GÜNÜN MANŞETLERİ


50 BİNE AZ KALDI...Emeklilikte Yaşa Takılanlar BÜYÜK ANKET devam ediyor...

50 BİNE AZ KALDI...Emeklilikte Yaşa Takılanlar BÜYÜK ANKET devam ediyor...

03.05.2012 10:22:37

Erken emeklilik değil haklarını istiyorlar. Ankette 40 bini geride bırakan emeklilikte yaşa takılanlar beklenen hedefe emin adımlarla yürüyor. Başbakan Erdoğan ile görüşüp erken emeklilik peşinde olmadıklarını anlatma imkanı bulan emeklilikte yaşa takılanların amacı Haberevet'in düzenlediği ankette 50 bin kişi olmak.



EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR HABEREVET'DE BULUŞUYOR...

Emeklilikte yaşa takılanların sorunu daha yüksek sesle söylenmeye başladı. Mağdurların sorunu, gerek yazılı gerek görsel basında sık sık gündeme gelmeye başladı. Emeklilikte yaşa takılanların Başbakan Erdoğan ve Aile ve Kadından sorumlu Devlet Bakanı Fatma Şahin ile görüşmesinin ardından yüzleri gülüyor. Erken emeklilik diye bir taleplerinin olmadığını Başbakan Erdoğan'a ve siyasilere anlatma imkanı bulan mağdurlar, geleceğe daha bir umutla bakıyor. Bu süreçte kendilerine en büyük desteği ise Haberevet verdi.

İLK HEDEF 50 BİN

Emeklilikte yaşa takılanlardan gelen yoğun talep üzerine, ankette sınır 100 binden 50 bine düşürüldü. Ankette 50 bin kişi oy kullandığında, sonuçlar Haberevet yönetimi tarafından Başbakan Erdoğan'a sunulacak.


Haberevet'in emeklilikte yaşa takılanlar için düzenlediği umut anketinde 40 binden fazla kişi oy kullandı. Emeklilikte yaşa takılan milyonlarca kişi için Haberevet’in açtığı yolda yürüyenler çığ gibi büyüdü. Sosyal paylaşım sitesi Facebook'ta emeklilikte yaşa takılanlar adıyla açılan sayfaya kısa sürede 50 bin üye kaydoldu. Sayfada, hergün sorununun mağdurları tartışıyor ve çözüm yolları arıyor.


EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR TIKLAYIN OY KULLANIN....



EMEKLİLİK HAKKI VERİLMELİ Mİ ?

Sonuçları Başbakan Erdoğan'a haberevet yönetimi tarafından sunulacak olan ankette kısa sürede binlerce vatandaş oy kullandı. Emeklilikte Yaşa takılanlarlara, Emeklilik Hakkı Verilmeli mi? Haber evet sitesinden ankete girin siz de sesinizi duyurun.




BÜYÜK ANKET DEVAM EDİYOR

Haberevet yönetiminin konuya ilişkin açıklamasında çağrı dikkat çekti:
Açıklamada "Emeklilikte yaşa takılanlar, haklarını öyle umuyoruz ki alacaklardır. Bunun mümkün olan en erken vakitte gerçekleşmesi için bütün imkanlar zorlanmalıdır. Haberevet yönetimi olarak ankete katılımın tatminkar bir düzeye ulaşmasından sonra başta Sayın Başbakan olmak üzere bütün yetkililere sonuçları iletmenin gayreti içinde olacağız. Şu anda, ankete katılanların sayısı 40 bini geçmiş durumdadır. Hedefi sizlerden gelen yoğun istek üzerine 50 bine düşürdük. Bunun yüzde doksandokuzunun "evet" yönünde olacağı anlaşılmaktadır. Anketimize katılımınızı talep ve tavsiye ediyor, hayırlı günler diliyoruz" denildi.





