Kızgın Adam

Yazara ait Toplam: 66 yazı bulunuyor
30 Nisan 2012 Pazartesi 10:45

Erken emeklilik!..

Uzunca bir süredir, emeklilikte yaşa takılanların derdinin "erken emeklilik" olmadığını söylüyoruz.
Mesele "YAŞ"ta değil, prim ödeme gün sayısında.
Devlet, 5000 bin demiş, emeklilikte yaşa takılanlar neredeyse bu rakama tur bindirmiş.
Yine de emekli olamıyor.
Bu haksızlık.
Haksızlık karşısında susan da dilsiz şeytan!..
Bu güne kadar emeklilikte yaşa takılanlar meselesine ilişkin çok şey yapmaya çalıştık.
Konuyu Başbakan Erdoğan'ın önüne götürdük.
Hemen bütün bakanlara anlattık.
Sivil toplum örgütlerini ve medyayı harekete geçirmeye çalıştık.
Bugün artık siyasilerin, "emeklilikte yaşa takılanlar" gibi bir derdi var.
Medya, destek veya köstek yazıları ile konuyu ele almaya iyiden iyiye başladı.
Bedelli askerlik meselesi de böyle olmuştu, destekleyenler ve karşı çıkanlar vardı.
Hatta karşı çıkanlar daha fazlaydı.
Ama konunun ısrarla gündemde tutulması, bedelli askerlik isteyenlerin amaçlarına ulaşmasını sağladı.
Şu kadar ki; bedelli askerlik bekleyenler tek vücut hareket ettiler.
İşi politikaya dökmediler; hükümeti bu mesele üzerinden vurmak gibi bir niyetleri yoktu.
Onlar işlerine yarayan bir düzenlemenin çıkmasını istiyorlardı ve hep birlikte o hedefe vurdular.
Emeklilikte yaşa takılanlarda durum farklı; onların arasına karışmış ve emeklilik davasıyla uzaktan yakından alâkası olmayan insanlar var.
Bunlar, sürekli olarak yalan üretiyorlar, ümit kırıyorlar,  bu mesele üzerinden destekledikleri muhalefet partisine oy çıkmasını hedefliyorlar.
Biz ise, bu meselenin çözüme kavuşması için uğraşıyoruz.
Hak edenin hakkını alması için.
Lâkin, bazı şer odaklarının olumsuz faaliyetleri işimizi zorlaştırıyor.
O kadar ki, bunlar hem Başbakan'a hem de Bakanlara, milletvekillerine olmadık yazılar gönderiyorlar.
İşi "tehdit"e döküyorlar, hakaret bile ediyorlar.
Bu işler böyle olmaz; emeklilikte yaşa takılanların tek vücut olmaları gerekiyor.
Bu bir...
Bir de, emeklilikte yaşa takılanlar meselesi milyonlarca vatandaşımızı birebir ilgilendiriyor ama davanın katılımcıları çok az.
Vatandaşın çoğunun bilgisayarla ilgisi yok; kendisi emeklilikte yaşa takılanlardan ama durumunun farkında değil.
Farkında olanların büyük bölümü de, demokratik ve hukuki tepki yollarını denemekte ya tembel davranıyor ya da çekiniyor.
Bedelli askerlik bekleyenler böyle değil; onlar herhafta Meclis'e geldiler,  gazete, televizyon merkezlerini mail, faks, telefon yağmuruna tuttular.
İki grubu birbirleri ile kıyaslamıyorum yalnızca "hak verilmez alınır" ilkesine vurgu yapıyorum.
Emeklilikte yaşa takılanlardan "Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a hitaben usturuplu, hukuki mektuplar yazmalarını" istedim.
Öğrendiğim kadarıyla ancak birkaç mektup gitmiş.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Başbakanlık Ankara adresine, derdini iletmek üzere bir mektup gönderemeyen kişi ya da göndermeyen kişi, hakkını nasıl alabilir?..
Bizler bu zor şartlarda mücadele veriyoruz; Başbakan'a sunmak üzere bir anket hazırladık; maksadımız en az "yüzbin" rakamını göstermekti.
Birileri, "Yüzbine ulaşamayız" dedi, mecburen "50 bine çektik" rakamı.
Şimdi ben gitsem ve "Sayın Başbakan tam 50 bin oy kullanıldı!" desem ne kadar etkili olur?..
Milyonlarca vatandaş var, anketi sürekli olarak gündemde tutuyoruz ama gayret en fazla bin kişinin omuzlarına biniyor.
Bir de parazitler var, iş iyice zorlaşıyor.
Bu böyle diye işin peşini bırakacak değiliz; görüyoruz ki biz bıraktığımız takdirde vatandaşın derdinden anlayan gazeteci pek yok.
Beş, on arkadaşımıza rica minnet yazı yazdırdık.
Onlar yazdı diye on on beş haber de, peşinden geldi.
İnternet medyasındaki arkadaşlarımıza rica ettik; onlar bu iş için özel platformlar kurdular.
Şu anda arama moturuna emeklilikte yaşa takılanlar yazdığınızda dünya kadar kayıt çıkıyor.
Mesele, gündemin bu yoğunluğu arasında kendisine yer bulmayı başardı.
Ama yetmez!..
Bir de şu mesele var; birileri bize "Başbakanmışız" gibi hitap ediyor.
Bu meseleyi çözecek biz değiliz; vatandaş kendi derdine sahip çıkacak, bizler, derdine sahip çıkan kitlelerin sesinin yukarıya daha net bir şekilde ulaşması için aracı olacağız, rüzgarı hızlandıracağız...
Hükümet, bu işi çözmek durumunda olduğunu iyice kavrayacak.
Bu böyle; bütçe pastasından pay almak isteyen çok sayıda kaynak var, bunlar da kendi güçlerince bastırıyorlar.
Devlet, sıkı para politikasına yönelmiş durumda.
Bu şartlar altında öyle bir rüzgar estirmek lazım ki bu iş olsun.
Mesela...
Her ilden milletvekillerini yakalayıp yardım istemek, emeklilikte yaşa takılanların mutlaka yapması gereken bir iş.
İldeki yerel ve ulusal gazetelere, televizyonlara ziyaretlerde bulunup, meselelerinin haber olarak çıkması için rica etmek de kolay.
Bunlar yeterince yapılıyor mu?..
Yapılmıyor.
Benim prensibim şudur, Elimden geleni sonuna kadar yaptıktan sonra "Allah'ım sen nasip et!" derim.
Doğrusu bu değil mi?..




















