Kızgın Adam

Yazara ait Toplam: 66 yazı bulunuyor
26 Mayıs 2012 Cumartesi 15:30

Emeklilikte Yaşa Takılanlar ve Umut Tacirleri!..

Hayli zamandır, emeklilikte yaşa takılanları yazıyorum.
Onların mağduriyetlerinin giderilmesine dair yaptıklarım, yapmaya çalıştıklarım malûm.
Bu bir rüzgâr işi; bedelli askerlik peşinde koşanlar, rüzgârlarını kesintisiz estirdiler ve sonucunu aldılar.
Hatta, hükümet şimdilerde yaşını büyütenlere de "Bedelli Askerlik" imkanı getirdi.
Yine, Ticaret Kanunu'ndaki düzenlemelere tepki gösterenler estirdikleri rüzgarla çıkmış kanunda değişiklikler yaptırtmayı başarıyor.
Bunlar paralı gruplar, dolayısı ile sesleri daha güçlü çıkıyor.
Emeklilikte yaşa takılanların kahir ekseriyeti ise gariban, onların arkasında kimseler yok.
Bizler, son derece güç bir işe soyunmuş bulunuyoruz.
Memur zammı pazarlıklarındaki sendika etkisi dolayısı ile kesenin ağzını açmak mecburiyetinde kalan hükümet, emeklilikte yaşa takılanlara hak vermeye istekli değil.
Ne var ki, bu konunun oy potansiyeli yüksek ve ümit veren tek nokta da bu.
Tabii, emeklilikte yaşa takılanların bunu göstermeleri gerekiyor.
Bugüne kadar gösterebildiler mi?
Beş, on bin kişilik kitle evet; ama bu yetmiyor.
Çok daha fazla dostumuzu bu işin içine sokmak durumundayız.
Bu arada, emeklilikte yaşa takılanlara boş ümitler pompalayan kişi ve gruplar da var.
Ben bugüne kadar, "Bu işin olmasının gayretlere bağlı olduğunu" söyledim hep.
Ben, şahsıma düşen gayreti gösteriyorum ve göstermeye devam edeceğim.
Bugüne kadar bu konu hakkında yazılmış makaleleri bir araya getirdim; ulusal ve yerel basında yüzlerce makale çıkmış.
Binlerce haber var.
Birçok televizyonda bu konu anlatılmış.
İnternet sitelerinde iyi haber var; "Emeklilikte Yaşa Takılanlar" yazın, arama motorlarında hayli yer ettiğimizi göreceksiniz.
Bunlar, emeklilikte yaşa takılanları emekli etmeleri için yeterli mi?..
Vatandaşa çok fazla yüklenmek istemiyorum ama gazetelere büyük büyük ilanlar verme imkanı olmayan parasız pulsuz insanlardan oluşan bir topluluk için sosyal medya imkanlarını kullanmaktan, her görüldükleri yerde sıkıştırılması gerekenleri sıkıştırmaktan başka çare yok.
Tekrar tekrar ifade edeyim;
Emeklilikte yaşa takılanlar grubundan alabileceğimiz tek kuruşluk ilan yok; aksine bu konuyu sürekli olarak gündemde tuttuğumuz için bazı kayıplarımız oluyor.
Ancak biz bunlara dayanıyoruz.
Haberevet gibi sürekli olarak güncellenen, sürekli olarak özel haber üreten bir siteyi ayakta tutmak kolay değil.
Bizler de zengin adamlar değiliz.
Gayretimiz var, mücadelemiz var, duaya inancımız var.
Bize dua edin; şimdi çıkıyor, şimdi çıkacak diyenlere prim vermeyin.
Bu tür yorumlar, beklentiyi arttırdığı gibi çalışmaları yavaşlatıyor.
Şu anda olan biten birşey yok.
Yapabildiğimiz, yönetenleri sürekli olarak uyarmak ve onların bu konunun takipte olduğunu bilmelerini sağlamak.
Bir Tandoğan mitingi dedik; dünya kadar, "Gelirim ama inanın ki param yok!" yollu mesaj aldık.
Ben kimseye, "Şimdi oluyor, evet oluyor" demiyorum.
Olması için elimden gelen neyse yaptığımı ve yapmaya da devam edeceğimi söylüyorum.
Bu arada anlamadığım birşey var; bu iş için en az 2 bin kişi aktif olarak çalışıyor diyelim...
Bu 2 bin kişinin her biri, etraflarındaki 100 kişiyi motive etse, 200 bin kişi yapar.
Bu selin önünde de kimse duramaz!..
Bunu gelin yapalım, yani bu işin olmasını isteyen herkes, eşinden, dostundan, sağından, solundan yüz kişiyi internet platformuna çeksin.
Bizler, bu alaka olursa, çok rahat ederiz.
Bir yazara, günde iki bin mail gittiğini düşünsenize; mecburen rüzgara kapılır.
Vekiller dağılır, yönetenler daha fazla ciddiye almak zorunda kalır.
İkiyüz bin aktif adam yüklensin, inanın bu iş bir ayda çözülür.
Ümitli olun ama gevşemeyin.
Bastırın, bırakmayın.
Gerçek şu:
Paranız varsa, medya organlarını satın alarak haber yaptıracaksınız...
Yoksa...
Ki yok...
O zaman, "üretimden gelen gücünüzü" kullanacaksınız.
Adamlar, Libya'da, Mısır'da internet üzerinden devrim organize etti, bizler bir bu işi organize edemeyecek miyiz?..
Malûm haberevet'in, ana grubun sayfasının hacklenmesi üzerine kurduğu bir face grubu var, o yavaş yavaş yükseliyor, oranın yönetimini istekli arkadaşlara veririz.
Şöyle bir organize olun, ikiyüz bin kişilik bir face grubu oluşturun.
Biz bu sitede bedava reklamlarını koyar, haberlerini yaparız...
Ben, tanıdığım köşe yazarları arkadaşlar aracılığı ile duyurusunu yaptırırım.
Hadi.

















Bu yazıya yapılan yorumlar

halil ibrahim / istanbul
31 Mayıs 2012 Perşembe - 23:46

ben diyorumki herkes kızgın adama yükleniyor buradaki yorumları bizden çok hükümet okuyor hatta başına bir görevli bile koymuştur hakkımızda kimler ne yazıyor diye biz mağdurlara kimse sahip çıkmıyor bende ak partiye oy veriyorum bu kadar duyarsızolunmaz hımmmmmmmmmmmmmmmm
birlik**** / izmir
31 Mayıs 2012 Perşembe - 22:16

hadi madem bu siteden yorumlari okuyoruz. ortak bir tarih belirleyelim ...ANLASILAN Kendi isimizi kendimiz gorecegizzzz..evet ilk tarih veren... ????
hükümet / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 21:32

siyasiler çok korkmamalı aslında, çünkü bedelli askerlikte çok kişi ister diye korktu. ne oldu hayal kırıklığı yaşanıyor. yeteri kadar müracaaat yok. emekliliktede aynısı olacak. çok kişi emekli olur diye korkuluyor. yaşı kaldırdım hadi emekli olun dese tahmin ettiği kadar emekli çıkmaz. göreceksiniz.
DAVUT / SİVAS
31 Mayıs 2012 Perşembe - 18:53

MERHABA ARKADAŞLAR SAYFAYA KÜSMELERMİ BAŞLADI KİMSEDEN ÇIT YOK umutsuzluk ve karamsarlık var gibi ne yazarlarımızdan nede bizimle beraber olduğunu söyleyen arkadaşlar nerdesiniz duydugunuz bildiğiniz bir şeymi var yoksa hep beraber gemiyimi terk ettiniz miting günü önerecek kimsedemi kalmadı garip kalınınca etrafta kimse kalmıyor herhalde hevesler kalmadı zannediyorum HERHALDE BİZ İSRAİLDENMİ GELDİK VEYA bulaşıcı bir virismüyüz yoksa ülke ENAYİSİMİYİZ Seçim geldiğinde kömüre bir erzaka satılan insanlar olarakmı görülüyoruz yani bizler çantada kekliğiz burda yazı yazanlar bugün böyle düşünüp yarın aynı şeyler devam edecek şüphesiz kendi davasına gelince oturup hazır bekler vah vah bizlere vede bizi yönetenlere.............................
Muhittin / sakarya
31 Mayıs 2012 Perşembe - 16:35

biraz haramzedeleri eleştirnce yorumlarımın bazıları yayınlanmıyor hayırdır adminler akp yağdanlığımı yapmaya başladınız sizde gerçi medyada kalmadı yandaş olmayan taraf olmayan bertaraf olmaktan korkuyor madur edenleri eleştirmeyeceğimde meşhur medya gibi icraatın başında olmayan muhalefetimi eleştireceğim KUL hakkı yiyenlerin burnundan gelir inşl.
ANK / ANKARA
31 Mayıs 2012 Perşembe - 16:28

YAZDIĞIM YORUMLAR SEÇİLEREK YAYINLANIYOR HOŞUNUZA GİDENLERİ YAYINLIYORSUNUZ OZAMAN ŞÖYLE ÇOK KISA YAZAYIM.KİMKİ MAĞDURİYETİMİ BİLİPDE BENİM HAKKIMI GÖRMEZDEN GELEREK BİZDEN ALDIKLARINI BAŞKALARINA DAĞITANLARA VE BU MAĞDURİYETİMİZİ FIRSAT BİLİP BİZİM MAĞDURİYETİMİZ ÜZERİNDEN RANT SAĞLAMAYA ÇALIŞANLARA BENİM VE ÇOLUK ÇOCUĞUMUN HAKKI HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN.ÖNCEKİ YORUMU YAYINLAMADINIZ İNŞALLAH BU ÖZETİ YAYINLARSINIZ.
abdurrahman / istanbul
31 Mayıs 2012 Perşembe - 16:13

bencede herkes beş on lira versin veya nekadar gerekiyorsa verelim çok güçlü bir reklam yapalım kimsede üç beş kuruşun hesabını yapmasın kızgın adam buişi kızgın adam yapa bilir
gülay / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 15:45

Hergün dünyanın mailini atıyorum ama hiç kimse duymuyor. Anlaşılan kimse duymak istemiyor. Sandık önümüze bence biran evvel gelsin. Herkes çok iyi düşünsün. Beni duymazdan gelen hükümeti bende duymam görmem. Etrafımında görmesine izin vermem. Bunca çalışmaya insan çıkıpta bir yorum yapmaz mı! İnsanların yüreği taşlaştı mı? AKP dışında herkes cevap veriyor. Anında dönüş yapıyor. Ama AKP den bir allahın kulu cevaplamıyor. Önemsemiyor. Allaha havale diyorum. Bu şin sonu yok. Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook. Bu bilin kardeşler.
AYŞE / DENİZLİ
31 Mayıs 2012 Perşembe - 08:19

öNÜMÜZDE BELEDYE SEÇİMLERİ VARR.ASLA AKP YE OY VERMİYECEĞİZ AİLECE VE HATTA SÖZÜM GEÇEN İNSANLARADA DERİM VERMEYİNN HER SEÇİMDE OY VERDİK BİR FAYDASINI GÖRMEDİKK.. SAYIN KIZGIN ADAM DOSYA VERDİ.HİÇ BİR SES SEDASI YOK.EWET DENİLİYORKİ BU KANUN YAŞAR OKUYAN ZAMANINDA ÇIKTI.ANAYASA MAHKEMESİ İPTALETTİ KARŞİYDİİ. AKP DÖNEMİNDE YASLAŞTI.BU KAZANILMIŞ HAK ELİMİZDE ALINDE GEÇMİŞTE EMEKLİ OLANLAR MAAŞINI ALIYORR BİZLER MAĞDUR OLDUKK..ARTIK GEÇ OLDU ÜMÜDÜM KALMADI..AKPYE AÇIKCA OY YOKKKKKKKKKKKK
furkan er / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:09

biz yaşa takıldık hakımızı kaybetik hükümetde bizi takılıp hükümete kaybedecek .
furkan er / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:09

biz yaşa takıldık hakımızı kaybetik hükümetde bizi takılıp hükümete kaybedecek .
furkan er / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:09

biz yaşa takıldık hakımızı kaybetik hükümetde bizi takılıp hükümete kaybedecek .
furkan er / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:09

biz yaşa takıldık hakımızı kaybetik hükümetde bizi takılıp hükümete kaybedecek .
furkan er / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:08

biz yaşa takıldık hakımızı kaybetik hükümetde bizi takılıp hükümete kaybedecek .
furkan er / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:08

biz yaşa takıldık hakımızı kaybetik hükümetde bizi takılıp hükümete kaybedecek .
sude / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:06

lütfen bi haber güzel umutlu bi haber lütfen.
süleyman e atak / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:05

bu yazının uslubu hoş olmamış .ne demek parayla medya satın alıp haber yapmak .fikriyat uslup yaklaşım ne dersen de çirkin.bu yasayı kullar yaptı değişmez evrensel kural değil buna göre bi yaklaşım daha uygun olur bence.seçimler var yakında seve seve bazı şeyler değişecek mecbur pardon mecbur değiller pardon seve seve! inanın vakit saat seçim havası bi olsun seve seve bize yanaşırlar .prim affı olur.bedelli askerlik olur.olur hepsi olur seve seve olur Allah a emanet olun tüm yaş mağduru dostlar.Hepinize saygı ve selamlar. seve seve kelimesi benzetme olup,hedef kitlesi bellidir.
bahar / ankara
31 Mayıs 2012 Perşembe - 00:01

