir
sinan / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 10:55

değerli kızgın adam 7 ekim mitingi için kızılaya pankart asılırsa ses getirir katılım çok olur
ferhat / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 10:53

sayın kızgın adam miting için pankart asılırsa çok gelen olur çoğu bilmiyor
recep / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 10:50

7 ekimde mitingde olaçağım kalabalık geliyoruz
metin / ankara
15 Eylül 2012 Cumartesi - 10:16

lutfen sendika başkanları sizin cagrınızla inalılmaz bir kalabalık olur
cem / istanbul
15 Eylül 2012 Cumartesi - 02:34

kızgın adam çok haklı arkadaşlar bu iş siyasi baskı olmadan çözülmez siyasi baskı oluşması içinde olayın gündeme oturması lazım bunu içinde demokratik eylem lazım demokratik eylemi yapabilmek içinde örgütlü olmak lazım yani sonuç aglamayana meme yok elimizi taşın altına koymamız lazım kazanmak istiyor isek para ve zaman harcamamız lazım bu işe
murat / ankara
14 Eylül 2012 Cuma - 23:09

mitinge katılım çok olursa o zaman sesimizi duyurabiliriz. yoksa bu çalışma bakanına kalırsak durum sakat. başbakanın 2 dudağının arasında , emeklilikte yaşa takılan bu kadar insanı üzmez üzemez diye düşünüyorum..
mürsel / ankara
14 Eylül 2012 Cuma - 22:53

ya arkadaşlar ne bakandan nede başbakandan hiçbir beklentim kalmadı ben bu kişilere hakkımı helal etmiyorum oyumuda vermiyorum sizde öyle yapın libya ya gönderdiklri ve suriyelilere yedirdikleri parayı ssk ya aktarsalardı açık kalmazdı ama onlar için bizler yeterince önemli degilmişiz demekki bizi önemsemeyenleri sizlerde adam yerine koymayın ve kesisinlikle oy vermeyin
ayhan cakır / izmir
14 Eylül 2012 Cuma - 21:08

sayın kızgınadam arkadasım tum ıllerden otobus tutabilecek arkadaslara yardım yapalım ben elımden geleni yapalım matti anlamda yardımcı olalım derim
ayhan cakır / izmir
14 Eylül 2012 Cuma - 21:05

sayın kızgınadam arkadasım ben izmirden bu yol bizlerın yolu simdi tamzamanı yapılacak olan mıtınk ben izmirli arkadaslardan rıca edıyorum izmirden gidecek arkadaslara otobus tutalım ben kendi adıma matti ne gerekiyorsa yapacagım lutfen arkadaslar bu bizler icin cok önemli gerekli cabayı herkez göstersin
güven / adana
14 Eylül 2012 Cuma - 20:01

peki adanadan bizler nasıl yardımcı olabiliriz SAYIN KIZGIN
SAYGILARIMLA GÜVEN...
kemal / ordu
14 Eylül 2012 Cuma - 18:11

sayın arkadaşlar lütfen davaya sahip cıkalım lütfen üc dönemdir sectigimiz iktidara bir gözdagı verelim yoksa koyun gibi her şeye müstehak oluruz sırf ankara 5 milyonluk şehirden gelenler desteklese bile bu gündeme oturur sayın arkadaşlar asıl gündem yaşa takılanlar lütfen artık davaya sahiplenelim yoksa bu iktidar takacakta takacak koyulaştık iyice her istetiklerini kabul mü edecez boyunmu egecez onlar bizim isteklerimizi yerine getiriyorlarmı dahada takacaklar senin benim maaşın el yisin suriyelilere versinler ben ac öleyim arkadaşlar hakkımız resmen gasbediliyor artık ses getirelim lütfen bu mitinge katılalımki ne oldugumuzu anlasınlar artık yeter dayanamıyorum ya o külün icinde calışmaktan yıldım bittim arkadaşlar bizim yerimize gencler calışşın artık yeter
orhan / muş
14 Eylül 2012 Cuma - 17:18

valla kızgınadam haklı, bir kck, birsuriyeli, bir şu bu kadar olamadık. ses getirin ankarada yaşayan arkadaşlar lütfen benim iki yılım kaldı benim emekli askerim
Hakkı / İstanbul
14 Eylül 2012 Cuma - 17:04

