GÜNÜN MANŞETLERİ


EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR...KIZGIN ADAM'DAN SON DURUM ANALİZİ!..

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR...KIZGIN ADAM'DAN SON DURUM ANALİZİ!..

23.05.2012 16:59:55

Kızgın Adam, emeklilikte yaşa takılanlara hitap ediyor. İşte son durum.

Emeklilikte yaşa takılanlar...YAZIYI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ!

TIKLA BEĞEN:
EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR SAYFASI

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR GRUBU






Etiketler : Emeklilikte yaşa takılanlar, kızgın adam, haberevet

YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya yapılan yorumlar

yaman / kocaeli
29 Temmuz 2012 Pazar - 10:53

1999 yılı öncesi sigorlalıların bu mağduriyetini gidermeyene oy yok ilk seçimlerde bu haksızlıgı gidermek için kim secim probagandası yaparsa oylar ona.

orhan / bursa
29 Mayıs 2012 Salı - 07:57

bu yasa çıkarmı abi şöyle sağlam muhalefet olsaydı çoktan çıkardı ama muhalefet yok adamlar kendinden okadar eminki bizimle ilgilenmiyorlarbile

makedonya skopje / istanbul
28 Haziran 2012 Perşembe - 17:26

bunlar asparagas haber hiçbir şekilde doğru bir yanı yok sadece yalan haber. bu hükümet bu yasayı getirmedi ama hiç bir şekilde iptal etmez herşeye kaynak bulan hükümet bize kaynak bulmakta zorlanır bırakın emekli olmayı bakın emekliliği kaldırmasın

güven / adana
24 Mayıs 2012 Perşembe - 22:02

sayınkızgın biz seni devamlı destekli yoru bizim emekli olmamız için senin gösterdiğin yolda olacağaz başbakanla haftaya görüşeceğim diyorsun haberlerinibekliyoruz saygılsrımla yaşatakılan

murat / ankara
24 Mayıs 2012 Perşembe - 20:13

Arkadaşlar umudunuzu kırmayın işallah çıkacak bu kanun kızgın adama destek lütfen.

kazım / karabük
24 Mayıs 2012 Perşembe - 15:48

başda sayın kızgın adam ve bize destek veren herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar ümitsizliğe kapılmayın ben bu yasanın çıkacağına inanıyorum bizler gayret içinde olalım bize destek verenlerde bizim için uğraşıyorlar onlara sitem etmeyin sizleride anlıyorum bizleri engelleyenlere prim vermeyelim haklı davamızda mücadele edelim bize destek verenleride üzmeyelim arkadaşlar ALLAHA emanet olun saygılarımla ben ümütlüyüm adalet yerini bulacaktır

/
24 Mayıs 2012 Perşembe - 13:00

bu hükümet bizim sorunuzu çözmez ise bizde ilk seçimde nereye oy vereceğimizi biliriz.

ali /
24 Mayıs 2012 Perşembe - 12:56

geri alınan emeklilik verin...

halil ibrahim / istanbul