 



Bu yazıya yapılan yorumlar

tuncay / istanbul
31 Mayıs 2012 Perşembe - 13:03

Hepinize saygı ve sevgilerimle sesleniyorum gerek yaş mağduriyeti için gerek iş hayatının yeniden insanca düzenleme si gerekse asgari ücretlerinin refah bir seviyelere çekilebilmesi ve birçok mağduriyet içinde hep birlikte tek yürek olarak kitlesel halde şöyle binlerce, milyonlarca medya önünde yasal yürüyüş ve direnişler yapmalı birlik oluşturmalıyız.Yasal mücadele inanın inşallah güzel sonuçlar verecektir.Dünya sadece zenginlere veya iyi gelir için olanlara değil her kesimden insanlar için yaratılmış bahşedilmiştir.Bunun değerini bilip hareket etmeliyiz.
erdal pirli / istanbul
30 Nisan 2012 Pazartesi - 23:52

duyarsız bir toplum hakını arıymayan bir toplum yılarca köle gibi calışan bir toplumda yaşıyoruz malesefmadur olduğumuz bir konuda asla bir araya gelemiyoruz örgütlenmiyoruz örgütsüz bir toplum hakını asla almaz arkadaşlr gerken yerlerde bunu sürekli gündemde tutunuz her yerde ymek yediğin cay içtiğn yada seyhat etiğin işe gitiğin aracda fcd her yere msj atınız arkadaşlar bu hakımız pirim iki katı oldu bu ülkede 3500 günle emkli var lütfen arkadaşlr emeği gecen herkese tşk ediyorum saygılarımla
mehmet / balıkesir
30 Nisan 2012 Pazartesi - 22:10

fatih arkadaşımıza katılıyorum biran önce birşeyler yapalım
yaş mağdurları kulva / İSTANBUL
30 Nisan 2012 Pazartesi - 21:02

dikkat

yaş mağdurları kulvarı,

düşünceler,

İLK ÖNCE ÇZÖÜLMESİ GEREKEN HAYATİ 2 SORUN ÇÖZÜLMEDEN MEMUR ZAMLARI SORUNUNA DEĞİNİLMEMELİ,


1.) EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR MAĞDURLAR BVAR

**EVİNE EKMEK GÖTÜREMİYOR,YAŞLI SIN DİYE İŞ VERİLMİYOR ,MAAŞ ALAMIYOR,HASTA MAĞDUR DURUMDA,
İLK ÖNCE BU İNSANLARIN EMEKLİ EDİLMESİ İÇİN YASA ÇIKARILMASI GEREKİYOR,

2.)ÜLKEMİZDE 630 TL ASGARİ ÜCRETLE ÇALIŞANLARIN DURUMU DA AYNI,EV KİRALARI 600 TL OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSEK, BİR AN ÖNCE MAAŞLARINA ZAM YAPILMASI GEREKİYOR,

3.9 MEMUR ZAM KONUSU EN SON ÇÖZÜLECEK SKONU GÖRÜLMELİ NEDEN Mİ??

**BGUN KAMUDA İLKOKULU MEMUR 2000 TL YE YAKIN MMAAŞ ALIYOR
**HAYAT BOYU İŞ GARANTİSİ VAR
**İŞTEN ÇIKSA KENDİ İSTEĞİYLE TAZMŞİNATI VAR
**İŞE GERİ DÖNME HAKKI VAR
***EK TAZMŞNAT ZAM HAKLARI VAR VAR DA DA VAR!!

**KMUDA TAŞÖREN İŞCİ OLARAK ÇALIŞAN YÜKSEK LİSANS ÜNİVVERSİTE MEZUNLARI 630 TL ÇALIŞIYORLAR (YEMEK YOL ASGARİ STANDAR ONLA 840 TL MMAŞ ALIYORLAR)

***MEMUR 2000 TL MAAŞ ALIYOR
İZİNLERİ TAM KULANIYORLAR
**MÜKNDE
İLK ÖNCE YAŞA TAKILAN ALARIN SORUNLARI TAŞÖREN ASGARİ ÜCRETLİLERİN SORUNLARI ÇZÖÜLÜDÜKTEN SONRA
**MEMZUR ZAM KONUSUNA 2013 BKILMALI GFELİNMELİ DİYE DÜŞÜNLÜYOR

***2012 YILI İÇİN DE EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR YASASIOÇIKACAK KIZGIN ADAM ALİ TEZEL KAZANDI.Ç
semih / bursa
30 Nisan 2012 Pazartesi - 20:11

sayın yaşa takılan lar aslında gururumuzla oynandınızın farkındamısınız kesinlikle şuna inanıyorum başbakanı da bu işe alet etmeye çalışıyorlar asıl niyetler reytink haber evet sitesine ne kadar çok tıklarsan devletten o kadar prim yazıyor platform falan hikaye haber eveti ne kadar yükseltiriz onun derdindeler ihlaslı gariplerin mazlumların sesini ancak allah duyar saygılarımla bu işin ahiretide var bu iş olsun olmasın millet olarak gücüme giden dalga geçiliyoruz oturmuşlar insanları nasıl ilgisini çekecek malzeme bulup oyalamak bakın biz çok uğraştık ama olmadı bir de başbakanımıza küstürmek yağma yok öyle saygılarımla yaşa takılanlar
GÜLAY / ANKARA
30 Nisan 2012 Pazartesi - 19:39

Çok haklısınız Değerli yazarımız. Ama umutsuz birşeyler varsa lütfen paylaşın. İnsanlar sizin ne kadar duyarlı olduğunuzu gördü her derdini yazıyor. Ne yapsınlar? Lütfen sizde vazgeçmeyin. Valla haber evet sayenizde iyice tanınmaya başladı. Herkes sabah işe geliyor haber eveti açıyor. Bu konuda önce allaha sonra size ben kendi namıma sonuna kadar güveniyorum. Allah razı olsun.
fatih / ankara
30 Nisan 2012 Pazartesi - 19:33

eylül 2012 tarihinde anayasa mahkemesine bireysel başvuru hakkı başlıyor. EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARIN sorununun tek çöm yeri orası olacak. Hep beraber ANAYASA MAHKEMESİNE 1999 YILINDAN ÖNCE İŞE BAŞLAYANLARIN HAKLARININ GERİ VERİLMESİ İÇİN DAVA AÇMAYA DAVET EDİYORUM.
magdur /
30 Nisan 2012 Pazartesi - 18:30

arkadaşlar bosuna ugrasyoruz bizim yazdıklarımızı millet vekilleri filan okudugu yok hergün burda bir haber varmı diyede bakmaya gerek yok
aliihsan /
30 Nisan 2012 Pazartesi - 17:09

burda bu yasa çıkacak diye sallayan izmirli yaşa takılan rumuzlu vatandaş nerede???? kendisini göremiyoruz????
mehmet / balıkesir
30 Nisan 2012 Pazartesi - 17:06

DAHA ÖNCEDE YAZDIM YİNE YAZACAGIM YAZDIKLARIMINDA ARKASINDAYIM BEN NASIL İSYAN ETMİYEYİM AK PARTİYE OY VERMİŞ BİR VATANDAŞIM AMA GÖRÜYORUMKİ GARİBANI EZEN HAKLIYA HAKKINI VERMEYEN HAKSIZA PARA KARŞILIGINDA BOYUN BÜKEN BİR ANLAYIŞA OY VERMİŞİM YAZIKLAR OLSUN BURADAN SESLENİYORUM EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN ARKADAŞLARA VERDİGİMİZ OYLARIN HESABINI ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİMLERDE SORMALIYIZ HAK YİYEN ANLAYIŞADA ŞUNU SÖYLÜYORUM ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE KIZGIN ADAM BU YAZIMIDA BAŞBAKANA İLETİRSEN MEMNUN KALIRIM
BASRİ / AYDIN
30 Nisan 2012 Pazartesi - 17:01