Evet Anayasa Mahkemesinin eşitlik ilkesine aykırı bulduğu kanun geriye işletilemez dediği ve meclise yeni düzenleme için gönderdiği halde Akp hükemeti tarafından suç önceki hükümetlere aktarılarak suç bastırmaya çalışmaktadırlar.Yeni düzenlemeya kim onay verdi yaşı 65 'e kim çıkardı.Bizzat bu işi AKP hükümeti yapmıştır.Çalışanın hakkını elinden alarak mağdur etmektedir.Yurt dışında yaşayanlar çifte emeklilik hakkına sahip olurken, biz birini bile elde edemiyoruz.Kendilerine gelince süper maaş, süper emeklilik, bizlere gelince boş vaatler...Bir daha oyu rüyalarında zor görürler.Bende bu Kanunu kim düzeltirse ona oyumu vereceğim.Tek adam devrinin bitmesini istiyorum.Çünkü doğru bilgiyi almadığı için sağlıklı düşünemiyor.İşçiyi taşarona teslim etti.Sıra Memurda...Kimin torpili varsa evine ekmeği o götürüyor.Tam bir kapitalist sistem
yaş mağduru / ankara
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 23:55

Sayın kızgın adam.Sosyal devlet kavramı malesef bu akp iktidarında bazı konularda makarna dağıtımı gibi iyi çalıştı görünebilir!!! fakat 8000 gün prim ödeyip şimdi işsiz kalan adamdan almadığı sağlık hizmeti için geriye dönük temerrütlü faizli sağlık primi istemesi? yok coçugunu küçük diye göndermezsen günlük 15 tl ceza alırım demesi? sosyal devlet kavramı adına huzurlarınızda tüm akp kurmaylarına başta faruk efendi olmak üzre ÇÜŞ be ÇÜŞ ARTIK demek istiyorum.Yazıklar olsun bu güzel vatanı idare ettiğini zannedenlere.Ne yapalım ya kendimizi yakacaz.ya seçim sandığında bu mv li müsbettelerini.İnşallah Tam bağımsız
an magdur /
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 20:46

kızgın adam sessiz adam oldu hiçbir tık yokkkkkkkkk
magdur /
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 19:40

kızgın adam oldu sessız adam ayda bir bir yazı yazıyor ortadan kayboluyor anket ne oldu dosya ne oldu diye saranrın cevabını bile veremedın artık sıze ınanmaktala hata etmısım kendı yzdıklarını kendin okursun
adanalı yaş magduru / adana
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 17:34

bu kadar yapılan cızılenlerı gunlerdır takıp edıyorum,bu kadar sıtem,bukadar beddua ama hukumetten en ufak bır acıklama,yapacagız veya yapmayacagız acıklaması yok.3 donemdır aılecek akp ye oy verdık 10 yıldır hep zengının yanında oldu secım zamanı geldıgınde makarna,komurle b ızlerı kandırıyor.1967 dogumluyum 1984 ten berı bagkur yatırıyorum 9000 gunu aşkın prımım oldu daha 3 yıl bekleyeceegım.9000 gununden sonra yatırdıgım 1 gunluk bagkur prımım bıle bu hukumete helal etmıyor nede oy verıyoruz kardeşım.hangı partı emeklı sozu verırse oyumuz aılecek ona verecegız.
mehmet / ankara
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 16:29

bir bayan arkadaş facbook da yazmış türkiyede 1 gün çalışıp veya çalışmayıp yurt dışına gurbete gidenler yaşı dolunca bankadan kredi çekerek emekli oluyor maaşından kredisi kesiliyor sizce bu adilmi bizler 25 35 sene en ağır işlerde çalışıp prim ödüyoruz o yurt dışına çıkıyor bir gecede hiç çalışmadan hem türkiyeden hem yurt dışından emekli oluyor yani 2 maaş alıyor gelde isyan etme ben ssk ya başlarken bana 25 sene sonra emeklisin dediler bende hayatımı ona göre ayarladım başlangıç tarihim bile 5 sene sonra bu kanun değişeceğini bilseydim 18 yaşımda 1 gün giriş gösterirdim ama yasayı geriye doğru işleteceklerini bilemezdim gelde isyan etme
mehmet / ankara
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 16:15

ben eski yasaya göre askerliğimi saydırırsam 5 sene vardı yeni yasaya göre askerliğimi saydırırsam 11 sene var yani 6 sene vurdu ben bu yasanın çıkması için elimden gelen her türlü faaliyete katılırım seçime kadar bu yasa çıkarsa bende son iki seçimde olduğu gibi bu seçimdede oyumu akp ye veririm ama bu yasa çıkmasın şart olsun vermem herkese bol keseden dağıtan hükümet türkiyenin en mağdur en ezilmiş kesimini görmeyenlerle benim işim ömür boyu olmaz bunu asla tehdit diye algılanmasın hak edilmiş emekliliğimiz maç oynanırken 89. dakikada kural değiştirilmesiyle hakkımızın yenmesi beni kahrediyor
Artık Yorulduk / ankara
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 14:46

Bu işin olcağına inancım kalmadı.
Muhittin / sakarya
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 13:44

bitçe açık veriyormuşta çamlıca tepesine devasa cami nasıl yapılacak sakın yanlışta anlayan olmasın camiye karşı sanmayın cemaat olmayan yerdeki camiye karşıyım müslüman a her yer cami sen vatandaşının haklarını gasp edeceksin gösteriş için harcamalarına acımayacaksın yok öyle bişey gösteriş müslümanlıkta haram günah
HAYDAR / BURSA
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 13:39

ARKADAŞLAR KİMSENİN KİMSEYE KIZMAYA HAKKI YOK.BU DAVA YENİ YAPILAN GENEL GENEL SEÇİMLERDEN ÖNCE DE VARDI.SAKDIK ÖNÜMÜZE KONDUĞU ZAMAN İYİ DÜŞÜNMEK GEREK.BİZLERDE OZAMAN SAKDIKTA FİKRİMİZİ SÖYLEYECEĞİZ.GENEL SEÇİMLERDEN ÖNCEDE BAŞBAKAN ÖZEL KALEMİNDEN BU KONU İLE BİLGİ ALDI YANİ BAŞBAKANIN BUNDAN 2 YILDAN BERİ VAR.BUNU DANIŞMANLARINDAN BİRİ SÖYLEDİ O DA BİZİM GİBİ YAŞA TAKILANLARDAN.BAŞBAKAN DOSYAYI ALDĞI ZAMAN 2 YIL ÖNCE BU YASA ÇIKAR ÇIKMAZ.ŞÖYLE OLUR BÖYLE OLUR DEMEMİŞ.FAKAT BİLGİSİ VAR.BU BÜYÜK BİR KOZ ONLAR İÇİN.ÇOK KİŞİYİ İLGİLENDİRİYOR ÇÜNKÜ.BU YASA 2012 DE ÇIKMASI MUCİZE OLUR ZATEN.ÇÜNKÜ BÜTÇE DE BÖYLE BİR ÖDENEK YOK.BİZLER GÜNDEMDE TUTABİLİRSEK.7 AY SONRA YAPILACAK BÜTÇE GÖRÜŞMELERİNDE ÖDENEK KOYDURA BİLİRSEK ANCAK ÖYLE OLUR.ÇÜNKÜ İNTİBAK YASASI İÇİN 3 YIL UĞRAŞILDI VE KAZANILDI.2013 ÜN SONU VEYA 2014 ÜN BAŞINDA OLACAK OLURSA O ZAMAN OLUR.BİRDAHA DA OLMAZ.ÇÜNKÜ 2014 TE ÇUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ VAR HALK SEÇECEK YEREL SEÇİMLER VAR.OLMAZSA BİR DAHA OLMAZ.HERKEZ BU KONU DA HAKLI.ÖZEL SEKTÖRDE 25-30 YIL ÇALIŞMAK ÇOK ZOR.KIZGIN ADAMA KIZMIYALIM ÇÜNKÜ BU İŞ BURAYA KADAR GELDİYSE ONUN BANA GÖRE EMEĞİ ÇOK VAR.ALLAH RAZI OLSUN.NEMALARIN VE KEYLERİN VERİLİŞ TARİHLERİNE BAKARSANIZ BU İŞ LORSA SEÇİMLERDEN ÖNCE OLMASI LAZIM.1-2 YILI ALIR HERŞEYDE BAŞBAKAN DA BİTİYOR.O NEDERSE O OLUR.GERİSİ BOŞ.BİZİM SON SÖZ YERİMİZ 2014 TE SANDIKTA.KOLAY GELSİN.ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN.
esra / ankara
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 12:52

Arkadaşlar çevremde tanıdığım bir adam bundan 20 yıl önce 1 sene bir işte çalışmış daha sonra yabancı bir ülkeye gitmiş döndüğünde o çalıştığı 1 yıllık prim üzerine borcunu hesaplattı ve ziraat bankasından kredi alarak rahatça maaşını bağlattı şimdi krediye az bir kesinti yapılarak maaşını alıyor yani o insan şimdiye kadar ödemediği borçlarını basitçe ödeyip maaşa bağlanabiliyor fakat bizler hak ettiğimiz halde emekli olamıyoruz.
Muhittin / sakarya
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 11:06

sayın Metin kardeş bu KUL hakkını kimlerin gasp ettiğini biliyormusun geçen açıklamıştım tekrar açıkalyım çünki ben 1983 den beri 10500 kadar prim yatırdım hala 19 ayım var yaşım 47 bu yasa tasarısı marmara depremi zamanında hiç tartışılmadan kahredesi Yaşar efendi tarafından verildi meclisten geçti ANAYASA ya gidildi anayasa 2001 yılında eşitlik ilkesine ters diye kademeli geçişi yani 1999 daki yasa tarihinden öncekilerin haklarını korur biçimde karar verdi 2002 de bu haramzedeler iktidara geldi KUL hakkı yiyenler kendilerini müslüman gösterip amerikan müslümanları ANAYASA ya rağmen gecikmeli yasa çıkarıp bizleri madur ettiler hiç kimse kusura bakmasın benim siyasetle işim olmaz ama doğruyada doğru deme hakkım var yok imf bastırmış yok koalisyon eseriymiş demesinler 10 yıldır bu iktidar yokmu neden bu kadar maduru görmüyorlar ama yandaşlarına akrabalarına gelince 28 bin dolar maaşla personel işe alırlar süt fişi pancar fişi getirenleri af ederek prim yatırmadan emekli ederler ALLAH tan korkmaz kul dan utanmazlar bizler gibi helal vergili prim yatıranlarda hak ararız duymazdan gelirler sayın başbakanın haberi yok diyenlerede inanmıyorum tek adam devri var nasıl bilmiyor ALLAH a büyük söylemeyim ama benden bunlara oy giderse ALLAH bana hesap sorar öbür dünyada hesap veremem ne ise ya sabır umarım yayınlanır bu yazım da bilmeyenler öğrenir yalanım varsada araştırsınlar bizlerin hakkını yiyenleride ALLAH bildiği gibi yapsın (AMİN)
Recep ALTUN / kocaeli
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 11:02

Başbakana verdigin dosyanın akıbeti ne oldu.Araştırmıyormusun.Bizi umutlandırıp sonrada hayal kırıklıgına ugratıyorsun.Umut tacirligi yapıyorsun diyenleri haklı çıkarıyorsun.Sana yüzlerce teşekkür ettim.Artık sana olan inancımı yitirmeye başladım.3[ÜÇ] Sene oldu bıktım artık.HABER EVETİ bundan sonra takip etmiyorum.
optam dem mustafa / ankara
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 11:01

kızgın adam,siz çoğunluk arıyorsunuz,haklısınız,ama ülkemizde,iş aş kaygısına düşmüş bu meseleden haberi olmayan yüzbinlerce kişi var.siz sessizlerin sesi olma yönünde bu meseleyi sırtlanmışsınız.mükafatı,madden olmayacak ama manen büyük dualar alacaksınız.
YASEMİN / ANKARA
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 10:29

SN. KIZGIN ADAM HİÇ SESİNİZ ÇIKMIYOR, NERELERDESİNİZ? BİZLERE SİZDE Mİ SIRTINIZI DÖNDÜNÜZ? HAZİRAN'DA GELDİ ÇATTI, HİÇ BİR GELİŞME YOKMU? SAYGILAR.
turkan / tekirdağ
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 09:57

