Kızgın Adam

Yazara ait Toplam: 66 yazı bulunuyor
02 Mart 2012 Cuma 12:50

Emeklilikte Yaşa Takılanlar ve Faruk Çelik!..

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, milletten kopmuşa benzer.

Lütfen buraya bakın Sayın Faruk Çelik:
"Milletten kopandan millet de kopar!.."
İktidar, burunları havaya kaldırmasın!..
İktidar, mazlumları unutturmasın!..
"Adalet" ve Kalkınma Partisi ismi ile müsemma bir parti ise bu emeklilikte yaşa takılanlar meselesine çözüm getirir.
Bugüne kadar size defalarca, bu haksızlığı gidermenizi -hem de yüzünüze" karşı tavsiye ettim.
Beni tanırsınız; hem de çok iyi tanırsınız!..
Bursa'da bir "düğün salonu"nda buluşmuştuk...
O düğün salonunu siz işletiyordunuz ve o günlerde gördüğüm kadarı ile güç bela geçiniyordunuz.
O günleri hatırlayın.
O günleri unutmayın.
Şanlıurfa'da elde ettiğiniz zafer sakın ola başınızı döndürmesin; siyasi tarihimiz "unutkanlar"ın bitişine işaret eden nice seçimle doludur.
Unutmayın!..
Ve şunu da ifade edeyim:
"Sakın ola sosyal güvenlik sistemindeki açıkların faturasını açlık sınırının altında yaşayan bu insanlara, emeklilikte yaşa takılanlara yüklemeyiniz!.."
Siz yapsanız da yapmasanız da, bizler bu emeklilikte yaşa takılanlar meselesini Allah'ın izniyle çözeceğiz.
Gönüllü olsanız da olmasanız da millet iradesinin karşısında duramayacaksınız!..
Siz Yaşar Okuyan değilsiniz!..
Olamazsınız!..
Olmaya kalkarsanız, sadece kaybedersiniz.
Önce milletin sevgisini sonra da koltuğunuzu.
Sayın Faruk Çelik;
Böyle yapmayın!..
Emeklilikte Yaşa Takılanları hafife almayın.
Haksızlığın devamı için ısrarcı olmayın.
Kendinize zarar vermeyin.
Partinize zarar vermeyin.
Liderinize zarar vermiyin.
Milletinize zarar vermeyin.
Türkiye'ye zarar vermeyin.
Emeklilikte Yaşa Takılanlar, bundan sonra daha güçlü eylemler yapacaklar.
Ben, bundan sonra daha da ısrarlı olacağım.
Sizin yüzünüzden, emeklilikte yaşa takılanlardan bazıları "mesela Neslihan hanım" beni suçluyor.
Zira beni mahcup ettiniz Sayın Faruk Çelik...
Ben sizin millete yakın bir devlet adamı olduğunuzu yazmıştım.
Şimdi, bana hakaret yağıyor.
"Bu mu millete yakın" diyenler...
Ve hemen arkasından bana giydirenler.
Ben, üzüm yemenin derdindeyim.
Emeklilikte yaşa takılanlar, bu devlete karşı bütün görevlerini yerine getirmiş insanlar.
Unutmayın;
Mazlumun ahı, devirir şahı!..
Kendinize gelin Sayın Bakan...
Milletinize dönün.
Ben sizi, hala çok seviyorum.
Ben sizin hala çok iyi bir insan olduğunuza inanıyorum.
Ben hala sizin milletten kopmadığınıza inanmak istiyorum.
Ben hala sizden umutluyum.
Bunu yapmayın;
size bir yerde kefil oldum:
Beni emeklilikte yaşa takılanlara karşı utandırmayın.
Yapmayın.
Yapmayın.
Yapmayın.
Lütfen...
Milletinize kulak verin.
Siz bir emekli oğlusunuz, geçmişinizi reddetmeyin!..
Kimsenin erken emeklilik gibi bir derdi yok.
Devlete karşı bütün görevlerini yerine getirmiş insanların hak talebi var.
"Genç yaşta emeklilik" filan, meselenin o olmadığını çok iyi biliyorsunuz.
Milletvekillerine emeklilik düzenlemesini şaaak diye halleden sizler, milletin asillerine bu haksızlığı yaparsanız...
Yapmaya devam ederseniz...
Bütün bir milleti üzersiniz...
Bütün bir milleti üzerseniz de...
Ne olacağını tahmin edersiniz...
Lütfen.


