Kızgın Adam

Yazara ait Toplam: 66 yazı bulunuyor
19 Mart 2012 Pazartesi 09:19

Emeklilikte yaşa takılanlar...Erken emeklilik değil, emeklilikte yaşa takılanlar için Yüz otobüsle yola çıkalım!..

Bir önceki yazımız da geniş yankı uyandırdı.
Demiştik ki; sosyal medyayı kullanmak son derece faydalı. Emeklilikte yaşa takılanlar face grupları iyi iş yapıyor. Emeklilikte yaşa takılanlar için bendeniz ve özellikle www.haberevet.com tarafından verilen mücadele de takdire değer. Ancak bunlar yetmez. Güçlü cadde, sokak eylemleri yapmak şart!"
Fikrimize büyük destek var.
Özellikle, "100 otobüs kaldıralım" tavsiyesi yankı buldu.
Bunun için sıkı bir organizasyon lazım.

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR ANKETİ İÇİN TIKLAYIN!.

Emeklilikte yaşa takılanlarda para yok; daha da önemlisi çoğunun endişeleri var.
Bu gruptakilerin önemli bir bölümünü "memur, memure"ler oluşturuyor.
Bu kategorideki emeklilikte yaşa takılanlar, , eylem sırasında kameralara düşmekten ve bundan dolayı da hışma uğramaktan çekiniyorlar.
Nitekim, Meclis önünde gerçekleştirdiğimiz ve kara, kışa rağmen iyi katılım sağladığımız emeklilikte yaşa takılanlar eylemi için güvenlik tedbiri alan polis memuru kardeşlerimiz, "Bizler de aynı durumdayız, memuriyet olmasa eyleme katılırız" demişlerdi.
Evet, memuriyet olmasa ama var.
Öte yanda da, bir dolu gariban, emeklilikte yaşa takılanlar arasındaki yerlerini almış, biraz umutsuzluk biraz  öfke ile bekliyorlar.
Peki beklemekle olur mu?..
Kesinlikle olmaz.
Bu kardeşiniz, emeklilikte yaşa takılanlardan olmakla birlikte, birkaç ay sonra takıla makıla emekli olacak.
Dolayısıyla, kişisel bir durum değil bu.
Ben, ortada bir haksızlık olduğunu gördüğüm, bildiğim için ve haksızlığa karşı susmanın dilsiz şeytan işi olduğunu idrak ettiğim için emeklilikte yaşa takılanlara destek veriyorum.
Ancak...
emeklilikte yaşa takılanların da, öfke mesajları göndermekten öte birşeyler yapmaları gerekiyor.
En basitinden, bir postaneye gidip, Başbakan'a, ya da Faruk Çelik'e telgraf gönderebilirler.
İllerindeki sivil toplum örgütlerini ziyaret edip, bu emeklilikte yaşa takılanlar konusunda talepte bulunabilirler.
Herkes yapabilir mi bilmem ama bu geniş kitlenin içinde çeşitli imkanlara sahip olanlar mutlaka vardır.
Bizler burada, üst düzey temasları yürütüyoruz.
Ancak, emeklilikte yaşa takılanların bir dip dalga oluşturmaları da önemli.
Hükümetlerin, bütçeden pay ayırmaları gereken kesimler vardır.
Ve hükümetler bu payı ayırırken, mecburen oy hesabı da yaparlar.
Bu oy hesabından pay alabilmek için emeklilikte yaşa takılanların varlıklarını, etkinliklerini hissettirmeleri lazım.
Doğrusu ben üzerime fazlasıyla yük binmiş olmasından şikayetçi değilim.
Tek endişem, emeklilikte yaşa takılanların, yeterince aktif olmamaktan dolayı haklarını alamamaları.
Bu konuda, Avukatlar Birliği Başkanı Sayın Ercan Poyraz ile görüştüm.
Kendisi, emeklilikte yaşa takılanlar için "yasal başvuru" yollarını araştırıyor.
Bu bakımdan yapılabilecek birşey var mı; onu araştırmakta.
Bir yandan medya, diğer yandan hukuk ve en önemlisi de emeklilikte yaşa takılanların hem sosyal medya hem de diğer ortamlarda gösterecekleri etkinlik bu işi çözer.
Bu arada; 100 otobüs kaldıralım yollu çağrıma destek verenler oldu; Belediyeler bu işe maalesef girmiyor, özel sektörden bazı arkadaşlar ekonomik destek verebileceklerini belirtti.
Emeklilikte yaşa takılanlardan bu konudaki organizasyona yardımcı olabilecek, en azından çevresinde yardımcı olabilecek insanlar bulunan kardeşlerimiz bizimle irtibata geçsin. haberevet@hotmail.com a mesaj atanlara biz döneriz.
Başka ne yapılabilir bakıyorum.
Bedelli askerlik bekleyenler bastırdı bastırdı aldı, biz de bastırıp bastırıp alacağız.
Ümidinizi kaybetmeyin.
Zamanını doldurup emekli olanlar da, "Ben bekledim onlar da beklesin" gibi bir ruh haline girmesinler.
Bu arada haberevet'in dev anketine de katılım sağlayın.
Şu anda, 20 bine gidiyor rakam.
Yüzbinde "Efendim, yüz bini aştık, bu konuda desteğiniz gerekiyor" diyeceğim Sayın Başbakan'a.
Yirmi bin, az.
Eli bin de az.
Yüzbin yeterli.
Google'a "emeklilikte yaşa takılanlar" yazın ilk sayfada hep www.haberevet.com var.
Demek ki bu site, etkili bir site.
Ancak, emeklilikte yaşa takılanlar maalesef yeterince ilgili ve ısrarlı değil.
Bunu aşabilirsek, işlem tamamdır.
Aşamazsak, kendi düşen ağlamaz.
Anketin oylarını da ben kullanacak değilim.
KIZGIN ADAM FACE'E DE İLGİ BEKLİYORUM
O platformu da baskı unsuru olarak değerlendirmek istiyorum.
Onun için, bizim face e de yüklenin.
Salı günü (yarın) Meclis'te olacağım.
Emeklilikte yaşa takılanlar kulisi için.
İmkanı olanlar beni, iktidar kulisinde bulabilirler.