Sayın kızgın adam lütfen birşeyler yapıp bizim sesimizi duyurun kamu kurumunda çalışan biri için ne olacak 60 yaşında da olsa çalışır görüyoruz çünkü oturdukları yerden zaten emekli olsalar maaşlarından ek denge tazminatları (700-800) gibi kesinti olacak diye oturdukları yerde çalışıp emekli olmayabilirler ama özel sektörde 40 yaşın üzerindekileri işten çıkarma yollarını arıyorlar bunlar nasıl iş bulacak Sayın Başbakanımız adildir eminim buna adil bir çözüm bulduracaktır. Sayın kızgın adam belki buna vesile siz olursunuz.Çabanız için teşekkür ederim kendi adıma.
Recep ALTUN / kocaeli
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 09:57

Hühümet haziran ayındaki mini torba yasasına EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN MAGDURLARI bütçeye maliyet getirir diye koymuyormuş.Arkadaşlar yine hayal kırıklıgı yazıklar olsun.
XXĞ / izmir
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 09:07

ELDEN GELEN ÖĞÜN OLMAZMIŞ ODA VAKTİNDE GELMEZMİŞ.
VELASIL..KENDİ İŞİNİ KENDİN GÖR BELLİKİ KİMSE ELİNİ TAŞIN ALTINA KOYAMIYOR ..BİR TARIH YAYINLANIP O TARİH TE ANKARADA OLUNACAK DENEMEDİ BİR TURLÜ....YOK YİRMİ BİNKİŞİ OLALIM YOK ONKİŞİYLE OLMAZ NEYSE BİR ATIMLIK BARUT VAR ATALIM O GUN ANKARAYA GELEN GELŞİN..İŞTE BİNİM DEMEMLE OLMUYO BİR BUYUK BUNU DEMESİ GEREKİYO....KİMMİ.KIZGIN ADAM-)-(SERDAR ARSEVEN)-(MUSTAFA BİLİCİ)-(ZEYNEL ABİDİN KIYMAZ) VE (ALİ TEZEL)..NE BİLEYİM İŞTE BİRİ... ARTIK ZAMAN KALMADI HAZİRANDA TORBAYA GİREMEZSEK BIRDAHA BİR YIL BİRŞEY OLMAZ..SAYGILAR.
AHMET / AFYONKARAHİSAR
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 08:43

KIZGIN ADAM ŞİMDİYE KADAR YAPMIŞ OLDUĞUN VE YAPACAĞI YARDIMLARIN İÇİN TŞKR EDERİM METİN KARDEŞİM BU YASA AKP HÜKÜMETİ ZAMANINDA KANUNLAŞTI BİLGİLERİNE
aliuysal / mugla
30 Mayıs 2012 Çarşamba - 00:27

sagınkızgıadam yapdıgın calşmadan dolgı size teşekür ederim ama bizlerin sabırları tükendi bizler buişe allaha degil seicim sandıgına haval ediyoruz 1967 dogumlugum 1982 sigortagı başladm yaşa takıldım bu nasıl iş böyle anlamadım milletvekili bir dönem oluyor emmekli oluyor bizler 30 yıl olmuş emmekli olalımdiye insanlıkmı bu böle kanunmu olur bu sorunu biran önce gerkeni ypılmasını yardımcı olun calışmları biraz hızlandırın çünkü bizlerin dermanı kalmadı
hüseyin / ist
29 Eylül 2012 Cumartesi - 15:41

bakin arkadaşlar ben kizgin adami başka yazilarinda yazdigim gibi bun larda bize hayir gelmiyecegini birdigim icin hep kötüledimdi nitekimbunlar şimdi 50 yaşelken emelilikdiye teklar yaş buyutecekmiş pes doglusu halkısalak ve aptar sandilar bende yaşa takilanlardanim ama ben 7ay sonla emeklio0luyolum milletbuna isyan ederken şimdide 55 yaşa cikarmayi düşünuyorlar ama bizim insanlalimiz dahada akillanmadilar töbehaşa bazi insanlarimizbunlara allahgibi tapiyolar artik akilaninda onagöle oykullanin
metin / ankara
29 Mayıs 2012 Salı - 22:34

arkadaşlar yazılanların çoğuna katılıyorum bence en doğrusu şimdiye kadar bu parti oy veren birisi olarak diyorum hakkımızı geri vermezlerse bir daha bu partiye oy vermiyelim gerçi bu işte bu parti suçlu değil ama haklının hakkı yenenin yanında olacaktı sayın başbakanımız madurun hakkını gözetmediği için bizlerde onu oyumuzla cezalandıralım bunları her yerde dile getirelim buda bizim silahımız olsun
magdur /
29 Mayıs 2012 Salı - 21:33

başbakanımıza dosyayı 17 nisanda verdiniz artık bi iş olacak hadi anket 50 bin olsun dedınız bugun anket 57 bin ama sız verdiginiz dosyanın sonucunu bir araştırmıyorsun madem araştırmıycaktın nıye gittin meclise artık bu soruları kösenden cevapla
k v /
29 Mayıs 2012 Salı - 21:10

kızgın adam anket ne oldu başbakana verilen dosya sonuç ne senden bir açıklama yok hzıran geldı hala bir açıklaman yok
alı1 / bursa
29 Mayıs 2012 Salı - 15:40

sn kızgın adam ılgı ve alakanıza tesekkur ederım.goruluyorkı assubaylar, uzman cavuslar,askerı sıvıl memurlar sımdıde bedellı askerlık lıler hergun tum kanalların aksamkı oturumlarına maıl cekerek gundeme oturuyorlar seslerı cıkıyor bız garıpler neden boyle maıllerle ulasamıyoruz da ondan sonra sesımız cıkmıyor dıye hayıflıyoruz.arkadaslar bızlerde maıl yollarıyla gundem olusturamazmıyız
Muhittin / sakarya
29 Mayıs 2012 Salı - 14:35

sayın madur kardeşler biz ne dersek diyelim bu haramzedelerden bize fayda yok gibi bunların müslümanlığından şüpheliyim müslümanlığı dini duyguları sadece kendi çıkarları için kullanmak için utanmıyorlarda tam bir diktatörlük başladı bu ülkede spor karşılaşmasının kupasını başbakan verdiriyorsa çocuk sayısını başbakan belirliyorsa bizlerin haklarını cebe indiriyorsa ben bunlara müslüman diyemem hepsinin cezasını yüce yaradan verir inşl. şüphemde yok zaten vercek hemde fitil fitil çıkacak barsaklarından midelerinden benim çoluk çocuğumun nafakası kan kusarak çıkar yeter artık bu allah tan korkmaz kuldan utanmazlardan ymadur insanları yaltvartmaktan zevk duyuyorlar
zeynep / İstanbul
29 Mayıs 2012 Salı - 13:37

Açıkçası kimsenin bizi düşündüğünü sanmıyorum aylardır burada bir savaş veriliyor ama kimse devletten kimse açıklama dahi yapmıyor. sağolsun kızgın adama kimsenin yapmadığı bir işi yaptı. Ama kulaklarını tıkamış vaziyetteler baştakiler. Seçim zamanıda ben ve çevremdeki herkes kulaklarını tıkayacak. Ve kesinlikle kazanılmış hakkımız elimizden alınmıştır acilen düzeltme yapılması gerekiyor hepimiz sıkıntıdayız. Bize yardımcı olmayan devlet erkanınıda Allah'a havale ediyorum başta bu yasayı yürürlüğe sokanları ve düzeltmeyenleri. Kendileri 2 yılda kazandıkları emekliliklerinin keyfini sürsün mazlumun ahıda bir yerlerden çıkar.
mehmet / ankara
29 Mayıs 2012 Salı - 12:21

nevruz arkadaşım çok doğru memurun işe girince çıkartılma diye bir derdi yok senelik izin derdi yok cumartesi pazar çalışma derdi yok rapor alamama diye bir derdi yok maaşını aylarca alamama diye bir derdi yok maaşı askari öcretin 3 katı olduğu halde en fazla mağdur kesim onlarmış gibi ortalığı birbirine katıyorlar bizler ne yazıkki ankaraya mitink yapmaya gidecek 10 bin 20 bin kişiyi bulamıyoruz sonrada açız diye kendi kendimize derdimizi anlatmaya çalışıyoruz bizler derdimizi başbakana milletvekillerine gazetecilere anlatmalıyız
mert / istanbul
29 Mayıs 2012 Salı - 11:38

sayin kizgin adam fecedeki heclenmeye takilmasakta su anketi hem torba yasa cikmadan hem meclis tatile girmeden verseniz nasil olur siz daha iyi bilirsiniz bu konuda bir aciklama yapsaniz iyi olur diye dusunuluyor saygilarimizla
Nevruz / ankara
29 Mayıs 2012 Salı - 10:55

devlet artık insanları özel emeklilik için teşfik etmeye başladı ordanda cebimizden para çıkıcak yine devlet zenginin yanında bizi düşünen yok allah yardımcımız olsun
Nevruz / ankara
29 Mayıs 2012 Salı - 10:21

emeği ğeçen bütün arkadaşlara teşekkürler bu mücadeleyi sadec özel sektörde çalışan insanlar veriyor devlet kadrosunda çalışanların böyle bir çabası yokki ister 50 yaşına gelsin ister 60 onların yaş sınırı yok hatta ne kadar çalışırlarsa onlar için daha iyi ama bizler hem çalışma saati hemde yıpranma payı olarak onlardan kat ve kat fazla yıpranıyoruz ama bunu gören yok kki sanki hükümet sadece memurların hükümeti herşeyi onlara göre hareket ediyorler sayın başkanım lütfen artık bizleri görün bizlerin vergileri olmazasa devlet dairesindeki kişilerin maaşları olmaz ama nerde bunları bilen ve duyan yok yetkililierden ve sayın kızgın adamdan bu konularıda ön planda tutmalarını özellikle rica ediyoruz allaha emanet olun
niğde / niğde
29 Mayıs 2012 Salı - 09:21

DEĞERLİ ARKADAŞLAR ve HABER EVET Grubu Arkadaşlar yorumlarda herkes birbirini yiyor bizler burda neyin mücadelesini veriyoruz kimi gününü kimi şunu bunu yazıyor ARKADAŞLAR Sadete gelin ANKET verildimi torba yasa ile bir gelişme veya görüşme oldumu zaman kısa deniliyor bi ilerleme kaydedildimi programlar yapılacaktı bir gelişme oldumu sn mustafa destici miting gün duyurusu yapacaktı ekrandan ne oldu Erkan Tan bey program yapacaktı gün yaklaştı nezaman yapılacak bu olacaklar hiçbir netlik kazanan durum yokmu Başbakan dosyayla ilgili bir söz veya yorum yaptımı miting deniyordu tarih verecek bir babayiğit yokmu ken kendimize konuşuyoruz hiçbir hareket olumlu birşey yokmu bunlardan bahsedelim sn babacan bizimle ilgili birşey söylüyormu yoksa sokaklara dökülsünler ozaman mı onları görelim diyor bir bilen bi duyan ilgilenen varmı HEMEN HEMEN HER VEKİL bizden haberdar ortada netbişey yok
temel / istanbul
29 Mayıs 2012 Salı - 00:33

8900 gün primim var banada tam on sene vurdu bu vijdansızlığa artık bir son verilsin bıçak kemiğe dayandı siz olmasaydınız bizden kimsenin haberi olmayacaktı çok emeğiniz geçti allah sizden razı olsun siz nasıl bizim yanımızdaysanız bizde hep sizinleyiz inş sonunda hepimizin yüzünün gülmesi dileğiyle allha emanet olun saygılar
KANDIRALI CENGİZ / İZMİT
29 Mayıs 2012 Salı - 00:09

ÜMÜT,BURSA-ANKARA V.-VE SEMİH BEYLER SİZLER NE YAPMAK İSTİYORSUNUZ BAKIN İŞİNİZE İŞİNİZE GELMİYORSA GİRMEYİN BU SİTEYE MORALDE BOZMAYIN KIZGIN ADAMIN YANINDAYIM İNŞAALAH MÜCADELEMİZİ KAZANACAĞIZ SİZDE K... YAKARSINIZ TAMAMMI
NURİYILMAZ / İSTANBUL
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:59

KİMSE KAFASINA GÖRE GRUP KURMADI HABER EVET BİZE GRUP KURDU HEPİMİZ ORADAYIZ
NURİYILMAZ / İSTANBUL
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:43