Bu yazıya yapılan yorumlar

ayhan / bursa
31 Ocak 2013 Perşembe - 08:24

emklilik cıkmasa oyda duşunemiyiyorum vermem gerek yok
süleyman demir / istanbul
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 23:45

ben insanların eski resimleri ile yeni resim lerinin arasındaki farklılıklara bakarım birde konuşma uslup larına bakarım resimlerin arasında cok farklılıklar oluşdu bu ülkeyi yönetenler haklıyı haksızı unuttular bundan sonra bu hakkımızı bize verseler bile ben bu hukumeti gönlümden sildim bunların sonu anavatan partisi vardı şimdi nerde yok dıs oldular bunlar ensonunda sapa kazma olacaklar benden ak partiye oy yok bundan sonra hoş kalın esen kalın
seher / istanbul
28 Mayıs 2012 Pazartesi - 21:30

sayın bakanınım biz size oy verdik hakkımızı verin emekliligimizihak ettikyazok bize hakkımızı verin
ayhan / bursa
24 Aralık 2012 Pazartesi - 15:12

emejkli olman 41 42 simi var isan gunu gelmiş emeklili neden bole oluyor acaba herkez işsiz biz mecburmuyuz kirada işsiz kalmaya emklilimzi hakımız
mahmtu / mersin
22 Mayıs 2012 Salı - 00:01

sayın bakan parayı görün ce mileti unutmuş getirdiğimiz gibi göndermeyide bu halk bilir saygılarımla
HÜSEYİN / İST
22 Mart 2012 Perşembe - 15:53

hey arkadaşim ben ELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMANİM VE ÖZ VE ÖZ TÜRKÜM sen fransiz ve milletvekili yandaşisin demekki bü kadar kolladigin kişiler 1940dan beyli halkin anasini aglatti sen daha onlali kolluyorsun bak kardeşim bunlar 10 senedir başta anayasa mahkemesi geliye dönük olmazdiyor senin kiler yasayi düzetmiyorlar ama kendilerine gelince gece yalilari MAAŞLALİNA 100 DE 70 ZAM YAPİYOLLAR VE DE 2 AY VEYA 4 AYDA DA EMEKLİLİK YASASİNİ HEMEN CİKARDİLAR VE cikaliyorlar uuyan kadeşim uyan bu kadar akilsiz olmayin haktan yana olun insandan yana olun alsana 10 senelik örnek et 6 tl iken şimdi 27 tl olmuş devlet barcu 243 iken şimdi 520 olmuş benzin 1,500 iken şimdi4,500 yüzü gecmiş sen daha kimi kolluyorsun sen kendini ve insanlari kollayacagina bu ülkeyi şim diye kadar soyanlardan olu yoorsun bilaz cik akilli ol haa senin de tuzun kulu ise O BAŞKA ANMLAYANAAA....
necmettin akınay / siirt
22 Mart 2012 Perşembe - 00:12

vekiller yoruruma gerek yok siz fransız olmayın
hüseyin / ist
21 Mart 2012 Çarşamba - 15:30

eeey gelmiş gecmiş hükümetler bilaz amarika ve ya avrupanin sözünü dinleyecegine bilaz cik vatandaşin sözünüdinle onlarin sözünü dinliye dinliye güzelim vatanimin yel alti kaynaklalini kullanin da halkimiz lefa ve bolluk icinde yaşasin neden bunu yaziyolum biliyormusunuz amarika ve avrupanin kullandir madigi zenginligi ilerde türkiyeyi parcalayip ayni irak gibi sömütmeyin bu yazdigim ülkeler başimizda akbabalargi bekliyor dogu parcalansinda bunlari 40 50 sene sömülerimdiye bekliyollar onun için halki dinlemenizi istiyolum ha biz leri dinlemek istemiyosunuz ama sonunuz sonunda irak taki ve ya libya daki gibi olmasin bunlari göz önünde bulundulun bizlerin hakettigi hakkimizi gelivelin bunlari unutmayin budunyadan kimse malini mürkünü alip öteki dünyaya gitmemiştir anlayaaanaaaa
hasan / ısparta
21 Mart 2012 Çarşamba - 01:38

kaerdeşim ben bu akpartiyi anlamıyorum ben iki sene 86 yılında agır sanayide staj yaptım işciler gibi o sigortayı saymıyor insaf be ya insaf
hüseyinh / ist
20 Mart 2012 Salı - 19:54

