Kızgın Adam

Yazara ait Toplam: 66 yazı bulunuyor
16 Mayıs 2012 Çarşamba 12:51

Emeklilikte Yaşa Takılanlar...Erken emeklilik işi ve torba yasa

Evet, koşturuyoruz.
Ali Babacan'la konuşmaya niyetlenmiştik ama İstanbul'dan çıkan bir iş, programımızı aksattı.
Maişet derdi; maaş alabilmemiz için takip etmemiz gereken başka işler de var.
Ali Babacan meselesi önemli; bir torba yasa var, içinde emeklilikle ilgili bir düzenleme de yer alıyor.
Bu düzenleme, emeklilikte yaşa takılanlara yarayacak mı?..
Ali Babacan, bazı meslektaşlarımıza, o konuda da çalıştıklarını söylemiş.
Şimdi, ben bir fırsatını bulup yüzyüze görüşeceğim.
Bütçenin zorlandığını belirtmek isterim; hükümetin çalışanlara yaptığı iyileştirmelerin bütçeye yükü artı onbeş vergi gelirlerinin artışı yüzde 10.
Yani, bütçe zorda buna rağmen emeklilikte yaşa takılanlara emeklilik hakkını işin içine sokmaya çalışıyoruz.
Batıdaki ekonomik kriz ve oralarda sosyal haklarda kısıtlama eğiliminin ağır basması, taleplerimizin gerçekleşmesini zorlaştırıyor.
Ama sadece zorlaştırıyor.
Bu demek değildir ki zoru başaramayacağız.
Ben bir gazeteci olarak, garibanın derdinden kimsenin anlamadığı bu kavanoz dipli dünyada rüzgar estirmeye çalışıyorum.
Bugüne kadar ne yapıldı, hepsini biliyorsunuz.
Bundan sonra yapılacaklarda var.
Ben, bir teklif daha getireyim:
Emeklilikte Yaşa Takılanlar Derneği'ni, ama bu sefer etkili faaliyetleri birbiri ardına patlatacak bir derneği kuralım.
Bunun için; benim sağlayabileceğim katkı, Ankara'da bir merkez.
Bunu yaparım; yani kira düşünmeyin.
Eleman da düşünmeyin; yeter ki dernek kurmaya kafi sayıda aklı başında ismi bir araya getirin.
Ve bana sonucu verin.
Astsubaylar Derneği'nin konularını nasıl Türkiye gündemine yerleştirdiğini gördünüz.
Bu emeklilikte yaşa takılanlar derneği, ya da başka isimle kurulacak dernek iyi olur.
Sosyal Haklar ve Adalet Derneği de olabilir.
Bu işin fazla masrafı yok, olan masrafları da ben üstleniyorum.
Bir de BBP Genel Başkanı Mustafa Destici ile dün görüştüm; haberevet sitesine katılım sözü verenlere bakıp, Meclis tatile girmeden bir miting düzenleyecek.
Benim aklımda en az on bin kişilik bir miting var; hak sahipleri haklarına sahip çıksın.
Buradan, bütün milletvekillerinin cep numaralarını yayınlamak nasıl bir fikir?
Ondan da, bazı art niyetliler "küfür müfür" edip işimizi iyice zora sokar diye korkuyorum.
Zira, şu anda hayli mesafe almış durumdayız, bir hata bir çuval incirin berbat olmasına yol açabilir.
Bu arada; haberevet'e haber, yazı katkısında bulunabilecek arkadaşlar için bir çağrımız olmuştu.
İçlerinden seçilenlere maaş da verilebilir ama gelen başvurularda yeterince ayrıntı yok.
Bir siteye herkes mektup yazabilir, birincisi CV'ler yazılsın ikincisi de "maaşlı çalışmak isteyenler" için referanslar verilsin.
Her yazanı alamayız, referanslar önemli.
Adam tutup, siteye olmadık ifadeler sokabilir.
Onun için, dikkatli davranmak zorundayız.
Referans gönderin lütfen.
Hadi, işimiz var.
Sizin de işiniz olsun; bölgenizdeki bütün gazetelere, televizyonlara, sitelere emeklilikte yaşa takılanlar meselesini haber yapmaları için gidin, arayın.
Milletvekillerini arayın.
Bunun için en kestirme yol; 0312 420 50 00'dan vekile bağlatmak.
Sekreter not alır; yarısı dönse kardır.
Hadi.



 



Bu yazıya yapılan yorumlar

şahin / istanbul
31 Mayıs 2012 Perşembe - 18:43

emeklilkte yaşa takılan madur arkadaşlar sesimiz cıksın sadece kızgın adamın cabası na destekleyelim biz madurlar için calışıyor sayın başbakanımız duyarlı olaçaktır bizlerin sesine hakkını aramayanın hakı verilmez elele olalım
hülya / istanbul
31 Mayıs 2012 Perşembe - 02:03

LÜTFEN SESİMİZ DUYUN VEDE DUYURUN BİNLERCE İNSAN MAĞDUR DURUMDAYIZ......
furkan er / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:12

biz yaşa takıldık hakımızı kaybetik hükümetde bizi takılıp hükümete kaybedecek .
furkan er / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:12

biz yaşa takıldık hakımızı kaybetik hükümetde bizi takılıp hükümete kaybedecek .
kerim özbek / eskişehir
30 Kasım 2012 Cuma - 01:01

sayın vekilerim sizler 2dönem millet vekilli odunuzmmu sizze en yüksek basamaktan emeklli olma hakkı tannıyor hergün yeni özllük haklarınnza bir saatte kannun tasarısınnı oyluyup milletti salak yerinne koyun doyya doya yiyebiliyorsunuz ama söz konussu biz emekçillerre gelddimmi her şeyyi ölçerek biçerrek haata kazanılmış hakkımızzı bir yasa ille elimizden alıyorsunuz sah olsun türkiş başkkannı da bizi m hakkımızı savunmma yerinne herkes aldıhı oy kadar konuşsun diyyerek bizi kucaktan kucaha atıyor kazanılmış hiçbir geri alınmaz verilir anlayışıyla ne hükümet nede bizi temsil eden sendikacılar bir eylem içinde deyiller menfatler önde geliyor artık ben bir emekççi olarak sendikal bazdda bir beklentim yok hak arayanlardda polis gazllıyor ne olur bizze bir yön verin vekilerimmizi bille gazlanan bir memlekettenasıl hak arıyacaz bizim elimizden almış olduhunuz hakkımızzı geri verin
Arzu dereli / İstanbul
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 22:30

Bende yaşa takilan magdurlardanim. Herkesin yaşadigi iş bulma sikintisini bende yaşiyorum. İstanbulda miting düzenlenecekse bende katilmak istiyorum. İnşallah hakkimiz olani aliriz.
şahin / istanbul
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 18:56

yasa çıkmazsa oy vermeyelim diyelim hep beraber
ali uysal / marmaris
29 Haziran 2012 Cuma - 03:21

umudum kalmadı bu yalan dünyada emmekllik hayal oldu bize
fahri / kayseri
28 Eylül 2012 Cuma - 22:18

siz muhteremler biraz az maaş alın ve türkiyede ne kadar kör topal sakat manyak varsa hep maaş bağladınız ama sigotasını nasıl dolduracağım diye düşünen insanların emekli olamaması için elinizden geleni yapıyorsunuz çok ayıp düzenli bir iş sunuyormusunuz ki vatandaşa
ZERRİN / ADANA
28 Haziran 2012 Perşembe - 15:41

LÜTFEN DUYUN SESİMİZİ 14 SENE YAŞ YÜZÜNDEN BEKLİYECEM
derman / samsun
28 Haziran 2012 Perşembe - 10:12

1999 öncesi çalışanların hakkı geri verilsin işsisi 45 yaşındayım 8000 günüm var emeklilik hakkımı istiyorum
Birol ERSÖZ / İstanbul
27 Eylül 2012 Perşembe - 22:26

Eşim ve ben emeklilikte yaşa takıldık durum vahim.Bir düzenleme yapılıp hakkımız olan emeklilik verilmezse ne yerel ne genel seçimlerde bizler ve ailelerimizden oy yok.Oyumuz emeklilik hakkımızı vereceklerin olacaktır.Benim düşüncemde olan çok insan olduğunu biliyorum.
ahmet / konya
27 Eylül 2012 Perşembe - 20:49

lütfen artık bu konuyla ilgilenin emekliliğimiz dolduğu halde emekli olamıyoruz birde emekli yaşı 60 bu yaşa kadar kim çalışabilir çalıssa bile iş verenler çalıştırırmı iş arayanların yaş ortalamasına bir bakın 20 ila 40 hiç 40ın üzerinde eleman arayan varmı
zübeyda / Trabzon
26 Ağustos 2012 Pazar - 19:11

BAN DE YAŞA TAKILANLARDANIM.Her konuda destekliyorum çok iyi olur.
sibel / kırşehir
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 23:20

emeklilik hakkım 3 yıl önce doldu... ama 5 yıl daha çalışmam gerekiyor.çok uzun yıllar boyunca çocuğum olsun diye tedaviler gördüm.maddi manevi yıprandım.sağlığımı kaybettim ve bir dizi ameliyatlar geçirdim.çok kötü günlerdi bunu ancak yaşayanlar bilir.işte o zaman aklıma kendi yaşayacağım acılar değil çok büyük mücadeleler sonucu bulduğum canım yavrularım geldi. işte o zaman canım çok acıdı çünkü çocuklarımın yanında olamamıştım onlara annelik yapamamıştım bütün çalışan anneler gibi... ve işi bırakmaya karar verdim.şimdi haksızlığa uğrayan bütün arkadaşlarım gibi bende bu haksızlığın giderilmesini bekliyorum. lütfen bu konuyla ilgili makamları göreve davet ediyorum.zaten sağlık problemi olmayan arkadaşlar görevi bırakmazlar .çünkü herkesin çocukları üniversitede okuyor insanlar ister istemez çalışıyorlar.lütfen artık sesimizi duyun insanlar sağlık problemi olduğu halde çalışmak zorunda kalmasınlar.
murat / izmir
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 02:22

benim emeklilik hakkım bu yıl içinde doluyor...yani 25 yıl bitiyor.7bin küsür günüm var. ama bu olaydan dolayı 6 yıl kadar daha çalışmam gerekiyor..belimde ve boynumda fıtıklar var gün geçtikçe bu fıtıklar beni zorluyor.zamanında kendi işlerine geldiği gibi milleti 39 yaşında emekli ettiler(biride benim eniştem)şimdi bu revamıdır sorarım yetkililere..bu işi çıkaranlara hakkımı helal etmiyorum..yazacak çok şey var ama neyse buda yeter onlara..kulhakkı nedir bilmeyenler bunlar ama bu dünyanın ahiretide var....saygılar..
saim / VAN
25 Aralık 2012 Salı - 01:11

dönemin iktidar partisi sayesinde işyerimiz kapanarak milli eğitim kurumuna 4/c li olarak dağıtıldık dağıtıldık diyorum çünkü gerçekten maddi ve manevi her yönden bizi mağdur edenler utansın ve kademeli yaş sınırına takılarak 3 ay yüzünden 1 yıl daha bize eklediler allah kabul etmesin yaşım 47 ve bu haksızlıklar yüzünden 3 yıl daha çalışmak zorundayım ve bunlara sebepde güya allahtan korkan imanlı diye geçinen insanlar yani akp hükümeti sayesinde aldığımız maaşda cabası vekillerin ayakkabı parası olarak verdiyi ücreti bize maaş olarak veriyolar bu yazıyı okuyupta allahtan korkan imanlı duyarlı bir yetkili varsa bu işe bir el atsın bizi bu hallere düşürenlerede allah yedirmesin ve yaşatmasın allahlarından bulsunlar...aynı zamanda adam gibi yaşayabileceğimiz bir ücret verin..
ergül / istanbul
25 Ekim 2012 Perşembe - 17:42

devlet büyüklerimizden sayın cumhurbaşkanı ve başbakanımızdan ve bakan ve milletvekillerimöizden hz.ömer adeleti ile adeletlenmelerini ve verilmiş hakların alınmasının ve kanun çıkmazdan evvelkileri bağlamaması gerektiğini yüce ALLAH ım onlara hatırlatsın inşallah
ergül / ist.
25 Ekim 2012 Perşembe - 14:55

işçilerin emekçilerin hakkını niye elinden alıyorsunuz sorumlulara soruyoum....
Birol ERSÖZ / İstanbul
24 Haziran 2012 Pazar - 19:09

Binlerce yaşa takılan mağdur sayın yazarın da dediği gibi bir dernek çatısı altında birleşmeli.İyi bir lider olan dernek başkanıda şart.Emekli astsubaylar derneği ve son zamandaki etkili gündeme geliş biçimleri örnek olabilir.
cevdet / bursa
24 Mayıs 2012 Perşembe - 03:06

1968 doğumluyum yaşar bey emeklilik kanununu değiştirmeseydi iki yıldır emekli maaşı alıyordum şimdi emekli olmama 5 yıl var şimdi adelet mi bu
tuncay / istanbul
23 Ekim 2012 Salı - 21:35

çocukken işi başladım 42 yaşındayım 30 yıldan beri ç.alışıyorum 1986 dan beri sigortalıyım halen devam etmekteyim 49 yaşını bekliyecem ama birde bunu yükseltmek istiyorlar 49 bekleyenler 53 olcakmış bu nasıl yasa arkadaşlar verilen hak alınırmı zaten bir kere canımız yandındı
cuma /
23 Eylül 2012 Pazar - 21:02

SAYIN bakanım 7514 ğünpirimimvar buyasaniçinçıkmıyorseçimlerimibekliyorsunuzaçaba 25 sene3ayı3ğünhizmetimvar sayğılar
zeki / agrı
23 Temmuz 2012 Pazartesi - 18:11

bende 27 yıl tele hızmet etım şirkete gectıkten sonra yastan 2 yılım kala şirket bızı kapı dişerı bıraktı bızlerde magduruz lutfen bızlere bır care
zeki / agrı
23 Temmuz 2012 Pazartesi - 18:10

bende 27 yıl tele a hızmet etım şirkete gectıkten sonra yastan 2 yılım kala şirket bızı kapı dişerı bıraktı bızlerde magduruz lutfen bızlere bır care
onder akcay / antalya
23 Haziran 2012 Cumartesi - 16:03

sevgili benim gibi yaşa takılan ardaşlar.bizlere 25 yılda emekli olacaksınız diyen o günün devlet büyükleri ve kanunları değilmiydi kanun değişiyor kanundan önce ssk lı olan bizlerin her biri 5-6 yıl etkilenerek yaşımız uzatılıyor. kanundan önce ssklı olanları neden etkleniyor madem çıktı bu yasa yasadan sonra ssk olanları kapsasın.gelin hep birlik olalım.
HANDAN YILMAZ / ANKARA
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 16:51