Sayın bakan, gecenin bir vakti kendi lehinize maaş zammı yaparken yeriydi de konu bize gelince mi sonra konuşalım şimdi ortamı değil diyorsunuz.Biz de önümüze seçim sandığı geldiğinde ailelerimizle birlikte beş milyon kişi olarak Ak Partinin şimdi yeri ve sırası değil diyeceğiz.Bundan hiç mi hiç şüpheniz olmasın.Yeter artık bu kadar.
DAVUT / NİĞDE
14 Eylül 2012 Cuma - 16:47

SAYIN KIZGIN ADAM Kardeşim çok teşekkürler iyiki varsın 7 EKİM Pazar günü miting davetini çok olumlu buldum hem bizlerin hemde bize destek vereceğini söyleyen siyasilerimiz o gün orada olmalıyız çoğu magdurlar internetten birhaber onun için siyasi destek verecek olanlar parti bürolarından halka ve üyelere duyuru yaparlarsa umulmadık bir gövde gösterisi olur bu sayfaya yazı yazan arkadaşlar herkes ulaşabildikleri kadar kişiye ulaşsınlarburda birbirimize dertleniyoruz sadece ANKARA en az 5000 kişi getirebilir yakınlık açısından dolayı ve söz verenler söz vermek NAMUSTUR BİLENE çoluğunu çocuğunu toplayıp gelmeli okadar da düşkün değiliz bunada gücümüz yetmeli yoksa kendimiz çalar kendimiz oynarız. şimdiden hayırlı olsun teşekkürler.......
Bahattin / Adana
14 Eylül 2012 Cuma - 16:39

Miting ile ilgili yeterince duyuru yapılmadı.Diğer şehirlerden (ÖR:Adana)otobüs kaldırma durumu olabilirmi.Bir de bu tür mitinglerde pankartlar bir yerde (Ankara)hazırlanıp gelenlere dağıtılır.Bizlere net bilgi verirseniz.Mutlaka katılım olur.Bizleri FB taraftarları ile karıştırmayın.Çoğu hayatında hiç mitinge katılmamış,bir kısmı çalıştığı için vakti olmayan,bir kısmı işi olmadığından parasızlıktan gelemeyen bir kısmı da marketteki parasının üstünü dahi isterken utanan,birilerinden birşey istemeye alışmamış(kendi hakları dahil)olan insanlar olduğumuzdan bu tür eylemlerde sayıya değil niyete bakılmalı.Ve gerçekten bilinmeli ki orada 1000 kişide olsa 100000 kişide olsa gerçekte bu insanların oy potansiyeli 5 milyon kişi.Hükümet yetkilileri bunu gözeterek haksızlığa uğrayan kesimin bu maduriyetini gidermeyi mutlaka sağlasın.Yoksa koalisyon hükümetinin başına gelenler tekraralanabilir.EYT.
ARİF AKAR / ÇANAKKALE
14 Eylül 2012 Cuma - 16:25

7 EKİMDE 1 OTOBÜS YAŞA TAKILAN ARKADIŞIMIZLA ANKARADAYIZ.BİRLİK BERABERLİK İÇERİSİNDE DERDİMİZİ ANLATALIM MEYDANLARI DOLDURALIM ARKADAŞLAR..
MEVLÜDE TÜRKOĞUL / ÇANAKKALE
14 Eylül 2012 Cuma - 16:19

İZİNLERİMİZİ VE YERİNİ NETLEŞTİRMEYE ÇALIŞIYORUZ. KISMETSE O GÜN ' GERÇEK MAĞDURLAR ' OLARAK ORDA OLACAĞIZ. BU BAĞLAMDA HERKESİN TÜM ŞARTLARINI ZORLAMASINI BEKLİYORUZ.EĞER KENDİ MAĞDURİYETİMİZE SAHİP ÇIKMAZ İSEK HER TÜRLÜ MUAMELEYE RAZI OLMAK ZORUNDA KALIRIZ. HADİ ARKADAŞLAR ELİMİZİ TAŞIN ALTINA KOYALIM.1 KEZ. BİZ ARKASINDAN EMİNE ERDOĞANA KADAR GİDECEĞİZ.ARSEVEN YARDIMI İLE..
TAYFUN AKPULAT / izmir
14 Eylül 2012 Cuma - 16:03