şafak kardeşim güzel yazmişsin bunlarin hepsi germiş gecmiş siyasitciler kendilerine nerden oy geleceyini bildikleri icin özellikle biliyorlarki ya hirzislara yada katirlere cikaliyorlar oda bitti şimdide dogudaki iyi niyetli saf ve cahir vatandaşlarimizin oylari icin hayinlele af cikaliryorlar bunlar bukadar akillida vatandaş akilsizmi bunlari cikalacaklarina hakedirmiş bizim hakkimiz olan yasayi niyecikarmiyorlaranyayana saygilarmla
ahmet / istanbul
20 Mart 2012 Salı - 13:06

kızgın adama bukonunun mağduru olarak katılıyorum ve sorun çzülesiyekadar destekçisiym
şafak / İSTANBUL
19 Mart 2012 Pazartesi - 22:46

BU İNSANLARI NEDEN DUYMAK İSTEMİYORSUNUZ HERKESE YASA ÇIKIYOR HIRSIZA KATİLE HAİNLERE ÖZEL YASALAR ÇIKIYORDA NEDEN BU MAGDUR VE HAKLI İNSANLAR GÖZ ARDI EDİLİYOR BU ALLAHTAN REVAMI LÜTFEN İNSAFLI OLUN BU YÜKSELEN HAKLI SESLERİ DUYUN.
Filiz / Antalya
19 Mart 2012 Pazartesi - 20:21

Arkadaslar, ben halen calisiyorum,emekliligi hak etmis kisiler icin buraya yaziyorum.devletimiz buyuk bir vebal altindadir.bir an evvel bu kadar hakki yenmis kisinin hakkini vermelidir.gencler issiz yaslilar emekli olamiyor.akillara ziyan bu durum ivedilikle duzsltilmelidir
mustafa demirbaş / ankara
19 Mart 2012 Pazartesi - 18:23

valla ... ağzına sağlık ... burası sözün bittiği yer size harfiyen katılıyorum ve ekliyorum bizim gibiler sadaka istemiyoruz hakkımızı istiyoruz...TEŞEKKÜRLER
hüseyin / ist
18 Mart 2012 Pazar - 20:46

arkadaşlar yeter biktik bunlardan bizim yaşatakilanlar yasasi bilan önce cikacaksa cisin cünkü benim günüm doldu gecti bile yaştan 12 ayım kardi onunicin cok sinirleniyorum ve bazi arkadaşlara cevap veriyorum ama yanliş anlamayin size deyir siyasetçilere kizdigim icin cevapveriyorum saygilalimla
hüseyinh / ist
18 Mart 2012 Pazar - 19:26

bakin arkadaş siz benimn yazilarimihiç okumamişsin ben bu yaşageldim hicbir siyasi görüşüm olmadi ama kim vataNDAŞ TAN VE İŞCİ DENYANA OLDUYSA ÖNU TAKTİR EDERİM dahaönceden yazmiştim siyasitcilere güvenmiyorum yaşi 50 ye yakin olanlar gölmüştürler bü ülke nasiL soyurdugunu ve şimdi hem soyuyorlar hemde yabancilara satilıyorlar onun icin ben siyatcilele guvenmiyorum bünlar cok iyi idide 11 senedir taşolon ve emeklilikteyaşatakilanlarin hakinda iyileştirme niye yapmadilar şünü bilinki bunlar bizi secim zamani hatilliyorlar devletin imkanlarini ailesi ile dünyanin öbür ücünakadar gezdiler ailesi ile memleketimin heryelini gezdirdi ve heryerine götürdü ha unutma devletin ucagi ve makam arabalari ile gezip tozdular size soruyolum askeri ücletli calişanlar köyüne gidemiyor bu işte bu tayibin adaleti teklar söyleyeyim ben hiç bir partiyi sevmiyorumn inşalla şimden sonlada İNŞALLAH hic biline sempatim OLMAZ MELAK ETMEYİN SEmPATİ OLANLAR BELLİ OLUYOR ANLAYANAAAA
sadettin / ankara
18 Mart 2012 Pazar - 14:21