ARKADAŞLAR BİRİLERİNİ SUÇLAMAYALIM GELİN TOPLANALIM BU HAFTA PAZAR HERKES MECLİS ÖNÜNE GİDELİM GİDELİMKİ BİZİ GÖRSÜNLER BİZ KENDİMİZ KIZIP KENDİMİZ BARIŞIYORUZ HAYDİ HEPİMİZ GÜNÜ BELİRLEYELİM OLMASI HALA BİZİM ELİMİZDE
Muhittin / sakarya
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 16:47

sayın madur kardeşler bende umudumu zaten yitirdim çünki bu yasayı yani emeklilikte kademeli yasasını koalisyon hükümetine atıyorlar evet hazırlayan deprem zamanında hiç konuşulmadan torunu yaşında birisi ile evlenen yaşar efendi idi ama ANAYASA 2001 de eşitlik ilkesine aykırı diye iptal etmişti çok sevilen bu hükümet haramzedeler 2002 de bir yasa ile engelledi ALLAH larından bulacaklar bulanlarda var zaten kimki kul hakkı yerse onun af fı ALLAH katında yok ya sabır başka çaremiz yok zaten düşene vurmak bu ülkede moda oldu vuran vursun bakalım bu dünyanın öbür tarafıda var kimse kandırmasın bu yasayı zamanında yasalaştıran bunlar vercek olnada bunlar ama çok zor adamlar kendi akrabalarını utanmadan 28000 le işbaşı yapıyor yetmez ama evetçiler hakkımızı alırız aşlırızda %50 yetmez %60 olunca 3 ün 1 ni alırız ister yayınlayın ister yayınlamayın bu yazımı sayın adminler bu bizim hakkımızıda gerçek savunanlara ALLAH razı olsun eğer düşünmek bile istemiyoprum istismar eden varsa ALLAH a havale ediyorum
YASEMİN /
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 16:44

Sn. Kızgın Adam sizden artık hiç ses çıkmıyor, umudumuzdunuz. Sizde mi bizi terk ettiniz?
HLK / MERSİN
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 15:56

BEN YAZMIŞTIM GÜME GİDECEK DİYE ARKADAŞLAR.BUNU KIZGIN ADAM DA SERDAR ARSEVEN DE OKUDU BAKIN SONUN DA YİNE ÇIT YOK ARKADAŞŞŞŞŞŞŞŞ BİZİM ÜZERİMİZDEN REKLAM YAPIYORLAR ARKADAŞLAR MİTİNK TV YORUMLAR FEC VE V.S HEPSİ BOŞ ARKADAŞLAR TEK YETKİLİ TEK SÖZÜ DİNLENİR SAYIN RECEP TAYİB ERDOĞAN DIR.GERİSİ ADAM DEĞİL ZATEN BAŞBAKANIMIZA YAŞA TAKILANLAR ADINA DOSYA VERİLMİŞ İNANIN O DA REKLAMMIŞ KOCAMAN BİR İÇİ BOŞ YALAN HERKES YAŞINI BEKLİYECEK ARKADAŞ AMA MEZARDA AMA HAYATTA KISMETSE ODA OLACAK YAŞA TAKILAN ARKADAŞLARRRR SAYGILAR.
Recep ALTUN / kocaeli
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 15:46

Haziranda çıkacak torba yasadada yokmuşuz.Kimsenin umudunu kırmak istemem ama artık bu işin hayal odugunu düşünüyorum.Çünkü üç senedir hayal kırıklıgına ugramaktan bıktım.Artık HABER EVET sitasine birdaha bakmamak üzere ALLAH a ısmarladık. Saygılarımla.
Ahmet / İzmir
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 15:23

Ne olacaktı ki ? beklediğiniz nedir? Bu hükümet meclise gidildi diye bize hakkımızı geri mi verecekti ? Başbakan her ne kadar kötü davransada halkına nasılsa oyları topluyor.Türk halkı halı gibi dövüldükçe açılıyor.Cehalet en yüksek seviyede sürekli kendi kendimizi baltalıyoruz.Verdiğiniz oyların hesabını da artık bir zahmet sorsun emeklilikte yaşa takılıpda ağlayanlar.Ben oyumu AKP ye vermedim.Vicadanımda rahat.Verenler ağlasınlar...
yaş mağdurları / izmir
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 14:18

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR BU YAZIYI MUTLAKA OKUYUN.


**başta kızgın ada,ali tezel ,bbp mustafa testici,nazlı ılıcak, serdar arsever,tüm detek verenlere teşekür.

****BURDA HERHES FEYAT EDİYOR AMA BİŞEY YAPMIYOR,

***İLKOKUL MEZUNU KADROLU KAMU MEMUR 2000 TL MAAŞ ALIYOR, +150 TL ÇOÇUK YARDIMIM,***100 TL YILLIK ZAM EK ÖDEME AYDA 2.500 TL MAAŞ ALIRKEN,

**BUNA RAĞHEN ANKARA MTİNİG DÜZENLEYİP HAK ARAYABİLİYOR,
KESK, Kamu-Sen, Birleşik-Kamu İş ile Memur-Sen'e Bağlı Eğitim-Bir-Sen'in organize ettiği eyleme 700 bine yakın üyenin katılması bekleniyor

***700.000 BİN MEMUR ANKRADA TOPLANABİLİYOR,

***UNİVERSİTE MEZUNU YUKSEK LİSANS MEZUNU KAMU TAŞÖREN İŞCİSİ 630 TL MAAŞ ALIRKEN YOL YEMEK DAHİL 840 TL ALIRKEN, HİÇ MİTİNG FALAN BİŞEY DUYDUNUZ MU???


***FACEBOOK DA 50.000 BİN UYESİ OLAN EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR GRUBU NEDEN , 30 HAZİRAN 2012 TARİHİNDE ÇIKACAK TORBA YASASI ÇIKMADAN ÖNCE ,
**NEDEN SSK GN MÜD ÖNÜNDE VEYA TANDOĞANDA, GENÇLİK PARTA MECLİS ÖNÜNDE 50 BİN KİŞİ TOPLANIP HAKLARIMIZI ARAMIYORUZ MİTİN YAPIP ANAYASAL HAKLARIMIZI KULLANMIYORUZ,

**ANCAK BURADA AĞLANIYORUZ, FERYAT EDİYORUZ,

**AKLINIZI BAŞINAIZA DEVŞİRİN
**30 HAZİRAN ŞUNUN ŞUARSINDA 35 GÜN KALDI,

**TREN KAÇMADAN 30 HAZİRANDA ÖNCE ANAYASAL HAKALRIMIZ KULLANALIM DİYE DÜŞÜNLÜYOR,
HİKMET / TÜRKİYE
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 09:35

DEĞERLİ ARKADAŞLAR ve KIZGIN ADAM Bir yola çıkıldı uçan kuşdan medet umar hale geldik miting deniyor tarih veren yok TV programı deniyor program yok torba yasaya yetişsin deniliyor hiçbir bilgi yok KIZGIN ADAM DAN YENİ BİR YAZI YOK işte bizlere bir türkiye gerçegi BAKAN VEKİL BAŞBAKANA yazı yazan yok çok çalan var oynayan yokhepimiz birbirlerimizin sorunlarını sayfada okuyor ve dinliyoruzhiç kimsede bir icraat yok yok oğlu yok böyle giderse torba YASA trenide yok olacak bakalım başka ne yoklarla gündeme devam edeceğiz bilen varmı YOKKKKKKKKKKK...........
SAYGILARIMLA DEGERLİ ARKADAŞLAR BU YAZILARI YAZANMI O DA YOKKKKKKKK....
gülay / ankara
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 07:58

Okadar mail atılıyor bie okadar meclis aranıyor. Neden hiç kimse duymuyor duymak istemiyor. Sadece benim ve arkadaşlarımın gönderdikleri mail ve telefonlara hiçbir karşılık yok. Ne vekillerin umurunda ne de yazarların. Umarım birgün allahda onlara duyarsız kalır.
muradiye /
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 07:49

Kızgın adam başbakana gidecekti ne oldu? Söz verdiler bekliyoruz eğer o da bizi kandırdıysa yazıklar olsun Allahından bulsun diyorum oysa çok güvenmiştim kendisine
Vatandaş / Balıkesir
23 Mayıs 2012 Çarşamba - 01:47

Yalcın Sivri Bey;
Sonuna kadar haklısınız.Bu iş ya şimdi olmalı,yada herkes boyun bükmeli ! Burada yazıyoruz, birde suistimale de geliyoruz gibi.Facebook sayfalarında herkes bir şeyler yazıyor,sanki hayal satılıyor.İnşallah samimi duygularımızla oynanmıyor dur.
ramazan / istanbul
22 Temmuz 2012 Pazar - 19:09

emeklilikte yaşa takılanlar olarak beş milyon kişi diye söleniyor ama kimseden doğru dürüst ses çıkmıyor bizleri yönlendirecek kimseler ortaya çıkmıyor özellikle hani yıllarca aidat ödediğimiz sendikalar nerede sendika demek aidat al kulağını kapat yat demek mi neden bizim haklarımızı aramıyorlar hani bütün sorunlarınızı çözeceğiz diyen vekillerimiz nerede tek tek kapılarımıza gelip oy isteyenler nerede bu yasayı çıkarıp bizi mağdur edenler çok şükür havasını aldılar isteğim mağdurüyetimizin giderilmesi ilğilenen her kese teşekkür ederim
ali uysal / marmaris
22 Haziran 2012 Cuma - 01:01

deyerli basın kuroloşları ve kızgın adam bizlerin durumu çok kötü onun için bizlere daha çok yardıncı plun lütfen bu yaş sorunu bizim sucumuzmu buradan hükümete yalvariyorum çözün bu soruna lütfen
metin / ankara
22 Mayıs 2012 Salı - 20:54

biz bukadar insan hakımız olanı istiyoruz emeklili yaşa takılanlar icin hic bir sendika esnaf dernekleri ve benzeri dernekler bizim oyumzla geldikleri halde bizim yanımıza olmaları gerekirken bizim bu sorunlarımızla hic ilgilenmiyorlar onlar için gundemi degiştirmek koltuklarını kaybetmeme yetiyor
yalçın sivri / Samsun-Bafra
22 Mayıs 2012 Salı - 20:49

Emeklilikte yaşa takılan değerli mağdur arkadaşlarım hep beraber ANKARA'da Meclis önünde Meclis tatile girmeden bütün mağdurlar olarak belirli bir tarih seçelim.O tarihte tüm TÜRKİYE'Ye Meclis önünde sesimizi DUYURALIM.Özellikle sayın Başbakanımıza ve sayın Cumhurbaşkanımıza.UMARIM HEPİMİZ BU OLAYIN CİDDİYETİNDEYİZDİR.YOKSA BÖYLE YORUM YAPARAK OLMAYACAĞINI SİZLERDE BİLİYORSUNUZDUR.Saygılar...
canan yıldız /
22 Mayıs 2012 Salı - 20:10

arkadaşlar gecen seferde söyledım buhaber evetin işi reklam yalan dolan ve bunu yaptılar baya bır reklem elde ettıler sırtımızdan kont tv izledim mustafa destici emeklılık konusuna bıle deyınmedı bu haber evetın bır yalanı artık ınanmayalım ve güvenmeyelım bu emeklılık işide artık hayal oldu yaşı beklemeye mecburuz kızgın adam cok atar tutardı ne oldu bu araları sesını duyamıyorum.şimdide başkaları bu duruma el atmaya calışıyor oblarda bıraz reklam peşinde hayale kapılmayın yada kapılmayalım dıyorum.bakın üzülen biz oluyoruz yok mıtınk kuralım yok dernek acalım.bunlar bızlerı kullanıyorlar hangı bakandan yada mıllet vekılınden duydunuz erken meklılık le bır konuyu duymadık bu sadece haber evetın bır senaryosu bunu artık anladık anlayan zaten kendını üzer her konuda
kemal / konya
22 Mayıs 2012 Salı - 19:43

sayın milletvekilleri oy zamanı kapımıza geliyorsunuz nicin bu meseleyi cözmüyorsunuz özellikle iktşdar partisi 3 dönemdir bir şeyler yaptınız ama emekcilerle ilgili hic bir şey yapmıyorsunuz kusura kalmayın ama yapmıyorsunuz verilen önergeyi ret cevabı verdiniz yazıktır gunahtır bu yasayı düzeltmek icin millet size 3 dönem oy verdi ama düzeltmediniz milletle oynamayın hayat zor calışma koşulları zor turkiyede insanlar emekli olamıyor iş yok hgüc yok başbakana sunuldu bu teklif ama başbakan ne yapmak istiyor anlamadım bir ay gecti bir şey yok milletle oynamayın artık yeter yeter 8 bin primim olmuş hala 5 sene bekliyecem hakmıdır bu yazık öncekiler 5 bini doldurup emekli oldular bu yaş olaan kesiminde 65 dogumlular ile 78 dohgumlu kişilere vurdu bu sistenm ne istediniz bu dogumlulardan yapmayın artık uygulayın bu yaş şartını kaldırın vereceginiz bir maaş zaten o maaş devlete vergi olarak
/
22 Mayıs 2012 Salı - 18:47

arkadaşlar bir ankey düzenlendi sonu ne oldu meçhul mtıng denıliyor hiçbirsey yok yanı
murat / ankara
22 Mayıs 2012 Salı - 17:52

işallah çıkar bu yasa hem çölyak hastasıyım hemde belde 3 fıtık kopuk artık çalışacak halim kalmadı.
mehmet / ankara
22 Mayıs 2012 Salı - 17:11

günler geçyor içimize ümit işığı girecek bir kıvılcım bekliyoruz fecbookta 39 bin üye oldu diyoruz düşünün 1 günlüğüne bu 39 bin kişi ankarada meclise yürüse işte ozaman hiçbir iktidar bu yasaya karşı gelemez niye anlayamıyorsunuz neden bu olmuyor kamu görevlileri en ufak hak aramada sokaklarda her dediklerini yaptırıyorlar bizler asgari ücretle en düşük kesimiz bizi insan yerinemi koymuyorlar bizlerde oy zamanı tepkimizi veririz inanınki 2 seçimde akp ye verdim bu seçimde ne belediyeye nede hükümete benden oy çıkmaz şart olsunki vermem eğer adaletimiz varsa lütfen ezilmiş kesimi koruyun
ali / konya
22 Mayıs 2012 Salı - 15:25

mini torba yasasında bireysel emeklilil le ilgili calişma var ssk ve bagkurla ilgili her hangi bir calişma yok eger toplanıp da kızılayda buyuk bir yuruyuş olmasa bu senenmiz boşa gececek mecliş kapanmadan bunu yapalım
metin / ankara
22 Mayıs 2012 Salı - 15:11

Sayın başbakanım,değerli milletvekillerim;
Sizlere güveniyoruz ve bizleri mağdur etmeyeceğinizi düşünüyoruz 2002 de bu yasayı cikaran partiler meclise girmeyi birakın kapısından bile gecemiyorlar bizm gibi binlerce insan hak etigimiz emekliligi istiyoruz
yaş mağduru / ankara
22 Mayıs 2012 Salı - 13:11

arkadaşlar .vallahi son dakikalar ya dayanacak mecal kalmadı.bi çıkar yl önersin artık devletimiz. işsiziz yaş 45 iş yok emeklilk yok aile sahibiyiz.maduruz ya durum çok fena bıçak kemikte.bi çözümmm acil lütfen
mustafa / Adana
22 Mayıs 2012 Salı - 00:02