SOKAKLARIMIZ-CADDELERİMİZ-İLÇERİMİZ-ŞEHİRLERİMİZ VE KÖYLERİMİZ BİZİ BEKLİYOR. BİZ BÜTÜN ÖMRÜMÜZÜ EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI GECİRMEK İSTEMİYORUZ. BİZLER EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI TÜRKÜLERİ SÖYLEMEK İSTEMİYORUZ. BİZ YİĞİTLİKLERİYLE DESTANLAR YAZMIŞ BİR HALKIZ. VE ÖNÜMÜZDE DURAN BÜTÜN GÜÇLÜKLERİ YENECEK AZME KARARLILIGA VE KOŞULLARA SAHİBİZ . TÜRK-KÜRT-ACEM İŞCİ SINIFI KARDEŞLİĞİ VE EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN GRUBU:....İŞÇİ SINIFININ KENDİ KADERİNİN EN CANDAN SAVUNUCULARI OLARAK BU KAVGANIN BİR PARÇASIDIRLAR. EZİLEN SINIFIN SINIF KARDEŞLİĞİ EN GÜÇLÜ SİLAHLARIMIZDAN BİRİDİR. DOST VE DÜŞMAN HERKES BİLSİNKİ KAZANACAĞIZ....MUTLAKA KAZANACAĞIZ ....BİR KÖLE OLARAK YAŞAMAKTANSA BİR ÖZĞÜRLÜK SAVAŞCISI OLARAK ÖLMEK DAHA İYİDİR...(HABER EVET)-(SERDAR ARSEVEN)-(MUSTAFA BİLİCİ)-(KIZGIN ADAM)- (ZEYNEL ABİDİN KIYMAZ) VE (ALİ TEZEL) YANIMIZDA OLDUKÇA BU HAKLI DAVAMIZ....MUTLAKA SONUCA ULAŞTIRACAKTIR.....BİZLERİ
NURİYILMAZ / İSTANBUL
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:43

SOKAKLARIMIZ-CADDELERİMİZ-İLÇERİMİZ-ŞEHİRLERİMİZ VE KÖYLERİMİZ BİZİ BEKLİYOR. BİZ BÜTÜN ÖMRÜMÜZÜ EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI GECİRMEK İSTEMİYORUZ. BİZLER EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI TÜRKÜLERİ SÖYLEMEK İSTEMİYORUZ. BİZ YİĞİTLİKLERİYLE DESTANLAR YAZMIŞ BİR HALKIZ. VE ÖNÜMÜZDE DURAN BÜTÜN GÜÇLÜKLERİ YENECEK AZME KARARLILIGA VE KOŞULLARA SAHİBİZ . TÜRK-KÜRT-ACEM İŞCİ SINIFI KARDEŞLİĞİ VE EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN GRUBU:....İŞÇİ SINIFININ KENDİ KADERİNİN EN CANDAN SAVUNUCULARI OLARAK BU KAVGANIN BİR PARÇASIDIRLAR. EZİLEN SINIFIN SINIF KARDEŞLİĞİ EN GÜÇLÜ SİLAHLARIMIZDAN BİRİDİR. DOST VE DÜŞMAN HERKES BİLSİNKİ KAZANACAĞIZ....MUTLAKA KAZANACAĞIZ ....BİR KÖLE OLARAK YAŞAMAKTANSA BİR ÖZĞÜRLÜK SAVAŞCISI OLARAK ÖLMEK DAHA İYİDİR...(HABER EVET)-(SERDAR ARSEVEN)-(MUSTAFA BİLİCİ)-(KIZGIN ADAM)- (ZEYNEL ABİDİN KIYMAZ) VE (ALİ TEZEL) YANIMIZDA OLDUKÇA BU HAKLI DAVAMIZ....MUTLAKA SONUCA ULAŞTIRACAKTIR.....BİZLERİ
NURİYILMAZ / İSTANBUL
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:42

SOKAKLARIMIZ-CADDELERİMİZ-İLÇERİMİZ-ŞEHİRLERİMİZ VE KÖYLERİMİZ BİZİ BEKLİYOR. BİZ BÜTÜN ÖMRÜMÜZÜ EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI GECİRMEK İSTEMİYORUZ. BİZLER EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI TÜRKÜLERİ SÖYLEMEK İSTEMİYORUZ. BİZ YİĞİTLİKLERİYLE DESTANLAR YAZMIŞ BİR HALKIZ. VE ÖNÜMÜZDE DURAN BÜTÜN GÜÇLÜKLERİ YENECEK AZME KARARLILIGA VE KOŞULLARA SAHİBİZ . TÜRK-KÜRT-ACEM İŞCİ SINIFI KARDEŞLİĞİ VE EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN GRUBU:....İŞÇİ SINIFININ KENDİ KADERİNİN EN CANDAN SAVUNUCULARI OLARAK BU KAVGANIN BİR PARÇASIDIRLAR. EZİLEN SINIFIN SINIF KARDEŞLİĞİ EN GÜÇLÜ SİLAHLARIMIZDAN BİRİDİR. DOST VE DÜŞMAN HERKES BİLSİNKİ KAZANACAĞIZ....MUTLAKA KAZANACAĞIZ ....BİR KÖLE OLARAK YAŞAMAKTANSA BİR ÖZĞÜRLÜK SAVAŞCISI OLARAK ÖLMEK DAHA İYİDİR...(HABER EVET)-(SERDAR ARSEVEN)-(MUSTAFA BİLİCİ)-(KIZGIN ADAM)- (ZEYNEL ABİDİN KIYMAZ) VE (ALİ TEZEL) YANIMIZDA OLDUKÇA BU HAKLI DAVAMIZ....MUTLAKA SONUCA ULAŞTIRACAKTIR.....BİZLERİ
NURİYILMAZ / SOKAKLARIMIZ-CADDELE
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:42

SOKAKLARIMIZ-CADDELERİMİZ-İLÇERİMİZ-ŞEHİRLERİMİZ VE KÖYLERİMİZ BİZİ BEKLİYOR. BİZ BÜTÜN ÖMRÜMÜZÜ EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI GECİRMEK İSTEMİYORUZ. BİZLER EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI TÜRKÜLERİ SÖYLEMEK İSTEMİYORUZ. BİZ YİĞİTLİKLERİYLE DESTANLAR YAZMIŞ BİR HALKIZ. VE ÖNÜMÜZDE DURAN BÜTÜN GÜÇLÜKLERİ YENECEK AZME KARARLILIGA VE KOŞULLARA SAHİBİZ . TÜRK-KÜRT-ACEM İŞCİ SINIFI KARDEŞLİĞİ VE EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN GRUBU:....İŞÇİ SINIFININ KENDİ KADERİNİN EN CANDAN SAVUNUCULARI OLARAK BU KAVGANIN BİR PARÇASIDIRLAR. EZİLEN SINIFIN SINIF KARDEŞLİĞİ EN GÜÇLÜ SİLAHLARIMIZDAN BİRİDİR. DOST VE DÜŞMAN HERKES BİLSİNKİ KAZANACAĞIZ....MUTLAKA KAZANACAĞIZ ....BİR KÖLE OLARAK YAŞAMAKTANSA BİR ÖZĞÜRLÜK SAVAŞCISI OLARAK ÖLMEK DAHA İYİDİR...(HABER EVET)-(SERDAR ARSEVEN)-(MUSTAFA BİLİCİ)-(KIZGIN ADAM)- (ZEYNEL ABİDİN KIYMAZ) VE (ALİ TEZEL) YANIMIZDA OLDUKÇA BU HAKLI DAVAMIZ....MUTLAKA SONUCA ULAŞTIRACAKTIR.....BİZLERİ
NURİYILMAZ / İSTANBUL
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:41

SOKAKLARIMIZ-CADDELERİMİZ-İLÇERİMİZ-ŞEHİRLERİMİZ VE KÖYLERİMİZ BİZİ BEKLİYOR. BİZ BÜTÜN ÖMRÜMÜZÜ EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI GECİRMEK İSTEMİYORUZ. BİZLER EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI TÜRKÜLERİ SÖYLEMEK İSTEMİYORUZ. BİZ YİĞİTLİKLERİYLE DESTANLAR YAZMIŞ BİR HALKIZ. VE ÖNÜMÜZDE DURAN BÜTÜN GÜÇLÜKLERİ YENECEK AZME KARARLILIGA VE KOŞULLARA SAHİBİZ . TÜRK-KÜRT-ACEM İŞCİ SINIFI KARDEŞLİĞİ VE EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN GRUBU:....İŞÇİ SINIFININ KENDİ KADERİNİN EN CANDAN SAVUNUCULARI OLARAK BU KAVGANIN BİR PARÇASIDIRLAR. EZİLEN SINIFIN SINIF KARDEŞLİĞİ EN GÜÇLÜ SİLAHLARIMIZDAN BİRİDİR. DOST VE DÜŞMAN HERKES BİLSİNKİ KAZANACAĞIZ....MUTLAKA KAZANACAĞIZ ....BİR KÖLE OLARAK YAŞAMAKTANSA BİR ÖZĞÜRLÜK SAVAŞCISI OLARAK ÖLMEK DAHA İYİDİR...(HABER EVET)-(SERDAR ARSEVEN)-(MUSTAFA BİLİCİ)-(KIZGIN ADAM)- (ZEYNEL ABİDİN KIYMAZ) VE (ALİ TEZEL) YANIMIZDA OLDUKÇA BU HAKLI DAVAMIZ....MUTLAKA SONUCA ULAŞTIRACAKTIR.....BİZLERİ
NURİYILMAZ / İSTANBUL
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:40

SOKAKLARIMIZ-CADDELERİMİZ-İLÇERİMİZ-ŞEHİRLERİMİZ VE KÖYLERİMİZ BİZİ BEKLİYOR. BİZ BÜTÜN ÖMRÜMÜZÜ EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI GECİRMEK İSTEMİYORUZ. BİZLER EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILI TÜRKÜLERİ SÖYLEMEK İSTEMİYORUZ. BİZ YİĞİTLİKLERİYLE DESTANLAR YAZMIŞ BİR HALKIZ. VE ÖNÜMÜZDE DURAN BÜTÜN GÜÇLÜKLERİ YENECEK AZME KARARLILIGA VE KOŞULLARA SAHİBİZ . TÜRK-KÜRT-ACEM İŞCİ SINIFI KARDEŞLİĞİ VE EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN GRUBU:....İŞÇİ SINIFININ KENDİ KADERİNİN EN CANDAN SAVUNUCULARI OLARAK BU KAVGANIN BİR PARÇASIDIRLAR. EZİLEN SINIFIN SINIF KARDEŞLİĞİ EN GÜÇLÜ SİLAHLARIMIZDAN BİRİDİR. DOST VE DÜŞMAN HERKES BİLSİNKİ KAZANACAĞIZ....MUTLAKA KAZANACAĞIZ ....BİR KÖLE OLARAK YAŞAMAKTANSA BİR ÖZĞÜRLÜK SAVAŞCISI OLARAK ÖLMEK DAHA İYİDİR...(HABER EVET)-(SERDAR ARSEVEN)-(MUSTAFA BİLİCİ)-(KIZGIN ADAM)- (ZEYNEL ABİDİN KIYMAZ) VE (ALİ TEZEL) YANIMIZDA OLDUKÇA BU HAKLI DAVAMIZ....MUTLAKA SONUCA ULAŞTIRACAKTIR.....BİZLERİ
Ümit / Ağrı
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:23

Yukarıda Allah var.Bizlerin mağduriyeti ile ilgili dosya şuan Başbakan' da. Bakanlar, milletvekilleri konu ile ilgili yeteri kadar bilgilendirildi.Sayın Arseven ve Ilıcak yazdığı yazılar.Hak-iş,BBP Gn.Bşk. ve bunun gibi yüzlerce örnek sayabiliriz. Konu şuan kamuoyunun gündemine bu kadar ciddi gelmiş ve bizlerde bunu tartıştığımız ve geliştirmeye çalıştığımız şu içinde bulunduğumuz zeminin bile sağlayıcısının Haberevet ve Kızgın Adam' ın büyük emeklerinin sonucu olduğunu nasıl unuturuz.Bu samimi gayreti nasıl görmezlikten gelebiliriz.Tüm samimiyetimle daha iyisi için Kızgın Adam biz mağdurlardan daha çok çalışıyor emek veriyor.Ben tüm emekleri için Kızgın Adam ve ekibine saygılarımı sunuyor,dualarımda olduklarını bilmelerini istiyorum.
Muhittin / sakarya
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 14:01

Mehmet/Ankara kardeşim siz galiba yeni madur oldunuz sizin dediğiniz her şeyi fazlası ile şahsım adına ben 5 yıldır yapıyorum hala 19 ayım var 29 yılım bitti 10500 gibide helalinden vergili sgk pirimi yatırdım madur insan elinde avucunda olmayan insan sizin dediklerinizi zor yapar çünki bu gün eve ekmeği nasıl alacağını çocuklarının yüzüne nasıl bakacağını düşünür bilmem anlatabildimmi son günlerd3e de milletin sabrı taşdığından sanırımyorumşlar sertleşti kimileri küfüre varan hakaretlerde bulunmaya başladı daha doğrusu sonu iyi değil arayın ben arıyorum devamlı 170 çalışma bakanlığı hattını bıkmadan şikayet ve öneri bırakın tabiki demokratik başka yollarıda deneyin imkanlar dahilinde bu bizim emeklilik hakkımızı kahredisi Yaşar efendi getirdi isede bu iktidar zamanında yasalaştı göz göre göre KUL hakkı yiyenlere destek verenlerde ortak olmuş sayılır her kimki KUL hakkı yersede HARAM olsun bu dünyada olmasada öbür dünyada 2 elimiz yakalarında olacak
abdurrahman / istanbul
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 13:36

bu güne kadar bir çok yorum yazdım ancak hiç biri yayımlanmadı inşallah bunu yayınlarsınız ben şahsen kızgın adama kızmıyorum ama başbakana sunulan dosyayı takip edip sonucunu bize bildirmelisiniz başbakanın bukonuyla ilgilii düşüncelerini öğrene bilirsiniz biz başbakanın mağdurun yanında olduğunu sanıyoruz eğer böyleise birşeyler yapmalı hayırlı günler
Hacegan / Malatya
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 11:32