sy.başbakan yardımcısı bekir bozdag.cıkan yasa geriye işlemez diyor.emekli yasası 1999 da cıkyor geriye işliyor.çünkü bu yasada millet vekili yok asker yok birokrat yok memur yok olsada fark etmiyor onlar saten işleri garenti emekli olmuyorlar.bu yasaya takılan garıb guraba nkadar bagırsan selerini hic kimse gale almaz.kimse avkatlını yapmaz.bunu bildikleri için arada çlş bakanı popülüzüm büççeye zarar der konuyu kapatıyorlar.susgunluga bürünüyorlar.mualefet desen hic bizi gördü yok biz hükümete sesimizi nasıl duyuracagız.mugalefete bile duyuramazken iş başındana duyurmak kolaymı.lam cimi yok duymaları için ne yapmamız gerek kızgın adam yeni taktikler önersin bize.
ahmet sakalı / ÇORUM
18 Mart 2012 Pazar - 14:09

burdaki yorumcular hepimizin sorunu aynı.bu yüzden dengeli yapıcı sonuc almaya dönük yorumlar yapalım.kızıyoruz hepimizde çıldırma durumunday yız.ama bu vatan bizim yöneticilerimiz ne kadar bencil olsada.gercek olan ölüm onlarada bizlerede var.onlar hakkın huzuruna hak yemiş olarak çıkacak bizlerde davacı olarak çıkacagız.dünyada helallaşma yolu varmı var o yolu tecih ediyorlarmı yok çünki güçlüyüz güç bizde diyorlar.tıpkı kendilerinden önce gelenler gibi.onlarda güçlü olduklarını sanıyorlardı güç mevlanın fakırın hakkını güçün sayesinde yiyenleri ,ALLAH birgün carpar ama acele etmez.nice güçününe güvenenleri ALLAH çarptı örnek alınacaksa.insan oglu hırsına yenilir bunlarda yenilenlerden oldu galiba.
abdurrahman / istanbul
18 Mart 2012 Pazar - 12:16

ben tekstil işçisiyim yaşım 42 oldu yaşlısın diye iş vermiyorlar bütün şartları yerine getirmeme rağmen emekliolamıyorum ama bakmakla yükümlü olduğum bir ailim var ben sayın başbakanımızdan ricam bir yasal düzenlemeyle elimizden alınan emeklilik hakımızın yine bir yasal düzenlemeyle bu hakkımızın geri verilmesini ve gerçekten bu madur durumda olan bizlerin bu maduruyetinin giderilmesini rica ediyoruz
hakan / kırıkkale
18 Mart 2012 Pazar - 10:58

HÜSEYİN arkadaş anlaşıldı mualefete sempatin var.ama bizim demek istedimizi iyi anla.biz hükümete kızdımız için mulalefete kızıyoruz.şu anda anket 16 bini geçti mualafet bunu görse dillendirse bizim buraya yaptımız yorumlardan çok etkili olur.bunu demeye çalışıyoruz.sataen hepimiz yasa çıkarması için hükümette seslenmiyormuyuz kızmıyormuyuz.kızıyoruz bizim sesimizi yüksek sesle dile getirecek en etkili agızlar bir mualefet iki sendika.bizim bagırmamızı ancak böyle duyarlar.tabi böyle bir mualefet ve sndika varsa.
hüseyın /
18 Mart 2012 Pazar - 05:20

beyler arkadaşimizin biridiyorki muhalefet tin hiçbiri söz etmiyordiyor ya baştaki hükümet söz ediyormu hayir etmiyor ama peki kizgin adamin verdigi dosyaya nededi çalişma bakani çikti demedimi gündemimizde yaşatakilanla ilgi konuyok demedimi bakin emekliler icin cikan yasayi 2013de uyguluyacaklar yani kendilerine göle kalettiler aynişekirde bir dedikodu duydum bunuduydugumkişi bunlara calişanlar neyimiş yasayicikalacaklarmiş ama 2013 de gülüllüyegilecekmiş peki soruyorum kendilerinegerince hemem ertesi gün başliyorda bize ve emekliyegelince niye bir sene sonlaya atiyorlar olmaaaz arkadaş böyle adalet işte bunlarin adaleti her işte vatandaşa gelince böyle yasa cikaliyorla yani nedemekistıyorlar biliyormusun başbakanin bir lafila hatillatayim bunlar 5 koyun güdemezler diyorlar ya bizsizi güdüyor oyaliyoruz demeye getiriyorlar anlayaaa