Sayın başbakanım,değerli milletvekillerim;
Sizlere güveniyoruz ve bizleri mağdur etmeyeceğinizi düşünüyoruz.Allah yar ve yardımcımız olsun
ahmet / kayseri
21 Eylül 2012 Cuma - 21:23

arkadaşlar bu konuda sizi destekliyorum bize yapılan haksızlıgı düzeltsinler hakımızı vsrsinler,
osman ısyapan / konya
21 Ağustos 2012 Salı - 01:30

hakkımızı yıyenlere helal etmıyorum
SELMA / İST
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 22:58

LÜTFEN SESİMİZİ DUYUN NE TASA ÇIKICAK BİZ HAKETTİK EMEKLİLİGİ BAŞBANIM
ahmet / bursa
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 22:48

Allahtan korkunda bizim hakkımızı verin 1984 beri çalşıyorum günüm 9000 bin oldu hartık sağlığım gitti yeter yeter
sadettin / ankara
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 22:22

bbp lideri konya tv de konu üzerinde açıklama yapılacak dedi haber evet .dinledim deginmedi bile.burdan güvendirip kendilerine duygularımızla kimsenin hakkı yok.bizim davamıza kızgın adam bir serdar arsever iki bunlar samimi yaklaşıyor samimiler digerleri banada dalga geçer gibi geliyor.yapmayın umutlarımızla oynamayın yapılaçaksa mitink her angi bir şey zamanı söyleyin gelelim.yoksa bırakın artık şok geçirmek istamiyorum.
ibrahim ALPAK / ankara
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 21:38

Sayın büyüklerimiz bizleride degerlendirmeye alın çok zor durumda olan arkadaşlarımız var lütfen buyasayı çıkartırken bizleri unutmayın
bulent / ordu
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 19:49

sayın hukumet yetkileri bu işi cözun artık torbaya koyacaksınız bu işi halletin sosyal hayat durmak üzere bu işi cözün
fehman / bolu
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 19:36

sayın hukumet bu yaş şartını cöz ya iş yok güc yok secimlerde hakkı olmayanları torba yasasıyla hak verdin ama hakkı olupda hakkı olanlaraı es gectin bu millet 3 dönemdir yuzde 50 oy verdi ama sizler hic düşünmüyorsunuz yazık be sizlere muhalefet önerge verdi yaşa takılanlara ama siz ret cevabı verdiniz nicin size oy verenlerin hakkını vermiyorsunuz iş var sanki nerde 40 yaşında ki asamı işyeri sahibi alırmı anca yüzsa bir alır yapmayın hukumet yapmayın biran önce bu işi cözün boşanmalar artı evde huzur yolk para yok bu işin sonu kötüye gidiyor biran önce hakkı olanların hakkını verin
halil / konya
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 19:28

arkadaşlar bizim hakkımızı nicin alamıyoruz hep kendi işine geleni cıkarıyorlar hak sahiplerine bir şey yok arkadaşlar babacan özel emeklilik cıkartacana bizim hakkımızı versin yasaya koysun 25 sene özel emeklilile para yatırsan zaten iki defa emekliydin sayın babacan bizim yaşa takılanların işni cöz staj sigortası magdurlarının işini cöz artuık
gaziantepli / gaziantep
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 16:31

NE GEREKİYORSA YAPALIM ARKADAŞLAR MİTİNGSE MİTİNG
sude / ankara
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:50

arkadaşlar umutlu olmayalımmı yani nasıl bişiy oldu buiş gelişme yokmu hiç görüşme eylem miting bişiyler yapalım . ne olur hadi ya ben çok sıkıntıdayım
süleyman e atak / ankara
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:48

torba yasaya bu yaş engelini anlamayanlar lütfen . tasını TORBA sını toplamaya başlasın lütfen naşşşş dahi anacım naşşşşş anca gidersiniz.pensilvanya nire TBMM nire gör bir hele çakma babayiğiy mv ler sizi
yaş mağduru / ankara
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:45

100 oy --- akp +++ bbp yeeeeeeeeee benden yokmu artıran ..... az kaldı seçime ...............
HAYDAR / bursa
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:20

ali babacan ın torba yasada emeklilikle ilgili yasalar var demiş.doğru ama özel emeklilikle ilgili var.sgk ile ilgili yok.umut bağlamayalım arkadaşlar.
METİM / ANKARA
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:11

9000 PİRİM GÜNÜMÜ DOLDURDUM 6 YILDAHA CALIŞMAM GEREKİYOR HANGİ PARTİ BU YASAYI CIKARIRSA BUNDAN SONRA OYUMUZ ON BENİM AYİLEMİN 20 OYU VAR YASA CIKMASA BİZDE OY YOK
kum_firtina_si@hotma / DENİZLİ
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 08:24

BÖYLE DEVAM EDERSE OYUMU BbP YE VERECEMM..
Bayram / DENİZLİ
21 Mayıs 2012 Pazartesi - 08:20

Ememkliliğimiz istediğimiz zaman avrupa ülkelerin işaret ediyorr sanki avrupada olan hakları veriyorlaar utanmazlar..Kendilerine gelince 1 gecede 100de 100 zam aliyorlarr hakkımı helal etmiyorum bu vekllere..
eker / edirne
20 Eylül 2012 Perşembe - 18:42

imdaaat yeter olsun devlet sesimizi duysun artık her şekilde emeklilikten faydalanan oldu 2 cocklu satın aldı bakurlu para yatırdı satın aldı oldu 21 yıldan beri çalışıyorum emkli olana dek 28 olcak hakmı bu pirim doldu devlet çift maaşmı verecek yaşı satın al dese onada razıyım haksızlık olsa bile lütfen sesimize kulak verin yeti artık,,,,,,,
mahmut kılınçarslan / ankara
20 Haziran 2012 Çarşamba - 19:14

bende emeklilikte yaşa takılan madurlardan biriyim,bürokratlar sesimizi duysun,,
emel / antalya
20 Haziran 2012 Çarşamba - 12:06

benim eşimde yaşa takılanlardan işi nedeniyle bizi yanına aldıramıyor .2 çocuğumla birlikte dört gözle yasanın kabulunü bekliyoruz tekrar aile olabilmek için tek umudumuz bu yasa ben tek değilim oyüzden bizim durumumuzdakiler açısındanda düşünülmesini istiyorum.dilerim kabul edilir ve insanların maduriyeti giderilir.fakat sanırım olumlu bir gelişme yok çünkü hepaynı haberleri okuyoruz
hatice / ankara
20 Haziran 2012 Çarşamba - 12:00

yaşa takılmayı büyük bir haksızlık olarak görüyorum yalnızca emeklilik değil 24 yıllık hemşireyim 8 yıl devlette çalışıp özele geçmiştim hala yıllık izin 15 gün kullanıyorum.haksızlık özelde verilen emek daha yıpratıcı lütfen ilgililere sesleniyorum bunu düzeltin böyle bir yasa avrupada yok üstüne birde 4 yıldır yaşa takıldım benim gibi bir sürü arkadaş olduğunu biliyorum lütfen birde hemşirelerede yıpranma yılı verilsin
ayhan cakır / izmir
20 Mayıs 2012 Pazar - 23:45

neden olumsuz olunuyor anlamam bızler ıcın bu ınsanlar bırsey yapmaya calısıyor ama madur olanlar bos ısler yapıyor her ıldekı arkadaslar bulussa yıne bır eylem yaparlar yerel gazetelerı yanımıza alalım izmirli arkadaslar konusalım bulusalım ufak eylemlerle nerel yapabılırız bır gorun tlf num 05438419196 arayın konusalım bu bızım davamız baskasının degıl kızgınadam bu onerıyım nedersınız her ılde eylem sesımızı bırılerıne duyurur sanırım sana sonsuz guvenım var bu ısı bıtılecegıne yurekten ınanıyorum saygılarla allah senden razı olsun
hüseyın / istanbul
20 Mayıs 2012 Pazar - 17:50

hey bunlari destekleyen lele soruyorm kendilerine gelince 100de 50 zam yapiyollarda bana vede sana gelince 100 de 3 yapiyorlar buna vijdaniniza siyiyormu da bunlari bu kadarmi kayiliyorsunuz sizin kafaniz bukadarmi calişiyor ha bizim yazdilalimizi beyenmiyenler olur ama bilaz aklinizi kullanin şimdi sizin gibi düşün medim icin bana yatöreis yada anarşit dersiniz anlayanaaa
hüseyih / istanbul
20 Mayıs 2012 Pazar - 17:27

beyler na kadar miletvekili numarasi verilseniz velin onlar sizimi dinleyecek şimdiye kadar dinlemedikleri gibi saman alti yapacaklar bazi arkadaşlar çok emin vede bunlara güveniyor sizler devam edin bu cahilliye onlar seni ve ya bizi çok düşündüklerinden 10 senede niye çikar madilar soruyolum size merak etme yin sizi secim zamani hatıllarlar anlayanaaa
asire ay / edirne
20 Mayıs 2012 Pazar - 15:59

(1.) asire-ay (biyolog dr)14/03/2012 20:18:21ek ödemede yapılan hata

yukarıda 666 nolu kanun açıklamasında sağlık hizmetleri sınıfı ek göstergeleri açıklanırken

baştabip uzman doktr doktor diş tabibi diş doktoru eczacı biyolog uzman biyokimya... devamı »ek ödemede yapılan hata

yukarıda 666 nolu kanun açıklamasında sağlık hizmetleri sınıfı ek göstergeleri açıklanırken

baştabip uzman doktr doktor diş tabibi diş doktoru eczacı biyolog uzman biyokimya uzmanı tıpta uzmanlık tüzüğünde belirtilen
-------------------------------------------
dallarda uzmanlık belgesi alanlar veya bu
----------------------------------------
dallada uzmanlık ünvanını doktora aşaması
------------------------------------------
-----------------
ile kazanmış bulunanlar diye açıklanıken
*******
ek ödeme oranları % olarak 666 nolu kanunda açıklanırken sağlık çalışanlr için açıklanıken tabibler ve tıpta uzmanlık tuzuğune göre bu dallarda uzmanlık belgesi alanlar yazıyor burada ek göstergedeki tablodaki gibi veya doktora aşaması ile
----------------------------------------
uzmanlık ünvanını kazanmış olmak ibaresi
---------------------------------------
unutulmuş yada eksik yazılmış olduğu
------------------------------------
görülmektedir

niçin doktora yapanlar uzmanlık kapsamından çıkarılmış oysa doktora unvanı tum dunyada gecerlidir 2 yıllık master programından sonra 5 yıllık bir eğitimdir malesef bizim ulkemizde hiç bir değeri yok sayın yok ve sağlık bakanı ek ödemede doktorayıda uzmanlık kapsamına alırsınız umarım birhatadır ve düzeltilir« gizle
furkan er / ankara
20 Mayıs 2012 Pazar - 15:50

oynamaya az kaldı .. kalmadııııı. yeter yetrrrrrrrrrrrr alo mvalo mv alo mvleriiiii alooooo
furkan er / ankara
20 Mayıs 2012 Pazar - 15:49

yeter ulannnnnnn.
yedidalga /
20 Mayıs 2012 Pazar - 12:56

bu haksızlık inşaaalah bitecek.28 şubatın bir garebeti daha ortadan kalkacak.
bahattin kartal / İSTANBUL
20 Mayıs 2012 Pazar - 10:57

anlamakta zorlanıyorum beyler bayanlar.
1. tasarruf teşvik paralarının verilmesi için hangi eylem yapıldı da hükümet bunları verdi?
2. konut edindirme fonundaki paralar için eylemmi yapıldıda hak sahiplerine bu paralar verildi?
3. millet vekillerine 100/100 zam bir gecede nasıl anlaşma yapılarak verildi?
4.asgari ücret 630lira iken milletvekili adı altında maaşlar nasıl 10000liraya yakın olarak alınabiliyor ve vicdanları kabulleniyor?
5.gelenekten gelen haklar kaldırılamazken, yasa al hakka sahip olanların hakkı nasıl ve neden kaldırılıyor?

BEN VARSA BU İNSANLARIN YEDİĞİ VE KULLANDIĞI PARALARDA HAKKIM, HELAL ETMİYORUM.
YASAYIDA İSTER DÜZELTSİNLER İSTERSE DÜZELTMESİNLER.
/
20 Mayıs 2012 Pazar - 04:59

sayın kızgın adam senı şu ılgılerınde dolayı esoylesem bılemem ama bızım şu bakanlara yaşa takılanlara neden destek çıkmıyorla nasıl yataçaklar gerçek dunyada bılemıyorum
/
20 Mayıs 2012 Pazar - 04:55

sayın bakanlarıma seslenıyorum bırazcık allahtan korkuyorsanız yılardır çalışiyoruz emeklı olamiyoruz yaşa takıldık ınşallah bızı bu haleduşurup onalamıyala bu dunya nasıl olsa gecer oburtarafta onları raha yatırmazlar
mitat / sakarya
19 Temmuz 2012 Perşembe - 12:18

1987 girişim var 25 yılım doldu 25 yıldır çalışıyorum.6500 iş günüm var yılım doldu iş günümde doldu bu yıl emekli olmam gerekiyodu olamadım bu hükumete hakkımı milletvekilleri 1 yılda emekli olurken 25 yılda biz olamıyoruz nerde adalet?
muhammet hilmi / istanbul/37 dep dep
19 Haziran 2012 Salı - 11:17

Sayın haber evet yetkilileri.artık sizlerden bi icraat bekliyoruz.vız vız vız.arı çalışıyor gözüküyor amma ve lakin ortada ne petek var ne de bal.bizler biran önce elimizden alınan haklarımızı istiyoruz.neyin uzatmasıdır bu anlamak mümkün değil.25 yıl sigorta en az 5300 gün dediler tamamı doldu.binlerce madur arkadaşımız ümitle bekliyor.ha bugün yasa çıkacak ha yarın çıkacak diye.arpa boyu kadar yol almış değiliz.zaten bu yasa 30 hazirana kadar çıkmazsa bi daha seçim yılı olan 2014 martına kadar asla ve asla çıkmaz.benden söylemesi.artık boş sözlere karnım tok.temcit pilavı gibi aynı konu defalarca önümüze geliyor.sonuç;elde var kocaman bir 0 (sıfır).bizlere yazık günah deyilmi.duygu sömürüsünü bırakın .tamam bu iş halloldu yaşa takılanlar emekli olabilecekler deyin.bu seneki mübarek ramazan orucumuzu huzurla tutalım.içimize sinsin.hergün stres hergün gergin bir bekleyiş.nereye kadaryaa.
Alper İrfan BAY / İstanbul
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 22:22