Bu yazıya yapılan yorumlar

hüseyin / ist
27 Mart 2012 Salı - 11:47

biz hakimizi araya dulalim onlar babalari obamanin peşinden aylirmiyollar kendilerini kücük düşüluyollar bir palmak işaleti ile obamanin yanina koşuyollar ona kaşacagina vatandaşin bu işine koş anyaaana biz tükiye olalak bu kadarmi düştük oy velenlele soluyolum kafaniz bilazcik calişiyolsa bilaz anlayin artik ha tuzunuz kulu ise o başka anlayanaaa
yaş mağduru / ankara
24 Mart 2012 Cumartesi - 12:37

haydi gençler .?????????????????????????????????????????????
yaş mağduru / ankara
24 Mart 2012 Cumartesi - 11:39

erken emeklilik değil kardeşim. 25 yıl çalıştım özelde 8200 pri yatırdım 45 yaşındayım. erken değil.ğasp edilmiş hakkın iadesi buuuuuuuuuuuuuu. aklınıza böle koyunda kalsın orada.
Ayse / Ankara
22 Mart 2012 Perşembe - 22:16

Aglamayan bebege mama yok arkadaslar asla olmaz diye yazan arkadaslara sesleniyorum turkiyede olmaz diye bisey yok karamsarlik yaptigimiz icin olmaz eger olmazsa... Sesimizi basimizdakilere duyurmaliyiz hem de bikmadan usanmadan...
aykut-ay@hotmail.com /
22 Mart 2012 Perşembe - 19:53

değerli arkadaşlar, değerli kızgın adama bizim için verdiği emeğe ,katkı olarak bizlerden istenilen ankete lütfen rabet gösterelimki,kızgın adam anket ile birlikte sayın başbakanımızın yanına gitsin.ha gayret zor bir olay değil,bu bizim vazifemiz,ancak çoğunluğumuzu böyle kanıtlarız.
birlikten güç doğar.
nesrin genç / izmir
22 Mart 2012 Perşembe - 18:38

Bu yasanın çıkması için ister kızgın adam ister chp ister mhp kendilerini yırtsalar da iktidar partisi istemediği sürece birşey olmaz bizler yine işsizliğimizle başbaşa kalırız. Olan yine bize olur herkes reyting ve reklam peşinde devletin de umrunda değiliz
ahmet /
22 Mart 2012 Perşembe - 15:44

kızgın adam neredesin meclis kulislerinden ne haberler var merakta bıraktın bizi.
sinan / bursa
22 Mart 2012 Perşembe - 15:00

yeter artık bu kadar duyarsız kalmıyın verilsin bu haklar erken değil hakkımızı istiyoruz günüm çalışmıyorum yaşınız 45 olmuş işede almıyorlar yeter yeter çok mağduruz çıksın artık
AHMET /
22 Mart 2012 Perşembe - 14:25

bütün bazı yasaları inceledim.sadece geriye uygulanan emekli yaş yasaı var.eger buna hukuk diyen varsa bu kararada sesini cıkarmıyarak onaylayan ana yasa mahkemesinin üyleride biz hukukcuz diyorlarsa diyecek tek şeşvar.oda vay halimize vay insanlıgımıza vay hukukumuza.başka ne denir bilmiiiiiiiyorum.
yaş mağdurları / izmir
22 Mart 2012 Perşembe - 13:49

Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir.
Atatürk.

yaş MAĞDURLARININ DİKKATİNE,


büyük çağrı!!!
BÜYÜK ÇAĞRI.
***basın açıklaması için 15 nisan 2012 tarihinde ssk genel müdürlüğünün önünde saat 14.00 (öğle 2-de,)başta kızgın adam,ali tezel de gelsin,
orda herkes toplansın.

**anayasamızın 74 maddesindeki talep hakkımızı kullanıp basın açıklaması yapalım mı diye düşünlüyor.
ertan / İSTANBUL
22 Mart 2012 Perşembe - 13:30

ne olacak yaşa takılanların haliyaşa takıldım 1 senedir işsizim halim perişan sesimi duyan yok.
/
22 Mart 2012 Perşembe - 12:56

sayın izzet çetin meclis başkanlığına araştırma komisyonu kurulması için önerge vermiş bizler destek için devamlı mail gönderelim izzet.cetin@tbmm.gov.tr adresine gönderebilirsiniz
faruk / samsun
22 Mart 2012 Perşembe - 12:43

evet ankaralı sadettın arkadaşıma aynen katılıyorum oyle anketler varkı 500 oyla ses getırıyor bız 20 bıne dayandı halen 100 bın dıyoruz tamam hanı olsa ama cok zor gorunuyor bu gıdışle bu ankete oy verenler hepimiz bır yerde buluşup sesimizi cıkartsak bu kadar kışı sesimize kulak vermeyeceklerini düşünemem ama nasıl nerde nezaman işte bunlar önemli olan başka türlü bu iş sonuçlanmayacak oturmalan yazmalan okumalan hakkımızın alınacagını zannetmıyorum herkesın de bu gercegı gormesi lazım ve bu bır gun olmaması lazım ogrencıler bıle aclık grevı yapıyor hakları ıcın
sadettin / ankara
22 Mart 2012 Perşembe - 10:33

hiç bir anketde 20 bini bulmuyor.bizim katılım garibanın ulaşamasına ragmen 20 bini buldu.diger anketlerin hepsi en fazla 2 veya 3 binle yapıldını dikata alanlar bizim ne anketti ne çıglıgımızı nede maduriyetimizi gören duyan ses veren yok.demekki dagdaki pkk bile sesini duyuruyor.biz ne gale alınıyoruz nede TÇ VATANDAŞI SAYILIYORUZ.bencillik böyle bir şey.görmek istemeyince görmesin.bizler toplu olarak kırmadan dökmeden edebin nasıl oldunu gösterekten hep birlikte bir eylem yapmalıyız.biz vatanımızı seven insanlarrız ama aldınız hakkımızı geristiyoruz demliyiz.kırmak zarar vermek bizim terbiyemize yakışmaz.onların seviyelerine düşmüyelim.hakkımızıda adam gibi savunalım.
mehmet / balıkesir
22 Mart 2012 Perşembe - 09:58

allahtan başka kimseden korkmuyorum emeklilik hakımızı almak için nerde nezaman ne yapılacaksa herşeyi yapmaya hazırım yeter artık yaiş ya emeklilik versinler kaybedecek birşeyim yok herşeyi yapmaya hazırım
yasa takılan / İST
22 Mart 2012 Perşembe - 09:11

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARA MÜJDELİ İYİ HABER MUTLAKA OKUYUN.