Recep ALTUN / kocaeli
18 Mart 2012 Pazar - 03:29

Başbakanın bir sözü var maç başladıktan sonra kural degişmez.Emeklilikte yaşa takılanların suçu ne?Yeter artık bizim suçumuz ney?
cann / istnbul
17 Mart 2012 Cumartesi - 22:15

Artık yeter bakanım.Yıllarca özel şirkette çalışdım.Artık ne dayanacak ne de çalışaçak gücümüz kalmadı.30yıl özel de çalışacam ki emekli olabilirim. Kolay mı ?Yıılarca her an işten çıkarılma korkusu iş stresi artık bunaldım. bittim Ömrümüz tükendi.Özelde çalışanlara yıpranma payımı başka bir şeymi olur mu bilmem ama ne olur ir çözüm bulun.Artık az da olsa rahat edelim.Sesimizi duyun bizleri emekli edin.
ERDAL YONUCU /
17 Mart 2012 Cumartesi - 15:16

42 yaşındayım özel bir firmada çalışıyorum.ileri derecede boyun fıtığıyım.ağır şartlarda çalışmaya çalışıyorum. primlerimi dolduralı 3 yıl oldu. daha 5 senem var. hakkım olan emeklilikti. iş yeri rapor alıyorum diye kızıyor. sürekli ihtar yazıp duruyor ama yapacak bişeyim yok. yakında kapıya koyarlar. çocuklarım ne olacak? her sabah işe giderken dua ediyorum bu gün çıkarılmayayım diye. çıkarılırsam işsiz ve parasızım. kafayı yemek üzereyim. bizi neden bu kadar görmezden geliyorsunuz sayın bakanım? ne yapalım çıkıp kendimizi mi akalım.Allah rızası için bir ses verin diyeceğim ama duymayacaksınız çünkü oy işiniz bitti. elbet seçim gene gelecek ama kendi partin tarafından dikkate alınmamak hiç sayılmak insanı dahada kırıyor. Bu kadar insanın vebalini almaktan hiç mi korkmuyorsunuz? Bu dünyanın öbür tarafıda var çoluk çocugumun hakkını yiyenleri beni şu müşkül duruma düşürenlere HAKKIMI HELAL ETMİYORUM NE BU TARAF NEDE DİĞER TARAFTA. GÜNAHIM BOYNUNUZA.
mehmet / balıkesir
17 Mart 2012 Cumartesi - 12:23

selam arkadaşlar bisene önce çalışıyordum emeklilikte yaş kanununu hiç umursa mıyordum ama şimdi ögrendim çalışmanın ve emekli olmanın kıymetini çalışan arkadaşlaımı uyarıyorum sizlerde 40 ila 45 yaşına geldimi özel sektörde çalışanlar işlerinden çıkartılacak onun için şu anda çalışan arkadaşlerım bizlere destek çıkın elimizden alınan emeklilik haklarımızı geri alalım şu anda çalıştıgınız için umursamıya bilirsiniz 45 yaşından sonra işsiz kaldınızmı iş işten geçmiş olacak onun için bütün çalişanlar el ele verelim haklarımızı isteyelim vermezlerse seçim zamanı geldimi nasıl başımıza diktiisek indirmesinide bilmeliyiz yaş kanununa takılan bütün arkadaşlar istikamet meclis binasının önünde buluşmaktır hepberaber olursak bizleri mecburen dikkate alacaklardır biz çalıştırılmayan kesim heryerde nezaman ne yapılacaksa her şeyi yapmaya hazırız ucunda ölüm olsa bile zaten kaybedecek birşeyimiz yok
haluk / mersin
17 Mart 2012 Cumartesi - 11:12

sayın,cumhurbaşkanım,başbakanım , yardımcıları,çalışma bakanım,ve tüm yetkililer maduruz biz bunları niye hala sesimizi duymuyorsunuz .yıllarını pirimlerini doldurmuş fazlalıkları bile en az 5 yıl fazla daha hak hukuk dan bahsediyorsunuz.eğer bunun hesabını vermekten korkmuyorsanız diyecek sözüm yok ama şunu bilinki hiç kimse helal etmiyor.bizi yönetenler siz ve öncekiler vebali üzerinize olacaktır.duyurulurrrrrrrrrrr
oral / mersin
17 Mart 2012 Cumartesi - 10:59

sayın,başbakanım duy artık bu haksızlığa uğramış madur insanların sesini ver artık hakettiğimiz hakkımızı yoksa vebalini taşıyamayacaksın ne bu dünyada nede ahirette hakkımızı helal etmeyeceğiz.
cann / ist
17 Mart 2012 Cumartesi - 10:37