BAŞBAKANLA GÖRÜŞELİ 14.GÜN?
yaş mağduru / ankara
30 Nisan 2012 Pazartesi - 15:02

iş zora mı girdi ne oldu yahu.eylem olarak katıya mı çıkalım yani. yarın 1 mayıs. hadi söyleyim buluşalım çıkalım meydana .gezen kurt yatan aslandan iyiymiş zaten iş güç yok.yeter yahu yeter.8000 gün prim den sonra işsiz halimle gss na prim istemek olurmu yuh derler. diyoz ama.bakalım ne kadar değişecek işler.umut etmeli mi etmemeli mi .söyle kızgın üzgün adam .üzme bizi.
ank /
30 Nisan 2012 Pazartesi - 14:57

sayın kızgın adamımın yazısından anladıgım bizler elimmızxdegelenı yaptık olmuyor demek ısdemış yasatakılanlar kendi meselesıne sahip çıkmıyor denıyor ama yasa takılanların bir çogunun haberi bile yok neden çünkü büyük tv ve gazetelerde ses getiremedik haber evet sitesıni bilyen milyonlarca kişi var zaten bilseler birgünde bu anket 500 bın olur tabi siz elinizden gelenı yaptınız allah razı olsun
abdurrahman / istanbul
30 Nisan 2012 Pazartesi - 14:24

sayın kızgın adam bütün çabaların için allah senden razı olsun amasana hak veriyorum herkesin mutlaka katkı sağlaması şart bu işe hükümetler kolay kolay evet demezler top yekün bir olup türkiyenin gündemine oturmak lazım lütfen biraz gayret tek tesellim mağdurdan yanaolan bir başbakanımız var birde kızgın adamın çabaları
ferdi / ordu
30 Nisan 2012 Pazartesi - 13:59

sayın kızgın adam bu yaş şartı biran önce kaldırsınlar artık ya bir düzenleme misal 25 sene artı belli bir prim mesala7000 gün şartı gibi bu sigorta başlangıcı ile cok sorun var kızgın asam meslek liselerinin endüstri meslek liseleinin 3 gün işte 2 gün okulda verilen işyerinde yapılan sigorta numarasını devlet başlangıc olarak saymalıdır bugunku devlet bunu saymıyor bu olayda 1 milyon ila 500 bin kişi hak kaybına ugrayor cünkü hocalarımız zamanında bu sigorta numarası başlangıc olarak emekliliginize sayılacak demişti o zaman binlerce kişi emeklilik hesabını buna göre yaptı fakat bu hukumet o numarayı saymıyor yazık günah daegilmi bu olay zaten yaştan soktular birde bu numaradan soktular gecen sene avukat stajerlere tanınan borclanma hakkı nicin meslek lisalarine tanınmıyor bu asalet ve eşitlik ilkesine aykırı deilmi
/
30 Nisan 2012 Pazartesi - 13:52

medyaya başbakanlıga genel yayın yönetmenlerine hergün mail atıyorum ama kimseden dönüş yok kimsede gündeme almıyor haber evet ve yasa takıla bir gurup serdar bey de bize katılarak ben ce türk iş genel merkezine gitmet başkada çareyok
Garib / Balıkesir
30 Nisan 2012 Pazartesi - 13:46

işten çıkarılan yaşı 45 ve üzeri olan neredeyse torun sahibi olacak veya olanlardanız.Çocuklarımızı okutmaya çalışıyoruz,çocuğun gururu yokmu ki okulda herkes iyi giyinirken o giyinmesin,arkadaşları çay ,tost yerken o yemesin, herkes servis ile evine giderken o okuldan yağmurda yüreyerek gelsin vb…bunları şurada yazmak bile beni incitiyor.Size ve Serdar bey'e sonsuz teşekkür ederiz.Madem anketler verilecek yorumları da sayın Başbakana verin.Mecliste araştırılmasına bile karşı çıkıldı.Bir minibüs şöförü aynı gün ceza yazıldı diye kendini yakmak istedi,Meclis toplandı karar değişti.Bizlerde, kendimizi ailemizi yakalım mı ? o zaman mı sesimiz duyulacak ?
Sayın kızgın adam,Bizler, Allah'a inanan insanlarız,yada ben öyleyim aslında bu meseleyi herkes duydu ama dilsiz ŞEYTANI oynuyorlar.Saygılarımla.
Garib / Balıkesir
30 Nisan 2012 Pazartesi - 13:45

Sayın Kızgın Adam,Yazınızda bizlerin ilgisizliği gibi sonuç çıkıyor.Bizler,hergün 24 saat haberevet sayfalarını okuyoruz,acaba bizim için ne yapılıyor diyerek anketi tıklıyoruz,ne yapalım bizler mağdur ,gariban topluluk olmasaydık sizin de yazdığınız gibi sesimiz gür çıkardı.Bedelli askerlik yasası kimin için çıktı ? garibanlar için değil parası olan ,ayda 5.000 tl kazananlar için çıktı.Bizler zengin kitle olsaydık diğer gazeteci beyler ve hanım efendiler de bizleri kaleme alır yazarlardı.Mağdur olduğumuz sadece emekli olamadığımız değil ,şu an ailemizi geçindiremeyecek durumda olduğumuz içindir,yorumları görüyorsunuz ekmek parası yok,bir aile bu şekilde yaşasın mı,yaşamasın mı?Ha diyorsanız gelin şu tarihte meclisin önüne buluşalım,bazı havanda su döven yorumcular var,onların tuzu kuru zaten onlar devlete sırtını dayamış çalışır gibi,bizler özelde çalışıp birşekilde işten çıkarılan yaşı
Recep ALTUN / kocaeli
30 Nisan 2012 Pazartesi - 13:28

SAYIN KIZGIN ADAM.SON YAZINI OKUDUGUMDA SENİ ÇOK UMUTSUZ GİBİ GÖRDÜM.BİZLER SİZİN GİBİ ENTELLEKTÜEL DEGİLİZ.SİZİN GİBİ TAHSİLİMİZ YOKTUR.ELİMİZDEN GELENİ YAPIYORUZ.TAKDİRİNİDE ALLAH A BIRAKIYORUZ.ALLAHIM İZİN VERİRSE İNŞALLAH OLUR.BAZI ARKADAŞLAR OYLA TEHDİT EDİYORLAR SAÇMALIYORLAR.BU KANUN ÇIKARSA İSTEDİKLERİ İÇİN ÇIKAR KORKTUKLARI İÇİN DEGİL.SAYGILARIMLA.
mustafa / niğde
30 Nisan 2012 Pazartesi - 13:08

sayın kızgın aadam sonsuz teşekkürler ALLAH sizden razı olsun .her zaman yazıyorum .size olan güvenim son suz inşallah yakın bir zamanda sonuç alırız.syg,
gülcan.niğde / niğde
30 Nisan 2012 Pazartesi - 12:31

işe başlarken sahip olduğumuz hakların elimizden alınması haksızlık.20 yılımı doldurdum 10 yıl daha çalışmam gerekiyor.lütfen sadece hakkımızı istiyoruz
hüseyin /
30 Nisan 2012 Pazartesi - 12:23

sayın kızgın adam bende yas maduruyum ve sendikalı bir iş yerinde calısıyorum ama neyazıkki işcinin hakını savunan sendikalar suan ellerinden gelse yassınırını 70 cıkaracaklar yani uzun lafın kısası sendikalar desdek vermedikce bu iş hayal
kadri / kocaeli
30 Nisan 2012 Pazartesi - 12:20