1984 sonunda göreve başladım..ağustos 2011 de mesleğimiicra imkanım olan bir vakıf üniversitesine geçmek için emekli olmak istedim ama olamadım..istifa etmek zorunda kaldım..Hizmet yılı 27 yıl olmasına rağmen hem yaş hem yıl 2014 de doluyor dediler..haliyle Ne ikramiye mi ne maaşimı alamıyorum..Bu çok hakkaniyetsizce bir uygulama..Hakkaniyetsiz hukuksa , adalet tesis etmez..Adalet ve Kalkınma partisiAKbapları kalkındırmakta RANT-Nema-Avanta Sahalarını sulamakta pek mahir AKça surete giriyor.Mevzuu ehliyet-liyakat..Milli kariyer yönetimi ve adalet olunca tırsAKça yaklaşıyor
mehmet / ankara
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 17:57

ben ilkokul mezunuyum tahsilim olsaydı memur olurdum inanınki bilgisyardanda fazla anlamıyorum yardım alıp fecbook taki emeklilikteki yaşa takılanlar grubuna katılacağım lütfen teknolojiyi kullanan arkadaşlar her yere başvursun yılmak yok türkiyenin en mağdur kesimiyiz ama sesimizi en az çıkartan kesimiz benim başbakanımızdan ricamız 100 binlerce kişi ne internet biliyor nede hakkını savunacak maddi gücü var lütfen KİMSE YOKMU DUYUN SESİMİZİ
ayşe ak /
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 17:25

Arkadaşlar bizim olay hız kazandı.EYT FACE DE herkesin gereken yerlere mail ve fax atması isteniyor.Lütfen burada ağlaşacağınıza heryere mail atın.Son şansımız haziranda çıkacak mini torba yasaya girmemiz lazım.KIZGIN ADAMIMIZ BİLE OTURDUĞUN YERDEN BİRŞEY OLMAZ DİYOR.LÜTFEN MAİL ATIN.
Hacegan / Malatya
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 13:30

Arkadaşlar;Geçenlerde Gazeteci Uğur DÜNDAR'a EYT hakkında Mail attım sağolsun aynı gün döndü ilgileneceğini söyledi sizden ricam ACİL olarak sizlerde Mail atın
turguturgut / ANKARA
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 13:01

lutfen arkadaslar mılet vekılerimize telofon acalım oturdugumuz yerden kalkalım koşalım mını torbaya girelim umutsuzluk yok hakkımız var
temel fındık / istanbul
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 11:26

ALLAH biliyorya bu yasadan pek umutlu değilim ama yinede hayatta en önemli şeyin inancını ve ümidini kaybetmemen olduğunuda biliyorum ben istanbulda başbakanımızın olduğu semte doğdum o top oynarken biz kenarda onu seyrederdik onunla büyüdük ve partinin kurulduğunda az kahvelerde evlerde çok çalıştık başbakanımız ilk önce çok samimi ve dürüstür ilkeleri ve en önemlisi merhametlidir ortada mantıklı ve gerçek bir maduriyet varsa rahat olun çıkar
sadettin / ankara
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 10:01

anket konusunu haber evet başbakana götürmeli.gelecek cevabtan iyi veya kötü olur sorumlu deyil.götürmekten sorumlu.haber evet niye diye kızmayın.bu ankettin sorumlulugunu üslendiniz.o yüzden.emekleriniz çok bunu inkar etmiyor teşekkür ediyorum.başbakandan gelecek cevab benim önümüzdeki yıllardaki oy verme vikrimi degiştirecek.siz bu konuda önçülük yaptınız başa yitirmelisinizki binlerce fikir degişikligi yapacak insanlar var.yapa bilsin.elbetde siz yasalrı degiştiremesiniz anketti babakana sunmaktan ve bilgiyi bizlere duyurmaktan sorumlu tutulabilinir daha fazlasını beklemek hasızlıktır bunu hepimiz biliyorruz.özür diliyorum biraz bençil konuştum için.
Muhittin / sakarya
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 08:52

sayın başbakan 25 ylı dolunca emekli olanlardan 21 yıl memurluk 3.5 yılda ssk ya pirim yatırarak vekillik ve başbakanlık maaşları ayrı arkadaşlar bize gelince sgk zarar ediyor aradaki fark bu işte sayın çalışma bakanını kaç yılda emekli oldu acaba onuda bilmiyoruz bir yasa çıkar geriye dönük haklar gasp edilmez bizlere bu haksızlıklar yapıldı sonrada bizi erken emeklilik istiyor diye lanse ediyorlar ALLAH tan kormazlar kul dan utanmazlar yalan makinaları
Muhittin / sakarya
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 08:47

sayın Mustafa ÇAKMAK kardeş o senin dediğin adalet olan ülkelerde olur bizde adalet hak hukuk kaldımı bende 1983 den beri devamlı prim yatırıyorum hatta askerliği bile ödedim hala 19 ayım var benden 3 5 sene sonra başlayanlar emekli birde benle kafa yapıyorlar ben 1965 liyim adam 63 64 lü 3 4 yıldır emekliler bu adaletse biz bişey bilmiyoruz resmen KUL hakkı bunun adı bana hiç bir müslüman eğer gerçekten tabi müslümansa son zamanlarda müslümanlığıda her şeye alet edenler türedi zarar vermekten başka işleri yok haksızsın diyebilirmi elhamdülillah ben müslümanım elimden geldikçede dini vecibelerimi yerine getirmeye çalışıyorum sahte müslümanlardan müslümanlık öğrenmediğime şükrediyorum 75 76 lılı yıllarda öğrenmişim iyiki biat kültürü ile öğrense idim dinimden çıkardım ALLAH muhafaza
kerem / bursa
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 03:46

ya arkadaşlar bu sorun ne zaman cözülecek yahu yemin ederim calışmaktam yıldım yaavvv hukumet na zaman cıkaravcaksın yeter ya ver artık haklarımızı bizim sırtımızsan vurma yav ne bu ya ne vurdum duymaz bunlar ya hic bir şeyi halletmediler hukumet yuma artık bizler dinlenmek istiyoruz gencler işsiz işsiz zaten asgari ücretle geciniyoruz yetmiyor yeter ya emeklilik hakkımı ver artık
/
18 Eylül 2012 Salı - 19:34

BÜTCE ACIK VERİYOR DİYORLAR ÖNCE HORTUMCULARDAN TAHSİL EDİN YAŞA TAKILANLARI LÜTFEN DEYERLENDİRMEYE ALIN
osman / ankara
18 Haziran 2012 Pazartesi - 13:03

aetık bunaldık her gelen biz çalışanın sırtına biniyor elimizdeki tüm imkanları aldılar olmadı emeklilik hayallerimizide aldılar artık bizler kime güveneceğimizi şaşırdık bizim evlenecek oğlumuz veya kızımız yokmu bizler bir mağışla geçinen insanlarız ev kirası elektirik su telifon parası bizden kesilen vergiler bunun cebası sayın başbakanımız en az üç çocuk diyrda biz bu çocuklara asgari ücüretlemi geçinecekler hiç bunu söylemiyor bugün ben çocuğuma dügün yapacam şöyle bir araştırdım en düzi rakam her şeyin en ucuzundan hareket ederek başladım 20.000 bin tel ben düşünüyorum şimdi bu parayı nerden bulurum diye biz artık herşeyi ALLAHA havale ettik bunlar bizim sesimizi duymuyorlar fakat bu garbanların sesini duyan elbette biri var ben artık bu insanların boş vatlerinden sıkıldım benim gibilerin ALLAH yardımcısı olsun ...
mustafa çakmak / bursa
18 Mayıs 2012 Cuma - 20:45

90 lı yıllarda 3arkadaş aynı iş yerinde çalışırken emekliliyimizi hesap ediyorduk üçümüzde 2010 da emekli oluyorduk o arkadaşlar oldular ben 2016yı bekliyorum şimdi hakdan adaletten birde baba yasadan anlayan birisi çıkıpda bunun nedenini bana ikna edici bir şekilde izah edebilirmi
magdur /
18 Mayıs 2012 Cuma - 20:14

magdur arkadaşlar bizler kendimizi kandırıyoruz yasa filan çıkmaz çıkması içınde akp den birses yok artık sizi bilmem ama ben budayazılanlar bizlerden başka okuyan yok artık ben yazmıycam ve siteden takip etmıycem bosuna ümütlenıp durmayalım hepsı hikaye
AHMET / AFYONKARAHİSAR
18 Mayıs 2012 Cuma - 17:25

ARKADAŞLAR DALGAMI GEÇİYORSUNUZ 1999 YLINDAN ÖNCE SİGORTALI OLANLARIN HAKLARI ELLERİNDEN ALINDI GERİ VERİLMESİNİ İSTİYORUZ 2,3,YIL DİYE YORUM YAPMAYIN LÜTFEN KIZKIN ADAM İNŞALLAH ÇÖZECEK BU İŞİ
mustafa / İZMİR
18 Mayıs 2012 Cuma - 17:12

kendimi boş verdim artık barı hanımlarımızı emeklı etsinlerde bızde evde bır rahat çorba içelim...onlar bizden daha fedekar çocuklarımızın annesi..İŞ ALLAH HEPİMİZ SEVİNİRİZ...BU SENE SAYGILAR..
Muhittin / sakarya
18 Mayıs 2012 Cuma - 16:33

bu kadar insanın yalvarmasını çaresizliğini görmezden gelenleri ALLAH a havale ediyor 10 yıldır iktidarda olupta suçlu başkaları diyenlerede oy vererk hesap sormayanlarada hakkımı helal etmiyorum resmen KUL hakkı yiyenleri görmezden gelenlerde aynı KUL hakkını yiyor demektir bu dünyada olmasada öbür dünyada hesap soruşur inşl. yeter artık ya hep yandaşlarına para var kodamnalara var şirketlere var müslümanların ölmesi için başka ülkelere var ama bizler hak ettiğimiz hakkımıza gelince sıra yok ya sabır sabır da kalmadı ya artık illa meclis önünde 1 litre benzinmi gerek
Bülent UZMAN / Akyazı/Sakarya
18 Mayıs 2012 Cuma - 16:08

Kızgın Adam dan ricam kademeli emekliliği 3 yıl geri çekilmesi, yani 55 yaşında emekli olan 52 de olsun, bunun gibi tüm yaş kategorilerinden 3 yıl düşülse bayağı kişi emekli olur diğerlerinin de emeklilik süresi kısalır böylelikle kademeli geçiş devam eder bütçeyede fazla yük binmez ve hükümette bu makul çözüme daha sıcak bakabilir. Kızgın adam sizden bu yönde bir kanun teklifi önerisi hazırlamanızı ve siyasetçilere sunmazını istiyorum. Galiba en akıllıca çözüm bu.
uğur taşdemir / amasya
18 Mayıs 2012 Cuma - 15:37

kusura bakmayın yönetici arkadaş msn adresim gerçekten yok
GÜLAY / ANKARA
18 Mayıs 2012 Cuma - 14:41

tbmm.gov.tr adresinde tüm milletvekillerinin mail adresleri var. mutlaka mail atalım. Ben sürekli gönderiyorum.
süleyman /GAZİANTEP / GAZİANTEP
18 Mayıs 2012 Cuma - 13:52

SAYIN ARKADAŞLAR BİZLER BİRŞEKİLDE HAKSIZLIĞA UÜĞRAMİŞ MAĞDUR EDİLMİŞ İNSANLARIZ ELBETTE HAKLARIMIZ ARAMAK BİRŞEYLER YAPMAK MECBURİYETİNDEYİZ ELBETTE ÇÖZÜM YOLLARI ARAMALIYIZ VE ARAYACAĞİZDA BAZİ ARKADAŞLA ÇÖZÜM ÜRETİMİNDE BÜLÜNÜYORLA ÖRNEĞİN BÜLENT UZMAN ARKADAŞİMİZ EN AZİNDAN 3 YIL ÖNE ÇEKLİSİN DEMEKTE BUDA BİR ÖNERİDİR BENCE GÜZEL BİR FIKIR HİÇ BİRŞEY YAPMAMAKTANSA BİRŞEYLER ÜRETMEK DAHADA İYİDİR.AYRICA BAZI ARKADAŞLAR HABER EVET KONU İLE İLĞİLENDİĞİ HALDE BURASI YALAN DEMEKTE BEN BUNA KATILMIYORUM ONLARDA ELLERİNDEN GELENİ YAPIYORLAR EN AZİNDAN SESİMİZ VE YORUMLARIMIZ KONUŞMALRIMIZ YAYINLIYORLAR HAKLARINI İNKAR ETMEK OLMAZ EVET YILLARDAN BERİ BU KONU KONUŞULUYOR ANNATILIYOR BAZİ UZMAN ARKADAŞLAR ÇÖZÜM ÜRETİYOR YORUMLAR YAPIYORLAR.ANCAK DEDİMYA ÖNCEKİ YAZIMIDA OKUDUYSANIZ ANNATIM KISAZA KONUNU ÇÖZÜM MERCİĞİ TÜĞRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİS VE O MEZLİSİN YÜCE TÜRK MİLLETİNİ MİLLET VEKİLLERİNDE ÖNLARIN BU KONUYA EL ATMASI VE GERĞİNİ YAPMALARIDIR. EVET HUKUMET BU KONU HAKKINDA BİRAZ DUYARSIZ KALIYOR DEDİĞİM GİBİ SORUMLU BAKANIMIZ BU KONU ÜZERİNDE POPİLİZİM ORNEĞİ VEREREK KONUYU GEÇİŞTİRMEK DÜŞÜNCESİNDE.BUNA BİR ANNAM VEREMİYORUM OYSAKI BU KONU DEVLET YÜK OLMAKTAN ÇOK BENCE DEVLETİN DAHADA İSTİKRALLI OLACAĞİDİR ŞUANDA ÇALİŞAN 40 YAŞINI AŞMİŞ İNSANLAR ÖRNEĞİN BEN DAHİ EĞER EMEKLİLİĞE SEVK EDİLSEK BİNLERCE İNSAN İŞTEN ELİNİ ÇEKECEK VE BU BOŞALAN YERLERE YENİ İŞSİZ İNSANLAR ALACAK AYNI ZAMANDA DEVLETİN VERECEĞİ EMEKİLİ MAŞLARIDA TABANA YAYILARAK PIYASAYI CANLANDİRACAĞINA VE EKONOMİYE KATKISI OLACAĞİ DÜŞÜNCESİNDEYİM İNŞALLAH BU GÖRÜŞLERİMİZ FIKIRLERİMİZ DİKKATE ALİNİR VE YETKİLİ KİŞİLER BU KONUYA EL ATARLAR BENCE ÜMÜDÜNÜZÜ YITIRMEYIN DEVLETİMİZE VE ONUNU YÜCE TÜRK MİLLETİN VEKİLLERİNE GÜVENİN.AYRICA BEN ŞAHSIM HABER EVET YETKILILERİNE VE BU KONUYA DUYARLI OLAN BUTUN İNSANLARA İNANIYORUM VE ONLARA TEŞEKKUR EDİYORUM.İNŞALLAH BU MESELE BU YIL 2012 YILINDA HALLOLACAK DÜŞÜNCESİNDEYİM. SAYGILAR.HERKESE SELEMLAR.
yaş mağdurlarıııı / istanbul
18 Mayıs 2012 Cuma - 13:38

DEMİR TAVINDA DÖVÜLÜR.
TÜRK ATASÖZÜ


**EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR BU YAZIYI MUTLAKA OKUSUNLAR ÇOOOOOOOOOOOOOK ÖNEMLİ,


****ÖNCELİKLE KIZGIN ADAMA ALİ TEZELE,TÜM DESTEKCİLERE TEŞEKÜR EDERİZ.

***ŞÖYLE YORUMLARA BAKILDIĞINIDA ,YAPALIM ,EDELİM,

***YAAA AKLINIZI BAŞINIZA DEVŞİRİN,

**DİKKAT, 30 HAZİRAN 2012 TARİHİNDE EK TORBA YASASI ÇIKIYOR,

****ÇOK ACİL MECLİS TBMM KAPISINDA 50.000 BİN KİŞİ TOPLANIP BASIN AÇIKLAMASI YAPARAK SORUNLARI DİLE GETİREMEMESİ ANAYASAL HAKLARININ KULLANMASI GEREKİRKEN,


**HEP SONRAKİ YAPILACAK , ŞUNU BUNU ŞU İŞLERİ YAPALIM HEPSİ SONRA YAPILACAK İŞLER BUNLAR ONLARI DA YAPIN AMA SONRA,

***ÖNCELİKLİ YAPMAMAIZ GERKENLER ANKARA GENÇLİK PARKTA 50.000 BİN KİŞİNİN TOPLANIP ANAYASAL HAKLARININ KAULLANMASI GEREKİYOR,


**TABİ İŞ HER ZAMAN Kİ GİBİ KIZIGIN ADAMA KOLLARI SIVAMAK DÜŞÜNYOR,

***KIZGIN ALLAHININ SEVERSEN BİR GÜN BELİRLE GELEN GELSİN, GELMEYEN GELMESİN, KİMİN HAKK ININ ARADIĞI ARAMADIĞI BELLİ OLSUN ARTIK.