ankara da yaşayan eyt arkadaşlar sizler ne olur katılın.durumları iyi olanlar mutlaka başka şehirlerdende gitmeli.elimizden alınan hakkımız için ne olur herkes 3 kişi götürse bu iş gündeme oturur.bende izmir deki eylem için kalabalık toplayabilirim.saygılar
orhan / istanbul
14 Eylül 2012 Cuma - 15:51

Bana göre Faruk Çelik'in son açıklamalarından sonra hiç ümit kalmamıştır.Özellikle gazeteci ağabeylerimiz bu konuda çok uğraşmışlardır.Ama bundan sonrası önce Allaha sonrada Başbakana bağlıdır.
mdz / Adiyaman
14 Eylül 2012 Cuma - 14:56

kismet olursa orada olacagim.magduriyetimizi dile getirmek icin.
sadettin / ankara
14 Eylül 2012 Cuma - 14:48

artık kırıla kırıla ne umut kaldı nede güven.istekmi allahdan başka kimseden istemiyorum.bir heyacanla başbakana götürelecek diye ankette oy kullandım.ne oldu hiç.faruk çelik beyefendiye tebkim yıllarca akp tiye oy verdim artık vermem.başbakan bu konuyu ele alsa dahil gene vermem.güç allaha ait kendini güçe esir etmiş bir çlş bakanı varmı var.benim düzetme imkanımda yok olduna göre.bir oyum var güç olarak onuda vermiyeceme göre hakkımı gasb ettilermi evet.alma imkanım varmı burda yok mahşerde var.o zaman onuda orda alırım.kusura bakmayın daha fazla kalbimi küstüremem sonradan görmüş bakanda olsa insanların yüzünden.verecekleri para hak kendi hakları kendi paraları deyil.bizi yalvartmaya kimsenin hakkı deyil.rızgı veren allahdır.onlar sadece bir vesiledir.
ferudun / sivas
10 Şubat 2013 Pazar - 16:24

bir çözüm var....
...hakkımızı parmaklarıyla alanlardan oylarımızı parmaklarımızla alacağız...
zeki ERDOĞAN / 15091967
07 Kasım 2012 Çarşamba - 11:39

adı üstünde numan kurtulmuş eski siyasetçilergibi söyler dün dündür destek dünde kaldı şimdi aklına bile gelmez
özcan / istanbul
07 Ocak 2013 Pazartesi - 13:45

yaşa takılanlar için böyle bir haber yok tamamıyla uydurma yalan ve asparagas bir haber halkı boşuna umutlandırmayın boş yere hayal umut dağatmayın
MUHAMMET / kastamonu
05 Ekim 2012 Cuma - 15:46

Bundan 10 yıl önce ssk kurumunda çalışan bi abimizden şu lafı duymuştum.ne yap yap gerekirse askerliğini boçlan 31/12/2015 tarihinde emekli olmuş ol dedi.sebebini sormuştum hayırdır abi yıl daha 2002 neyin nesi bu 2015 yılı dediğimde.o yıldan sonra emekli olanlar da yaş uzatılacak.hele hele 45 li 50 li yaşları unut 55ler 60 yaşlar telaffuz edilecek demişti bende Allah biliyorya içimden gülmüş adam ne saçmalıyor demiştim.yıl 2012 emekliliğime 31 ay kaldı yani yaklaşık 2 buçuk yıl falan.ama birde o şahsın dedikleri çıkarsa yandı keten helvası.Sayın bakanımız 49 yaşında emeklilik Afrika da bile yok 2015 ten sonra bu rakama 4 yıl daha ekleyip 53 e çıkartmalıyız demiş.hadi gelde çık bu işin içinden.bizler günah keçisimiyiz.milletin dişi ağzı sadece biz işçilerimi ısırmaya yetiyor. bizim Allah'tan başka bi güveneceğimiz bi yardım edecek kurum kululuş yokmudur.Allahım aklımıza mukayyet ol Yarabbim.emeklilik hakkımız geri verilsin.tek istediğimiz bu.anamızın ak sütü gibi helal olan bu hakkımız iade edilsin.tüm arkadaşlarımıza sabırlar diliyorum.en derin saygılarımla.hoşcakalınız.Kızgın Adam yazılarını bekliyoruz.ha gayret yüzdün yüzdun kuyruğuna geldin.kopar şunuda hepimiz sayende sevinelim.
ANK / ANKARA
04 Ekim 2012 Perşembe - 15:28