****chp milletvekili izzet çetin emeklilikte yaşa takılanlar için trbmm meclisinde araştırma komisyonu kurulmasının istedi.
Emeklilikte yaşı bekleyenlere müjde

CHP, prim gün sayısını doldurmasına rağmen emekli aylığı almak için yaşı bekleyenler için Meclis Araştırması açılmasını istedi
bu web siteyi mutlak ziyaret edin.:http://ekonomi.bugun.com.tr/emeklilikte-yasi-bekleyenlere-mujde-187314-haberi.aspx

***çılgın adam,ali tezl yaptığı çalımalar hala meyvesini vermeye devam ediyor.

*az kaldı.mutlu osn yakındır. diye düşünlüyor.
Recep ALTUN / kocaeli
22 Mart 2012 Perşembe - 08:24

Yılbaşında dokuz milyon çalışan .dokuz milyon emekli var deniliyordu .İşssizlik düştü deniliyordu.Mart ayında ne olduda emekli sayısı on milyon oldu.Sıra bize gelince vermemek için engel çıkartıyorlar.Yazıklar olsun.
demir / kırklareli
21 Mart 2012 Çarşamba - 23:41

kızgın adam size ve haber evet e sonsuz teşekürler ekmekle oynanmaz diye bir tabir var ama bunlar binlerce kişinin ekmeğiyle oynadılar teğet geçti denilen krizde işsiz kaldık şimdide görmezden geliniyoruz bunlarda hiç vicdan yokmu dayanacak gücümüz kalmadı
oral / mersin
21 Mart 2012 Çarşamba - 22:03

kızgın adam ha gayrettttttt senin sayende olacak inş.ama ne zaman? mezar da olmaz inş.haydiiiii ver artık bu bilgiyi başbakana bence haberi yokkkkkkkkk teşekkürler.
ibrahim / antalya
21 Mart 2012 Çarşamba - 19:09

daha önce 30 martta meclis önünde toplanalım diye bi yorum yazmıştım ama kimseden destek gelmedi demekki burada sadece kendimiz yazıp kendimiz okuyacağız bunun ötesine geçemeyiz
mehmet / balıkesir
21 Mart 2012 Çarşamba - 17:11

arkadaşlar faruk celikhakkımı vermeyen bizlerin haklarını yiyenlerin burunlarından fitil fitil çıkar inşaallah
Kağan / Bursa
21 Mart 2012 Çarşamba - 16:48

Adminlerin dikkatine! Ankete katılamıyoruz. 'Daha önce oy kullanmışsınız' diyor fakat oy falan kullanmadık. Lütfen ilgilenirmisiniz. Teşekkür ederim.
deniz / eskişehir
21 Mart 2012 Çarşamba - 16:24

sayın kızgın adam iktidar kulusi ile ilgili yazınızı umutla bekliyoruz
faruk / samsun
21 Mart 2012 Çarşamba - 15:09

evet bütün yorumları hergün tek tek okuyorum hepimizin derdi sıkıntısı aynı fakat okumak ve yazmaktan başka birşey gelmiyor elimizden demekki ankete katılım nasıl olacak gercekten boyle giderse 100000 anlam veremiyom başka careler yapmak lazım herkes birlik olması gerekli bir önder lazım.bizim konumuz dışında herşey olumlu gecıyor bunları yaptıran nasıl oluyor bızden sayıları ınanmıyorumkı cok bence sayıları degıl guclerı fazla.hadı kızgın adam bizlere bir yol göster birarada topluca olursak yazmak la degıl gorsel olarak mucadelemizi yapmamız gerekır her platformda hakkımız olanı alalım
Garib / Balıkesir
21 Mart 2012 Çarşamba - 14:43

Muhittin bey;Benim muhalefet nerede derken bu yazılanları hiç görmüyorlar anlamında söylüyorum.Hani Cumhuriyet mitingleri düzenlenirken nasıl bu kadar insan bir araya getirildi.Aynı çalışma ile şimdi bizleri, bir araya getirebilirler.Emeklilikte yaşa takılan gurubu üyeleri ve Ali TEZEL bey konuşma yaparken neden 3-4 millet vekili destek için gelmezler ? Kendilerinin maaşlarına zam yapılırken neden tepki göstermediler ? Bakın BDP millet vekili ve yöneticilerine, her eylemin önünde yer alıyorlar,Polis müdürleri ile muhatap oluyorlar.Sorarım nerede ? % 48 oy verdiğimiz vekiller,Buradan maksadım iktidar yaptı, biz,azınlık partisi anlamı yoktur.Bizler; TC Vatandaşlarıyız.Vatandaş olarak gereklerini yerine getirdik ve getiriyoruz.Biz, hakkımızı istiyoruz.Hiç kimsenin hakkında gözümüz yok.Tüm mağdurlara sesleniyorum.Ben, rahat değilsem,sıkıntı çekiyorsam benim için siyaset yoktur!!!
Hasan / izmir
21 Mart 2012 Çarşamba - 13:16

Emeklilikte yaşa takılanlar ; Çaresizseniz çareSİZsiniz.Anketin ilerlemesi için bile çalışmıyorsunuz.Yüzbine nasıl ulaşacaksınız ?
FATMA / NEVŞEHİR
21 Mart 2012 Çarşamba - 12:47

İYİKİ VARSINNNNNNNNNNNN KIZGIN ADAM TEK UMUDUMUZ SENSİN
Muhittin / SAKARYA
21 Mart 2012 Çarşamba - 12:21

Sayın garip rumuzlu kardeşim herşeyden muhalefet sorumlu tutuluyor yüzde 50 oyu alnalr ne iş yapıyor acaba Allah çarpar insanı yetki ver başka muhalefete o zaman hesap sor kimse kusura bakmasın kim iktidarda ise sorumlu o olur arkadaş zaten hep bu kafalar suçu muhalefete atıyor chp mhp kaç kez kanun teklifi verdi kala aldılarmı takip etmiyormusunuz tabiki daha fazla gündeme getirmeleri lazım yetmiyor onlarda hakkımızı yiyenlere göz yumuyor ama baş sorumlu bizim haklarımızı gasp edenler ve gördükleri halde vermeyenlerdir ALLAH hepsinden bu yetim ve kul haklarını çıkarır az beddua almıyorlar 10000 prim ytırana sen erken emekli olma diyor neresi erkense süt fişi pancar fişi getirenleri emekli ettiler prim yatırmadan sgk nasıl zarar etmesin millete kılıçtaroğlu ettirdi diyede yutturuyorlar bir kamu kurumunu müdürler değil seçilenler yasalarla yönetir sorumlusu iktidarlardır saygılar durmak yok yola devam çok gideriz daha böyle nasıl olsa bu milletin yüzde 78 i memnunmuş nasıl anketse ben sokağa çıkınca herkes kan ağlıyor
Recep ALTUN / kocaeli
21 Mart 2012 Çarşamba - 12:08

Kızgın adam iktidar kulisi haberlerini dört gözle bekliyoruz.Müjdeyi ver artık.
ummuhan / denizli
21 Mart 2012 Çarşamba - 11:45

teşekkürler kızgın adam bizleri hiç unutturmadın dilerim unutturmazsın da biz emeklilikte haksızlığa uğrayanların duaları seninle olacak teşekkürler
ibrahim / niğde
21 Mart 2012 Çarşamba - 11:39