Arkadaşlar;Biliyorumki canımız yandığı için bazı arkadaşlar Kızgın Adam'a sitem ediyorlar eğer Kızgın Adam Yanlış bir kişi olsaydı SERDAR ARSEVEN Yanında olmazdı yapmayın etmeyin olursa olur olmazsa yapacak birşey yok bizler elimizden geldiği kadar çalıştık kalanı Allaha Teveküle kalmış
mehmet / ankara
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 10:11

arkadaşlar niye bukadar olumsuz yorum yapıyorsunuz siz hiç ankaradaki milletvekillerine meil attınızmı yada telefon ettinizmi yada herhangi bir organizasyona katıldınızmı mitink gibi buradan çıkmış gariban kesime umutsuzluk aşılıyorsunuz tyamam bizlerinde bir sabrı var ama bu grup yeni bir grup bende 1 hafta oldu herkez bir arkadaşa haber verse çığ gibide büyür bunu niye anlamıyorsunuz deneriz olmasssa seçimde hesabını keseriz ama sizler denemeden umutsuzluk aşılıyorsunuz
ayhan cakır / izmir
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 00:21

izmirli arkadaslar yeni asır gazetesının önunde bulusalım 10 kısı 100 kısı fark yapmaz bizler kendımızı gosterelım arayın konusalım tlf 05438419196 mılletın vekıllerı bızlerı duysun bu bızlerın mucadelesı
duman torun /
27 Temmuz 2012 Cuma - 09:08

sayın akp liler bu haksızlıgı giderin size bu yakışır hani adatetlisiniz ya ondan 1999 yılı öncesi çalışanların alınan haklarını geri iade edin lütfen bunu binlerce insan bekliyor enazından çecim yatırımı yapın sesimizi duymanızı bekliyoruz.
ank v /
27 Mayıs 2012 Pazar - 23:11

olumsuz yorum yapanların cep tlf ısteyecegıne sorduklarını nıye cevaplamıyosun madem onlar yalan yazıyorsa sende gercekleri açıkla
semih / bursa
27 Mayıs 2012 Pazar - 22:18

evet sevgili yaşa takılanlar bu günkü posta gazetesinde sosyal güvenlik uzmanı fikret sarısu gerçekleri ne güzel yazmış iyi okuyun arkadaşlar aktif pasif dengesine göre 1.85 çalışana 1 emekli bu tabloya göre bırakın emekli olmayı elimizdeki değerleri kaybetmiyelim ve buda demek oluyorki sizler eksik olmayın her zaman böyle sitelere rahbet edersiniz gece gündüz hep sitenin içinde kalırsınız ben okuduğumu yazdım her zaman şunu söylüyorum memleketim insanını kandırmak çok kolay ne kadar kurnaz görünsekte safın önde gideniyiz bu gidişlede hiç bir zaman sosyal adaletli devlet olamayız böyle oluncada koyun gibi güdülmeye devam bizim ağzımızda ekmeyi gördülermi ensemize şaplağı yeriz sizler bunlara prim vermeye devam kızgın adam gerçekten şerefli haysiyetli adamsan çık gerçekleri yaz masum insanların umut tacirliği yapma kandırma bu insanları diğer arkadaşlara söylüyorum bu dümen suyundan nemalanmayı bırakın bur herkez işine gücüne baksın KIZGIN ADAM'IN NOTU: SEMİH RUMUZUYLA YAZAN ZAT, BANA CEP TELEFONUNU GÖNDER, haberevet@hotmail.com
güven / adana
27 Mayıs 2012 Pazar - 19:44

SAYIN kızgın neolusa olsun biz seni ve bize yardımcı olan herkezi destekliyoruz ne olursun bu hafta ali babacan vebaşbakanla görüş ve bize bildir geldiğimiz nokta nedir
ibrahim / antalya
27 Mayıs 2012 Pazar - 18:59

ümit kardeşim ağzına sağlık bu yorumu nasıl yayınladılar hayret doğrusu
sadettin / ankara
27 Mayıs 2012 Pazar - 18:15

olacagı buydu .bu isyan hükümete kadar varır.ben akp tili oldum halde bu konuya duyarsız kalan hükümetden özellikle çlş bakanından memnun omadım için.bu duyarsızlık.ilk seçimde deyilse ikinçi seçimde akp tiyi yok eder.kimse kendini bulunmaz sanmasın alamin sahibi allahdır.burada magdur olanlar ise tamamı fakırdır.bir kaç kişi istisna olabilir.ama fakirin hakkı hükümetleri bırak devletti batırır inşallah isyan dahada büyümeden akp ti olayı görür çözüm bulur.bizi dinlemeye bilirler ah deiklerinde yanan yanmış olur.
mustafa / kayseri
27 Mayıs 2012 Pazar - 16:51

emeklilikte yaşa takılanların üğradığı haksızlığı şuan devlet biliyor bildikleri halde du haksızlığı düzeltmezlerse zamanında yapılan haksızlığa ortak olmuş olurlar allah bildiği gibi yapsın bu insanları.
ümit / bursa
27 Mayıs 2012 Pazar - 16:49

kızgın adammısın nesin bilemiyorum ama senden bir cacık olmaz.yok babacan ile görüşeceğim,yok dosyaları başibakana verdim.beyfendi bırak ta biz mağdurların peşini bizlerin kimliğinden,kendinerant sağlama.bize zaten vuran vurmuş.birde sen hayallerimizi yıkma.zaten gelir birkaç yıl.
(Ümit'e kızgın Adam'dan not: Kızgın Adam senden bir cacık olmaz diyorsun, cep telefonunu yaz, seni arayacağım.'
semih / bursa
27 Mayıs 2012 Pazar - 16:45

ayşe ak hanıma hitaben kardeşim bu nasıl iş reklamdan bahsediyorsunuz insanların ekmek almaya paraları yok hadi onuda bırak kim ne olduğu belli olmayan yerde kalkıp hesabına para yatırıcaz ne o reklam yapıcaz he yazıktır haberevete hergün girip çıkıyoruz bundan güzel reklam mı olur herkezin derdi para olmuş yazıklar olsun geçen bir yorum yazdım yayınlanmadı bununda yayınlamazlar zannediyorum adam birgünde dünyaya reklam oluyor bizler mağdurlar aylardır sesimizi duyuramadık bırakın kesin atın bunları gerekirse onurumuzla oynandığı insan hakları mahkemesine şikayet edelim bu onursuzları her gün dalga geçiliyoruz bakan vekil okumuyormu bu yazılanları biri çıksın desinki olur veya olmaz her şeyin sonucuna katlanalım siteyi zengin ettik kızgın adamda oldu zengin adam
ibrahim / antalya
27 Mayıs 2012 Pazar - 13:54

yorumlarım neden yayınlanmıyor?
yaşar ne yaşar ne ya /
27 Mayıs 2012 Pazar - 13:24

onu beklerken bunu beklerken, bu kadar vakit geçti..aylardır yok anket yok bastırdık gidiuoruz, randevu tamam, ali banacan tamam vs.vs.. ne yalan söylüyeyim umutlanmıştım.herkese baskı yaptım rica ettim anket için.ama tık yok sizden.sonuç hüsran.sadece sitenizi günde defalarca ziyaret ettiğimizle kaldık.sitenin reklamını yaptık.bir yandan beklerken zaten vakit te akıp geçiyor. hadi madi derken, yolun yarısını katettik zaten. siz tamamdır yaptık dediğinizde, BİZLERİN YAŞI DOLMUŞ OLACAK ZATEN BEKLETTİKLERİ SÜREYİ TAMAMLAMIŞ OLACAĞIZ VESSELAM. 7 YIL VURMUŞTU. KALDI 3,5 YILIM..SİZİN BU ANKETLER VE SONUÇLAR Bİ ARPA BOYU GÖTÜRMEDİ BİZİ.
/
27 Mayıs 2012 Pazar - 11:29

hergün bir hikaye çıkıyor burdan sayın kızgn adam artık ınanmıyorum size anket dedınız hiç bir sey yok başbakanla görüşmek zor degıl dedız biy aydır neden zormadınız babacan bey dedınız neden görüşmedinız sızı taki etmek ve yazılarınız artık benı ilgilendirmıyor
hkann / ist
27 Mayıs 2012 Pazar - 11:18

Arkadaşlar hak elde etmek kolay değil.Bu uzun bir yol.Siyasetçilerle uğraşmak kolay mı?Fransız ihtilalini hatırlayaın.Milyonlarca insan ölüp ondan sonra insan hakları elde edilmiş.Hükümet öyle kolay hakkımızı vereceğine inanmuyorum.Mücadelemize usanmadan yılmadan devam etmeliyiz.Yol haritamız Sayın Kızgın Adam tarafından hazırlanmalı önderliğinde devam etmeliyiz.Yılmak yok.Ümitsizlik yok.
muradiye /
27 Mayıs 2012 Pazar - 09:19

Kızgın adam sana olan inancımı yitirdim üzgünüm..Tıklanma sayısını arttırmak için patlak bir emeklilikte yaşa takılan yazısı tamam! Hani 50 bin anketini götürdün mübaşbakana? Ali Babacan ne oldu? Sen önce bu sözünü tut ..ama zor:)) yazımın yayınlanıp yayınlanmayacağını merak ediyorum..
https://www.facebook / istanbul-kartal
27 Mayıs 2012 Pazar - 07:44

https://www.facebook.com/groups/emekliliktebekleyenler.istanbul/ İSTANBULLU ARKADAŞLAR SİZLERİ GURUBUNUZA BEKLİYORUZ
cevdet / bursa
27 Mayıs 2012 Pazar - 01:13

sayın hükümet yetkilileri bende emeklilikte yaşa takılanlardanım inanın bizlere çok büyük haksızlıktır 1968 liyim 1985te ssk ya girişim var 8 bine yakın pirimim ödenmiş ve daha emekli olmama 5yıl var ben sizin bütünhaksızlık ve adaletsizliğe karşı çıktığınız gibi bu adaletsizliğe müdahale etmenizi ALLAH RIZASI İÇİN İSTİYORUM
adnan / istanbul
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 22:57

arkadaşlar şahsen ben şunu anlayamıyorum ya zaten sayın başbakana biz mağdurlarla ilgili bir dosya verilmedimi verildi o halde daha kime sesimizi duyuracağız o dosyanın akibetini kim soracak kızgın adammı basın kartı sahibi başbakanla istediği zaman görüşen serdar beymi kim halen neyin anketi neyin gazete reklamı sesimizi duyurdukya sonuç ne onu öğrenip bu milletin umutlarının devam edip etmemesi için sonucu duyurmak siteden ve serdar arsevenden haklı beklentimiz değilmi. sayın başbakandan başka kim çözebilir bu sorunu o da madem haberdar ozaman önce ondan dosya hakkında gelişmeleri öğrenmek lazım
rüya /
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 21:10

anket dediniz. 1oo bin dediniz. 50 bin bile yeter dediniz. başbakana gitmek kolay dediniz. ali babacan da tamam dediniz. noldu bunların sonuçları.200 bin bi yerden başlasın yürüsün de, 50 binlik anket gibi olmayacak mı sonuç..niye anket ten tık yok..hani gerisi niye gelmiyo.sonuçları kaptığınız gibi gittiniz mi ki de şimdi yeni yeni tavsiyeler...nerde 1 kişi 100 kişiyi motive edicek?yahu olurmı böyle şey..
KANDIRALI CENGİZ / İZMİT
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 20:04

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR İÇİN KİM BİZİMLE BERABER MÜCADELE VE DESTEK VERİYORSAN HEPSİNDEN ALLAH RAZI OLSUN,AMA KİMLER ENGEL OLUYORSA ONLARIDA CANAABU ALLAHIMA HAVALE EDİYORUM.SAYIN KIZGIN ADAM YAPTIKLARININ KARŞILIĞINI DUALARIMIZLA ALIYORSUN SAYGILARIMI SUNARIM.
şenol durmaz / ankara
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 20:01

haziran 2012 mini torba yasası meclise gündemine gelmeden kızgın adam ve serdar arseven tarafından bir organizasyonla tandoğan da toplanalım sesimizi yükseltelim derim yoksa aksi takdirde,durmadan zaman kaybedeceğiz,buda hergeçen gün dahada mağdur duruma düşmemize neden olacak haydi artık bir yerden başlayalım gelecek hafta sonu cumartesi 02.06.2012 günü tüm illerden imkanı olan herkesin gelip tandoğan da toplanalım derim,artık sanal olarak sesimizi duyurduk şimdi fiziki olarak sesimizi duyuralım...
ank /
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 19:34

magdur rumuzlu arkadasa katılıyorum ve başbakana istedigınız zaman bir gazeteci olarak verilen dosyanın akibetnı sordunuzmu veya nezanan sormayı düşünüyorsunuz sürekli gündem degişiyor burda
MAGDUR /
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 18:47