Etiketler : emeklilik, yaş mağdurları, emeklilikte yaşa takılanlar, erken emeklilik, anket, haberevet

YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya yapılan yorumlar

şahin / istanbul
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 18:58

yasa çıkmazsa oy vermeyelim partilere

ABİDİN / KOCAELİ
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 17:50

27 senedir çalışıyorum yaşatakıldım 45yaşındayım ileriderecede astım hastasıym çalışamıyorum lütfen bu kangren olmadan sy başbakanımız bunaçare bulacağına tüm kalbimle inanıyorum saygılarmla

ömer / kocaeli
29 Mayıs 2012 Salı - 10:16

27 senedir çalışıyorum.Yaşa takıldım 40 yaşından sonra hiç bir işe almıyorlar emeklide yapmıyorlar bizim sonumuz nolacak.Bu sorunun biran önce çözülmesi gerekiyor.

muhammed / adana
24 Mayıs 2012 Perşembe - 21:44

sayın kızgın adam seni en içten dileklerimle tebrik ediyorum kutluyorum her gazeteci senin gibi delikanlı olsa senden rica ediyorum bu anketi sayın başbakanımıza verin bir an önce bizi emekli etsin gençlerin önü açılsın yaş doldu prim doldu emekli olamıyoruz hep yaşar o.... Allah senden razı olsun bugün berat kandili hepinizin berat kandili mübarek olsun...

gülseren / edirne
10 Haziran 2012 Pazar - 20:53

21 yıl sigorta prim günüm 19yıl çalıma şartlarımız yoğun geçti ben 99 yılında elimizden alınan hakkın geri verilmesini istiyorum bi dış devletlerin şartlarında çalışmıyoruz yorulduk yaşlar gözlerine batabilir fakat biz çoook çalıştık hakkımızı istiyoruz...saygılar....

oktay / istanbul
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:40

sayin kizgin adam anket 50 bini gecti yine siz bilirsiniz ama meclis tatile girmeden anket sonuclarini basbakana teslim etseniz cok iyi olur bizce saygilarimla

mehmet / balıkesir
06 Mayıs 2012 Pazar - 21:35

herkez işine baksın bu iş olmaz anket 50 bin degil birmilyonda olsa yine olmaz boşu boşuna umut baglamayalım herkez işine baksın

adalet / ankara
06 Mayıs 2012 Pazar - 09:57

adalet istiyoruz. emeklilik hakkımız 1999 yılında elimizden alındı. o zamanın hükümeti bu haksızlığın vebalini nasıl odeyecekler. inşallah devletimizin, ülkemizin her sorununa çözüm bulan sayın başbakanımız bu konuyla ilgileneceği söyledi, çözer.

ahmet /
05 Mayıs 2012 Cumartesi - 20:11

sayın başbakanımız büyük usta recep tayyip erdoğan lütfen emeklilikde yaşa takılaların sesini duy mağduruz mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz hakkımız olan emekliliğimizi iztiyoruz ,calışma bakanına talimat versen çok kısa sürede bo konu halolur..arz ederim başbakanım.

ibrahim / zonguldak
05 Mayıs 2012 Cumartesi - 18:06

bizeyapılan bir hak gaspıdır.bu gaspı yapanlar anasolm hükümetidir.odönemin bazı siyasetcileri şu anda değişik isimlerdeki partilerden ,millet vekilidirler.başlarını kuma gömemezler.haklarımızı vermek zorundalar,bu kadar insanın vebali ile nasıl yaşayacaklar?...

bende mağdurum / zonguldak
05 Mayıs 2012 Cumartesi - 14:23

slm arkadaşlar öncelikle kızgın adama sevgilerimi yolluyorum.inanın umutlu olmak istiyorum ama bir mağdur olarak ama ben bu yasanın çıkacağına pek ihtimal vermiyorum inşallah verilen emekler zayi olmaz ama yaşar okuyan gibi kişiler bizim ahımızdan nasıl yatacaklar onuda yüce yaradan bilir tüm dualarım sizlerle.