DeğerliArkadaşlar EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR ANKETimiz çok yavaş ilerliyor hızlanalım sadece konuşmayla olmaz katılımcı sayısını artıralım çok yavaş gidiyor çalışalım biraz. ha gayret.
salim kara / izmir
21 Mart 2012 Çarşamba - 10:45

3. eylem Yine Sayın Kızgın adam önderliğinde tespit ettiğiniz 2 veya 3 ulusal çapta yayın yapan tv ve gazetelere mektup ve e-mail göndermek.
salim kara / izmir
21 Mart 2012 Çarşamba - 10:44

2. eylem bulunduğumuz şehirlerin örenğin taksim, ulus herkes kendi ilinin merkezinde aynı gün aynı saatte eş,dost akraba ne varsa götürüp kalabalık yaratmak slogansız dikkat çekmek.
salim kara / izmir
21 Mart 2012 Çarşamba - 10:42

1. Eylem Sayın kızgın adamın tesbit edebileceği bir adrese gönderilmek üzere aynı gün aynı saate ülkenin tüm ptt lerine gidip mektup yollamak ve izdiham yaratarak dikkat çekmek.
salim kara / izmir
21 Mart 2012 Çarşamba - 10:40

Değerli arkadaşlar ve Can Dostumuz Kızgın Adam, Bu böyle olmamalı eğer sizde kabul ederseniz 2 veya 3 eylem planımız olmalı. devamı 2. mailimde.
Hacegan / Malatya
21 Mart 2012 Çarşamba - 09:08

ADALET MÜLKÜN TEMELİDİR derler hani nerede bu adalet acaba bu dedikleri adalet sadece MÜLKÜ OLANLAR içinmi.Sesimizi hiç duymuyormusunuz.
YÜCE TÜRK MİLLETİ Adına karar verenler nerelerdesiniz.Bu çığlık bir gün sizide boğacak.SAYILI GÜNÜN ÖMRÜ AZ OLUR
Garib / Balıkesir
21 Mart 2012 Çarşamba - 01:52

Arkadaşlar,Nerede bu muhalefet ,gören varmı? Mecliste 20 milletin vekili var adamlar her zaman Türkiye'nin gündemine oturuyorlar.Tüm haber kanalları onlarla, herkesin NEVRUZUNU erkenden kutladılar.Bizler, sayımız 3-5 milyon deniliyor sesimizi duyan yok,güçlü olan Allah rızası için bizlere de yardım etsin.Bu ses duyulmalı,gereken derhal yapılmalı.Arkadaşlar bu demir ısıtıldı,tavına geldi,herkes elinden geleni yapmalı,uyumak yok,yola devam.DÖNMEK YOK!!!
cengiz / izmit
20 Mart 2012 Salı - 21:20

Sayın Kızgın Adam senden bir ricam olacak bizim İzmit'te yayın yapan Radyo Nikomedya var radyonun sahipleri sayın Hakan Elyıldırım ve çok değerli abimiz sayın Atalay Erkan var Emeklilikte mağdur olan bizler için her türlü desteğini vereceklerine canlı yayında söylediler sayın kızgın adam bizim için sayın Hakan bey ve Atalay beyle irtibata geçersen çok seviniriz.İZMİT RADYO NİKOMEDYA 94.4 PROGRAM YAYINI SAAT 10 İLE 11:30 ARASI TEL:0262 3242020
cengiz / izmit
20 Mart 2012 Salı - 20:48

ÖZÜR DİLERİM İZMİT RADYO NİKOMEDYANIN FREKANSI 94.4'TÜR
sadettin / ankara
20 Mart 2012 Salı - 20:43

arkadaşlar burdan ben anayasa mahkemesinede seslenmek istiyorum.bütün hukukcular yasalar geriye işlemez derken bu yasanın geriye gademeli işler diyen mahkemenin üyeleri acaba garıban boş ver onlara geriye işlese hukuk bir şey kayıp etmezmi dedi acaba.yazık eger mahkeme bu konuda acılacak davalara karar verilmiş tamam diyorsa.ozaman bunların hukuku zengine seçgin kişilere var.hiç kimse şeriatı eleştirmesin şeriat asıl hukuk dur şeriartda böyle möderin ayırdımı olmaz.zenginde fakirde aynıdır şeriat hükmünde.burda ayırdım yapılıyorsa ki yapılıyor hukuk ilerlememiş kişiseleşmiş bence.yaş hakkını hekez gasb etmiş.
Cengiz / izmit
20 Mart 2012 Salı - 19:08

Arkadaşlar Kocaeli İzmit'te en çok dinlenen Radyo xxxx çok değerli patronları sabahları saat 10'da gündem programı yapıyorlar. Ben kendilerini telefonla aradım programa katıldım bizlerin emeklilikte yaş mağduru olduğumuzu anlattım. Kendileri canlı yayında 'elimizden dilimizden ne gelirse sizlerin yanında oluruz gerekirse milletvekilleri bakanları ararız emeklilikte yaş mağduru olan arkadaşları destekleriz gerekirse de meydanlarada çıkarız' dediler. Bizler haklının ve mağdurun her zaman yanındayız dediler. Evet Kocaeli ve İzmitli emeklilikte yaş mağduru olan arkadaşlar Kocaeli'nin en çok dinlenilen ve sevilen programı Radyo Nikomedya değerli patronları sayın Hakan Elyıldırım ve Atalay Erkan hergün canlı yayın yapan gündem programına telefon ederek katılıp bir çatı altında toplanalım. Hakkımızı arayalım.

İZMİT RADYO xxxx 99.4 İLETİŞİM TELEFONU 02623242020 Numaraya sabahları saat 10 ile 11:30 arası telefon yağmuruna tutalım. Saygılarımla.
ibrahim / antalya
20 Mart 2012 Salı - 18:34

bu hükümet her konu açıldığında kılıçdaroğlu na yükleniyorlar ssk yı batırdı diye o zaman insanlar zamanında emekli olup maaşlarını takır takır alıyordu be vicdansızlar 10 yıldır siz ne yaptınız insanların emekliliğini elinden aldığınız halde sgk zor durumda diyorsunuz bu hala kılıçdaroğlunun eserimi 10 yılda insanları emekli etmeden düzeltemediyseniz e bi zahmet bırakında gidin artık öyle meydanlarda nara atmakla bu işler olmuyor icraat lazım tek umudumuz kızgın adam allah umudumuzu boşa çıkarmasın benim hakkımı vermeyipte kendisi lüks hayat yaşayan bütün yetkililere haram olsun
Muhittin / sakarya
20 Mart 2012 Salı - 17:46

sizce neden acaba emekli yapmıyor bizi sayın / rumuzlu kardeş bence biz sağan değil sağılanızda ondan sanırım bizleri neden torba yasaya almadılar bzilerde süt pancar fişi yoktuki çünki biz yıllarca devletimize vergili sgk primi tayırdık kasayı dolduruyoruz haksızlara maaş ödensin diye sonrada sgk yı emeklilikte yaşa takılanlar zarar ettiriyor havası yaratıyorlar
Muhittin / sakarya
20 Mart 2012 Salı - 17:46