Bütün çabaların için teşekkürler.Ancak önemli olan sonunu zaferle sonuçlandırmaktır.
Muhittin / sakarya
30 Nisan 2012 Pazartesi - 12:17

sayın kızgın adam çok teşekkürler gerçekten çok güzel özetlemişsiniz bedelli ile emeklilik ayrı bedellilerin durumu vardı evet ema emeklilik bekleyenlerin ekmek almaya dermanı yok birde bunu erken emeklilik diye tuturanlar var hala lütfen bu erken değil geç kalan emeklilik erken olacaksa zaten olmasın erken olnlar yüzünden hak edenlerin hakları gasp eidliyor sgk zarra ediyor diyorlar hak etmeyenleri emekli etme yecekler o zaman bu iş siyasi değil tabiki ama şahsen ben şuanki yasa uygulayıcılarından hesap soracam kimden sorum kimki bu haksızlık için iyilik yapıyorsa yüce ALLAH ımdan tek dileğim dert vermesin kimki tersini yapıyorsada dertsiz bırakmasın defalarca yazdım şahsen ben 29 yılı geçti 11000 ne yakın yevmiyemle hala 20 ayım var fakat bir torba yasa çıkarıp hiç prim yatırmayanları af la emekli ettiler bu nasıl gücümüze gitmesin nasıl sosyal devlet eşitlik ilkesi nasıl burada yazık değilmi bizleirn haklarını gasp etmek hem günah işleniyor hem kul hakkı var burada saygılar yaradanımdan en iyi günler sizlerin olsun sabır kalmadı artık eşimiz ve çocuklarımız bari faydalansın diye kendimizi feda edecek duruma geldik her gün borç yüüznden sokağa çıkamadıktan sonra yaşamanın anlamı kalmadı
züleyha / ANTALYA
30 Nisan 2012 Pazartesi - 12:14

Çooook haklısınız kızgın adam emeklilikle ilgili yazınızda.Hiç kimsenin kılı bile kıpırdamıyo.Ben Başbakana mektup gönderdim.Derdimizin izahahatını yaptım.Ama nedense emeklilikte yaşa takılanlar ile ilgili herkes derdini size anlatmaya çalışıyo.Bu konuyu gündemde tutturmak için hiç kimse bi şey yapmıyo veya yapamıyor.Diğer muhalefet partileride bu konunun üstüne gitmiyo nedense.Siz ve serdar arsevene çok teşekkür ederiz.Bizim gibi EYT mağdurlarla ilgilenip konuyu gündemde tuttuğunuz için allah sizden çoooooooooook razı olsun ALLAH ne muradınız varsa versin.Sağolun var olun.İnşallah başbakanımız bu konuyla ilgili gerekeni yapacaktır.SAYGILARIMLA.
sadettin / ankara
30 Nisan 2012 Pazartesi - 11:53

SY KIZGIN ADAM TEŞERKÜRÜ HERZAMAN EDİYOR DUAMIZ SİZE.SÖYLEDİKLERİNE KATILIYORUM.FAKAT BEN ŞAHSIMA BAŞBAKANIMIZA MEKTUP YAZDIM.MEKTUPTA AÇIKÇA çlş bakanını SEVMEDİMİ İSTİFA ETMESİ GEREKTİNİDE YAZDIM.ANLADIM KADARIYLA BU DA YANLIŞ DİYORSUN.OLABLİR.AMA BEN BAŞBAKANIMIZ İÇİN AKP TİLİYİM BAŞBAKANIMIZ İÇİN SİYASET FİKRİM VAR.O YÜZDEN BEN ŞAHSIMA SEVDİM BAŞBAKANA BAKANI ZARAR VERİYORSA BUNU MEKTUPDADA MESAJDADA YAZARIM.DAVAMIZA YAŞ KONUMUZA ZARAR VERİYORSA MEKTUP MESAJ ATMAYIM.ÇÜNKÜ BEN FARUK BEYE HAKARET ETMEDEN ACIKCA SEVMEDİMİ YAZMADAN EDEMİYORUM.ÇÜNKÜ BEY EFENDİNİN BİZ GARİBANA BAKIŞINI BELLİ ETTİ.BU DEMEK DEYİL DİGER BAKANLARI SEVMİYORUM.HAYIR BEN FARUK ÇELİKTEN FAZLA R.T.ERDOGANI SEVİYORRUM.BAŞBAKANDA BU KONUDA İNANIYOR HİSEDİYORUM ÇÖZÜM BULACAGANA.GARIBANIN FAKIRIN BABAKANI O GÖRMEYENLER GÖRECEK BUNU.
TÜLAY / ANKARA
30 Nisan 2012 Pazartesi - 11:49

Elimizden geleni yapıyoruz kızgın adam , sizlerde yardımcısınız inşallah sonuçlanır.....
Şahin ASLAN / ANKARA
25 Mayıs 2012 Cuma - 13:04

2012 Eylül ayında 25 yıl bitiyor. Çoğu memur yılı dolmasına ve yaştanda kurtarmasına rağmen emekli olmuyor. Rahatsız olmasam bende olmazdım. Ama şimdi boşyere yaşı bekleyeceğim.
Şahin ASLAN / ANKARA
25 Mayıs 2012 Cuma - 13:04

2012 Eylül ayında 25 yıl bitiyor. Çoğu memur yılı dolmasına ve yaştanda kurtarmasına rağmen emekli olmuyor. Rahatsız olmasam bende olmazdım. Ama şimdi boşyere yaşı bekleyeceğim.
yaşar / gaziantep
24 Mayıs 2012 Perşembe - 22:24

kızgın adama sevgilerle ayrıca teşekkürler derdimizi dert edindigi için zalimin zulmüne sessiz kalan zulme ortaktır sayın başbakan vijdanlı bir insandır dinine bağlıdır komşusu açken eminimki tok yatmaz bizler özel seltörde artık barındırılmayan yaş büyük bahanesiyle zorda ama evine bir parça ekmek götürmek zorunda olan insanlarız tam sorumlu yaştayız lise çagında okutmak zorunda oldumuz yavrular var sömürgeci zenginlere amele olmamaları için mücadele etmek zorundayız bir ay çalışıp iki ay gezersek zaten verdikleri ücret askeri ücret 2000 lira maaşla geçinemeyen memurların aynı ülkesinde yaşadığımız gerçegiyle 700 tl ile iki ayda boş gezersek biz bırakın çocuk okutmayı yavruları doyurmaktan aciziz inanın gece çöküpte her hava karardığında çocuklarımın yüzüne bakamıyorum onlara okul harçlığı vermek bir yana baazan karınlarını bile doyuramadan okula gittiklerini biliyorum kahroluyorum ama yapacak birşey bulamıyorum. 1986 girişimle 5300 prim ödemeyi bitirmişim verin artık hakkımı diyorum ve bekliyorum.
ibrahim / adana
17 Mayıs 2013 Cuma - 10:46