celal / bursa
05 Mayıs 2012 Cumartesi - 00:00

çok yazılar yazdımburada hükümetten hiç bir hareket yok çok yazık sanki bizler açıktan bir şey istiyoruz hükümet niye var halk için refah için ama bu hükümette bizim için hiç bir şey yok 10 yıldır yapmadı her gün heyecanla cep internetimle takip ettim ama boş anket olsa nolur hükümet zaten görüyor başbakan istese anında yürürlüğe girer ama kızgın adam sayesinde tanıdım bu bloğu kaybetsekte ümidim kalmadı ama ses getirdik yolumuza devam saol kızgın adam ve bu işe baş koymuş dava dostlarım

ibrahim / zonguldak
04 Mayıs 2012 Cuma - 22:39

hepimizin derdi aynı..bizler şuanda emekli maaşı alan binlerce insandan çok dahafazla prim ödedik.devletin görevi,adaleti yerine getirmek,elimizden bizim rızamız sorulmadan alınan emeklilik hakkımızı bize iade etmesidir.eski hükümetlere hakkımı helal etmiyorum..bu günkü hükümet kul hakkının nedemek olduğunu daha iyi biliyor,..çok söze gerek yok..çıkarın şu yasayı da güldürün şu insanların yüzünü..

yaş mağduru / ankara
04 Mayıs 2012 Cuma - 22:24

arkadaşlar bu olay hala tam duyurulamadı .gariban internetten haberi olmayan mağdur durumda binlerce işçi var gecelere dek çalışan yoksa diğer türlü. 50 bin değil 250bin bile olurdu çok rahat .bize hak aramak çok zor . ne yazık .sabır desen oda kalmadı.Allah dan hayırlısı bakalım.

ank /
04 Mayıs 2012 Cuma - 15:48

bügğn NTV çalışma bakanın konuşmasını ızledim ve birkez daha anladım bizim feryadımızı duyan yok sgk açıklarının 43 yaşlarda emeklilik olgugundan dolayı açık veriyormuş emeklilik yasa dayalı olmalı diyor

yaş mağduruuu / istanbul
04 Mayıs 2012 Cuma - 15:03

YAŞ MAĞDRULARININ DİKKATİNE

****KIZGIN ADAM ALİ TEZEL HABEREVET YÖNETİCİLERİ KAZANDI.
**BU İŞ AMACINA VAR ARKADAŞLAR

**YAKINDA EMEKLİLİTE YAŞA TAKILANLAR YASASI ÇIKACAK.

**YAŞ DEDELER DİYOR Kİ DÜŞÜNCELERİ ŞÖYŞLE

**DEVLET EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARI EMEKLİ ETMELİ,

**YERİNE 18-35 YAŞ ARASI GEBE GENÇ HİÇ SİGORTALARI OLMAYAN,İŞİ GÜÇÜ OLMAYAN GENÇLERE AŞ EKMEK SAHİBİ YAPMALI DİYE DÜŞÜNLÜYOR
**DEVLET YAŞA TAKILAN LARDAN PRİM BORÇLARININ TOPLAMALI.

memur sabırlı olun,yşaa takılanlardan 7.500.000.000.000 tl katrilyon bir toplansın.- 04.05.2012 11:42
***MEMURLAR SABIRLI OLUN


***EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR YASASI BİR ÇIKSIN,
**DEVLET GERİYE DÖNÜK PRİM BORÇLANMALARINDAN 7.5000.000.000.000 TL KATRİLYON PARA TOPLASIN,

**ONDAN SONRA MEMUR ZAMLARINA BAKILIR

**MEMUR ŞU AN SABIRLI OLUNMALI.

***BEDELLİ ASKERLİKTEN 460 BİN KİŞİ BAŞVURMASI GEREKİRKEN 4000 BİN KİŞİ BAŞVURMUŞ PARA TOPLANMADI,

***AMMA

**EEMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR YASASI ÇIKTIĞINDA
**ALİ BABAMIN TARLASININ SATAR PRİM BORÇLARIMI ÖDERİM DİYOR,

**MEMHMEDİN BABASI TRAKTÖR SATAR ÖDERİM DİYOR
***AYŞE BACI BABAMDAN BAĞ BAHÇE VAR SATAR ÖDERİM DİYOR,
**FERİT BANKA KREDİ ÇEKER ÖDERİM DİYOR,
**FERHAT IN DEDESİ ARABA VAR SATAR ÖDERİM DİYOR

mehmet / tekirdağ
04 Mayıs 2012 Cuma - 12:22

8200 gün ssk ya prim ödedim, yaş haddini çıkaranlar acaba kaç gün prim ödedi devlete??