sizce neden acaba emekli yapmıyor bizi sayın / rumuzlu kardeş bence biz sağan değil sağılanızda ondan sanırım bizleri neden torba yasaya almadılar bzilerde süt pancar fişi yoktuki çünki biz yıllarca devletimize vergili sgk primi tayırdık kasayı dolduruyoruz haksızlara maaş ödensin diye sonrada sgk yı emeklilikte yaşa takılanlar zarar ettiriyor havası yaratıyorlar
Muhittin / sakarya
20 Mart 2012 Salı - 17:43

sayın / rumuzlu kardeş çok haklısın demek oluyorki adalet yok zaten bir hakim demişki ne isa ya ne musa ya yarandık demiş resmen itiraf etmiş silivri hakimi adamına göre kişisine göre davalara baktım diye bu hakimin baktığı tüm davalar düşmesi gerek bence Allah bilir bizim emeklilikteki kademeli geçişide böyle hakimler onayladı demek vijdanları ile değilde isteklere göre bu arda çok geçmiş olsun 36 yıllık hakimmiş alma mazlumun ahını çıkar haeste aheste her kim kul hakkı yerse çıkarrr
ahmet / eskişehir
20 Mart 2012 Salı - 17:24

Bu konuda artık güzel haberler duymak istiyoruz.
ahmet / eskişehir
20 Mart 2012 Salı - 17:22

Artık çıkarın şu kanunu acılarımız sona ersin.
/
20 Mart 2012 Salı - 16:59

saygıdeğer arkadaşlarım:kim dedi size 25-30 yıl çalışında 8-9 bin gün prim yatırın emekli olun diye.bir süt ineği alıp sadece bir ay sütünü satıp belgelendirseydiniz devlet sizi emekli ederdi.bu kadar sıkıntıda çekmezdiniz.devlet bir taraftan emekli etmek için bahane ararken sizi niye bekletiyor anlamış değilim.
Muhittin / sakarya
20 Mart 2012 Salı - 15:16

gözümüz aydın bu gün okudum eşi ölenlere maaş bağlanmış çok güzel bir sosyal devlet politakısı ama ya bizleirn hakalrı ne olacak kimin parasını kime veriyorsunuz Allah tan korkmazlar zaten sgk yı gayri meşru evlilik yapıpta emekli maaşı alanlar zarra ettirmiyormu ben 28 yıl prim yatıracam maç oynanırken kural değiştirip haklarım gasp edilecek hmde devlet yönetenle rtarafından hakkımı helalmı edeceğim ben bu gün evime ekmek alamdımsa benim hakkımla kim lüks restoranlarda yiyorsa zehir olur
fidan / ankara
20 Mart 2012 Salı - 14:47

biz size güvenmesek yüzde 50 oy vermezdik.güvencimizii boşa çıkarma başbakanım.billet sizden istiyorsa hakkım diyorsa haklıdır başbakanım.siz olmadık unutulmuş kişileri hatırladınız gördünüz bu konuyu görmemezlikten gelemesiniz çünkü gördüklerinizden bunlar dahada haklı.erken emekli istiyen yok aynı şartlar altında çalışmış kişilerin birsi yaşında dolayı emekli olmuş geçimi tıkır digeri işten çıkarılmış emekli olamadından geçimi rezil.iki eşitlikten bahsediyoruz bu nasıl eşitlik nasıl hukuk.yıllar önce türkiye şartlarını bilen başbakanımızsın bu hakkı isteyen insanların nasıl hırpalandınıda bilirsin.yaşının on yaş üstünde gösteriyor adamlar ekmek parası icin öyle hırpalanmışlarki sırtı bir dayıya dayayıpta bir kaç günde köşeyi dönen insanlar deyil bunlar.ihtiyaç yüzünden hakları olan emekliliklerini istiyorlar.hakkı hukuku en iyi bilen başbakanlardan birisin bu işe bir care bulun.
ya nasip / izm
20 Mart 2012 Salı - 13:34

YAŞA TAKILANLAR
bu hbu havberi okuyun.

**eskişehirde genç işsiz kaldığı iş bulamadığı için kendini 4 ncü kattan attı

**yaşa TAKILAN EMEKLİLİK YASASI ÇIKSINDA işsiz gençlerimiz iş bulsun diye düşğünlüyor.

http://www.sakaryagazetesi.com.tr/haber_detay.asp?gorus=161421&hab=161421
FERDİYE /
20 Mart 2012 Salı - 13:09

KIZGIN ADAM NE OLUR BU GÜN BİZLERE GÜZEL HABERLER GETİR ALLAH RIZASI İÇİN..SABAHTAN BERİ DULARIM SENİNLE YAZACAĞIN YAZIYI GETİRECEĞİN HABERİ MERAKLA BEKLİYORUM..
AHMET / ÇORUM
20 Mart 2012 Salı - 12:10

SY.BAŞBAKANIM.1999 da bizim hakkımızı elimizden alanlar.1998 de sizin hakkınızıda elinizden almadımı.şiir okudu diye napusa atmadılarmı muhtar olamaz diye başlıklarla medya onları desteklemedimi. bunların hepsi oldu bu ülkede.biz millet olarak sizin hakkınızı üç kere üst üste seçimleri kazandırdık oumuz la sizi başbakan yaarak hakkını teslim ettik.biz bu hakkı teslim etmekten menmunuz.şimdi sizden bizim gasb edilen emekli hakkımızı bizim iyade ettimiz gibi sizinde iyade etmenizi istiyoruz.bizim elimizden sizi başbakan yapma geldi ilerde inşallah cumhurbaşkanı yaprız.sizinde bu yasayı cıkarmak garıbanları üç kuruşta olsa sevindirmek elinizde.bu seslere kulak tıkıyan bakanlar olabilir.ama sizin kulak tıkıyacanı zannetmiyorum çünkü biz sizi buyüzden sevdik sevecegiz.allah rızası icin duyun.
Muhittin / sakarya
20 Mart 2012 Salı - 11:27