Ali Babacan Ocak ayında süper emeklilik ilgili bir açıklama yaptı. Mart ayında netleşceğini belirtti.Bari bundan faydalanalım diyorum.Bilgisi olan yazabilir mi?
/
17 Mart 2012 Cumartesi - 02:59

BAKANİM BEN SİZİNYERİNİZDE OLSAYDİM ŞU YAŞA TAKILANLARİ BİRKERİYE MAHSUZ ONAYLARDİM
/
17 Mart 2012 Cumartesi - 02:55

ÇOK TEŞEKURLER
/
17 Mart 2012 Cumartesi - 02:50

SEGIDEGERLİ KIZGIN ADAM BUYAŞATAKILANLAR IÇİN BAŞBAKANİMİZİN DURMAKYOK YOLADEVM DEDİGİGİBİ YAŞA TAKILANLAR İÇİN DUMADAN YURUYEGİZ
/
17 Mart 2012 Cumartesi - 02:47

SAYİN BAKANIN BİZLER MADUUZ TABİ SİZİN TUZUNUZ KURU ASGERİ UÇRETEDE ÇALİŞMİYORSUNUZ 84 DEN BERİ ASGERİ UÇRETE ÇALİŞİYORUZ TABİ ÜÇ YİLDİ BİZLER SAYESİNDE BAŞTASİNİZ NEVARKİ BİRKERİYE MAHSUZ EEKLİK ONAYLASANİZ BU GÜZELİM DUNYANİN BİRDE ÖBURTARAFİ VAR GÖZ ÖNUNE AL YAŞATAKILANLARİ
garip / ist
17 Mart 2012 Cumartesi - 00:07

maalesef bende 45yaşında işşiz kaldım davamız için daha çok mücadele etmemiz lazım hüseyin beyenazından işiniz var bizlergibi olanarkadaşlar neyapacaklaronuniçin elele vermeliyiz
hakan / kırıkkale
16 Mart 2012 Cuma - 23:03

hüseyin arkadaş senin yasa teklifi verdi dedin mualefet partileri yasa vermedi miletvekilleri bireysel verdi.sen kılıctar oglununu veya bahcelinin yaşı gündeme getirdini duydunmu.salı günleri avazı çıktı kadar bagırıyorlar.bu konuyu duydunmu.yok.varsa yoksa silivreye gireni cıkanı konuşurlar.eger mualefet bize sahip çıkıp konuyu dillendirse hükümet bizim bagırmamızdan onların fısıldayışını duyar.ama bizim bizden hber evet kızgın adam serdar arsever den başka ne duyan var nede gale alan var.duymaları icin mücadeleyi bırakmadan devam etmeliyiz.duyacaklar başka yolu yok.
hüseyin / istanbul
16 Mart 2012 Cuma - 21:30

arkadaşlar ben yaşatakilanlar dan biliyim ama bir kami kurumda taşolon şilketinde calişiyorum ama kadlolu calişanlarla ayni işi yapiyoruz daha fazlasini bizeyukledikleri halde onlar 2000 tl üzerinde aliyorlar bize ise verdikleri 800 tl buda bize akp adaleti 11 senedir yaptigin adaletin bulada taşalonu ve yandaşini zengin ediyor işci fakirleştiriyor işte bunun icin akp bedduva ediyorum hani senin adaletin bumu bizleri taşolondiye 2 sinif insanyerine koyuyorlar dinimizide böylerikle kullanip kirletiyorlar ve hakimizi başkalalina yidiliyorlar örnek milletvekillerinin danişmanlarina kendi maaş larindan fazla devletin parasindan maaş veriyorlar büda yetmedi ucaklari yokmuş gibi bide yeni ucaklar ve herikopter ve son moder makam arabalari aliyorlar bizegelince sizi emekliyaparsak butce yetmezdiyor kendilerine gerince buççe yetiyor bize gelince yetmiyor eeey adeletsis milletvekilleri cikalin şu yasayi haa bide şunu söyleyim son zamanlarda muhalefete bu yasa icin önergeverdi ciksindiye ama bakiyorum onlar önergeverdi,diye bu konunun üzerine inadina gitmiyorlar niye biliyormusunuz şimdi cikalirsak onlara pirim olur diye çikarmak istemiyorlar mhp istiyor chp istiyar eeey hani senin adaletin senböyle yaparsan haktaseni indirmesini biril beyler bazi kişiler gelen cok caldi bunlar azcaliyoldiyorlar MÜSLÜMANLİTA HİRSIZLİGİN AZİ COKUMU OLUR HIRSIZ HIRSIZDIR KENDİ devletın uçagi ve arabas ile ailesi ile dünyayi geziyor ya bizler 800 tl memleketimizi gezemi yoruz onnun icin milleti buladan uyanik olun ona göle oy verin bakiyorum bazi arkadaşlar oyveripte istedigimizolmayinca aklini kullanmayabaş ladi haaa böyle olun işte bunlardan bize faydayok saygilarimla
hkann / ist
16 Mart 2012 Cuma - 18:57