ahmet / bursa
04 Mayıs 2012 Cuma - 11:56

sayın arkdaşlar oy ıcin kullandıktan sonra bil
ksayarı kapat modemi kapat on beş saniye bekle modemi ac bilgisayarı ac tekrar oy kullan 50 bine az kaldı bu taktikle 20 yi geckin oy kullandım sayın magdurlar

staj mağduru / alanya
03 Mayıs 2012 Perşembe - 22:13

bize verilen staj zamanı ssk numarası ssk ya giriş sayılmıyormuş şimdi hepimiz 6 7 sene fazla çalışılacakmışız bizlerde o zaman üretim yaptık oraya gidip çalıştık bu haksızlık düzelsin bizler okey oynamaya gitmedik

leman / ankara
03 Mayıs 2012 Perşembe - 20:49

Ben 03.01.1970 doğumluyum,03.01.1989 yılında daha 18 yaşındayken iş hayatına başladım. Özel sektörde çalışmanın tüm zorluklarına katlandım. (memura göre yarı maaş, 5 kat iş, yol sorunu, çalışma saatinin uzunluğu v.s.)
Malum krizler döneminde 2008 yılında toplu işten çıkarıldık,
4 senedir işşizim kimse yaşımdan dolayı işe almadıÖmrümce hep dürüst, adaletli ve hak yemeden yaşadım, hep idare ettim.yani 7yıl vurdu. işe girdiğim zaman devletin bize verdiği söz 20 yıl, 5000 gün prim idi. ben bu şartları 2008 yılında doldurdum ama şimdi yaş magduruyumm
Mecliste şimdi bir önerge var ama prim fazlalığı 7200 gün yanlışlığıyla. Zaten sigortalı iş bulabilsek bunalıma girmezdik. O zaman da fazlasıyla tamamlanırdı primler. Eğer devlet yaş haddi uyguluyorsa iş güvencesi de sağlamalı.Eğitim para, sağlık para, zorunlu gıda v.s. herşey para........eger kafayı yemediysemm çoçugumu çok sevmemdendir.

yaş mağduru / ankara
03 Mayıs 2012 Perşembe - 18:32

arkadaşlar bu olay hala tam duyurulamadı .gariban internetten haberi olmayan mağdur durumda binlerce işçi var gecelere dek çalışan yoksa diğer türlü. 50 bin değil 250bin bile olurdu çok rahat .bize hak aramak çok zor . ne yazık .sabır desen oda kalmadı.Allah dan hayırlısı bakalım.

Şeyhmus / İZMİR
03 Mayıs 2012 Perşembe - 14:19

Sayın Başbakanımızdan sadece hakkımız olan emeğimizi istiyoruz.Allahın izniylen bu konuyu halledecektir

Vatandaş / Balıkesir
03 Mayıs 2012 Perşembe - 13:35

Gerçekten bu haksız olan yasayı çıkaranların ,sunanların ne iş yaptıklarına bakmak lazım.Adam 3.600-5.000.prim gün ile emekli oluyor bizler,7.000.-9.000 prim günü geçmiş emekli olmak için yalvarıyoruz.Bu haksızlığı ,uygunsuzluğu görmemek İnsanlığa yakışmaz.İnşallah BAŞBAKANIMIZ bizlerin mağduriyetini en kısa zamanda giderecektir.Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

TÜLAY UZUN / ANKARA
03 Mayıs 2012 Perşembe - 12:26

46250 GELDİK.50000YAKLAŞTIK HAYIRLISIYLA OLUMLU SONUÇLAR ALMAYI BEKLİYORUZ.
SAYGILARIMLA,

Mehmet / İstanbul
03 Mayıs 2012 Perşembe - 10:49

Sayın başbakanım,ben 9000 gün prim ödedim benim yaşımdaki biri benim yarım kadar prim ödeyerek, benden 4 sene önce sadece bir gün sigortalı olduğu için nasıl benden 4 sene önce emekli olabiliyor.Sayın başbakanım bu haksızlık değil mi? Ben onun iki katı prim ödedim.Bu haksızlığın giderilmesi gerekmiyor mu? Her haksızlığı düzelttiğiniz gibi bunun için de sizden yardım istiyoruz.

VİDEO GALERİ


SİTE YAZARLARI

FOTO GALERİ

ALINTI YAZARLAR