Ey RTE adaleti az ALLAH korkunuz ve vijdanınız varsa şu gasp edilmiş hak mahrumiyetini bir an önce çözün yeter artık vallahi vebalini bu dünyada da öbür dünyada da veremeyeceksiniz dürüstçe primlerini ödeyenlere sgk zarar ediyor diye cezalandıramazsınız ha birde sormak lazım 10 yıldır baştasınız bir zamanlar kılıçtaroğlu sgk yı zarra ettirdi diyorsunuz şimdi neden zarar ediyor acaba milleti kandırmak çok kolay zaten insana sormazlarmı bizlerin haklarını başkalrına verirken hiçmi vijdanınız sızlamıyor gerçi yok demekki az vijdanı olan görür
mehmet / balıkesir
20 Mart 2012 Salı - 10:39

ey hükümeti idare edenler size sesleniyorum herkese eşit şekilde davranın emeklilik hakını kazan mayan kişileri emekli yaptınız devlete hiç pirim ödemedigi halde vergisini vermedigi halde ne yaptınız 30 sene önce satmış oldugu bir ürünün faturasını istediniz dedinizki yatırın on binlira sizleri emekli yapalım dediniz ve yaptınızda işte bu yaptıgınız sistem ssk yı zarara ugrattı sizler bunun farkında degilsiniz ozaman devletin kasasına sıcak para girdi bu para bütçeyi biraz rahatlattı bizler 27 sene gece gündüz demeden çalışmısız ssk pirimlerimizi fazlasıyla doldurmuşuz devlete vergimizi ödemişiz 45 yaşından sonra işsiz kalmışız bizler emeklilik haklarımızı isteyince neymiş ssk batacakmış ulan vicdansızlar ulan allahtan korkmazlar birde gözümüze baka baka yalan söylüyonuz adalet böylemi oluyor eşitlik böylemi oluyor gece yarısı vekillere şak diye yüzde elli maaşlarınıza zam yaptınız utanmazlar deleti sizler zarara ugratıyorsunuz ondan sonrada bunun faturasını emeklilikte yaşa takılan işsiz masum garibana kesiyorsunuz bu yaptıgınız yanınıza kalmıyacaktır inşaallah buraya yazıyorum 45 yaşından sonra işsiz kalan arkadaşlarıma devlet güvencesi altında ya bir iş vereceksiniz yada emeklilik haklarımızı geri vereceksiniz egerki bizlere bir çözüm yolu bulmaziseniz o aldıgınız yüzde elli maaş zamları burnunuzdan gelsin allahta belanızı versin benden bukadar arkadaşlarım ne der onu bilemem he şunuda söyliyeyim bizlerin kaybedecek hiç bir şeyi yok bunuda bilesiniz
faruk / samsun
20 Mart 2012 Salı - 09:24

sayın başbakanın sızınde dedığiniz gibi 2 kişiden 1 kişi size oy verdı ve bu hala boyle devam edıyor. bu oy verenlerden emeklılıkte yaşa takılan magdurlarda var.bende dedıgınız gıbı3 cocuk babasıyım ve bende magdurlardanım.her turlu bır sefere ıstınaden o kadar yasa ve kolaylıklar cıkartınızkı.bızım de bu magdurıyetımızı gıderebılırsınız.bız dıgerlerı gıbı haksız da bır şey ıstemıyoruz senelerdır calışıp cabaladık.şimdide emeklılık hakkımızı ıstıyoruz sızden bunu gercekten üzerıne düşmenizi beklıyoruz
tiryaki / kocaeli
20 Mart 2012 Salı - 08:25

geçmişte alınan bu kararlar oldu bittiye getirilmemeli.çalışma alanları emeklilik yaşı için sınıflandırılmalı. ağır sanayi kısmında 40 yaş üstü insanlar bu özel sektörlerde emekli olma şansları yoktur.
Garib / Balıkesir
20 Mart 2012 Salı - 08:22

Dava kardeşimiz kızgın adam ve onun gibi düşünenler;Artık ok yaydan çıktı.Bu davada bizler, kaybettiğimiz hakkımızı almak için ne gerekirse yapmaya hazırız.Yazınızda belirttiğiniz gibi bu bir CİHAT'tır.İnanıyorum ki davamıza inanan arkadaşlarda imkanlarını ,çevrelerinde ki arkadaşlarının da yardımları ile hep beraber sesimizi gür bir şekilde haykırarak, Allah'ın izni ile amacımıza ulaşacağız.Sayın kızgın adam siz bize saat ve zaman bildirin bu işe gönül verenler bir gün işlerinden (çalışanlar ) mazeretsiz izinle gelip biz, işsizler ise hep orada kalarak bunu sonuçlandıralım!Yetkililer duymadıklarından değil, bize değer vermediklerinden isteklerimize umursamaz davranıyorlar.'Mazlumun bedduası ile Allah'ın arasında perde yoktur' Umursamaz Vekillere.Desten verenlerden Allah razı olsun. Saygılarımla.
hasan / kütahya
20 Mart 2012 Salı - 03:37

3 dönem gectiüc yahu başakan şu yasayı cıkart artık yeter ya bizim sırtımızsan saga sola para sagıtıyorsun insaf be ya insaf benim emeklilimi hice sayıp yaş bekle diyorsun cıkart artık ya yeter 3 dönem size bu nillet oy verdi milleti düşünüyorsan bu yaş şartını kaldırırsın benim kazanılmışhakkımı saga dola dagıtma benim hakkımı ver yeter artık ya yeter
aydın / karabük
20 Mart 2012 Salı - 00:53

kızgın adam ver aetık şu eylem tarihini çoluk çocuk ankaraya dökülelim nedir bu rezillik devletten haraçmı istiyoruz ya yeter artık ne bu ya yeter yeter yeter
aydın / karabük
20 Mart 2012 Salı - 00:47

adanada bir anne intihar etti kocasının yaşı 44 ve işsiz bu tür olaylar çogalmaya devam edecek bakalım hükümet bunların vebalini nasıl nerde verecek yaşa takılan olarak bunları yazarken klevyeyi kırasım geliyo bunalım geçiriyorum
ÖMER / İST
20 Mart 2012 Salı - 00:11

KIZGIN ADAM YAPTIKLARIN VE YAPACAKLARIN İÇİN ŞİMDİDEN SONZUZ TŞKLER SONUNA KADAR ARKANDAYIZ İSTANBULDA OLR ANKARADA OLUR BÜTÜN YAZILI VE GÖRESEL BASININDA OLDUGU BİR TOPLANTIDA SORUNMZU DİLE GETİRELİM HAKIMIZI ARAYALIM DAHA NE GEREKİYORSA YAPALIM YETERKİ HAKKIMIZI ALALIM SAYGILARIMLA
kenan /
19 Mart 2012 Pazartesi - 23:56

kızgın adam bu işi çözeceğinizden eminim allah yardımcın olsun sayın başbakanımızla bunu görüşürseniz bu işi üzerinde duracağını ve bu kadar insanların mağduriyetini gidereceğinde eminim allah başbakanımızdan da razı olsun
aytekin / istanbul
19 Mart 2012 Pazartesi - 23:44

kızgın adam ve haber evet teşekürler biz hakkımız olanı istiyoruz herşeyi tamamladık birtek yaş beklıyoruz miletvekillerine süper emeklilik hemen çıkyor biz çalışan emekçilere gelince durun bekleyin mezarda emekli olursunuz diyorlar unutmayınki bizlerin oyların sayesinde ordasınız sizlerde bizleri düşünün ve hakkımız olan emekliliğimizi verin artık
demir / kırklareli
19 Mart 2012 Pazartesi - 22:29

kızgın adam ve haber evet teşekürler son teğet geçti denilen krizde binlerce kişi işsiz kaldı sayın başbakanın acaba işsiz kalanlar nasıl geçiniyor diye birderdi varmı çünkü ülkeyi yönetiyorsan bunlarıda bilicen ve bu insanlar bu ülkenin vatandaşı ve sizin eseriniz bu vebal çok büyük bir vebal ah alıpta ölmesinler ben hakkımı helal etmem bizim hakkımızı versinler
Volkan / ısparta
19 Mart 2012 Pazartesi - 22:23