2011 beri bağırıp duruyoruz 2 sene geçti 2 yıl daha bağıracağız emekli yaşımız gelecek sonuçta hoca bildiğini okuyor, bizde bildiğimizi yapacağız oy vermeyeceğiz
Abdullah Yılmaz / istanbul
15 Ekim 2012 Pazartesi - 19:53

1999 öncesi işe girenlerin emekliliğini aç yada defol. AÇIZ LAN AÇIZ o
M.Bülent AKÇABAY / adana
14 Mayıs 2012 Pazartesi - 12:03

Merhabalar arkadaşlar.Sonuna kadar destekçinizim.Gerekirse ankaraya yürüyelim ses getirelim kızızlay meydanına dolalım birşeyler yapmamın zamanı geldi geçti bile.Saygılarımla
GÜLAY / ANKARA
14 Mayıs 2012 Pazartesi - 09:33

Lütfen herkes tbmm.gov.tr de milletvekillerinin mail adreslerine mail atsın. Birine tıklayıp yazdığı maili kopyalayıp (ctrl-c) diğerlerine yapıştırarak (ctrl-v) tek tek hepsine gönderebilirler. Lütfen insanlara kendimizi hatırlatalım. İnternetten gazetelere girip yazarların mail adreslerine yine yazdığımız maili yapıştırarak gönderebiliriz. Çabalarımızı yılmadan devam ettirmeliyiz. Yanlış anlaşılan bir konuda çalışma yıllarının arasında boşluk olanlar borçlanabilir ama bizim çoğunluğumuz prim günümüzü ve çalışma yılımızı tamamladık.Yaşımızı doldurmayı bekliyoruz. Saygılarımla.
ayhan cakır / izmir
13 Mayıs 2012 Pazar - 01:37

arkadaslar tlf faxs ne varsa nomaraları yazın bizlerın haberı olsun kızgın adam bızım yanımızda kımse berak etmesın o ısını bılır allah ondan razı olsun tlf ları yazın beklıyoruz saygılar
vefa yamanlı / istanbul
12 Mayıs 2012 Cumartesi - 17:50

Kızgın adam adam anket sonuçlarını başbakana iletecektiniz,epeydir yazı yazmıyorsunuz ,bundan sonra yol haritasını çizecektiniz. lütfen desteğinizi eksik etmeyin .
saygılar
AHMET / AFYONKARAHİSAR
12 Mayıs 2012 Cumartesi - 13:43

KIZGINADAM NE OLDU BİZİM ANKETE 100 DEN 50 BİNE ÇEKİLDİ BAŞBAKANA TESLİM EDİLECEKTİ 50 BİNİ AŞTIGINDA SES YOK YORULDUNUZMU
MUAMMER /
12 Mayıs 2012 Cumartesi - 12:08

kızgın adam merhaba ne oldu sizde mi pes ettiniz bu insanlar size çok güvenmişti ama fos çıktınız nerde kaldı o sözler dönmek yok diyordunuz.sizi sözünüzü tutmaya davet ediyorum.biz şu an açız tam 14 aydır bir kuruş gelirim yok.
/
11 Mayıs 2012 Cuma - 22:09

mrb kızgın adam anket sonucunu sayın başbakanımıza ilettinızmi veya ne düşünüyorsunuz sizden yenı haberler bekliyoruz
GÜLAY / ANKARA
11 Mayıs 2012 Cuma - 21:54

ANLAŞILAN DEĞERLİ YAZARIMIZ BİZİ BIRAKMIŞ. ARTIK YAZMIYOR. YADA YAZDIRMAK MI İSTENMİYOR.
turguturgut / ankara
11 Mayıs 2012 Cuma - 11:25

kızgın adam nerdesın
hakan / bursa
11 Mayıs 2012 Cuma - 08:40

sayın kızgın adam bizlere verdiğiniz destek için size teşekkür ederimöncelikle ben işe başladığım zaman bana denilen 25 yıl 5000gündü sora sonra ne olduğu belli olmayan bi yasa çıkardılar ve dediler seni kandırdık 8 sene daha çalış bu nedir garibanlarla dalga geçmektir arkadaşlar bu ülkede paran yoksa değerinde yok türkiye büyümede ilk üçteymiş ne büyümesi iş adamları büyüdü bizim cebimizdeki para küçüldü ben ona bakarım saygılarımla
cengiz / izmit
10 Mayıs 2012 Perşembe - 18:34

Sayın Kızgın Adam bir veye iki kişinin yazdığı yazılara kafayı takmışın aldırma onlara seviyesiz mağluklar onlar kızıpta bizleride sende mağdur etme kasap hayvanın değerini bilir biz emekli mağdurlarıda senin adamlığını biliriz.sen bizim için altından değerlisin onlar seni çekemeyen dalkavuklar yazılarını ve müjdeli haberlerini hemen bekliyoruz adam gibi adamsın KIZGIN ADAM CANAABU ALLAHIM SENİ KORUSUN AMİN.
fatih / ankara
10 Mayıs 2012 Perşembe - 09:14

,,,MÜJDE... Sayın Bakanımız Ali BABACAN'ın yazısını okuyun ve kendisine mektup, fax, e.mail, telefon vs. MESAJ ATALIM. ELİNİZİ ÇABUK TUTUN, BAKANIMIZ 2 HAFTA İÇİNDE YENİ EMEKLİLİK YASASINI MECLİSE SUNACAK... YAZININ ÖZETİ;



Ekonomi - 09 Mayıs 2012 14:05

Başbakan Yardımcısı Babacan, 'Mecliste reformlar var. Yeni emeklilik planı söz konusu. Hükümetin ortak ödeme sistemi devreye girecek' dedi.