**ANKARA GÜVEN PARKTA TOPLANMA TARİHLERİ GÜNLERİ ŞU GÜNLER OLABİLİR Mİ?

1.) 26-27 MAYSIS 2012 CUMARTESİ VEYA PAZAR.

2.) 5-6 HAZİRAN 2012 TARİHİ CUMARTESİ PAZAR,

3.) 19 -20 HAZİRAN 2012 CUMARTESİ PAZAR OLABİLİR Mİ?

WWW.HABEREVET.COM UN ANKARA TEMSİLCİLİ TEL:Telefon
0312 212 39 38 ,KIZGIN ADAM, Halkla İlişkiler
Şahin Susam

İstihbarat
Birkan Kınalı

Dış Haberler
Matloob Alam

Ankara Temsilcisi
Gökhan Duygun


**HADİ BAKALIM MİTİNG GÜNÜN ÖĞRENMEK GÜN KARARLAŞTIRMAK İÇİN ELLER TELEFONA HERKES ARASIN, HABER EVET GÜN VERSİN, BU İŞİ BİTİRELİM DİYE DÜŞÜNLÜYOR.BU YASA ÇIKACAK DEVLET GERİYE DÖNÜK PRİM BORÇLANMALARINDAN 7.500.000.000.000 KATRİLYON PARA TOPLAYACAK.

AMA HAZİRANDA TORBBA YASASINA DAHİL EDİLİP ÇIKARILMALI .

**LÜTFEN ANLAYIN ARTIK
**ŞİLK ÖNCE ÖNCELİK YAPMAMAMIZ GEREK BU,
YORUMLARDA SAYDIKLARINIZ SONRA DA YAPILSDA OLUR,

**DİKKAT HAZİTRIN GEÇİRTMEYİN.
Bülent UZMAN / Sakarya
18 Mayıs 2012 Cuma - 11:56

Emeklikte kademeli geçişi 3 yıl geri alsınlar. buda yeter, bu kanun metni haline çevrilip bunun üzerinde yoğunlaşılması gerekiyor.
AHMET ÖZKAN / İZMİT
18 Mayıs 2012 Cuma - 11:32

İZMİT MİLLETVEKİLİ FİKRİ IŞIKIN FAXS NUMARASI 03124206978 HADİ FAXS YAĞMURUNA TUTALIM ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN
AHMET ÖZKAN / izmit
18 Mayıs 2012 Cuma - 11:29

değerli yaşa takılanlar bülent arınç beyin faxs numarası 03124221328 lütfen bütün arkadaşlar faks yağmuruna tutsun ALLAH C.C ONLARIN VE BİZİM YARDIMCIMIZ OLSUN
canan yıldız / ankara
18 Mayıs 2012 Cuma - 10:47

arkadaşlar haber evet önce bir anket düzenledi ne dendi50 dolunca başkanla görüşeceklerını söyledıler böyle birşey yapmadılar yıne suclu bız olduk neyse yıne alı babacanla görüşecem deyıp söz verdıler yıne yalan oldu alı babacan bir yere gitmiş buda yalan oldu şimdide ne cıkarttılar BBP Genel Başkanı Mustafa Destici'den emeklilikte mitink düzenleme oda haber evetteki anketi iyi görürsen bunlar hepsi yalan arkadaşlar size soruyorum akpartının hangi mıllet vekılınden yada bakanlarından sız yaşa takılanlar ıcın bir söz duydunuz asla duymadık deyılmı cunku bu haber evetın bir reklamı ne kadar facede tıklanırsa yada nekadar ınternetten girilirse okadsar gelır elde edılıyor kandırmayın kendızı arkadaşlar bence bunlar boş işler yalan yalan üstune gidiyor bu durum boşu boşuna umutlara kpılıyoruz sonrada üzülen bizler olacağız hep hayal i işler benden söylemesi oy kullanıyordum gerek kalmadı ar
süleyman /GAZİANTEP / GAZİANTEP
18 Mayıs 2012 Cuma - 10:19

BİRZAMANLAR HATIRLIYORUMDA GAZİANTEPTE ATARABALARI OLURDU.BUNLAR ATARABALARIYLA YUK TAŞIR EVLERİNE EKMEK GÖTÜRÜRLERDİ SAYILARINI HATIRLAMIYORUM YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM 1990 LI YILLARDA GAZİANTEP BELEDİYESİ YETKİLİLERİ BU ARABALARI TRAFIKTEN MEN ETTİLER GEREKÇEDE TRAFIĞI İŞGAL VE YOLLARI KIRLETIYORLAR DİYE BU İNSANLARIN EKMEK TEKNESİ OLAN YANI BU ZAMANIN NAKLIYATCISI OLAN O İNSANLRIN İŞLERİ ELLERİNDEN ALİNDI BUNLARIN SAYILARINI TAM OLARAK HATIRLAMIYORUM ANCAK HATIRLADIĞIM ÇOK İYİ BİR GÖRÜNTÜ VARKI ONU HİÇ UNUTAMIYORUM BU İNSANLAR BÜTÜN AİLE FERTLERİYEL ÇOCUKLARIYLA EŞLERİYLE AİLELERİ TOPLANIP BELEDİYE BİNASININ ÖNUNDE TOPLUCA BİZE KİM AŞ İŞ EKMEK VERECEK BİZLER BU AİLEMİZ NASIL GEÇİNDİRECEZ DİYE SOKAKLARA DÖKULDULER BUNU HAFİZAM ÇOK İYİ HATIRLIYOR.O DÖNEMİN BELEDİYE BAŞKANI VE YÖNETİCİLERİ BU KONUYA O ZAMANIN İMKANLARI DAHILINDE BİR GECEDE ÇÖZÜM BULDULAR BU İNSANLARI BELEDİYENİN TEMİZLİK İŞLERİNDE PARK BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜNDE KAZMA KUREK İŞLERİNDE İNSANLARA İŞ VERDİLER.BU ÇÖZÜMÜ O YILLARDA HALKINI PERİŞAN ETMEMEK VE ÇOK GÜZEL BİR DEVLET ANNAYIŞİYLA BUNU BAŞARMIŞLAR.ŞİMDİ İSE ÇOK GÜÇLÜ BİR DEVLETİMİZ VAR BUNA İNANIYORUZ ŞUPEMİZ YOK ZAMAN ZAMAN DEVLET YETKİLİLERİ ÇİKİP İHRAÇATIMIZ REKOR KIRDI İTALATIMIZ BİLMEM NE KADAR.BÜYÜ HİZMİZ HAT SAFALARDA DERKEN DİĞER BİR DEVLET YETKILISI POPOLİZİM ANNAYIŞI DİYEREK MİLYONLARCA ADETA AĞLAYAN İNLEYEN ÇARESİZLİK İÇİNDE NE YAPACAĞİNİ BİLEMİYEN DEVLETİNE YAVRALAN BİZLER 1999 YILINDAN ÖNCE SSK LI OLUP PİRİM GÜNÜMÜZ 9000 LERİ GEÇMİŞ ÇALİŞMA YILIMIZ 25 26 27 28 YILLARI AŞMIŞ DİYEREK ADETA İMDAT DİYE HAYKIRIRKEN BU İNSANLARIN FERYATI NASIL SAĞIR SULTAN MISALI DUYULMUYOR VEYA EN AZİNDAN ÇIKPTA BİR DEVLET YETKİLİS BU İNSANLARA BİR ÇARE ŞÖZÜM YOLU BULABİLİRMİYİZ DEMİYOR.BU İNSANLAR ELLERİNDEN HAKLARI ALINMIŞ EMEKLİ OLMALARI GEREKİRKEN EMKLİ OLAMMİŞLAR.BİR ÇOK İNSANIN YAŞİ 40 AŞMİŞ BU İNSANLAR NASIL İŞ BULURLARDA EVLERİNE EKMEK GÖTÜRÜLER DÜŞÜNÜLMÜYORMU. ANNAMIŞ DEĞİLİM.AMA HERŞEYE RAĞMEN BEN BU HAKSIZLIĞIN GİDERİLECEĞİ DÜŞÜNCESİNDEYİM BUTUN ARKADAŞLARA SAYGILAR SEVGİLER İNŞALLAH HERŞEY GÖNNÜMÜZCE OLUR.SAYGİLAR.
HÜSEYİNi / istanbul
18 Mayıs 2012 Cuma - 09:32

beyler birakin hakkimizi alamayi bunlarin yapacagi yok en iyisi biz bu hakkimizi almak icin bizi dişardan yöneten amarikadan destek istiyelim cünkü bizi amarika yönetiyol nitekim onlarin verdigi bilgi yüzünden doguda binlerce insanimiz ölüyor ama bizi meselemiz gibi sümen alti yapiliyor-ve insanlalin konuşmasini ve hakkini aramasi bile suc hakkini aladigin zaman ya törörus yada anarşisin oluyor bizim ulkede ben 50 yaşima yanaştim böyle baskici ve de sindilme politikasi gölmedim bazilari 80 öncesini atal ama ha ozaman ha şimdi hatta şimdiki bir hakkini arasan ya törörüs yada anarşitsin adam ların keyfi gelecekte bizim emeklilik yasasi cikacak biz cok bekleriz bunlarin cikalacagini belki bir secim olursa ozaman akillalina geliliz oda kendi,lerini düşündükleri,için cikalirlar bizim insanlalimizda kendini düşün meyipte takim tutar gibi parti tutanlali uyanin diyolum anlayanaaaaaa
Zekai Olcen / İstanbul
18 Mayıs 2012 Cuma - 08:52

Emeklilik,de yaşa takılanlar için yıllar önce dernek kuralım demiştim. Ama geldigimiz nokta gösteriyorki bu işin tek çıkar yolu dernek kurarak daha geniş çalışmalar yapmaktır. Ben dernek kurulmasını benimsiyorum
aliuysal / marmaris
18 Mayıs 2012 Cuma - 01:30

bizleriyardımcı olan tümbasın kuruluşlarına teşekür eder yardımlarının devamını dilerim inşallah bu yasa en kısa zamanda cıkar tüm yaşa takılanların şimdiden hayırlı olmsını dilerim bizler hep akp ye desdekledik hükkümet sagın millet velillerimiz bizlere yardım edeceyine eminim bizler onları bizlrin sorunların cözmesi için meclise gönderdik allah hepimizin yardımcısı olsun
Mehmet / Balıkesir
18 Mayıs 2012 Cuma - 00:38

Sayın Mağdur arkadaşlar;
BBP Başkanı Sayın Mustafa DESTİCİ 'nin desteği ile yapılacak, Ankara Mitingi için herkesin irtibat ederek toplanması gerekmektedir .Tüm illerimizde, mağdur olan arkadaşlarımızın katılımı için,il içinden bir veya birkaç kişinin etrafında toplanılması ve öyle hareket edilmesi daha iyi planlı güç oluşturur.
Arkadaşlar,Büyük miting için tüm arkadaşlar bir şekilde orada olmalıdır.Bende Mağdur olarak Balıkesir içinden toplanma yeri ve irtibat için il içerisinden arkadaşlarla telefonla görüşme yapabilirim.
Mehmet ışık
Saat:14oo-19oo arası
Tlf=0541 2453501
abdullah / ordu
17 Temmuz 2012 Salı - 11:55

sayın yazarım yaşa takılanlar hakkında hiç ilerleme yapamadınız fakat şöyle bir yol var en azından yaşa takılanlara geriye dönük askerlik borçlanması yaptırmaya calışın lütfen bunu en kısa sürede bakanlklara iletin kesin olacaktır
ayşe ak /
17 Mayıs 2012 Perşembe - 23:17

arkadaşlar belliki kızgın adamın görüşmesi önümüzdeki haftaya kaldı.lütfen ankete destek verin.50 bin yerine 70 bin 80 bin olsa daha iyi değil mi.anket 50 bin oldu diye oy vermeyi kestiniz.LÜTFEN ANKETE OY KULLANIN.
KANDIRALI CENGİZ / İZMİT
17 Mayıs 2012 Perşembe - 18:59

KOCAELİLİ, İZMİTLİ EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN ARKADAŞLAR AKPARTİ KOCAELİ MİLLETVEKİLİMİZ SAYIN FİKRİ IŞIK İLE İRTİBATA GEÇELİM MAĞDURLUĞUMUZU ANLATALIM BİZLERE YARDIMCI OLACAĞINA İNANIYORUM ÇÜNKİ SÖZÜNÜN ERİDİR MECLİS TEL.03124206242 ARAYAYIN ARKADAŞLAR.
Vatandaş / Balıkesir
17 Mayıs 2012 Perşembe - 15:36

Milletvekillerini arayın.
Bunun için en kestirme yol; 0312 420 50 00'dan vekile bağlatmak.
Sekreter not alır; yarısı dönse kardır.
Hadi.