KIZGIN ADAM VE SERDAR ARSEVEN BEY BAŞBAKANIMIZA VERDIGINIZ DOSYANIN AKIBETİNE SORDUNUZMU BABACAN BEY GÖRÜŞMENIZ NE OLDU BUNLA ILGİLİ BIR AÇIKLAMA YAPARSANIZ BİZ MAGDURLARA OLUM VEYA OLUZ NEYSE AÇIKLAMANIZI BEKLİYORUZ SAYGILAR
reha / mugla
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 18:42

sayın hukumet yetkilileri 3 dönemdir işci kesimimne hic bir şey yapmadınız ama bu millet size oy verdi ne taşaron işcilerin sorununa cözdünüz ne asgari ücretliyi sevindirdiniz nede staj sigortası magdurlarının sorunu cözdünüz nede emeklilikte 99 öncesi yaş magdurlarını düzenleme getirdiniz 3 cocukludan vergi aalınmacakmış eeee 2 cocuklu bir cocuklu aileler kerizmi nicin onlardan vergi alıyorsunuz hukumet eşit olun srtık yeter bu sorunları cözün artık birtaki secimlerde milleti kandıramazsınız biran önce bu işler cözülmelidir
ayşe ak /
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 18:07

daha öncede söylemiştim. bu iş anca reklam verilerek çözülür.bunun için sermaye lazım.bir hesap numarası belirlensin.herkes 5-10 lira imkanı nereye kadar sa para yatırsın.böylece sesimiz daha gür duyulur.bize öncü olacak hesap numarası açacak bir kişiyi tayin edelim.hesaptaki para ile reklam verelim.burada bağırıp, çağırarak birilerini suçlayarak birşey elde edemeyiz.aynı zamanda LÜTFEN ANKETE DESTEK VERİN.
hüseyin göksular / ankara
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 17:14

ben kızkın adama katılıyom dediği gibi güncel basında reklam yapmamız lazım şünkü ancak böyle sesimizi duyurmuş oluruz ben her türlü destege varım herkes hakkını arasın
selim / İZMİR
26 Mayıs 2012 Cumartesi - 16:49

KIGIN ADAMIN YANINDAYIZ FAKAT ÇOK BÖLÜNDÜK HERKES KAFASINA GÖRE GRUP KURDU YA BEN ANLAMIYORUM BİZLER NEYİ PAYLAŞAMIYORUZ 800 KİŞİ BİRTARAFTA 14000 KİŞİ BİR TARAFTA 2000 KİŞİ BİR TARAFTA HEPİMİZİN AMACI NE NEYİN PEŞİNDEYİZ LÜTFEN BUNU BİR KENDİMİZE SORALIM BENCE BÜYÜK GRUBUN ETRAFINDA TOPLANALIM BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR TÜM EYT ARKADAŞLARIMA SAYGILAR
AHMET / AFYONKARAHİSAR
15 Haziran 2012 Cuma - 10:01

MERHABA MADUR ARKADAŞLAR SERDAR ARSEVEN NAZLI ILICAK EMİN PAZARCI 1 RER SEFER YAZDILAR BİZİM MADURİYETİMİZİN GİDERİLMESİ İÇİN DİĞER YAZILI GÖRSEL YAYIN YAPAN MEDYA KURULUŞLARINDAN HİÇ SES YOK KORKUMUYORLAR BU HÜKÜMETTEN NEDEN MADURLARI GÜNDEME GETİRMİYORLAR ALLAH İÇİN MADURLARIN DUASI İÇİ YARDIMLARINIZI BEKLİYORUZ HOŞÇAKALIN
yaş mağduru / ankara
15 Haziran 2012 Cuma - 01:01

benimle aynı işe başlayan arkadaş yaşı benden 4 yaş büyük olduğu için 25 yılını doldurdu
emekliliğe ayrıldı.benim ise 4 yılım var.böyle kanun olurmu aynı anda işe başlayıp neden aynıanda emekli olamıyoruz.
yaş mağduru / ankara
15 Haziran 2012 Cuma - 01:01

benimle aynı işe başlayan arkadaş yaşı benden 4 yaş büyük olduğu için 25 yılını doldurdu
emekliliğe ayrıldı.benim ise 4 yılım var.böyle kanun olurmu aynı anda işe başlayıp neden aynıanda emekli olamıyoruz.
Şaban / Yozgat
14 Haziran 2012 Perşembe - 18:02

Sn Kızgın Adam bazıları yazıyor Mehmet Şimşek sıcak bakmıyor falan filan ... BEN ŞUNU SÖYLEYEYİM BİZİM ANLATIMDA BOZUKLUK VAR GALİBA OLAYA BAZILARI ERKEN EMEKLİLİK GİBİ BAKIYOR ŞUNU İYİ ANLATMAK LAZIM HİZMET 25 YIL OLACAK OLDU PRİM HALEN BİZLER İÇİN 5300 OLACAK ODA OLDU AMA YAŞ VAR MADEM AVRUPA KRİTERLERİ SAYIN ŞİMŞEK O ZAMAN İŞSİZLİK MAAŞI VER O PARALAR KİMİN İÇİN KESİLDİ YANİ İŞSİZLİK KESİNTİLERİ KİMİN İÇİN KESİLDİ BUNU KESİNKES ANLATMAK LAZIM....
Şaban / Yozgat
14 Haziran 2012 Perşembe - 09:52

Sn Kızgın Adam bıkmadan inşallah bu işe devam arkadaşlar bir ara yazamadım çünkü BİLGİSAYARIMI çaldılar NERDE ise 1 ay oldu ve hala polis bulamadı gitti canım bilgisayar neyse konumuza gelelim ha gayret arkadaşlar olacak bu iş inşallah
durali / izmir
13 Haziran 2012 Çarşamba - 15:33

bu yaş sınırını ben sskaya başlarken bana sonra bunun değişeceğini söylemediler bu maduriyetin kaldırılmasının doğru olur düşüncesindeyiz
durali / izmir
13 Haziran 2012 Çarşamba - 15:33

bu yaş sınırını ben sskaya başlarken bana sonra bunun değişeceğini söylemediler bu maduriyetin kaldırılmasının doğru olur düşüncesindeyiz
Şaban / Yozgat
13 Haziran 2012 Çarşamba - 12:12

SN KIZGIN ADAM : TBMM de birşeyler görüşülüyor bizimle alakalı hiç bir şey yok bu devlet sadece bizim sırtımızdanmı sosyal devlet olacak anlayamadım prim yok hizmet yok hepsi tamam ama bekliyoruz baba hırsız yakaladım oğlum getir gelmiyor, sen gel bırakmıyor nasıl olacak bu iş ölelimmi .. herkese var bizimlemi hallolacak bu işler avrupa standardıysa bir çözüm getirsinler yok yunanistan gibi olurmuşuz tamam vatan millet sakarya ama çoluk çocuğumla perişan olduktan sonra ....
AHMET / AFYONKARAHİSAR
13 Haziran 2012 Çarşamba - 10:27

MADUR ARKADAŞLAR ÖNÜMÜZDE 2 3 ŞEÇİM VAR OLMAZ DEMEYİN MADURİYETİMİZ GİDERİLECEK ER GEÇ KIZGIN ADAMI DEDİYİ GİBİ ÖNÜMÜZE GELEN MİLLET VEKİLİ BAKAN GAZETECİ HERKESTE YARDIM İSTEYECEYİZ GÜNDEMDE TUTMAK İÇİN İNŞALLAH BAŞARACAGIZ HAYDİ KOLAY GELSİN SELAMLAR
AHMET / AFYONKARAHİSAR
13 Haziran 2012 Çarşamba - 09:24

ARKADAŞLAR NEDEN BU KADAR ÜMİTSİZ OLUYORUZ HEMEN HIZLI BİR ŞEKİLDE OLSUN İSTİYORUZ HEPİMİZ AMA OLMUYOR MÜCADELEMİZE DEVAM ETMELİYİZ
can kara / Ankara
13 Haziran 2012 Çarşamba - 02:05

Başka bir anlatımla, “az çalışan çok, çok çalışan az” emekli aylığı alıyor.

Diyeceksiniz ki; “İnanılır gibi değil”.

İster inanın ister inanmayın, mevzuat ve uygulama böyle!..

NİÇİN BÖYLE?
Siz sormadan, ben anlatayım.
SSK'lı (4/a'lı) bir ücretlinin veya Bağ-Kur'lunun emekli aylığı; “Aylık bağlama oranı X Ortalama aylık kazanç” formülüne göre hesaplanıyor.

Demek ki aylık bağlama oranı ve ortalama aylık kazanç yüksek olduğu ölçüde daha fazla emekli aylığı bağlanıyor. Bu da ücretlinin prim tutarı ve prim ödeme gün sayısı ne kadar yüksekse, o kadar fazla aylık bağlanacağı anlamına geliyor.

Emekli aylıklarının hesaplanmasında “üç dönem” var.
- Birinci Dönem: 31.12.1999 günü ve öncesinde prim ödeyenler,
- İkinci Dönem: 2000 -30.09.2008 arasındaki çalışmalar ve prim ödeyenler,
- Üçüncü Dönem: 1.10.2008 ve sonrasındaki çalışmalar ve prim ödeyenler.

Bu dönemlerden üçüncüsüne göre, her hal ve koşulda, en düşük emekli aylığı bağlanıyor. Adlarına (aylık 2.500 liradan az kazanç bildirilerek) prim ödendiği her ay, ileride alınacak emekli aylığı düşecek.

Nasıl fıkra gibi değil mi?

İsterseniz somut bir örnek verelim;

Şu anda en düşük SSK emekli aylığı olarak yaklaşık 663 TL bağlanıyor. Oysa bundan bir yıl önce, en düşük emekli aylığı olarak yaklaşık 670 TL bağlanıyordu. Oysa makul olan, en düşük aylığın azalması değil artması yani 2011'de en düşük emekli aylığı olarak bağlanan 670 TL'nin bu gün 720-750 TL olarak bağlanması olmalıydı.

Dönüp bakıyoruz; özellikle 1 Ekim 2008 sonrasında, çalışma süresi arttıkça, bağlanacak “emekli aylığı” daha düşük oluyor!

ASGARİ ÜCRET İLE 3 KATI AYNI

Mevcut sisteme göre, “asgari ücret alan birisi” ile “2.000 TL ya da 2.500 TL ücret alanın”, emekli olması halinde bağlanacak emekli aylığı değişmiyor.

Bu uygulama, ücretin düşük gösterilmesi şeklinde “kayıt dışı istihdamı” da teşvik ediyor. Bazı işverenler, örneğin 2.500 TL ücret alan işçisine “Evladım bordroda asgari ücretten göstermemle 2.500 TL'den göstermem emekli aylığını etkilemiyor” diyebiliyor. İşçi o aşamada olayın “kıdem tazminatı” boyutunu da düşünmediğinden ya da iş bulmak ciddi bir sorun olduğundan, sesini çıkarmayabiliyor.

ERKEN EMEKLİLİĞE TEŞVİK

Mevcut sistem işçileri erken emekliliğe teşvik ediyor.

İşçi emekli oluyor, kıdem tazminatını alıyor. Ardından başka bir işyerinde ya da aynı işyerinde, destek primine tabi olarak hem emekli aylığı hem de ücret alarak çalışıyor.

Oysa sistem geç emekli olmayı ve çalıştıkça daha fazla emekli aylığı bağlanmasını sağlayan ve özendiren bir sistem olmalı.

TÜM BU OLUMSUZLUKLARDAN KURTULMAK İÇİN Emeklilikte Yaşa Takılanlar
DURMAK YOK YOLA DEVAMMMM.
k v /
12 Haziran 2012 Salı - 15:06

kızgın adam sız elinizden gelenı yaptınız ama anlasılan bu yasa cıkmıycak cabalarından dolayı tşk
muhammet hilmi / istanbul/37 dep dep
12 Haziran 2012 Salı - 09:42

Sayın kızgın adam bi gariplik olduğunu yorum sayfasından anlıyorsunuz dimi.bi ilgisizlik 31 mayıs ilk sırada 11 haziran ortalarda tam bir funda ararın şarkısındaki gibi arap saçına dönmüş.hani 2 ay önce nerdeyse saati sırasında yorumlarımız yayınlanıyordu.şimdiki hali içler acısı.bi Allah'ın kuluda çıkıp bu konuyu eleştirmiyor.El elin eşeğini afedersiniz ama ıslık çala çala ararmış diye bi söz söylerler bizim durumumuz maalesef bu platforma doğru sürüklenip gidiyor.Rabbim şu mübarek 3 ayların yüzü suyu hürmetine bize emekliliği nasip etsin.ne diyelim işimiz Allah'a kaldı.baksanıza ne ses var ne görüntü.Kızgın adam senide bizim gibi pes ettirdiler ya.canın sağolsun bize yaşattığın heyecan dolu 6 ay boyunca yazdığın yazılar birer amorti ikramiyesi gibiydi.Bizde emekli olursak şayet büyük ikmamiye kazanmışcasına mutlu oluruz.Sitedeki yorumlarıdüzenleyen arkadaş hakkını helalet iyiçalışmalar
gülay / ankara
12 Haziran 2012 Salı - 08:59

Yapılacak hiçbirşer kalmamış anlaşılan
Recep ALTUN / kocaeli
12 Haziran 2012 Salı - 08:41

Sayın kızgın bey,sende anladın bu işin olmıyacagını torba yasaya giremiyoruz bütün ümidimi kaybettim.
yaş mağdurları / izmir
11 Haziran 2012 Pazartesi - 10:37

***EMEKLİLİKTE YAŞ MAĞDURLARI,

***ÖNCELİKLE KIZGIN ADAM,HABEREVET E , VE ALİ TEZELE,EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARA HER KİM YARDIM VE DESTEK VERDİYSE ÇOK TEŞEKÜR EDERİZ.