AKP KURULDUĞUNDAN GÜNDEN BUYANA ÇOK SIKI DESTEKÇİSİYİM BUGÜNE KADAR BİR ÇOK HAKSIZLIĞI GİDERDİ ARTIK SIRA BİZE YAPILAN HAKSIZLIĞIN DÜZELTİLMESİNE GELDİİNŞALLAH BU SORUNUDA MAÇ OYNANIRKEN KURAL DEĞİŞTİRİLMEZ DİYEN SAYIN BAŞBAKAN DÜZELTECEK UMUTLA BEKLİYORUZ AMA BUKAR BEKLEMEDE YETER DİYE DÜŞÜNÜYORUM SAYIN BAKAN FARUK ÇELİK UMUTLARIMIZI KIRIYOR SAYIN BAKAN BİZ SADAKA DEĞİL GASP EDİLMİŞ HAKKIMIZI İSTİYORUZ BEN BUGÜNE KADAR HİÇBİR MİTİNGE KATILMADIM AMA ALLAH İZİN VERİRSE BU BASIN AÇIKLAMASINA AİLEM VE AKRABA ÇEVREMLE KATILACAĞIM.SAYIN BAŞBAKANIM 2013 SEÇİM YILI 2014 SEÇİM YILI 2015 SEÇİM YILI SİZİN BAKAN 2015 DEN SONRA BİZİM HAKLARI BİRAZ DAHA GASP ETMEYİ DÜŞÜNÜYOR AMA O ZEVKİ ONA YAŞATMAYI DÜŞÜNMÜYORUZ YANİ BAŞKA ANLATIMLA 2013 BİZİM YILIMIZ 2014 YİNE BİZİM YILIMIZ VE 2015 DE BİZİM YILIMIZ OLACAK İNŞALLAH AKP Yİ ÇIKARAN BİZLER YENİBİR AKP DAHA ÇIKARMAYI ÇOK İYİ BİLİRİZ BU HALK HERŞEYİ GÖRÜYOR.
MAÇ OYNANIRKEN KURAL DEĞİŞTİRİLMEZ DİYEN SAYIN BAŞBAKANIM DUYUN ARTIK SESİMİZİ ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN SAYGILARIMLA.
murat / ankara
04 Ekim 2012 Perşembe - 13:47

İNŞALLAH başaracağız haydi tüm yaşa takılanlar oraya koparacağız bu işi.
EDA / ANKARA
04 Ekim 2012 Perşembe - 12:32

Arkadaşlar Ziraat Bankası emeklilikte yaşa takılanları ' çalışma yılı+yaş ile toplayarak çözdü. Yeni mevzuat değilişkliği ile emeklilikler başladı. Bu bize emsal teşkil etmez mi? Kanunlar hepimiz için geçerli değilmi?
YASEMİN / ANKARA
03 Ekim 2012 Çarşamba - 15:13

07 EKİMDE ORADAYIZ.
hakan / izmir
03 Ekim 2012 Çarşamba - 11:52

sitenizde bir problemmi var.neden yazılarımız çıkmıyor?
Handan / Ankara
03 Ekim 2012 Çarşamba - 10:36

Arkadaşlar çoğu pazar günkü mitingi bilmiyor çevrenize arkadaşlarınıza lütfen haber verin ne kadar kalabalık olursak o kadar hakkımızı aranma şansımız büyük olur
yaş tak / İSTANBUL
03 Ekim 2012 Çarşamba - 09:54