ZEYNEP / ANKARA
17 Mayıs 2012 Perşembe - 12:39
Sayın Zeynep hanım;
Siz yanlış anlamışsınız.Telefon numarası meclisin hattı istenilen vekile bağlanıp görüşme sağlama için.
Seher ATILGAN / İZMİR
17 Mayıs 2012 Perşembe - 14:40

ARKADAŞLAR ACİL..
ÖZELLİKLE ANKARADA YAŞAYAN BAY VE BAYAN ARKADAŞLAR LÜTFEN EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR FACEBOOK GURUBUNDA ŞU ANDA YÖNETİM TARAFINDAN ANKET YAPILIYOR ,DERNEK KURULUMUNDA DESTEK VERECEK ARKADAŞLARA İHTİYACIMIZ VAR, BUNUN İÇİN HERHANGİ BİR PARA ÖDEMEYECEĞİZ, SADECE DERNEK KURULUMU VE SONRAKİ FALİYETLERİ İÇİN BELLİ SAYININ TOPLANMASI GEREKLİ, LÜTFEN BURADAN KIZGIN ADAMA DERTLERİMİZİ ANLATIP TEŞEKKÜR EDİP BİR KENARA ÇEKİLMEYELİM,FACEBOOK SİTEMİZE GİRİP ÖZELLİKLE ANKARADAKİ ARKADAŞLAR ANKETİN ÜYE OLURUM DEĞİLDE YÖNETİMDE GÖREV ALIRIM KISMINI TIKLAYALIM, MECLİS KAPANMADAN ÇIKACAK TORBA YASAYA GİRMEK İÇİN BUNUNU YAPALIM ZAMANIMIZ GİTTİKÇE AZALIYOR
harun / bursa
17 Mayıs 2012 Perşembe - 14:17

şayet bunlar yaş şartını kaldırmazlarsa arkadaşlar burafda magderlar var bir siyası parti kuralım yaşa takılanlardan burada 5 milyon magdur vardikkatinize
ZEYNEP / ANKARA
17 Mayıs 2012 Perşembe - 12:39

VALLAHİ BEN AZ ÖNCE VERDİĞNİZ 0312 434 09 20 NOLU TELEFONU ARADIM MİTİNG TARİHİNİ ÖĞRENMEK İÇİN BİLGİLERİ YOK BÖYLE BİR ŞEYDEN???
ARNAVUT CEMAL / MANİSA
17 Mayıs 2012 Perşembe - 11:12

BU ARADA KAHPECE ŞEHİT EDİLEN SUBAY VE ASKERLERİMİZE ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM.GERİDE KALAN AİLELERİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUM.
ARNAVUT CEMAL / MANİSA
17 Mayıs 2012 Perşembe - 11:10

BU İŞ OLSADA OLMASADA BAŞTA HABER EVET,BBP,MEVLÜDE HANIMIN NEZDİNDE EYT GURUBU,AKP,CHP,MHP MİLLET VEKİLLERİNDEN BİZE DESTEK VERENLERE,ADIYAMAN GAZETECİLER BİRLİĞİNE,SERDAR ARSEVEN,NAZLI ILICAK VS VS EMEĞİ GEÇEN GAZETECİLERE,HALK ADAMI KIZGIN ADAMA TEŞEKKÜRLERİMİ BİR BORÇ BİLİRİM.HERKES ACELE EDİYOR HAKLILAR.FAKAT BU SORUN MUTLAKA BİTECEK.ÖNEMLİ OLAN DEREYE SU GELİNCEYE KADAR KURBAĞININ GÖZÜNÜN PATLAMAMASI.
mehmet / ankara
17 Mayıs 2012 Perşembe - 11:09

sayın kızgın adam ben ağır ve yıpratıcı işte çalıştığım için yazılmış yazıları okudum o yasadada diyorki 2007 den sonra işe girenler faydalanır diyor ben 1993-2008 arası o işte çalışmışım faydalanamıyorum yasa geriye doğru işlemiyor çıktığı tarihten sonrasını kapsıyor emeklilikte yaşa takılanlarda ise yasa geriye doğru işliyor devlet büyüklerimize sesleniyorum burada adalet görüyorsanız diyecek söz bulamıyorum sizleri vicdanınızla başa başa bırakıp öbür dünyada bu yasaları çıkaranlarla hesaplaşırım
yaş maduru / İSTANBUL
17 Mayıs 2012 Perşembe - 09:58

YAŞA TAKILANLAR BU YAZIYI MUTLAKA OKUYUN!!!!!!!!!!

yaş mağduru / ankara
31 Mart 2012 Cumartesi - 02:02


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın toplam 21 yıl 3 ay 20 gün hizmet süresi olduğunu, son 7 yıllık hizmet süresi içerisinde 4 yıl 7 aylık sürenin belediye başkanlığından dolayı devredilen Emekli Sandığına bağlı olarak geçtiğini bildiren Dinçer, ”5434 sayılı Kanun'un mülga hükümlerine göre 21 yıl 3 ay 20 günlük hizmet süresi emekli aylığı bağlanmasına yeterli olmaması nedeniyle devredilen SSK Genel Müdürlüğünce 2829 sayılı Kanunun 4 ve 8. maddeleri esas alınarak, yalnızca sigortalı olarak geçen süreleri esas alınarak Başbakanımıza 8769650 sigorta sayılı 506 sayılı Sosyal Sigortalar Kanunu'nun mülga hükümleri uygulanmak suretiyle tarafına yaşlılık aylığı bağlanmıştır” diye konuştu.

-İŞÇİ-MEMUR EMEKLİSİ TARTIŞMASI-

Ömer Dinçer, ayrıca işçi-memur emeklisi ayrımı ya da tartışmasını hiç doğru bulmadığını ------KIZGIN ADAM SYN ALİ TEZEL HİZMET GÜNÜ NE DİKKAT LTF


***KIZGIN ADAM, ALİ TEZEL BAŞARDI. SÖYLEDİKLERİ ÇIKTI,

**BU YASA MUTLAKA BU YIL ÇIKACAK AMA,

**HAZİRANDA TORBA YASASI EK MADDE OLARAK EKLENİP ÇIKARILMALSI DİYE DÜŞÜNLÜYOR,

***DEVLET GDERİYE DÖNÜK PRİM BORÇLANMALRINDAN 7.500.000.000.000 TL 7.5 KATRİLYON PARA TOPLAYACAK.

***AMAN DİKKAT BU HAZİRANDAN ÖNCE BASIN AÇIKLAMASI MİTİNG ANAYASAL HAKKINIZI KULLANMAK İÇİN BBP PARTİSİNİN ANKARADA DÜZENLEYECEĞİ MİTİNGE MUTLAKA KATILIP ANAYASAL HAKLARINIZ KULLANMAK İÇİN MÜR TELEFONLARI
MR. MUSTAFA DESTİCİ, BB GN BŞK. TEL:Tel: 0312 434 09 20 -27

MÜR E MAİL.ADRESİ:http://www.bbp.org.tr/iletisim.php

BBP GN MERKEZİ WEB ADRES:http://www.bbp.org.tr/anasayfa.php

Büyük Birlik Partisi
Gazi Mah. Silahtar Cad. No:90 Yenimahalle/ ANKARA
Tel: 0312 434 09 20 -27 (pbx) Fax: 435 5818


YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR,

**SİZ BURALARA TELEFON ETMEZSENİZ, MİTİNGE GELMEZSENİZ ANAYASAL HAKKINIZI KULLANMAZSANIZ,

**ANKARANIN SOKAKLARINDAN BİRİLERİ GELİP BUNLAR MU BBP PARTİSİNİN EMEKLİLİKTE YYAŞA TAKILAAR İÇİN DDÜZENLEYECEĞİ MİTİNGE GELECEKLER,

SÖYLEYİN,

**SİZ HAKKINIZI SAVUNMAZSANIZ KİM SAVUNACAK,

**İKİDE Bİ ORGANİZSAYON YOK, MİTİNG DÜZENLEYEN YOK,
**ŞU YOK BU YOK DİYİP S DURUYORSDUNZ,
0***BAKALIM BURDA AĞLAYANLARDAN KAÇ KİŞİ

**BBP GENEL MERKEZİNİ ARAYIP, BBP PARTSİNİN ANKARTADA DÜZENLEYECEĞİ MİTİNG TARİHİNİ SORACAK
***KAÇ TELEFON EDİP BBP PARTİSİNİ BEN DE BU MİTİNGE KATILIYORUM DİYECEK!!!

**AMMA ŞUNU BİLİN Kİ,
TEL ETMEYEN ETMESİN,

**ŞİMDİKTEN TEL EDEN YÜZLERCE YAŞ MAĞDURU VAR


***KIZGIN ADAM ALİ TEZEL SİZLER İÇİN DAHA NE YAPSIN!!!

**OTURDUĞUNUNZ YERDE BİR ŞEY OLMAZ BUNU İYİ BİLİNE DİYE DÜŞÜNLÜYOR
muradiye /
17 Mayıs 2012 Perşembe - 09:45

düşünen adam bence sen çok düşünmekten ne yazdığının farkında değilsin..Bir oku yazdıklarını önce sonra düşün olur mu? Ayşe hn.'ım yerdn göğe haklı
murat / aydın
17 Mayıs 2012 Perşembe - 09:31

Herkes buraya görüştüğü milletvekilleri ve diğer ilgililerin ismini yazarsa,diğer arkadaşlarada bu konuda girişim için psikolojik destek sağlar düşüncesindeyim.Böylece herkes uyanmış olur.Teşekkürler kızgın adam
Muhittin / sakarya
17 Mayıs 2012 Perşembe - 09:19

sayın madur arkadaşlar polemiğe gerek yok haksızlık çok var 1999 öncekilerde erkeklerde 25 bayanlarda 20 yıl olması şart birkere adaletli olmak gerekirse bayanlarda 7200 erkkelerde 9000 yevmiyede üst sınır şahsen ben 1983 den beri 10500 den fazla yevmiye ile hala 19 ay falan var emekli olmam için az vicdan olması gerek herkes bana sen nasıl olamıyorsun diyor yaşım 47 ben isyan etmeyimde kim etsin çok kişi çıkan aflarla çatır çatır emekli oldu doğru dürüst pirim yatırmadan maaş alıyor benim yatırdığım pirimlerle sadece benim değil tabiki benim gibi dürüstçe primlerini yatıranların sırtından geçinenler var ondan sonrada sgk zarar ediyor diyorlar son 10 yılda süt fişi pancar fişi ile çok kişi emekli oldu daha önceki yıllarda demirel özal zamanlarında genç emeklilik yasaları çıkardılar suçlarını bize yüklediler ALLAH büyük ama hepsinden çıkar HARAM olur inşl.benim çoluğumun çocuğumun hakları
öngül / kocaeli
17 Mayıs 2012 Perşembe - 08:48

bende yaşa takılanlardanım sizi tebrik ediyorum.bizim sorunlarımızı dile getirdiğiniz için teşekkür ediyorum.İnşaallah bu çabalarınız ve çabalarımız memnun edici sonuca ulaşır.Size katılıyorum küfür yada seviyesiz konuşmalar yada ideolojik yaklaşımlar her şeyi bozabilir.Sonuçta o bizim Başbakanımız ve büyüğümüz ben ve benim gibi düşünen milyonlarca insan eminizki başbakanımız adaletlidir doğru olanı yapacaktır
ekin / izmir
17 Mayıs 2012 Perşembe - 08:39

öncelikle çok teşekürler emegi geçen herkese yanlız bir ricam var benim bu mitingi her şehirde yapsak sırayla daha iyi olurbütün vatandaşlarımız dah çok rahat katılır mitinge mesela benim ankaraya gelmem çok zor 2 çocugum var okuları dersaneleri ve yol paraları herşey sorun bunu dikkate alırsanız çok sevinirim hergün takipcinizim dualarım sizinle inşallah güzel haberler olsun bütün ümidimiz sizsiniz teşekkürler...
selman enderin / kocaeli
17 Mayıs 2012 Perşembe - 05:41

dernek işi yürümez insanlar bu mücadelede kalıcı değiller.BU ceza herkes için değil ve birgün bitecek.herkes ineceği durağa kadar mücadele eder, sonra ancak taraftar kalır.
selman enderin / kocaeli
17 Mayıs 2012 Perşembe - 05:38

en adil ve herkese eşit olanı 99 senesi öncesi yaş mağduriyeti emeklide verdiğinden onlarında hak kaybı olmaması için herkesin kalan mağduriyetinden 1 veya 2 sene geriye çekilmesi olur.
ilhami begen / ANTALYA
17 Mayıs 2012 Perşembe - 03:00

Sayın Kızgın Adam,
Allah siz ve sizin gibi mazlumun yanında olan arkadaşlarımızdan razı olsun. Ben de 12 sene ulusal gazetede gazetecilik yaptım, yıllarca ben de mazlumun yanında olmaya çalıştım. Şimdi ise ben mazlumum. 5300 gün yerine 6000 gün doldu, 2007 yılından beri yaşın dolmasını bekliyom. 5 Yıl daha beklemem lazım. İnş ölmeden görürüz emekliliğimizi. Allah bu yolda yol açıklığı versin size, tüm gönlümle destekliyorum. Sevgiyle kalın.
selim / ısparta
17 Mayıs 2012 Perşembe - 01:31

ellerine kollarına sağlık kardeşim gercekten çok çalışıyorsun bizim için sana ne kadar teşekkür etsek azdır
DÜŞÜNEN ADAM / İSTANBUL
17 Mayıs 2012 Perşembe - 01:15

Sayın AYŞE HANIM ben herkes için aynı tek bir emeklilik yasası istiyorum.1988 girişli devlet memuruyum arada istifa ettim tekrar memur oldum 17 yıl fiilen çalıştım,6200 gün pirim ödedim emekli ola bilmek için 56 yaşını doldurmam gerekir 99 yasası benide çarptı.Siz diyorsunuzki ben 38 yaşında emekli olayım sen 56 yaşında emekli ol .Ben adalet eşitlik hak istiyorum.SAYIN BAŞBAKANIM EMEKLİLİKTE ÇOK ÇELİŞKİLER VE HAKSIZLIKLAR VAR DESEN İNCELETİR VARSA GİDERİR.DAR ANLAMDA YAŞ MAĞDURLARI İÇİN ÇÖZÜM GETİRİRMİ BİLEMEM.İnşsllah getirir.Haziranda çıkacak mini torba yasaya bir madde eklenir emekli olursunuz .
Selin / İstanbul
17 Mayıs 2012 Perşembe - 01:08

1990 yılında ,18 yaşındayken çalısmaya başladım.38 de emekli olacakken 47 oldu emeklilik...Kadınlara pozitif ayrımcılık vesilesiyle çıksa demiş biri ne güzel demiş.CAni şıkkın morali bozuk bezmis çalışana moral olsun umutluyum ben...Sagol Varol Emeklilikte YAsa TAkilanlar
selahattin / eskişehir
17 Mayıs 2012 Perşembe - 00:53

biz neden açlık grevi yapmıyoruz zaten açız ha öyle aç kalmışız ha böyle
kadir akbaş / itanbul
16 Eylül 2012 Pazar - 20:46

lütfen sesimizi duysunlar mağduruz iş bulamıyoruz yaşa takıldık emekli olamıyoruz sayın başbakanız bukonu inşallah duyarlı olacaktır...
gökhan / samsun
16 Ağustos 2012 Perşembe - 10:04