***YAŞA TAKILANLAR,

***AŞAĞIDA TURKİYEDEKİ ŞU AN MEVCUT OLAN TBMM İÇİNDE VE DIŞINDA TÜM PARTİLER VAR,

**BUNLARDAN WWW.GOOGLE.COM GİRİN İLETİŞİMDEN,
***TELEFON , HER BİRİNDEN DESTEK VE YARDIM İSTEYİN

***TABİKİ ÖNEMLİ NOT
**HABEREVET KIGIN ADAMDAN BAHSETMEYİ SAKIN UNUTMAYIN.

**BU AY 2 TORBA YASA TASARISI ÇIKARILIYOR,
**İNŞALLAH EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR İÇİN YAPILAN ÇALIŞMALAR TAMAMLANIR,

**BAŞBAKANA VERİLEN DOSYADAN
HAYIRLI MÜJDELİ HABER HAVASD,İ ÇIKAR.
Emek Partisi
Eşitlik ve Demokrasi Partisi
Genç Parti
Hak ve Eşitlik Partisi
Hak ve Özgürlükler Partisi
Halkın Sesi Partisi
Halkın Yükselişi Partisi
İşçi Partisi
Liberal Demokrat Parti
Millet Partisi
Milliyetçi Hareket Partisi
Milliyetçi ve Muhafazakar Parti
Özgürlük ve Dayanışma Partisi
Saadet Partisi
Türkiye Komünist Partisi
Türkiye Partisi
Yeni Parti
Diğer
Adalet ve Kalkınma Partisi
Alternatif Parti
Bağımsız Türkiye Partisi
Barış ve Demokrasi Partisi
Büyük Birlik Partisi
Cumhuriyet Halk Partisi
Demokrat Parti
Demokratik Sol Parti
Doğru Yol Partisi





ahmet özkan / izmit
11 Haziran 2012 Pazartesi - 01:09

salı günleri yapılan akp gurup toplantılarında nurettin canikli bey beni bulurlarsa konuyla ilgileneceğini söylemiş
Recep ALTUN / kocaeli
10 Haziran 2012 Pazar - 18:47

kızgın adam .kardeş nerelerdesin sesin solugun çıkmıyor.Bu sessizliginin altından ne çıkacak merek ediyorum.MÜJDE mi HÜSRAN mı .Hadi hayırlısı.
seni sevs okurun / istanbul
10 Haziran 2012 Pazar - 07:27

GÜNAYDIN KIZGIN ADAM İYİSİNİZ İNŞALLAH ONUN BUNUN ŞUNUN VE BOŞ KONUŞANLARI BIRA GERÇEK EMEKLİLİKTE TAŞA TAKILAN BİZ MAĞDUR KARDEŞLERİNİN İŞİNE BAKMANI VE BİZE SAHİP CIKMANI SENDEN RİCA EDİYORUZ.BİZ SANA GÜVENİYORUZ SANA İNANIYORUZ VE SENİN BU İŞİN ÜSTÜNDEN BAŞARIYLA BİTİRMENİ TEMENNİ EDİYORUZ.BU İŞ SEN BAŞLATIN SENDE BİTİRECEKSİN İNŞALLAH ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN BU İŞİNDE BİR AN ÖNCE YAŞA TAKILANLARIN YASASININ CIKMASINI RABBİM NASİP VE MUZAFFER EYLESİ AMİN...
KADER DOSTLARI / ÇANAKKALE
09 Haziran 2012 Cumartesi - 09:41

DEĞERLİ KIZGIN ADAM BEYAZ TV DE SERDAR ARSEVEN VE NURETTİN CANİKLİNİN SAĞ DUYU PROĞRAMINDA CANİKLİNİN SAVUNDUĞU KONU ÇOK TUTARSIZ DEVLET BÜYÜK MALİ BOYUTTA ZARARA UĞRAR DİYOR OYSAKİ SGK VEYA BAĞKUR VEYA TARIM BAĞKURUNDA HİÇ GEÇMİŞ DÖNEM İÇİN PRİM YATIRMAYANLAR GERİYE DÖNÜK BAĞ KUR KESİLMİŞ BİR MÜSTAHSİL MAKBUZU GÖTÜRDÜKLERİNDE 15-16 YIL GERİYE DÖNÜK BORÇLARINI ÖDEDİKLERİNDE EMEKLİ OLUYORDA 7 VEYA 8 BİN GÜN PİRİM ÖDEYEN NASIL OLUYORDA EMEKLİLİK HAKKI KAZANMIYOR BUNUN İRDELENMESİNİ RİCA EDİYORUM SİZ VE SAVUNUCUMUZ SERDAR ARSEVENİN BU KONULARI DA ARAŞTIRARAK GEREKLİ YETKİLİLERE İLETMENİZİ RİCA EDİYORUM ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN SELAMLAR SİZLERE YAPTIĞINIZ BU MÜCADELEDEN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
meryemce / hatay
08 Haziran 2012 Cuma - 16:43

devletimizden rica ediyoruz bu yaşlı insanların magdurıyetı gıderılsın bu yastan sonra emeklı olana kadar nerde nasıl iş bulsunlar.gencler bıle ıs bulamıyor.emeklılıgı hakedıpte parasız gun saymak kolaymı....lütfen herkes elinden geleni yapsın...
hasan / İzmir
08 Haziran 2012 Cuma - 14:50

Ne oldu kızgın adam soğuk adam olup sessizliğe mi büründü ? Hani emeklilikte yaşa takılanların yanındaydınız?
ayhan cakır / izmir
07 Haziran 2012 Perşembe - 01:30

ıyı bı haber beklemekteyız bırseyler yapmanın zamanı geldı sayın kızgınadam bıze bıryol ver neyapacaksak bılelım umutla beklıyoruz saygılar
vefa yamanlı / istanbul
06 Haziran 2012 Çarşamba - 15:05

Arkadaşlar herkes ümidini kesti herhalde bu işten ,ne haber var- ne evet
Volkan / ısparta
06 Haziran 2012 Çarşamba - 12:08

Bu kanun çıkmazsa benim oyumda yok benim gibi binlerce insan var bunu göz ardı etmeye devam edin
Recep ALTUN / kocaeli
05 Haziran 2012 Salı - 20:48

kızgın adam nerelerdesin unuttun bizi.Eger umudunu yitirdiysen söyle bilelim.Arkadaşlar bu iş olmuyor diye.İnsanlada boş yere hayal kurmsın.
HUZURLU BİR YAŞAM /
05 Haziran 2012 Salı - 16:24

SAYIN KIZGIN ADAM MERABALAR BİZ BU İŞE SİZİN SAYENİZLE BAŞLADIK VE SİZİNLE DEVAM EDECEĞİZ BU YAŞTAN EMEKLİLİK KONUSUNDA SİZ VE SİZİN GİBİ BİR ÇOK GAZETECİ BİZ VATANDAŞLARI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM BİZ ALLAHIN İZNİYLE SİZİN BU İŞİN ÜSTÜNDEN BAŞARIYLA BU İŞİ BİTİRECEĞİZ KİM NE DERSE DESİN BU İŞ KESİN ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN AMİN SAYGILARIMLA
aysenur /
05 Haziran 2012 Salı - 13:54

o kadar umutlanmıştım ki kızgın adam yazdıklarından sonra.büyük yıkım oldu haziranda torba yasada olmamak.keske hiç umutlanırmasaydın ya bizi hergün dua ediyorum genede rabbime ki birilerinin aklını şaşırtsın da bizi torba yasaya alsınlar........
idris / bursa
05 Haziran 2012 Salı - 12:05

herkes bir anda kayboldu.bu iş tamamen kapandı mı umutlarımız suya mı düştü.birileri çıkıp bir açıklama yapsa
/ tekirdağ
05 Haziran 2012 Salı - 12:05

sayın kızgın adam başbakana sunulan dosyadan haber yokmu?
merakla bekliyoruz...
ibrahim / gaziantep
05 Haziran 2012 Salı - 11:40

bizler yaşatakıldık nezaman çalışma bakanı ve başbakanımız bunu acık layacak bizler hep hayalkuru yoruz sesimizi kızgın adamdan başkası duymuyor veya duyurmuyor ne büyük medyakuruluşlarından hicbiri haber yapmıyor.benkendi şahşıma bundan sonra bütün habersatinde haberleri televizyonu kapatacagım gazetede almıyacagım.elbetde bu 3senede gecer yada secimolur hicbir partiyede oy kullanmayacagı
Şaban / Yozgat
05 Haziran 2012 Salı - 10:51

Sn Yetkililer bize kulaklarınızı tıkayamazsınız hadi emeklilikte istemiyoruz Avrupa birliği kriterleri ise bize İşsizlik Maaşı bağlayın ya insafsızlık yapmayın memur çift maaş keyfine bakıyor....bizler ne yapacağız sizin işinize geldiği gibi millet menfaati imiş yav onu düşünen emekli milletvekillerine onca parayı vermez paşalara o kadar tazminatları vermez onlar asıl cocukta biz...........
Şaban / Yozgat
05 Haziran 2012 Salı - 10:46

Sn Kızgın Adam ve Değerli Mağdur arkadaşlar Devlet bizleri görmezden geliyor neden çünkü biz yokuz bu millet için çalışmadık bizden kesilen işsizlik kesintileri Memura 1 ay prim yatırmış sonra yaştan dolayı kredi kullanmış insanlara gidiyor şimdide 3600 günle 5300 gün yada 7-8 bin yatıranların maaş ları eşitlenecek işsizlikte biriken paralar oralara gidecek bize ne iş ne aş ne emeklilik bizlerde hayali emeklilik bekleyelim 3 dönemdir akp ye oy veriyorum VALLAHİ bu yıl çıkmasın bizim iş yada bir çözüm olmasın oy verirsem elim kırılsın....
Sema / Balıkesir
04 Ağustos 2012 Cumartesi - 15:13

Hakkımızı aramak için maddi destek gerekiyorsa verin hesap numarası katkıda bulunalım. Benim bir oyum eşimini arkadaşlarımın oyları cabası...
can kara / ankara
04 Haziran 2012 Pazartesi - 23:53

http://imzakampanyam.com/emeklilikte-yasa-takilanlar-imza-kampanyasi
can kara / ankara
04 Haziran 2012 Pazartesi - 23:32

Hükümet yeni pakette emekli ikramiyesini kaldırarak emekli ikramiyesini , emekli maaşına eklemeyi düşünüyor.
Belki de doğrusu bu. fakat 1999 dan önce işe girenleri bundan muaf yapmak zorunda bunu yapabilmesi için 1999 öncesi çalışanları emekli etmezse kaos yaşanır.onun için de 1999 öncesi çalışanları emekli edecekler ama avantajlı ama dezavantajlı
gülay / ankara
04 Haziran 2012 Pazartesi - 22:53

Ne oldu neredesin sn.yazarımız allahın günü öyle çok mail atıyoruz ki senden gayri kimse duymuyor. Allah büyüktür. Hikmetinden sual olmaz. Sende bizi bıraktın anlaşılan kızgın adam.
KANDIRALI CENGİZ / İZMİT
04 Haziran 2012 Pazartesi - 22:00

SAYIN KIZGIN ADAM SESSİZ KALDIN HADİ AMA KÜKREMENİ BEKLİYORUZ EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR OLARAK MÜJDELİ HABERLERİNİ BEKLİYORUZ.
suskun / samsun
04 Haziran 2012 Pazartesi - 19:21

asıl umut taciri kimin oldugu belli oldu o kadar milleti kandırdınızya helal olsun sizede noldu anket ali babacan hikayesi ne geçti elinize
alı1 / ıst
04 Haziran 2012 Pazartesi - 17:03

yarınlardan umudu kesmıs bız 46 yaslılar n yapacak daha 36 ayımız var gecermı bu yıllar ac ve susuz sıgorta bır dert ıssızlık bır dert bızı emeklı yaparsalar malıyede delık acılacak o bır dert yunanıstan olurmusuz o bır dert dert uzerıne derttttttt
VATANASIGI / İZMİR
04 Haziran 2012 Pazartesi - 15:54