Ali Babacan, Uluslararası Finans Enstitüsü'nün (IIF) Sabancı Center'da düzenlediği, ''İstanbul'u önemli Bir Finans Merkezi'ne Dönüştürmek'' konferansında yaptığı konuşmada Yeni bir emeklilik planı söz konusu OLDUĞUNU SÖYLEDİ... LÜTFEN BU YAZIYI HER TARAFA ULUŞTIRALIM... ÖZELLİKLE KIZGIN ADAM DAN
İLGİLENMESİNİ İSTİYORUM...
muradiye /
10 Mayıs 2012 Perşembe - 09:08

ya kızgın adam allah rızası için bir ses bir müjde ver ne olur.
Vatandaş / Antalya
09 Haziran 2012 Cumartesi - 21:51

Ne olur şu yaş bekleyenlere emekli kanununu çıkarınız......... İYİ GÜNLER DİLEĞİMLE
ismet onar / lüleburgaz
09 Mayıs 2012 Çarşamba - 17:50

biz çalışanların emeklilikte yaşa takılması gerçekten çok kötü bir durum. siyasilerin ssk yı yıllardın iyi yönetememesinin sıkıntısını daima çalışanlar çekmiştir. yine de çekmeye devam etmektedirler. hükümet millet vekilleri için anında yasa çıkartıyor. istese bir defaya mahsus belli dönemi kapsayanların hak mağduriyetlerini gidermek için yasa çıkartıla bilir. belli bir süre sonra zaten yaşa takılma olayı hiç gündeme gelemeyecektir. onun için yasanın çıkarılması hak mağrumiyeti açısından adil ve eşitlik açısından çıkarılması gerekir....
Ümit / Ağrı
09 Mayıs 2012 Çarşamba - 17:09

Semih/BURSA;Sizi çok kınıyorum Kızgın Adam ve Haberevet'in liderliğinde bu mücadele büyük bir ivme kazandı.Kamuoyunua mal oldu,milletvekillerine en önemlisi konu şuan sayın Başbakan'da.Tüm samimiyetimle Kızgın Adam' ın liderliğinde bu mücadelemizden sonuç almaya çok yakınız.Sizin bu süreçle ilgili hoş olmayan yorumunuzu, Kızgın Adam ve Habervet'in katkılarını bu kadar insafsızca bir değerlendirmeye tabi tutmanızı kınıyorum.Ya bu sürece olumlu katkı sunun ya da lütfen susun!Hiç yakışmadı çünkü.Birkez daha Kızgın Adam ve Haberevet ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum ve bilsinlerki DUALARIMIZDALAR.Saygılarımla...
muradiye /
09 Mayıs 2012 Çarşamba - 17:04

Kızgın adam allah rızası için bir ses ver..gözüm kulağım dilimdeki dua hep sende ..bir müjde allah rızası için..
EMKELİ OLMY / İSTANBUL
09 Mayıs 2012 Çarşamba - 08:40

**SN:KIZGIN ADAM VE ALİ TEZEL AMACINA ULAŞTI.


***2 AY İÇİNDE MİNİ TORBA YASASI ÇIKACAĞI SÖYLENİYOR.

***İNŞALLAH KIZGIN ADAM, SERDAR ARSEVER,ALİ TEZEL YAŞA TAKILANLARIN PLATFORMU GAYRETLERİ NETİCESİ BU 2 AY İÇİNDE ÇIKACAK MİNİ TORBA YASASINA
**YAŞA TAKILANLAR EMEKLİ YASASI GİRER ÇIKARILIR.
nalan / ısparta
08 Mayıs 2012 Salı - 16:26

sayın kızgın adam staj mağduriyetine değinin lütfen okul yüzündenolan sigorta başlangıç sayılmıyor oysa bize sayılacak dendi resmsn kandırıldık hakkımızı istiyoruz lütfen bunadas değinin saygılarımla
AYŞE / İZMİR
08 Mayıs 2012 Salı - 13:31

Sayın kızgın adam, emeklilikte yaşa takılanlar hakkında sizden bir haber bekliyoruz ..en azından şu gün d,ye birşey yaz
muradiye /
08 Mayıs 2012 Salı - 08:38

hiç bir yorum yayınlannmıyor kızgın adam sessiz..korkutmayın bizi bir ses verin ne olur
ayhan cakır / izmir
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 22:21

arkadaslar her ilden yazırar var herkez kendı illerındekı gazete tv leri arayın gündemde tutalım izmirliler yeni asır 02324415000 arayın arkadaslar
ahmet / ıstanbul
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 18:24

arkadaslar yas magruru yasası acaba ne zaman meclıs gundemıne gelecek sagolsunlar kızgın adam ve arkadasları ugrasıyor ama sn basbakan he dıyor bılıyorsunuzkı her sey basbakana baglı merkez medya dakı onemlı kose yazarları 2 serkere kosesıne yazza bu ıs olur ınsallah
oktay / istanbul
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:49

sayin kizgin adam anket 50 bini gecti siz daha iyisini bilirainizde meclis tatile girmeden anket sonuclarini basbakana verseniz daha iyi olur diye dusunuyoruz. belki ara boslukta gundemine alir tabi siz daha iyi bilirsiniz saygilarimizla
mkork / adıyaman
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:25

Böyle bir konuyu gündemde tutmanız büyük bir başarı, tebrik ediyor,ayrıca 1999 da çıkan ve 2005 yılında geliştirlen ve yasaya aykırı olduğu açıkça belli olan bu hatalı uygulamanın AKP gibi ileriyi düşünen ve yeni anayasa çıkaracak olan bir partinin vizyonuna uymadığının farkına inşallah akp yönetici kadrosu fark eder,
AHMET / AFYONKARAHİSAR
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 13:19

ANKET 50 BİNİ GEÇTİ NEZAMAN BAŞBAKANA TESLİM EDİLECEK ACA
mehmet / antalya
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 12:58

size teşekkürediyorumsayin başbakanımdan bu işe bir çözümm bulacağına inanıyorum.
bankacı /
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 11:42

kim yapmış bunları ya? olacağı varsa bile olmayabilir..dikkat çekmek için tek yol hakaret etmek değil!..bu başbakanın mailimi ?kızgın adam ; www.rte.gen.tr mailmi atsak?????????????????
Volkan / ısparta
05 Mayıs 2012 Cumartesi - 18:33

Elimizden geleni yapıyoruz kızgın adam , sizlerde yardımcısınız inşallah sonuçlanır.....
AHMET / AFYONKARAHİSAR
05 Mayıs 2012 Cumartesi - 17:53

MERHABA HAKLARI ELİNDEN ZORLA ALINMIŞ ARKADAŞLAR İNŞALLAH HAKKIMIZI GERİ ALACAGIZ EMEYİ GEÇEN TÜM YAZARLARA TŞKR LER
cahit /
05 Mayıs 2012 Cumartesi - 12:07

arkadaşlar aynı yöntemle bende 30 dan fazla oy kullandım yanlız bilgisayarı kapatmanıza gerek yok sadece modemi kapatıp açmak yeterli.Rasgele.
yaş mağduru / ankara
04 Mayıs 2012 Cuma - 22:28

arkadaşlar bu olay hala tam duyurulamadı .gariban internetten haberi olmayan mağdur durumda binlerce işçi var gecelere dek çalışan yoksa diğer türlü. 50 bin değil 250bin bile olurdu çok rahat .bize hak aramak çok zor . ne yazık .sabır desen oda kalmadı.Allah dan hayırlısı bakalım.
v / ank
04 Mayıs 2012 Cuma - 15:44

mrb arkadaşlar bugün NTV çalışma bakanı faruk çelik konuşmasını ızledinızmı ben izledim sgk nın açıklarının 1992 de prime dayalı emeklilk sistemınden açık veriyoruz diyor emeklilikte yaş kavramının önemenı vurguladı yanı 1999 yılda çıkan yasayı geçkalınmış
Mustafa / İstanbul
04 Mayıs 2012 Cuma - 11:59