7250 iş günüm var 44 yaşındayım işten yaşdan dolayı çıkarıldım 1999 öncesi çalışmış olanların hak ettikleri emeklilik hakkının verilmesini istiyorum lütfen başbakanım duy sesimizi sen haklının yanındasın
halil / mersin
16 Temmuz 2012 Pazartesi - 10:14

yaşı ve pirimi dolanlar emekli edilsin
ismail / edirne
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 23:32

yanındayız kızgın adam gibi adam
ayşe ak /
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 23:04

düşünen arkadaşım sana katılmıyorum.sen sadece bugüne kadar kendini düşünmüşsün.1992 yılı girişli olup 39-40 yaşında olan prim günü 7000 olan çok bayan var.üstelik bu bayanlar sadece işte çalışmıyor evdede çalışıyor.yani daha çok yıpranıyor ve 2 kere mağdur.bunlar mağdur değilse kim mağdur olacak.meseleyi sapıttırmayalım.bu yola hep beraber çıktık.sen 39 sen 40 yaşındasın demek olmaz.bizler 1999 yılı öncesi girişliler için mücadelemizi verdik.bu kanun öncesi haklarımız ne ise onları istiyoruz.
mdz / adıyaman
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 22:39

sn kızgın adam biz emeklilikte yaş magdurlarına verdiğiniz desteklerden dolayı tşk ederiz.tahammül kalmadı artık.
DÜŞÜNEN ADAM / İSTANBUL
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 22:07

SAYIN KIZGIN ADAM
Eeklilik sistsmi çok karmaşık ve kendi içinde çelişkili.Emeklilik sisteminin incelenerek yaş mağdurlarının ve bundan sonra yaş mağduru olmaması için yapılaccccccccbilecek. Başbakana mantıklı gelebilecek bir dosya oluşturulup. bunun hazirandaki torba yasaya veya ilerleyen bir tarihte yasalaşması için çalışmanın daha faydalı olacağına inanıyorum.
Örneğin.meslek lisesi mezunları.meslek yüksekokulları mezunlarıve üniversite mezunlarıbu eğitimlerdeki sürelerin borçlanma hakkı verilse birçok yaş mağduruna veya pirim mağduruna katkı yapabilir.Başbakan bu öneriyi makul karşılayabilir. Assubay. subay polis avukatlık stajı tıpta uzmanlık doktora öğrenimi borçlanılabilmektedir.
İkincisi ise SSK DAKİ SİGORTALILIK SÜRESİNİN BAĞKUR VE EMEKLİ SANDIĞINDA GEÇERLİ OLMASI Bu maddede birçok kişiyi kurtarabilir ve başbakan makul karşılayabilir.
Üçüncü MADDE İSE emekli maaşının yatırılan prime göre tespit edilmesidir.Yani herkese aynı ve düşük maaş değil çok prime çok maaş az prime az maaş olmalıdır .Başbakan bunu severek kabul edebilir.
DÖRDÜNCÜ madde ise emekli olan kişi tekrar çalışmaya başlarsa emekli maaşı kesilmelidir.Bu durum isebirçok kişinin gerçekten emekli olmak isteyip istemediğini birkez daha düşünmesine neden olur.
Bu öneriler çoğaltılabilir bir ekonomist bir hukukçu bir sosyal güvenlik uzmanı bu dosyayı oluşturabilir.Zaten başbakan bu sorunu çözmek için söz verse bile uzmanlarıa bir dosya hazırlatıp ona göra karar verecektir.
ANCAK 1974 yılında doğan 1992 yılında işe giren 5000 gün prim ödeyen 2012 yılında 38 yaşında bir bayanı veya 43 yaşında bir bayı başbakan emekli etmez bu kişiye mağdur demez böyle bir emeklilik sistemi olmaz olur diyorsanız yolunuz açıkolsun.sen biraz düşünüyorsun bizi takip et bizi izle diyorsan başüstüne Çalışmalarınızda başarılar dilerim .Saygılarımla
ahmet / düzce
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 21:41

sayın ali babacan haziran,ayındaki mini torba yasaya bizide sokun yaş mağdurları...
lütfi zorlu / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:47

1999 dan önceki yasaya göre 5000 prim gününü dolduran emekli olabiliyordu şimdi hesaplıyorum 10000iş gününü dolduran emekli olabiliyor yaş 60-65 ancak avrupa uyum yasası diye alttan bir kanun geçti peki bizim ülkemizde insanların ortalama ömrü nedir avrupada yaşayan insanlarla benim yaşam standardım aynımı hem dışarıda gençler işsiz hepsi pırlanta gibi fakülteleri bitirmiş bekliyorlar siz ise ısrarla 65 yaşına kadar çalışacaksınız diyorsunuz oda çalıştığımız bir memuriyet hayatı boyunca 400 bin ila 500 bin lira para kesiyorsunuz ödediğiniz para 40 45 bin lira bu ne biçim çelişki adamın pirimi dolmuşsa 25 yılını doldurmuşsa emekli et kardeşim emekli parasını ve aylığını vermiyeceğim diye elli takla atıyorsunuz halkınıza bunu yapmayın samimi değilsiniz taklacılar.
ayşe ak /
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:41

hergün başbakanımıza ve vekillerimize sayısız mail atıyor ve arkadaşlarımada attırıyorum.bazı arkadaşlar reklamdan bahsetmiş. bir hesap numarası tayin edilse ve herkes 5 lira gibi cüzzi bir rakam yatırsa.bu kadar çok kişiyiz sanırım yüklü bir miktar toplanır.gereken yerlerde reklamımızı yapıp sesimizi daha gür duyursak.
lütfullah / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:35

Dernek olsun ben para almadan personelliğini yaparım zaten boşum. Taş nerdeyse kafamızı koyalım altına ya yeter artık .Torba ysa ya girmezse zaten uzar gene bu iş.
furkan er / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:33

Dernek kurulsun çok doğru bir karar.Uzman lar astsubaylar zehir gibi çalışıyor valla.
dudu / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:32

Haydi Allah aşkına bişiyler olsun artık ya. Tamam dernekleşelim miting yapalım hapi bi şekilde organize olalım ama.Ali Tezel hadi tam zamanı geç be kardeşim başımıza önder ol. Vallahi milletvekiliğiniz garanti ilk seçimlerde.
sadettin / İstanbul
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:29

Kızgın adam, emeklerin için çokk teşekkürler. Emeklerin için sağol Kızsanda yinede sağol. Tek başına bu yolda bir şeyler yapmaya çalışyorsun.
simge / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:29

or durumda olan bir çok insan var, emekliliği hak ettiği halde iş bulamayan, evine ekmek götüremeyen, bunların hakkı ne olacak. inşallah başbakanımız çözer.
sude / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:28

Elimizden gelen katkıyı, Dernek ve Miting için, gücümüz yettiği kadar, hizmet vermeye hazırız.
erdal pirli / istanbul
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:27

mrb ben her zamnn hazırım ne zamn mitingi ne olursa katılırım ben sana şukran minet borcluyuz tşk ederim
süleyman e atak / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:21

Dernekleşmek çok önemli arkadaşlar
yaş mağduru / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:20

DERNEKLEŞELİM. LÜTFEN BİRAZ ACELE ..FACEBOOK GRUBU VE BAŞBAKAN VE BAKANLARLA GÖRÜŞEN GRUP LİDERLİĞİNDE ÖRGÜTLENELİM.ASTSUBAYLARIN EMEKLİ DERNEKLERİ SAYESİNDE KURUMSAL KİMLİKLE NELER BAŞARDIKLARINI SESLERİNİ NE KADAR GÜR DUYURDUKLARINI GÖRDÜK .DAHA DA ALACAKLARI POZİTİF HAKLAR YOLLAR VAR BENCE ÇÜNKÜ İŞİN UCUNU ADAM SENDE DEYİP BIRAKMIYORLAR.ÖNÜMÜZE EN GÜZELÖRNEKTİR.DERNEKLEŞELİM.SESİMİZ DAHA GÜR V CİDDİ DUYULACAKTIR.FACE DE DE DAHA AKTİF OLUNMALI.BBP PARTİSİNE TBMM İÇİNDEN EKTİN OLACAKTIR. KESİN ÖÜMÜZDEKİ SEÇİMLERDE BU KONUYU SAHİPLENDİĞİ İÇİN OY PATLAMASI YAPAR.
AKİF ÇAKAN / SAMSUN
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 19:18

1986 sgk girişliyim 16 yaşından beri çalışıyorum ben 1986 yılnda ssk lı olarak işe başladğımda kanun 25 yılı+ 5000 işgünü olsun emekli ol kanunu geçerliydi şimdi ben kazanılmış hakkımı istiyorum haftada 6 gün sabah 8 den akşam kışın 18:30 -19:00 kadar çalışyor yazın iese 08:00 dan 20:30 kadar çalışmak zorundayız 1 pazar günümüz var neye yetirecemizi bilemeden geçiyor emekli edin artıkta balık tutmaya gidelim ölmeden mezarda emekliliğe hayır…….
KANDIRALI CENGİZ / İZMİT
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 19:16

İŞÇİ KENTİ KOCAELİLİ,İZMİTLİLER,EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR MİLLETVEKİLLERİMİZİ TELEFONLA ARAYALIM,MESAJ ÇEKELİM,EMAİL GÖNDERELİM MAĞDURLUĞUMUZU ANLATALIM HAKLILIĞIMIZA GERİ ALALIM DESTEK VERMELERİNİ İSTEYELİM.HAYIRLISIYLA HAKKIMIZA ALACAĞIZ İNŞAALAH,BİZLERE DESTEK VERENLERDEN ALLAH RAZI OLSUN.
cemal / MANİSA
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 18:51

Öncelikle haber evet e teşekür ederim.Aşağıdaki bir yorumcu eyt gurubu yöneticisi Mevlüde hanımın gayretlerini görmezden gelip ,bu guruptan cacık bile olmaz demiş.Kimse kimsenin elini kolunu bağlamıyor siz bir cacık yapında görelim.Manisadan saygılar.
Şaban / YOZGAT
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 16:44

Sn Kızgın Adam bu gün gene Başbakanlığa ani bimere yazı yazdım hemen çalışma bakanlığına hvl ettiler birde verdiğiniz numaradan Milletvekili hemşerimiz Dr.Ertuğrul SOYSAL a sekreterliğe mesaj bıraktım konuyu anlattım destek vermesi için...
HANDAN YILMAZ / ANKARA
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 16:40

Meraba bende magdurum hergün internetten haber takip ediyorum miting yapılsın bende gelecem ama lütfen günü daha önceden haber verinki benim gibi çalışanlarda izin alsın
mehmet / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 16:38

bizler zengin kesim değiliz şehri bilbordlara reklam vererek hakkımızı savunamayız ne parasal gücümüz var nede okadar zekamız var okusaydık devlet işine girerdik aslada emeklilik günümüz gelsede emekli olmazdık özel sektörde çalışmak ne kadar zor çalışan bilir kesinliklede iş garantisi yok heran kapı dışarı edilirsiniz benim anlamakta zorlandığım kamuda her sene enflasyonun üzerinde zam yapılır emeklilik maaşları 1.500 lira ortalama bize verilecek emekli parası 650 ila 1000 tl civarında bukadar mağdur kesim niye korunmaz devlette çalışanların daha çok sesi çıkıyor mağduruz diye inanınki onlarla yer değiştirmek isteyen en az 50 milyon kişi vardır dernek kurulursa çok iyi olur ama para ister akıl akıldan üstündür başka fikirlerde çıkabilir en uygun yol bulunur ama kesinlikle mitink işi olmalı ama nasıl kalabalık gideriz bunun çalışmasını yapmalıyız
Muhittin / sakarya
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 16:19

sayın kızgın adam emekleriniz için çok teşekkürler gerekli yerlere şahsım adıma elimden geleni bne yapıyorum yapmayada devam edeceğim 1983 den beri prim yatıran hemde aralıksız biri olarak hakkımı müslüman geçinip KUL hakkı yiyenleri ALLAH a havalede ediyor tek dileğim ALLAH tan fitil fitil çıkkardığını bize göstermesi saygılar
kibar / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 16:02

zor durumda olan bir çok insan var, emekliliği hak ettiği halde iş bulamayan, evine ekmek götüremeyen, bunların hakkı ne olacak. inşallah başbakanımız çözer.
ADNAN EMİR / KAYSERİ
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 15:51

KIZGIN ADAM A ADAM GİBİ ADAM A SONSUZ TEŞEKKÜRLER HER GÜN BİR YETKİLİYE BİR MEDYA KURULUŞUNA EMAİL GÖNDERİYORUM. BU İŞİN OLACAĞI KONUSUNDA GAYET İYİMSERİM. BÜTÜN YAŞA TAKILAN ARKADAŞLAR ELİNİ TAŞIN ALTINA SOKSUN HAKLI DAVAMIZDA SONUCA GİTMEK İÇİN FEDAKARLIK YAPALIM. HAKKIMIZDA HAYIRLISI OLUR İNŞAALLAH
arzum / ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 15:42

kızgın adama teşekkür ederiz tuttuğunu koparacak hiç olmazsa asgari ücrete bile razıyız ne gerekirse yaparız eğer akp akıllı ise bu konuya el atar ve büyük oy kazanır az kişi değiliz şahsen ben ve ailem akp ye oy verecek oyumuz onlara olur çünki onlar hep mağdurun yanında bu konuyuda çözerse gerçekten saygı duyacağız
ışık / izmir
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 15:07

KIZGIN ADAM'a sonsuz teşekkürler.hakkını helal et.fakat şuan birlik olmamız gereken bir zaman onun için birbirimize destek olalım köstek olmayalım.emekliliğimiz için ne gerekiyorsa onu yapmmamız lazım
NECMİ / TEKİRDAĞ
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 14:58

ALLAH Senden razı olsun kızgın adam bizim kazanılmış hakkımızı almamızla ilgili başka ilginen yok. Her zaman ters kararlar veren hükümet elimizden diğerleri tarafından alınan hakkımızı teslim eder belki.
levent cevizci / eskişehir
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 14:14

Teşekkürler Kızgın Adam.Bende daha ciddi bir şekilde örgütlenmekten yanayım.Fakat bu Facebook taki EYT Grubundan bi cacık olmaz.Mevlüde Taşdemie grubu bambaşka bir yola sokmaya çalışıyor.
Süleyman / Ankara
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 14:13

Öncelikle çok teşekkür ederim. Elimizden gelen katkıyı, Dernek ve Miting için, gücümüz yettiği kadar, hizmet vermeye hazırız.
ergün / istanbul
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 14:09

her zaman haktan hukuktan bahseden akp neden kazanılmış bir hak olan bu mağdurların sorununu çözmüyor..anlaşılır gibi değil..çok zor şartlar altında ezilerek prim gün sayısını doldurmuş bu insanlar analarının ak sütü gibi bu emekliliği hakediyor..bu sorunla uğraşan başta kızgın adam olmak üzere bu siteye ne kadar teşekkür etsek azdır..saygılar..
AHMET / AFYONKARAHİSAR
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 14:07

HAYDİ KIZGIN ADAM BİZ MADURLARA YARDIMLARINIZ DOLAYI TŞKR EDERİZ
sevcan / diyarbakır
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 14:04

herşeyiçin teşekkür ederiz..
yaş mağdurlar, / İZMİR
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 13:56

YAŞ MAĞDURLARI DİKKATİNE,


1.) emeklilikte yaşa takılanların sorunlarının,türkiyede ben gazeteciyim bir numara yazarım denen adamların yapadıklarını yapan,
*EN ÜST MAKAMLARA TAŞIYAN KIZGIN ADAMA SONSUZ TEŞEKÜR EDERİZ.