**YAŞ MAĞDURLARTI

***ÇOK ÖNEMLİ DUYURU,

****BU KÖTÜ MAĞDURİYETTTEN KURTULMAK İSTİYORSANIZ!!!

****DAHA FAZLA AYŞELER,FATMALAR,AHMETLER BOŞANMASIN DİYORSANIZ!!

**DAHA FAZLA BOŞANAN AİLELERDEN KALAN SAHİPSİZ ÇOÇUKLAR SOKAKLARDA OLMASIN DİYORSANIZ!!

***YAŞININ ,PRİMİNİ TAMAMLADIĞI HALDE EMEKLİ OLMASI GEREKİRKEN, ,İSŞİZ KALIP ,İŞ VERİLMEYENLERDEN OLMAMAK İSTİYORSANIZ!!

***DAHA FAZLA İŞSİZ,AÇ,SEFİL, MĞADUR İNSAN GÖRMEK İSTEMİYORSNAIZ,

**GERİYE DÖÜNK PRİM BORÇLANMALARINDAN DEVLET 7.5000.000.000.000 KATRİLYON PARA TOPLASINI İSTİYORSANIZ

***7 EKİM 2012 TARİHİNDE KIZLIAYDA SAAT 12.00 DE SGK BİNASI ÖNÜNDE, MUTLAK GELİN BASIN AÇIKLAMASINA SESİNİNİ ANAYASAL HAKLARINIZI KULLANIN DİYE DÜŞÜNLÜYOR.

**MAĞDURİYETTEN KURTULMAK İSTİYORSANIZ

***7 EKİM BASIN AÇIKLAMASI TOPLANMASINA SÜLÜK GİBİ YAPIŞINI,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

**MUTLAKA GELİN

**GELİRSENİZ MAĞDURİYET SON BULUR
**GELMEZSENİZ BU MAĞDURİYET SÜRÜNCEMEDE KALIR MI DİYE DÜŞÜNÜNÜ!!!


******SİVRİSİNEK NASIL , AÇ KARNIN DOYURMAK İÇİN ,ÖLECEĞİNİN BİLE DÜLŞÜNMEDEN İNSANIN DERİSİNE KONUP İHTİYACININ NASIL GÖRÜYOR!!!

****EMEKL,LİKTE YAŞA TAKILANALR,

**YETER
YETER
YETER ARTIK
SİZİNLERİN ŞU VURDUMDUYMAZLIĞI,

***BİLET PARAM YOK, CEPTE PARA YOK KIVIRTMALARIDA İŞE YARAMAYACAK
**ÇÜNKÜ ALEVİ FEDARASYONLARI SERVİS MÜNÜSBÜLERİYLE KIZILAYA BASIN AÇIKLAMA MEYDANINA GELEBİLİR ÜCRETSİZ GGELEBİLİR, SONRA BASIN AÇIKLKLAMASI BİTİNCE YİNE ÜCRETSİZ GİDEBİLİRSİNİZ.

**BUNDAN SONRA
**HİÇ KİMSE

**KIZGIN ADAMA
**BBP GN BŞK DESTİCİYE

**ALİE TEZELE MANA BULMASIN
**TEK LAF ETMESİN.

00SİZ ATURDUĞIUNUZU YERDE ARMUT DÜŞ AĞZIMA DİYORSUNUZ
***BU DOIĞRU DEĞİL

***BİRBLİK BERABERLİK İÇİNDE 7 EKİMDE SGK KIZLIYDA HERKESİ GELMELİ DİYE DÜŞÜNLÜYOR
KIZGIN ADAMM, BBP GN BAK DESTİCİ, ALİ TEZEL HABER EVET SONSUZ TEŞEKÜRLER.
emeklilik yaş mağ / ank
02 Ekim 2012 Salı - 14:41

7 ekimdeki basın mitingine az olmayalım arkadaşlar yoksa resil oluruz bu kadarmı derler yaş mağturu hani 5 milyondan bahsetiliyordu az olursak akp nin işine gelir bunu böyle bilin katılımı türkiye geneli yapalım 7 ekimde ankarada olalım bunun başka lami çimi yok emekli olmak istiyorsan şartlarını zorla gel ankaraya sesin gür çıksın 7 ekimde ankarada buluşmak dileğiyle
yaşa takılanlar /
02 Ekim 2012 Salı - 14:36