Bu ülkenin çok ünlü dava kaybetmeyen hukuk adamları var. Onlardan yardım istemek doğru değil mi açaba?Dava açılırsa sonuç elde edilmez mi?
mehmet / balıkesir
16 Mart 2012 Cuma - 18:05

selam yaşa takılan arkadaşlar adanada bir anne intihar etmiş ikitana çocugu yetim kaldı neden çünki babaları bir yıldır işsiz yaşı 44 iş vermiyolar devlet yaşın genç diye emekli yapmadı yazıklar olsun bunun hesabını kim verecek 45 yaşından sonra iş bulamayan bizler biz bunu hak etmedik butür olayların cogalmasından korkuyorum hükümeti yönetenler biran önce bizlere emeklilik haklarımızı geri verin veya iş verin bu vebalin altından kalkamassınız
ibrahim / antalya
16 Mart 2012 Cuma - 13:33

sadettin arkadaşım, bizlerin haberevet ve kızgın adam dışında dostu yoktur. O bahsettiğin gazeticiler, sadece kendilerine gazeteci, kendilerinden birisine dokundularmı gece gündüz gazetelerde, televizyonlarda ciyak ciyak bağırırlar bizler de zannederizki mağdurun yanındalar, ben sadece hukukçulara seslenmek istiyorum, neden birisi çıkıpta bu yapılan haksızlığın hukuken doğru olmadığını söylemiyor. Çünkü hukukçularda, gazetecilerde, milletvekillerde başbakandan korkuyor. Tek çözüm meclis önünde miting yapmak, neden korkuyoruz, neden çekiniyoruz anlamış değilim, şu an türkiyedeki en büyük sorun bizim sorunumuz ama, bizlerdende hiç bir hareket yok insanlar bişeyler elde etmek için bakanlık önünde kendilerini zincire vuruyorlar ama, bizim kazanılmış hakkımızı elimizden alıyorlar, çocuklarımızın rıskını gasp ediyorlar, ama, bizler oturup bekliyoruz
sadettin / ankara
16 Mart 2012 Cuma - 11:36

cn tütr tv de para metre prorgamına hürüyet ve vatan ankara temsilcisi metehan ve bilal beylere tiwitir den bir kac gün üs üste niye dile getirmiyonuz yaş magdurlarını.her konuyu dillendiriyorsunuz.bu konuyu gelince e sini bile konuşmuyorsunuz diye mesajlar atıyordum.beni msaj atmamı engel koymuşlar.düşüne biliyormusunuz msaja bile tahammül edemediler.konuşurken her şekezin hakkını konuşuruz diyen gazeteci bunlar.özellikle silivreyi agızlarından düşürmüyen insan haklları savunucusu gazeteci bunlar.bizim yanımızda olmayı bırak yaş dedimi engel koyan büyük ankara temsicisi bu gaztecler.bunlar garıbanı seven deyil düştüyse vuran gazeteci bunlar.yürekleri varsa kızgın adamın yazdı yazıya katılıyorum destekliyorum desin bu bile yeter.ama diyemezler.
isa / istanbul
16 Mart 2012 Cuma - 07:54

selam benim yorumum şu.Öncelikle ölen 11 işçilerimize Allahdan rahmet diler aylesine baş salı dilerim,demem şuki nekadar işveren ssk
yapmadan çalıştıra biliyorsa çalışanda bi yerde mejbur kalıp çalışıyor işsizlik bi yana dursun nezaman emekli olabileceğim düşünceside var bunlara da çözüm .sEN ÇALIŞANIN HAKKINI VERMESSEN OLACAKLAR OLUYOR SAYGILAR
AYDIN / KARABÜK
16 Mart 2012 Cuma - 00:45