Kızgın adamın sonuna kadar arkasındayız hemen yollara dökülmeye hazırız hükümet umarım bizim haklı taleplerine kulak verir ve madurların hakkını verir
hlk / mersin
19 Mart 2012 Pazartesi - 22:19

verin artık hak ettiğimiz 25 yılın emeği olan emekliliğimizi ALLAH korkunuz yokmu sizin sadaka istemiyoruz kulağınız sağırlaşmış belli ki helallık alamasınız biz madurlardan bunu da dünyada bile olmaz ise ahirette verirsiniz hesabıııı .
ibrahim / antalya
19 Mart 2012 Pazartesi - 22:03

benim artık bu haksızlığa karşı tahammülüm kalmadı bu haksızlık benim kanıma dokunuyor iki yılda emekli olan milletvekili emeklilerine verilen parayla bu yaşa takılanların iki katı kadar emekli maaşı ödenir bu para devletin bütçesinden çıkmıyormu be vicdansızlar bizleri neden görmezden geliyorsunuz bu devlete vergi veriyorum 27 yıldır prim ödiyorum o parada fazlasıyla hakkım var burunlarından gelsin utanmadan bağıra bağıra üç cocuk yapın diyor benim çocuğun rıskını elinden aldın inşallah onlarda yiyemezler ben bu dava için meclis önünde eylem yapmaya açlık grevine gitmeye ölüm bile vız gelir yeterki birlik olalım
aliye / ankara
19 Mart 2012 Pazartesi - 21:21

ERKEN Emeklilik ile ilgili yardimlariniz icin tsk.ler. İns
allah mart sonuna kadar yetisir.
sadettin / ankara
19 Mart 2012 Pazartesi - 21:15

SAYIN YETKİLİLER.ERKENemekliligi kimse istemiyor.bu yaş gasbına ugruyanların 1999 dan sonra işe giren evldı yakını akrabası var.bunlar için yasa çıksın diyende yok isteyende yok.sorun hic bir zaman yeni çıkan yasa geriye işlemezken sadece 1999 da bu emekli yasası geriye işlemiş.istenenen bu haksızlıgın düzelmesi.vijdanı olan bu haksızlıgı görür tabi vijdan varsa.bu kadar acık hukuksuzluk olurmu.8 yaşındaki çocuk bile bu hukuksuzlugu anlar ama ısrarla çlş bakanı popülüzüm ssk ya zarar diyor.bende akp tiye ve bu millette asıl zarar sensin diyorum.kadınları bile boşanmaya tevşik ysası cıkarıyorsunuz.boşanmış kadına 250 tl teşvik deyilmi.kocasını hakkı oldu halde emekli yapmıyon boşanınca paraya baglıyon nasıl oluyor bu iş.hani büccede para yoktu.ayıp bu kdarıda ayıp yahu.
cengiz / izmit
19 Mart 2012 Pazartesi - 21:09

arkadaşlar sesimizi medya yoluylada duyuralım sabahları foxsta fatih portakal haber sunuyor ben her sabah 2 tane mesaj gönderiyorum sizde gönderin ne kadar mesaj atarsak iyi olur fatih portakal mesajlarımızı okur.HABER yaz boşluk bırak 6933 gönderelim hadi arkadaşlar.
necdet / bursa
19 Mart 2012 Pazartesi - 20:03

biz devletten hakkımızı istiyoruz sadaka istemiyorum bizim hakkımızı verin saygılar sunuyrum
/
19 Mart 2012 Pazartesi - 19:29

Helal sana
CESUR YÜREK
murat / izmir
19 Mart 2012 Pazartesi - 19:19

kızgın adam arkanızdayız. hakkımızı versinler yeter. erken emeklilik değilki istediğimiz, hakkımız olanı istiyoruz.1999 yılı öncesi işe girmiş olanlar olarak bizler hakkımızı istiyoruz. biz MAĞDURUZ.
derya / istanbul
19 Mart 2012 Pazartesi - 19:18

tam 4 senedir beklıyorum daha da 22 ay'ım kaldı artık su yasa gecsın bır an once artık sesımızı duysunlae
tiryaki /
19 Mart 2012 Pazartesi - 17:58

25 yaşında işe giren bir genç yüksek performansla çalışır. yıllarını verir. 35-40 yaşına geldiği zaman verim alınamadığı yaşlandığı kanaati yayılmaya başlar.40 yaşını aşmış biri ( tüm haklarını alsada ) işten çıkarıldığında bu yaşta başka bir işe giremez dışlanmışlık, kendini kötü hissetme, karamsarlık, işsizlik, aile içi şiddetinde tetikleyicisi oluyor.iş verenle çalışan yukarıda verilen örnek gibi hiç bir zaman takım olamıyor.özel sektörün güçlü ve acımasız ticari düşünce çarkları arasında iş hayatı son buluyor.
Bu insanlar minibüslerde, çay ocaklarında, pazarlarda, işlerde çalışarak yaşlarının dolmasını bekliyorlar.bir çoğuda stresden dolayı derin hastalıklara kapılıyor yaşlarının dolmasını bile göremiyorlar......
Prim gün sayısını doldurmuş
Prim yılı olan 25 yıl ve üzeri,
40 yaş ve üzeri işten çıkartılmış ve çıkartılma potansiyeli ile yüzyüze olan bu yaş gurubunun,
Erken emeklilik durumunu kanunlaştırılması bu çok mağdur kitlenin beklentisi haline gelmiştir.bir çok sorunun üzerine kararlılıkla giden hükümetimiz ve bakanlığınız bu mağduriyetinde giderilmesinde katkısı olacağından şüphemiz yoktur.intibak yasasının sevincini emeklilik bekleyen bizler içinde yaşatmanızı umutla bekliyoruz.
hakan / kırıkkale
19 Mart 2012 Pazartesi - 17:08