7 ekimdeki basın mitinginde 5 milyon mağtur insanlar olarak en az türkiye geneli 100 bin kişi olamassak yazık demekki herkes halinden memnunki bahane üretiyor ne olursan ol gel hakkını almak istiyorsan arkadaşlar
GÜLAY / ANKARA
02 Ekim 2012 Salı - 14:35

7 Ekim 2012 tarihinde inşallah orada oluruz. Kızgın adam kardeşim allah razı olsun baş tututun yardımcı oldun. Durumumuzu başbakana tekrar iletmeye çalışsan. Çok perişanız. Artık çoluk çocuğumuzun başında oturalım. Kocalarımızda perişan çoluk çocuğumuzda. Çocuklar etütlerde sürünüyor. Allah rızası için tekrar duyursan. Bu maillerimizi versen başbakanımıza. Allah razı olsun. Sağ ol.
yaş mağ /
02 Ekim 2012 Salı - 14:29

7 ekimdeki basın mitingine gelemiyorum diye bahane sunma akp ye sesini duyur ağlamayana mama yok arkadaşlar
yaşa tak / ankara
02 Ekim 2012 Salı - 14:27

türkiyemizin başkenti ankara sise sesleniyorum 7 ekimdeki basın mitinginde en az 50 bin olmamız lazım türkiye geneli 100 bin olmamız lazım 5 milyon deniliyor yaş mağturu yoksa resil oluruz arkadaşlar
yaş mağ / ank
02 Ekim 2012 Salı - 14:23

türkiyenin en büyük şehri istanbul sise sesleniyorum 7 ekimde ankaraya en az 200 otobis gelmesse demekki 5 milyon deniyor yaşı bekleyen hepsi hikaye demek 7 ekimde kalabalık geleceksinki akp geri adım atsın bu yasayı çıkartsın yoksa işimiz çok zor arkadaşlar
yaşa tak / ankara
02 Ekim 2012 Salı - 14:19

izmir halkına sesleniyorum bu bizim davamız 1 otobis bile dolmuyorsa kimse kusura bakmazın nerde 5 milyon mağtur en az 100 otobis gelmelidiye düşünüyoruz ankara yaş mağturları olarak
SON PİŞMANLIK / FAYDA ETMEZ
02 Ekim 2012 Salı - 13:40

Anlamıyorum ben işten bir şey.
Yazmak çizmek yorum yapmak oldu mu mangalda kül bırakmıyoruz. Facete 60.000 -70.000 kişi vire yazıyor. Haberevete yazıyor. Türlü sitelere yazıyor. Yazıyorda yazıyor.
İş BASIN AÇIKLAMASI yapalım hadi dediğimizde TOZ OLUYOR MAĞDURLAR.
Neden arkadaşlar ? O ZAMAN MAĞDUR DEĞİLSİNİZ ?
Sen + ben + biz + siz 07 EKİM saat 12:00 de YKM Önü / KIZILAY ANKARA da olmazsak.
** İnanın yaş 53 te yaparlar 83 te **
KİMSE BİRİLERİ YAPSINDA BEN İSTİFADE EDEYİM DEMESİN ARTIK.
KENDİNİZE GELİN. SİLKELENİN BİRAZ HADİ.
İnsanlar 500-1000 KM uzaktan gelecek .Onların çok mu parası var. Olsa çabalarlar mı bu kadar.
Hadi tüm şartlarınızı zorlayın son kez fedakarlık yapın , YAPIN Kİ SONRA DÖVÜNMEYİN..
Ve oraya gelecek olan VEKİLLERE GÜLDÜRMEYELİM kendimizi ; “ 2 yıldır yediler başımızı hepitopu kadar kişilermiş mi ? “ diye
BASIN AÇIKLAMAMIZ / YKM ÖNÜ /KIZILAY
02 Ekim 2012 Salı - 12:44