Devlet bu işten büyük miktarda karlı çıkacaktır.Primi eksik olanlardan elde edecekleri yüksek miktarda gelir ve işsizliğin büyük anlamda aşağıya çekilmesi anlamında ki konu ile bir taşla iki kuş vuracaktır.
ferith / ankara
04 Mayıs 2012 Cuma - 11:39

sayın arkadaşlar bugun 20 ye yakın oy kullandım nasılmı oy kullandıktan sonra bilgisayarı kapatın internetteki modem dügmesini kapat on beş saniye bekle sonra ac ve bilgisayarı ac oy kullan böyle yapa yapa 20 tane oy kullandım sayın magdurlar bu teknikle uygularsanız 50 bine yarın ulaşırız saygılar
GÜLAY / ANKARA
03 Mayıs 2012 Perşembe - 20:58

Sayın Kızgın Adam size gerçekten çok teşekkür ederim. Oy verme sistemi network sistemini tek bilgisayar olarak gördüğü için benim çalıştığım işyerinde 300 kişiye yakın insan oy veremedi. Bir kişi kullanınca ikinci kişinin oy vermesine izin vermiyor. Lütfen ilgililer bu konuya bir çözüm getirsinler. Ayrıca lütfen herkes mail yağmuruna devam etsin. Ben bu konuda sizin sayenizde biryerlere ulaşabileceğimizi düşünüyorum. Sizin yaptığınızın yüzde birini hangi yazar hangi gazeteci cesaret edipte yaptı. Ne olur bu konunun peşini bırakmayın. Allah sizin gibi yazar-gazetecileri eksik etmesin. Haber evet yöneticilerinin de size maddi manevi daha büyük bir yol açmalılar. Sayenizde haber eveti herkes öğrendi her akşam okuyor. İşte yazarlık-gazetecilik budur. Saygılarımla.
MEHTİ / İZMİR
03 Mayıs 2012 Perşembe - 17:22

Kardeşim yazdıkların ve yaptıkların için çok, çok teşekkür ederim. kendimce bende eşe dosta mesajlar atıp madur olanları sizin sitenizde oy kullanmaları için uyarıyorum bu oluşum bile hiç yoktan iyidiri diye düşünüyorum. yaptıklarını ve yapmaya uğraştığınız hizemtinizi hak takdir eder inşallah saygı sevgilerimi sunuyorum, kazanız muharek olsun.
vatandaşşşlar / istanbul.
03 Mayıs 2012 Perşembe - 15:59

önemli,
ÇOK BÜYÜK HATA YAPMAK ÜZERESİNİZ!!!

**PARALARI
**7.5 KATRİLYON PARA TOPLAMADAN
**KESİNLİKLE MEMUR ZAMMI KONUSU ELE ALINMAMALI!!!


****ÇOOOK ZOR DURUMDA KALINIR

**ÖNCE DEVLET YAŞA TAKILANLAR YASASININ ÇIKARTIP

**GERİYE DÖNÜK SSK PRİM BORÇLARINI TOPLAMALI 7.5 KATRİLYON PARA TOPLANMALI
ÖNCELİK YAŞA TAKILANLAR YASASI OLMALI MECLİS ACİL TOPLANMALI
**PARA TOPLANMADFAN YOLA ÇIKILMAMALI

memur zammı konusunu erteleyin!sakın hata yapmayın
***önce bir 7.5 katrilyon para tolayın

**zam yaparsanız tüketim azaltırsınız!!!

**hata yapmayın!!!

***şu devlet askerlik paralı askerlikten UMDUĞUNU BULAMADI, TOPLAYACAĞI PARAYI TOPLAYAMADI.

***DEVLET ACİLEN 7.500.000.000.000 TL KATRİLYONU TOPLAMASI İÇİN EMEKLİLİKTE YAŞA TAIKALNALRIN YASASI ÇIKMASI MASI İÇİN ACİL MECLİS TOPLANMALI,

**MEMUR
**2000 TL MAAŞ ALIYOR İLKOKUL MEZUNU MEMUR,
**memur zammı devlet 7.5 katrilyon para topladıktan sonra ele alınmalı

****yoksa çok büyük hata yapılacak!!!!!!de

**demedi uyarmadı demeyin.!!!

***memur zammı 2013 yılına bırakılsın demiyor ,ama

**devlet emeklilikte yaşa takılanlar yasasını çıkarmadan evvel kesinlikle memur zammı konusunda çalışma başlatmamalı!!!

***DEVLET EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR YASASINDAN 7.5 KATRİLYON GERİYE DÖNÜK PRİM BORÇLANMALRINDAN PARA TOPLAYACAK ONDAN PARAYI TOPLAYIN,

**ONDAN SONRA MEMUR ZAMMI KONUSUNU ELE ALINMALI

**ÇOOOK BÜYÜK HATA YAPIYORSUNUZ EKEONOMİKMAN!!!!!!!!!!!!
DİYE DÜŞÜNLÜYOR.
ayşe / ankara
03 Mayıs 2012 Perşembe - 15:22

bir haftadır, daha önce bu ankete oy kullandınız yazısını okumaktan yoruldum. Günde bir defa hakkım yok mu? Nedir Bu YAHU? NİYE OY KULLANAMIYORUM. BUNUN ARA SÜRESİ NE KADARDIR. BİLEN VARSA SÖYLESİN NOLUR.
saniye / bursa
03 Mayıs 2012 Perşembe - 13:01

sim sn kızgın adam lütfen bu yazıma cevap verin
sadettin / ankara
03 Mayıs 2012 Perşembe - 11:40

sy çlş.bakan faruk bey.kendi işi sorumlu oldu insanların sorununu çözmek içinmi bakan yoksa sorun üretmek içinmi bakan.bizim haklılık konusunda saglık bakanı kadın sorumlu bakanı haklısınız diyorlar.işlerinide iyi yapıyorlar.faruk beye gelince hakkımızda hukukmuzda askıda yok diyor.bizlerde bu bakan üzerinde yogunlaşmamız gerekirken başka sevdalar peişndeyiz.bizim yasanın önündeki tek engel sonradan görmüş bakan faruk bey.hiç bir mescite gelen yaslara ihtirazı varmı yok vekiller yasaları geliyor türlü ses yok.teşvik yasaları geliyor ses yok haketmedik kişilere maaş baglanıyor bakandan eleştiri yok.konu yaş gurubu olunca bakan karşımızda oluyor büççenin tek koruyucusu.yalanmı bakın isterseniz bence tek engel çlş bakanı.eleştiri oklarınızı bakana yöneltin ben istemiyorum.AKP tide böyle bir bakanı AKP ti seçmeni olarak.yanlışsada benim fikrim söylemekten de çekinmiyorum herkezin düşün sagıl
AHMET / AFYONKARAHİSAR
03 Mayıs 2012 Perşembe - 10:48