ŞU AN TAVIR NAZ BİZE VURMUYOR NEMİLAZIM DEMENİN ZAMANI DEYİL.BİRLİK BERABERLİK OLUP OYUMUZLA GÖSTERİYSE GÖSTERİYLE NE YAPMAMIZ GEREKİYORSA KIZGIN ADAMIN GÖZETİMİNDE YAPMA ZAMANI.HEPİMİZE GÖREV DÜŞÜYOR ZAMAN BU ZAMAN HAYDİ İŞ BAŞINA.
Kadir / Edirne
19 Mart 2012 Pazartesi - 17:06

Kızgın adamın sonuna kadar arkasındayız hemen yollara dökülmeye hazırız hükümet umarım bizim haklı taleplerine kulak verir ve madurların hakkını verir
sadettin / ankara
19 Mart 2012 Pazartesi - 17:04

saglık bakanı sy recep akdag bukonu üzerinde duracanı söylemiş.demekki mualefetten önce sesimizi hükümetten duymalar başlamış .yarın mualefetde duyar ama iş işten gecer.hak iş sendikasıda zaman zaman dile getiriyor digerlerinin dikatına.bizler bize vurmuyor deyip geriye cekilme olmadan aksine başkarı yarallansın diye daha çok caba harcamalıyız.oy kullanmalı kızgın adamın yaptı organeziye katılım çogaltmalıyız.biz ne dersek bize vurmuyor diye.ozaman bizi duymuyan görmeyenlerden farkımız kalırmı.gün bu gün haydin arkadaşlar tünelin ucu gözüktü.
M.HİLMİ / istanbul
19 Mart 2012 Pazartesi - 14:38

Merhabalar.haksızlığa dur diyen her zaman haklının yanında olan değerli insan kızgın adam.emeğine ellerine bu yazıları yazan yüreğine sağlık.bizim gözümüz kulağımız her gün senin yazılarında.umarım tüm bu çabaların boşa gitmez.bizlerde sana minnettar kalırız.en derin saygılarımla..hoşcakalınız.hayırlı vazifeler
salih vatansever / lüleburgaz
19 Mart 2012 Pazartesi - 14:06

hadi arkadaşlar bu iş ya olacak ya olacak bu ülkede bizde yaşıyoruz bizde hakkımızı almak için daha büyük bir şevkle çalışmalı ve kızgın adama destek vermelyiz allah yardımcımız olsun allah her zaman haksızlığa uğrayanların yanındadır.
mustafa / niğde
19 Mart 2012 Pazartesi - 13:57

sn.KIZGIN ADAM her şey için çok teşekkürler ANKETimiz için çoğu duymayan arkadaşlar var bunun için gazetelere ilan verelim siz bir hesap açın bizlerde o hesaba ölçümüz imkanımız çerçevesinde para yatıralım daha geniş kitleye ulaşmış oluruz düşüncesindeyim tşkler.
oktay / istanbul
19 Mart 2012 Pazartesi - 12:01

allah yardimcin olsun kizgin adam carsamba gunu guzel haberlerini bekliyoruz hayirlisiyla organize olup yuzcotobus cok guzel olurdu kim organize isini ustlenir ancak ali tezel ve sen gorsel medyadan ana haberden etkin bir konusma yaparsaniz ozaman millet yola duser basimizda onder velider lazim abicim taninmis sima olmasi lazim
mehmet / balıkesir
19 Mart 2012 Pazartesi - 11:32

kızgın adam bazı medya kuruluşları kuyruk sallamaya başladı sizin liderliginizdeki emeklilikte yaşa takılanların haklarını ısrarla aramanızdan dolayı baktılarki birşeyler olacak yanaşmaya başladılar öyle yagmayok armut piş agzıma düş bu davayı kazanan kızgın adam ve yaşa takılanlar gurubu olacaktır teşekkürler kızgın adam allah ne muradın varsa versin
Recep ALTUN / kocaeli
19 Mart 2012 Pazartesi - 11:17

Kızgın adam imkanım olsa hergün Meclise gelirim.ALLAH senden razı olsun bizim için çok ugraşıyorsun.Hakkını helal et.Saygılarımla.
ibrahim / antalya
19 Mart 2012 Pazartesi - 11:09

Allah sizden razı olsun 100 otobüs fikri çok iyi bunu gerçekleştirmemiz lazım inanınki çok etkili olacak
murat / diyarbakır
19 Mart 2012 Pazartesi - 10:28

evet
Hacegan / Malatya
19 Mart 2012 Pazartesi - 10:17

Allah Yar ve Yardımcın olsun en azında safın belli
samı / ankara
17 Mayıs 2012 Perşembe - 11:17

kadersızlıkmı talıhsızlıkmı anlayamadı bıldıgım bır sey varsa haksızlıga ugradıgımız ıs garantısı olmayan bır ulkede yas sınırlaması ne denlı dogru onuda takdırınıze bırakıyorum bır karar alınır alınan karar baskasının hayatına zarar vermıyorsa saygı gosterılır ama bırılerını madur edıyorsa burda bıraz dusunmek lazım yasa takılanların magdurıyetını bır an once gormelerı lazım ya devlet ıs garantısı versın yada emeklı etsın saygılarımla
yaş mağduru / ankara
16 Nisan 2012 Pazartesi - 20:44

erken emeklilik değil kardeşim. 25 yıl çalıştım özelde 8200 pri yatırdım 45 yaşındayım. erken değil.ğasp edilmiş hakkın iadesi buuuuuuuuuuuuuu. aklınıza böle koyunda kalsın orada.
nazan / istanbul
16 Nisan 2012 Pazartesi - 14:08

HABEREVET'İN OYLAMASINA KATILMAK İSTEYİNCE 'DAHA ÖNCE BU ANKET İÇİN OY KULLANMIŞSINIZ' UYRAISI VERİYOR VE OY KULLANDIRTMIYOR. NEDİR BU???BİLİNÇLİ BİR HAREKET Mİ???
nazan / istanbul
16 Nisan 2012 Pazartesi - 14:06

GENÇLER OY KULLANAMIYIRKİ!!!!!!
yaş mağduru / çanakkale
15 Kasım 2012 Perşembe - 17:58

4447 nolu yasa ile gasp edilen haklarımı istiyorum.işsizim dayanacak güç kalmadı sesimi duyan yokmuuuu.
ilhan sert /
15 Kasım 2012 Perşembe - 17:50

4447nolu yasa yüzünden 4 yıldır rotardayım.madurum.daha çilem dolmadı.dayanacak güç kalmadı.yetiş ya hızır himmet eyle.bana bunu yaşatanlar gitti gelenler sessiz ne olcak bizim halimiz.

VİDEO GALERİ


SİTE YAZARLARI

FOTO GALERİ

ALINTI YAZARLAR