****1.) emeklilikte yaşa takılanlar yasası asla ve asla bütceye ne ek yük getirecek ne külfiyet.

**DEVLET GERİYE DÖNÜK PRİM BORÇLARINDAN 7.500.000.000.000 TL 7.5 KATRİLYON PARA TOPLAYACAK.
**BU YASA BÜTÇEYE EK GELİR GETİRECEK OLAN BİR YASADIR.
***ahmet babamın tarlasının satar öderim diyor,
**fatma altın incimim bozduru öderim diyor,
***ali araba var satar öderim diyor,
***fikret banka kredi alır öderim diyor,
**cemile babamın bağ bahçesinin satar öderim diyor.

***devlet bir sürü para toplayacak bu işte devlet karlşı olacak.

***dikkat,

***bu zaman kadar devlete ödenen vergii,prim ödemeleri ile+ bundan sonra ödenecek geriye dönük prim borçlarının ödemelerini hesaplayın bu işte para toplayan devlet para kazanan devlet olacaktır.


**TURKİYENİN SGK UZMANI ALİ TEZEL BU İŞ OLUR DİYOR,

**DAHA NEDEN BEKLENİYOR ALLAH AŞKINA SÖYLEYİN.

***ARTIK BİR AÇIKLLAMA MÜJDELİ HABER BEKLİYORUZ MURAT BABACAN DA!!!

**BU İNSANLARI DAHHA MAĞDUR ETMEYE KARISINDAN KOCASINDAN BOŞANMADIRILMASINA K HİÇ KİMSENİN HAKKI YOKTUR.

**DAHA FAZLA YUCVALAR DAĞILMAMASI İÇİN

ALLAH AŞKINA
**BU YASAYI HAZİRANDA ÇIKACAK TORBA KANUNUNA EKLENMELİDİR

**YAŞA TAKILANLAR DİKKAT,

***BBP MUSTAFA TESTİCİYİ ARAYIN,

HAZİRANDAN ÖNCE TORBA YASASINDAN ÖNCE
**ANKARADA 300.000 BİN YAŞ MAĞDURU TOPLANIP BASIN AÇIKLAMASI YAPMALIDIRLAR DİYE ANAYASAL HAKLARIMIZI JK KULLANMAK ZORUNDAYIZ DİYE DÜŞÜNLÜYOR
esen / ardahan
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 13:49

tamam gelmesine geleyim ama yol parası olmayınca nasıl geleceğim o kadar mağdurum işte ltfen gidebilecekler gitsin
AHMET /
16 Mayıs 2012 Çarşamba - 13:22

SAYIN KIZGIN ADAM BU İŞİ YAPARSAN SEN YAPACAKSIN BAŞKA UĞRAŞAN YOK ALLAH SENDEN RAZI OLSUN DERNEK MİTİNG NE GEREKİYORSA ELİMİZDEN GELEN KATKIYI VERMEYE HAZIRIZ.
mustafa / bursa
14 Aralık 2012 Cuma - 19:19

1967 olan kımlığımı esas yaşım olan 1965 olarak 1984 yılında büyüttüm fakat işe 1983 yılında gırdığım için emeklı olamıyorum yetkılılere arz ederım saygılarımla
hüseyin / ist
14 Ağustos 2012 Salı - 22:18

beyler türkiye öylebizamandaki bakin yadaşlari beni sen hükümeti atip tütarsan seni işten cikatilizdiye tetit ediyorlar yinede bü hükümetede gecmişlelede helal etmiyorvede olsun cükü benimde 26 senemoldu bunlar inşallah başimizdakilerdenfitilfitl çikar inşallah 10 senedr yinilen insanlari haklalida onladan çiksin anlayanaaaaaaaaaaaaaaaaa
cemalettin / ist
14 Temmuz 2012 Cumartesi - 13:34

25 yıl çalışmışlıgım var ve7100 ssk pirimim var ama emekli olamıyorum devlet büyüklerinden tek istegim bu surunun çozülmesi teşekkürler
yaşar öber / kocaeli
14 Temmuz 2012 Cumartesi - 09:28

kendileri bir dönemde super emeklı işçiye geldımı gerıye dönük kanun çıkat ne güzel memleket
alikemal fırat / mersin
14 Haziran 2012 Perşembe - 16:34

10 06 1968 doğumluyum 02 02 1987 girişliyim 25 yılım ve 7200 günüm oldu.ne zaman emekli olabilirim
yüksel can / istanbul
14 Haziran 2012 Perşembe - 11:05

27 yıldır çalışıyorumemeklilikhakettimdediyimandayaşatakıldımartıkvucutkaldırmıyorbırakındaişeihtiyacıolangençlerimizçalışsınişsizlikvardiyorlargünüdolanlarıemeklietmiyorlarbenemekliolmakistiyorumetmiyorlarsebeb yaştanbeklebenimoyaşakadaryaşayacağımısenetaltınamıaldılarbilmiyorumbuböylesürdügüsüreçtemevcutiktidarakesinlikleoyvermeyeceyiz
/
13 Temmuz 2012 Cuma - 03:54

sayin bakanlarim bizlerin sayesinde keyfiniz ke3f ama biz yaşa takılan hak kazan digimiz halde bizim hakkimizi onaylaman bakanlarim bu dünya size dospempe biz mezardami maaş allacagiz allahtan korkun yıllarça çaliş bekle yarin olgit birgün hakettigini alamadan yaşatakıldik buna cozum lutven
yakup demir / 0537417
13 Temmuz 2012 Cuma - 03:47

sayin site yoneticisi allah aşkina başbakanima şunu söyluyorum neden bizim hak ettigimiz hakkımizi neden vermiyo öllum var biz mahsum olduk hakettigimiz hakkı istiyoruz yaşa takildik yaşlandik mezardami maaş vereceksin sayin baş bakanim 1984 den beri asgeri ucrete calişiyorum işverenim allahtan kokmuyor sizbari korkun bizi emeli edin artık guçumuz yok tazminatlarimizida elimizden aldiniz işverenler yaşadi sagol babakanim
ali uysal / mugla
13 Haziran 2012 Çarşamba - 21:36

arkadaşlar birlik olma zamanı sesimizi mitink yaparak ve basına sesimize duyurmak zorundayiz şimdi birlik zamanı sesimize duyurma zamnı gec kalmadan sesimize duyuralım
uğur / kocaeli
12 Temmuz 2012 Perşembe - 12:54

Kazanilmis haklarimiz alinamaz.
murat / izmir
12 Haziran 2012 Salı - 23:36

sayın başbakanımız maç başladıgı zaman kurallar degişmez diyordu neden bizim kurallar degişti cok zor durumdayım
metin / sivas
12 Haziran 2012 Salı - 23:07

torba yasasında erken emeklilik yoksa bizlerdende tayyip erdoğana oy yok.
uğur kaya / HATAY7DÖRRTYOL
11 Kasım 2012 Pazar - 15:17

BİR VEKİL [4 ] YILDA EMEKLİ OLURKEN BİZLER 27 YIL 7000 İŞ GÜNÜMÜZ VAR NEDEN BEKLETİLİYORUZ BİZ BU VATANIN İNSANLARI DEĞİLMİYİZ YAŞ İSE 46 NEDEN HALA BEKLETİLİYORUZ YETER ARTIKÇIKALIM SÖYLE BAŞBAKANIM
muhsin / eskişehir
11 Temmuz 2012 Çarşamba - 06:18

aynen bende magdur olanlardanım sesimiz duyulsun artık
selahattin yörenti / istanbul
11 Haziran 2012 Pazartesi - 13:44

15.08.1966 doğumluyum ilk defa ssk lı olarak 06.12.1983 tarihinde askerden önce işe başladım bugün itibariye 6557 gün prim ödemem var eski 1999 tarihinden önceki yasa olsaydı 06.12.2008 tarihinde emekli olacaktım ama şimdi yeni yasaya göre 15.08.2014 tarihinde emekli olacağım söyleniyor daha erken emekli olmam mümkün olabilirmi askerliğimi borçlansam 540.gün yalnızca prim gün sayım artacak diyorlar zaten bir gariplikte orada her ay primim artıyor ama arttıkça maaşım aşağıya düşüyor yani prim ödedikçe devlet(ssk)bizi cezalandırıyor.ne yapmamız lazım yardımcı olursanız sevinirim saygılarımla
mahmut / mersin
08 Ağustos 2012 Çarşamba - 10:41

bu işe el atan partiye oylarımızı verelim görsünler elmi yaman beymi yerel sçim cumhur başkanlıgı genelseçimi untmasınlar unutturmayalı
osman yavuz durak / bursa
08 Haziran 2012 Cuma - 18:16

arkadaşlar hükümet istediğimiz düzenlemeyi yapmadılar eğer oy zamanı üç beş kilo nohut fasulya ya kanıpta akp ye oy veren olursa kanser olsun inşallah öbür dünyada ellerim iki yakasında olacak
mustafa acar / amasya merzifon
06 Kasım 2012 Salı - 21:00

ben 1983 te sigorta başlangıcımvar 1985 9 aydada bağkurlu esnaf olarak o tarihten beride devam ediyom ve beni halen emekli etmiyorlar bende kızdım pirim yatırmıyombanada 2014 te emekli olacan diyorlar ben mezardamı emekli olacam 29 yıl olacak ozaman
gülay / ankara
06 Haziran 2012 Çarşamba - 13:02

yaş maduruyum 25 yıldır çalışıyorum haksız yere maaş alanlar yerine emekli olamayanları bende destekliyorum ,
birsürü yasa çıkardılar coğu kadınlar eşlerinden ayrılıp baba veya annelerinin maşını alıyorlar bunları tespit etsinler bunlara bizim hakkımızı yedirmesinler.bizler hükümtten haksız hiçbirşey talep etmiyoruz bizi duysunlar
mevlüt sarı / sakarya
05 Ağustos 2012 Pazar - 18:10

bizde maduruz bukonuda ve sakaryada boyle bir dernek kurma calışmamız var bu konuda herkesten destek bekliyoz
önder / istanbul
05 Haziran 2012 Salı - 21:52

ilk önce cabalarınızdan ötürü teşekkür ederim bende bu madurlardan birisiyim iki yıldır emekliliğe hak kazandığım halde yaşa takıldım için 45 yaşındayım ve ağar işte çalışmaktayım 3 yılım kaldı ve ne kadar daha çalışabilirim bilemiyorum ama çalışmak zorundayım çalışmasam çocuklarım ve ailem sağlık sigortamdan yararlanamıyor artık devletin adil davranması gerektiği kanısındayım oyları toplayıp zengini zengin yapıp bizi iyice kurutuyorlar bu konunun takipçisi olarak artıııkkkkkkkkkk emekli olmak istiyoruzzzzzzzzzzzzzzz
adnan / ist
04 Eylül 2012 Salı - 21:29

bu iktidara oy yok diyenlere bende katılıyorum.
adnan / ist
04 Eylül 2012 Salı - 21:27

yazık bu yönetime hak alınmaz verilir.bir defaya mahzuben yaşı bekliyenlerin emekli
yapılması gerekir.yoksa bu işsizlik sorununun çözülecegini düşünmeyin.
bayram / Aksaray
04 Eylül 2012 Salı - 16:16

lütfen arkadaşlaryardımcıolun ben yaştan beklerken işten atıldım amaşuanda 48yaşındayımve iş bulamıyorum sayın bakanımıziş çok şalışanyokdiyor ama ben hamballığa bile razıyım teşekkürler
hacı / Aksaray
04 Eylül 2012 Salı - 16:04

özelleşmedendolayıişten çıkarıldım iş bulamıyorum pirimimdolu 1989işegirişim emekliolamıyorum yaştan bekliyorum
süleyman / denizli
04 Haziran 2012 Pazartesi - 20:35

Bizim işimişiz hayal gibi uçan kuştan medet umuyoruz delinin biri kuyuya taş atmış 40 akıllı çıracam diye uğraşıyo her neyse yerel seçimler yakında o zaman tepkimizi verelim derim
yaş tak / izmir
04 Haziran 2012 Pazartesi - 15:49

**EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR ÇOK ÖNEMLİ DUYURU,

1.) KIZGIN ADAM VE ALİ TEZEL BAŞARDI,DEDİKLERİ ÇIKIYOR,

2.9 EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILALARA YASASI ÇIKTIĞINDA TOPLAM 23.000 BİN YİRMİÜÇBİN KİŞİ EMEKLİ OLABİLECEĞİ DÜŞÜNLÜYOR,

3.) VBU YASA BU YIL ÇIKACAK.

***BEDELLİ ASKERLİK YASASI ÇIKARILIRKEN POLİTİKACILAR KORKMUŞTU YOĞUN BAŞBURU OLUR, 480.000 BİN KİŞİ FAYDALIYOR DİYE,
BANVURU SADECE 4000 KİŞİ OLMUŞTU,

**BU ÖRENK GİBİ,

**EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR YASASINI YASASININ ÇIKARACAK OLAN POLİTİKACILAR, BEDELİ ASKERLİK GİBİ, EMEKLİ OLMAK İÇİN ÇOK KİŞİ BAŞVURU DİYE KORKUYORLAR AMA,
**BUDA ASKERLİK GİBİ ÇIKACAK,
İNANIN EMEKLİLİ OLMAK İÇİN BAŞVURU SAYISI AZ OLACAK,ÇOK AZ KİŞLŞİ EMEKLİ OLMAK İSTEYECEK.

BUNLARI GÖRÜRSÜNÜZ

**BU YASAS 2012 YILI İÇİNDE ÇIKACA GÖRÜRSÜNÜZ.
mecburiye gül atmaca / ankara
03 Temmuz 2012 Salı - 15:43

erken emekliliği dört gözle bekliyoruz.lütfen yetkililer sesimizi duysun.
mustafa sevinç / kocaeli
03 Temmuz 2012 Salı - 15:23

stajlarda öğrencilerin iş kazası riski yokmu neden siğortaları neden sgk da görülmüyor verilen hak nasıl geri alınıyor 1990 öncesi sgk kaydı yapılanlar okapsamın dışın kalması gerekiyor yeni çıkarılan ana yasa çıktığı tarihten ileriye doğru işletilmesi gerekir
Salih Öber / Kocaeli
02 Temmuz 2012 Pazartesi - 22:44

Haksızlığa uğradık emekliliğimizi istiyoruz ! Geriye doğru kanun işletilmez !!!!.
/ ANTALYA
02 Temmuz 2012 Pazartesi - 22:17

45 YAŞINDAN SONRA ÖZEL SEKTÖRDE ADAM ÇALIŞTIRMIYORLAR NE YAPMALIYIZ..??
murat / izmir
01 Ağustos 2012 Çarşamba - 18:58

lütfen sesimizi duyun hakkımız olan emeeklilimizi istiyoruz daha önce 25 yılını dolduran emekli oluyordu bize gelince ssk çöktü dendi yetkililer oyzamanı geliyor lütfen kulak verin
ercan / istanbul