SELAMLAR NEDEN 2,3 GÜNDÜR YORULAR VERİLMİYOR
muradiye /
03 Mayıs 2012 Perşembe - 08:58

ne oldu yorumlar neden yayınlanmıyor???
ahmet / ankara
03 Mayıs 2012 Perşembe - 08:44

hay senin azına salık kızgın adam ne de güzel söylemisin sana teşekkürler bizim amacımız bağcıyı dövmek olmamalı üzüm yemek bizim amacımız hakkımız olanı alalım değilmi ya sana sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum kızgın adam senin azına kalemine sağlık.
mehmet cengiz / istanbul
03 Mayıs 2012 Perşembe - 08:00

HABER EVET DE İKDİSAR YANLISI OLMAYA BAŞLIDI.DOĞRU YOLU BULUYORLAR GALİBA.YOKSA KORKUDANMI.BAKINZ. MÜJDAT GEZEN.HABERİNE
ferit / bolu
03 Mayıs 2012 Perşembe - 02:30

hukumet uyuma artık ya meslek liselerinin sigorta başlangıcını ya say yada borclanma hakkı getirin avukat stajerlere borclanma getirildi nicin endüstri meslek liselerine bu hak tannmıyor yavvv yazık günah ne bicim adalet bu ya
mümün / bursa
02 Mayıs 2012 Çarşamba - 17:48

bende madurum sonunakadar sizinleyim gerekennevarsayapmayahazırım teşekkürederimsanakızgınadam bizleriyalnızbırakmadıgıniçin devamlıyanımızdaol inancınıkaybedenbaşarıyaackalır
kul hakkı / ankara
02 Mayıs 2012 Çarşamba - 14:27

kul hakkıdır. sizinle beraber aynı kanun hükümleri ile başlayanları yaş haddi olmadan emekli edeceksin, bundan sonrakiler yaş haddi, olmaz kul hakkdır. çünkü sen işe başlarken 20-25 demişsin, sonra değiştirdim olmaz. başlarken kardeşim artık bu tarihten sonra bu yaş dersin, ister başla ister başlama dersin, ama bu olmaz.
basri / aydın
02 Mayıs 2012 Çarşamba - 13:54

BAŞBAKAN'LA GÖRÜŞELİ 16.GÜN?
nur / izmir
02 Mayıs 2012 Çarşamba - 01:45

bence 1999 yılında çıkan yasa, 1999 yılından sonra işe girenleri kapsamalıydı.geriye dönük yapılmakla işe girerken verilmiş haklar geri alınmış oldu.Bu konuda birlik olunursa sonuca gidileceğine inanıyorum.inşallah hayırlısı olsun.
hüseyin AKBAY / istanbul
01 Eylül 2012 Cumartesi - 21:22

buradaki asıl madurlar inşaat sektöründe çalışmakta olan insanlardır.belirli bir yaşın üstüne çıkmış olan insanlara inşaat sektöründe zaten iş vermiyorlar tercihler her zaman gençlere yönelik oluyor.hem emekli yaşını yükseltmeye uğraşıyorlar hem de yaş ilerleyince işe alım azalıyor peki bu insanlar geçimini nasıl sağlayacaklar?daha önceleri(1-2 yıl önceleri) yurtdışında çalışmalarımız prime geçiyorken şimdi sadece sağlığa geçiyor.devlet kendi çıkarına çalışıyor ve işveren de alacağını alıyor ortaya çıkan sonuca göre işçiye hiç bir hak verilmiyor.
naife / SAMSUN
01 Mayıs 2012 Salı - 18:24

arkadaşlar bu ne umutsuzluk biliyorsunuz sayın kızgın adam bizler için çok fazla emek harcıyor lütfen biraz sabırlı olalım bu işin çok kolay olmadığını hepimiz biliyoruz biz önce bir kelimelerimizi seçerek yazalım hakarete varan kelimeler sar fetmeyelim hepimizin derdi hakkımızı almak inşallah alırız ama bizler biraz sakin olmalıyız kızgın adam size çoook teşekkürler ve saygılar
mehmet / Bursa
01 Mayıs 2012 Salı - 16:59

Hükümetin bu işe neden sıcak bakmadığı iyice ortaya çıktı.Kıdem tazminatı fonu kuruluyor ve bizlerin paraları bu fona aktarılıp,Tıpkı diğer fonlardaki akibete uğraması muhtemel.Yaş'a takılanları şimdi emekli etse dünya kadar para kaybedecek bunun farkındalar ve sırf bu yüzden olaya sıcak bakmıyorlar.Ama hesaba katmadıkları birşey var seçim...
kemal akbaş / artvin/arhavi
01 Mayıs 2012 Salı - 15:17

1 mayıs çalışanın emeğin bayramı kutlu olsun. meydanlarda yaşa takılanların seslerini duyurabiliriz.tam zamanı.
SANİYE / BURSA
01 Mayıs 2012 Salı - 13:59

ben sanatla uğraşıyorum tüm odalar birliği başkanları ve oda başkanlarıbizimiçin birşeyler yapma zamanınız gelmedimi bizlerin hakkını ne zaman savunmayı düşünüyorsunuz halkın arasına birinin meslektaşlarınızı bir dinleyin ben 24 yıldır işyri sahibiyim 2o yılım dolmasına rağmen bağkur ödemek zorundayım 24 yıldır kayıtlı olduğum odama aidatımı düzenli ödüyorum ama sorunlarımıza çözüm bulacak bizi destekliyecek kimseyi arkamızda göremiyorum tüm oda başkanlarına sesleniyorum yerel televizyonlarda program düzenleyip yaşa takılanların haklarını arayın saygılar
ibrahim / antalya
01 Mayıs 2012 Salı - 13:37

sayın kızgın adam sitem etmekte haklı olabilirsin ama bu hırsızın hiçmi suçu yok. bizler mağduruz bizim arkamızda basın yok muhalefet yok iktidar hiç yok peki bizler birey olarak ne yapabiliriz bir tek siz yazıyorsunuz sizin haricinizde bizleri kimse kaale almıyor.bedelli askerlikten bahsediyorsun onların hepsi zengin çocukları paralarıyla seslerini bir şekilde duyururlar. Başbakanada toz kondurmiyorsunuz ama bunu yasalaştıran da bu iktidar ve biz bu adamlardan medet umuyoruz meclis önünde miting yapmayı yazabilirmisiniz burada gelmeyen alçak olsun.
feyzullah SALLANDI / antalya
01 Mayıs 2012 Salı - 13:25

SAYIN KIZGIN ADAM,ÇALIŞMALARINIZ İÇİN MÜTEŞEKKİRİZ, BELİRTTİĞİNİZ GİBİ KONU MAĞDURLARININ ÇOĞU, İNTERNET ORTAMINDAN HABERSİZ,ÖRNEĞİN İŞ YERİMİZDE BU TÜR MAĞDUR SAYISI ÇOK FAZLA ,BU İNSANLAR EMEKLİ OLDUĞU ZAMAN ,YERLERİNE ALINACAK YENİ ELEMANLARLA ÜLKEMİZİN ÖNEMLİ SORUNLARINDAN OLAN İŞSİZLİĞEDE KATLIDA BULUNULMUŞ OLMUYORMU? İŞSİZLİK
cann / ist