Ankara, Ankara, güzel Ankaram memleketimin Baş şehri, 2' nci büyük şehrimiz bu kadarmı az mağdur var Ankarada.. basın açıklamasına gelecek olanların % 70 i Ankaradan olması lazımken görüyorumki tam tersi olacak % 70 başka şehirlerden % 30 Ankaradan bizim 07 EKİM SAAT 12:00 deki bu basın açıklamasını Ankarada olmasını isteme sebebimiz meclisin Ankarada olması, siyasetin kalbinin Ankarada atması,LÜTFEN Ankarada ikamet eden arkadaşlarımız basın açıklamamıza biraz daha ilgi gösterin en azından memleketin öbür ucundan o kadar masraf edip gelecek ve aynı gün geri dönecek arkadaşları bir düşünün..Eğer bunu İstanbulda yapsaydık istanbulda katılım bunun en az 3 katı olurdu,, şimdiden vereceğiniz destek için çok teşekkür ederim. EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR
mehmet / istanbul
01 Ekim 2012 Pazartesi - 21:17

hakkımıistiyqruz
hakan / izmir
01 Ekim 2012 Pazartesi - 19:53

tayfun akbulut kardeşime sesleniyorum.sitede 'kalabalık toplayabilirim'yazını şimdi okudum.hadi kardeşim sende bir omuz at.kardeşlerimizi toplayalım.selamlar hakan.
hakan / izmir
01 Ekim 2012 Pazartesi - 19:36

bir kez daha size bilgi vermek istiyorum.ben hakan kalaycı.izmirden otobüsümüz kalkacak.otobüs gidiş geliş sadece 70tl.tel-05369541918 emeil kalaychakan@gmail.com beni istediğiniz yerden arayabilirsiniz.otobüse katılan kardeşlerime:mehdi,ayhan,osman,rasim,şenol huzurunuzda teşekkür ediyorum.selamlar,izmirden hakan.
hakan / izmir
01 Ekim 2012 Pazartesi - 19:24

arkadaşlar,vakit azaldı,otobüse katılım şu ana kadar 6 kişi.kardeşlerim izmirden hiç değilse 1 otobüs kaldırmamız lazım.biliyorum çoğunuz zor durumdasınız ama nolur kendinizi biraz zorlayın.her ilden hiç değilse 1 otobüs ankarada toplanmamız lazım.hadi güzel kardeşlerim,biraz gayret edelim hiç değilse izmirden 1 otobüs kaldıralım.
yaştak / izmir
01 Ekim 2012 Pazartesi - 16:48

**EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR

***D U Y U R U

Ç O K Ö N E M L İ

AŞAĞIDAKİ PARTİLERİN KAPISININ DE TIKLAYIN,

**ONLARDANDA YARDIM VE DESTEK İSTEYİN DİYE DÜŞÜNLÜYOR
TURKİYEDE ŞU AN 27 PARTİ VAR
HAYDİ İŞ BAŞINA
BOŞ DURMAK YOK

** 7 EKİM 2012 TARİHİNDE ANKARA KIZILAY EMEKLLİKTE YAŞA TAKILANLARLA ZIKLIM ZIKLIM DOLU OLACAK DİYE DÜŞÜNLÜYOR.

Bu pazar seçim olsa hangi partiye oy verirdiniz?



Emek Partisi
Eşitlik ve Demokrasi Partisi
Genç Parti
Hak ve Eşitlik Partisi
Hak ve Özgürlükler Partisi
Halkın Sesi Partisi
Halkın Yükselişi Partisi
İşçi Partisi
Liberal Demokrat Parti
Millet Partisi
Milliyetçi Hareket Partisi
Milliyetçi ve Muhafazakar Parti
Özgürlük ve Dayanışma Partisi
Saadet Partisi
Türkiye Komünist Partisi
Türkiye Partisi
Yeni Parti
Diğer
Adalet ve Kalkınma Partisi
Alternatif Parti
Bağımsız Türkiye Partisi
Barış ve Demokrasi Partisi
Büyük Birlik Partisi
Cumhuriyet Halk Partisi
Demokrat Parti
Demokratik Sol Parti
Doğru Yol Partisi
yaş mağ / türkiye
01 Ekim 2012 Pazartesi - 15:03

inanın yaşbekleyenler inanın güzel günler göreçeğiz güneşli günler akp hakkımızı vermesse inanki sandığa gömeceğiz yaşa takılanlar haydi 7 ekimde ankaraya
yaş mağ / ank