MADEM HAZİNE ZORLANIR ÇOK EMEKLİ OLAN OLUR ENDİŞESİ VAR OZAMAN KALAN YAŞ SÜRESİ BELLİ MAKUL BİR HARÇ GİBİ ÜCRETLENDİRİLEREK HAZİNE KAYNAK YARATILARAK BU YAŞA TAKILANLAR EMEKLİ EDİLSİN ÖRNEK X KİŞİNİN YAŞININ DOLMASINA 30 AYI VAR DİYELİM AY BAŞINA 350 TL BELİRLENSİN 30 AY X 350 = 10.500 TL ÖDEYEREK X KİŞİSİ EMEKLİ EDİLEBİLİR DÜŞÜNÜN MİLYONLARCA YAŞA TAKILANIN DEVLETE ÖDEYECEĞİ PARAYI SGK NIN KAYBI OLMADAN 1999 ÖNCESİ SİGORTALILARIN BÜYÜK KISMI TEMİZLENMİŞ OLUR EKONOMİYE HAREKET GELİR BANKALAR KREDİ SİSTEMİNE HAREKET GELİR EMEKLİ OLANLARIN YERİNE YENİ GENÇ SGKLI ALINIR.
SAYGILAR
VATANASIGI / İZMİR
04 Haziran 2012 Pazartesi - 15:39

NE OLDU MUTSUZ SON MU? KİMSEDEN SES SEDA YOK KIZGIN ADAMA DESTEK DEVAM ETSİN HERKES E MAİL LERE DEVAM YILMAK YOK EN AZINDAN SEÇİMLERE KADAR DEVAM HAKKIMIZI KİMSEYE BIRAKMAYALIM HAKLARIN TESLİM EDİLDİĞİ BİR İKDİDAR GÖRÜYORUM ŞU ANDA BİZEDE HAKKIMIZI VERECEKLERİNE İNANIYORUM SAYIN BAŞBAKANIN YAŞA TAKILANLARI ES GEÇECEĞİNE BEN İNANMAK İSTEMİYORUM.
AHMET / AFYONKARAHİSAR
04 Haziran 2012 Pazartesi - 15:08

SN KIZGIN ADAM BİZ MADURLARA YARDIM EDEN GAZETECİLER DE KESTİ HABERLERİNİ BİRAZDAHA YARDIM GAZETECİ YARDIM SEVER KARDEŞLERİM
Bahattin / Adana
04 Haziran 2012 Pazartesi - 13:04

Bu iş ile ilgili tüm kurum ve kişilerin e-mail numaralarını yayınlayalım.Herkes hergün bu kişilere mail atsın.Ama küfür ve hakaret etmeden.Bu yasayı bir defalık çıkarıncaya kadar her gün devam edelim.Başta kızgın adam bilenler hemen yayınlasın.Bizlerde baskı grubu oluşturup,hakkımız olan emeklilik yasasını çıkarttıralım.
Recep ALTUN / kocaeli
04 Haziran 2012 Pazartesi - 12:10

kızgın adam sesin solugun çıkmıyor.Bu sessizligin arkasından bir müjdeli haberle çıkacak gibisin hadi hayırlısı.Çıkmayan candan umut kesilmezmiş.TORBA YASAYA giremezsek ben artık umudumu yitirecegim.Maalesef .BU BİZİM SON ŞANSIMIZ GİBİ.
mustafa / izmir
04 Haziran 2012 Pazartesi - 11:11

THE END.
irfan /
03 Temmuz 2012 Salı - 18:05

Niyetim kimseye kizmak veya suclamak degil bazi gercekleri soylemek emekli hakkim doldu 3 yil yasa takildim 1 yil gecti kaldi 2 yil bizlere yapilan bu haksizlik onlara yapilmis olsaydi ne dusunurlerdi..bilsinlerki bizlerde ayni seyi dusunuyoruz hakkin verlidigi bir yerin oldugunu unutmayalim.
ELİF DOĞAN / ANTALYA
03 Haziran 2012 Pazar - 13:00

Sgk dan emeklilik prim gün sayısının kadınlarda 20 tam yıl erkeklerde 25 tam yıl olmasının bundan daha az prim gün sayısı olanlarında borçlanarak emekli edilmesinin mutlu bir toplum sağlıklı yaşlılar kazandıracağına inanıyorum.Sgk nun yükleride insanımıza check up yapılması gerekliliği televizyonlarda anlatılarak hafifletilebilir.
gülay / ankara
03 Haziran 2012 Pazar - 12:27

Neden bu sesizlik, neden gerekli mailler yayınlanmıyor
CENGİZ BALCI / KASTAMONU
02 Haziran 2012 Cumartesi - 23:56

BENDE FACEBOOK SAYFAMDA YAŞTANN DOLAYI EMEKLİLİ BEKLEYENLER İÇİN BİR SAYFA AÇTIM BEĞENLER OLUYOR DESTEK BEKLİYORUM..
karşıyakalı / ankara
02 Haziran 2012 Cumartesi - 15:36

tek kelime dayanamıyorum sörvayvırdakileri geçtik açız kardeşim açççççççç
Recep ALTUN / kocaeli
02 Haziran 2012 Cumartesi - 14:57

Kaçak elektrik kullananlara af geliyormuş.TBMM adalet komisyonundan geçmiş.EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN MAGDURLARA gelince bütçe açık verirmiş.Böyle adalete ben ne diyeyim.Kızgın adam, kardeş sende bizi unuttun.Sende anladın akıntıya karşı kürek çektigimizi.
emre / denizli
02 Haziran 2012 Cumartesi - 10:52

tarih zamanlarla biz zaman kaybediyoruz akp mdylakedi fare oynuyorthy grve gitti diye işten çıkarıyor akp nin yapmak istediği kısaca kkk karışma konuşma kabullen koyun ol güdeyim
temel /
02 Haziran 2012 Cumartesi - 10:46

kızgın adam sizi gerçekten kızdırlar galba hiç sesiniz çıkmıyor artık yorum yazanda yok biz sizi hep yanımızda görmek istiyoruz saygılar....
ayhan cakır / izmir
02 Haziran 2012 Cumartesi - 02:27

izmirli arkadaslar arayın konusalım bırseyler yapmalıyım ben yeniasır gazetesını aradım haber yapacaklar 100 kısı 1000 kısı bulusalım gıdelım gazetenın onune tlf 05438419196 arayın konusalım kızgın adama tesekkur
gülay / ankara
01 Haziran 2012 Cuma - 22:00

Kardeşler Başbakan Yardımcısı Ali BABACAN'ın tel no:0312 415 40 16 yı arayın. 0312 422 13 99'a mutlaka fax çekin. Bol bol. Yılmayın.
AHMET / AFYONKARAHİSAR
01 Haziran 2012 Cuma - 18:52

KARADENİZLİ VE GÜNEY DOĞULU KARDEŞLERİM BU SİTEDE SİZLER DAHA FAZLA İLGİ GÖSTERİSENİZ İŞİMİZ DAHA KOLAYLAŞIR HAYDİ MADUR KARDEŞLERİM
handan yılmaz / ANKARA
01 Haziran 2012 Cuma - 18:23

Bu kanun çıkmazsa benim oyumda yok benim gibi binlerce insan var bunu göz ardı etmeye devam edin
MEHMET / BALIKESİR
01 Haziran 2012 Cuma - 17:55

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN VE İŞSİZ OLANLARA BİR ÇÖZÜM GETİRİLMEZİSE HERAN SOSYAL PATLAMA YAŞANA BİLİR BİZİ YÖNETENLERİN DİKKATİNE
ibrahim / antalya
01 Haziran 2012 Cuma - 17:41

haberevet ve kızgın adam bu işten ellerini çekmişlerdir çünkü artık yazılacak birşey kalmamıştır.miting için hala neyi bekliyoruz cesaretiniz yokmu neden korkuyorsunuz bizler sokaklara dökülmedikçe yazmayla çizmeyle kimse bize birşey vermez tek çare haklarımızı gasp eden o meclisin önünde miting yapmak uyanın artık
murat / istanbul
01 Haziran 2012 Cuma - 16:50

insanlar araba alırken bile ne diyor ya şukadar sene yada şukadar kilometre garanti buda böyle olması lazım emeklilik şartında gün tayini varsa yaş haddi koymak haksızlık ozaman günü kaldıracaksın yaş sınırı koyacaksın o yaşa kadar nekadar pirimi varsa ona göre o oranda maaş verirsin bu işlem bu kadar basit ve adil
hakan / denizli
01 Haziran 2012 Cuma - 13:47

sayın kızgın adam bu staj sigortası nagdurları da var bu kişilerin sigortalarını başlangıc saymıyorlar bu hukumet önceleri başlangıc sayılıyordu sonradan ne oldu sayılmuıyor madaem sigorta numarası vermişsin 2 sene fabrikalarda cırak olarak calıştırmışşsın nicin başlangıc sayılmıyor asaletmi bu ya başlangıc saysınlar yada bu sureleri borclanma hakkı versinlae gecen sene secimlerde tornba yasada avukat stajyerlere borclanma hakkı verdiler onların borclanma hakkı vaeda asel meslek liselerinin nicin bu haktan yararlanma hakkı yok hukumet sasaletli ol bu durumu cöz eşitlik yap eşit şeilde davtran
aydın / rize
01 Haziran 2012 Cuma - 13:20

hukumet yetkilileri madem bu yorumları okuyorsunuz bir düzenleme getirin yahu kimine 3 kimine 5 kimine on sene maaş almama uygulaması getirdiniz yani yaş taktırdınız makul bir düzenleme getiriniz bu 81 ia 99 yılları arasında calışan emekcilerin kademeli yaş durumunda olanlardan 5 sene geriye götürüp on sene vuranlarıda 5 sene borclanma yani 5 sene yaş şartını para ia alma gibi kanunmu getirecekseniz getirin en makul bu olabilir cünkü emekci 5 seneyi parayla borclanıp emekli aylıgından cüzi miktarda kestirip emekli ayıgı alma imkabnnı dogacak hukumatada zorkluk cıkmayacaktır
merve /
01 Haziran 2012 Cuma - 13:11

şu torba yasada bir çıksa öyle dualar alacak ki bu işi yapan ama nerde o kahraman?
umuidi kalk-mayanlar / izmir
01 Haziran 2012 Cuma - 11:58

ÇOK DEĞERLİ YAŞ MAĞDURLARI ARTKADAŞLAR,


****HAYL KIRIKLIĞINADA UĞRASINA ZAMAN ZAMAN, ÜMİDİNİ KAYBEDER GİBİ DE OLSANIZ ZAMAN
**AMMA SADECE ŞUNLARI UNUTMAYIN!!!


1.) BAŞBAKAN ERDOĞAN AK PARTİ SÖZ VERDİ,
BU ZAMAN KADAR BAŞBAKAN ERDOĞANIN VE AK PARTİNİN SÖZLERİ TUITULDU VE YAPILDI.

***KIZGIN ADAM VE ALİ TEZELİN SÖZLERİ DOĞRU ÇIKTI, HALA ÇIKMAYA DEVVAM EDECEK.

AŞAĞIDAKİ GİBİ YASA ÇIKACAK DİYORLAR
**AMA KAPSAMI GENİŞ TUTULABİLİR.

***onun için beni tutuyormu tutmuyormu diye üzülmeyin sonuçu bekleyin.
1.) 1986 yılında ssk işe başlayanlar
2.9 25 yıl prim ödeyenler ile geriye dönük prim ödeyecek olanlar,
4.) 31 aralık 2011 tarihine kadar 44 yaşının dolduranlar için emeklilik yasa bir defaya mahsus çıkacak diye konuşuluyor,


*DİKKAT HEMEN BEN FAYDALANABİLİRMİYİM, FAYDALANAMAZMIYIZ DEMEYİN,
**KANUN KAPSAMI GENİŞ TUTULABİLİR
**SADECE YETKİLİLERDEN HAZİRAN AYINDA BU KONUDA YAPILACAK AÇIKLAMAYAYI BEKLEYİN.

**inşallah haziranda çıkacak torba yasasında bu yaş mağdurları içinde madde eklenir,

**herkesin mağduriyeti giderilir.


****hayatta her şey ümit iledir.

**hayal kırıklığına ,ümitsizliğine uğrasanız bile, bu işten dönen kötektir kızgın adamın tabiriyle,

**sabırla çalışmalarınıza devam edin.başarı allahın yardımıyla sizlerin olacaktır.
Volkan / ısparta
01 Haziran 2012 Cuma - 11:42

biz yaşa takıldık hakımızı kaybetik hükümetde bizi takılıp hükümete kaybedecek .
hakan / kırıkkale
01 Haziran 2012 Cuma - 10:09

ona buna mana bulmanın anlamı yok.burada yorum yapanların üçü beşi her neyse içden gelen bu işi anlıyan biri yap organizeyi ankarada kaç kişi olursak olalalım sesimizi duyuralım.kimseye kızmıya kırmıya gerek yok kendi işimizi kendimiz görelim az çok fark etmez.birde bi binde bi
AHMET / AFYONKARAHİSAR