SEVGİLİ ARKADAŞLAR BEN TÜM GAZETELERE YAŞA TAKILANLŞAR HAKKINDA GENİŞ YER VERMESİNİ RİCA ETTİM TÜM ARKADAŞLARA ÖNEMLE RİCA ETTİGİM BİR KONU VAR HER SABAH FOKS TV DE FATİH PORTAKAL LA HABER SAATİ VAR HERGÜN BURAYA MSJ GÖNDERELİM MADURİYETLERİ FATİH PORTAKAL CANLI YAYINDA SÖYLÜYO BEN HER GÜN GÖNDERİYORUM TALEP YOGUN OLURSA FAYDASI OLUR DÜŞÜNCESİNDEYİM HERKESE SAYGILAR BU TEKLİFİMİ UYGUN GÖRDÜYSENİZ BANA CEVAP YAZIN TEŞEKKÜREDERİM
MAHDUR / konya
15 Haziran 2012 Cuma - 22:36

BİZ BU AK PARTYE BOŞUNA MI OY VERİYOZ BU HAKSIZLIGI ON YILDIR NİYE GÖRMÜYORLAR BU ÜLKEDE YILLARCA ÇALIŞ VE PİRİMİNİ YATIR EL KAPILARIDA İTEKAKA HİÇ PİRİM YATIRMAYANLAR BİR KİLO BUDAY OFİS FİŞİYLE EMEKLİ OLDU HEM KIREDİ SAGLANDI HEMDE EMEKLİ EDİLDİ EEE NE LAHANA NE TYURŞU BU YA YILLARCA PİRİM YATIRAN EMEKLİ OLAMIYOR YAZIK DEGİLMİ BU GARİBAN VATANDAŞA HANİ HAK ADALET NERDE YAŞIMIŞ NE YAŞI KARDEŞİM HAK EDENİ EMEKLİ EDEÇEKSİN BENCEDE ARTIK GÜVENECEK KİMSE KALMAMIŞ BU ÜLKEDE YAZIK ALLAH KORKUSU OLMALI SEZARIN HAKKI SEZARA VERİLSİN ARTIK NE BU YA BİZ VE BİZİM GİBİLER BUI AK PARTİ YÖNETİMİNE ÇOK GÜVENMİŞTİK AMA HAKKIN NADALETİN YANINA BİRAZ AZ OGRUYORLAR UNUTMAYIN SİZİ BİZ ORA GETİRTİK ARTIK BU ÜLKEDE BÜTÜN HAKSIZLIKLAR GİDERİLSİN DİYE OZAMAN ESKİ YİMİ BEŞ YILDA EMELİ OLANLARADA EN AZ ON YIL MAAŞ VERMEYİN KADEMELİ YAŞ ŞARTI ZADEN BÜYÜK HAKSIZLIK İYİ BEN BİR İNSANMLA BERABER İŞE GİREYİM BENİM YA
hüseyin / İSTANBUL
15 Mart 2012 Perşembe - 19:45

heeey insan oglu uuuyaanin bunlar ananiz deyir babaniz deyir bunlara bu kadar guvenmeyerim yüzlerce kişi yaziyaziyor bunlar duymamaz liktan geriyorlar ve kulaklarini ve gözlerinikapatiyollar bizde bunlara secimlerde dersvelerim bünlar asyadaki ülkeler gibi halkin akillanmasini istemiyor cünkü bizler akillanirsak biliyorlarki bidaki sefer oy alamayacaklar onun için saf ve cahilkalmamizi istiyorlar kendi adaşiniz milletvekili bile yemini etmemiş bilinin hakkiniveriyorsan bizim 25 senemiz dolmuş ve gemiş aylarimizi üclet lerinidegeriverin yeter altik bendayanamiyolum kizgin adamdanda fazlakizmaya başladim bazikisiler yazilarinda bize karşi cunku onlarin tuzu kuru bizi ne düşünsün onlar ancak tayibe yalakalik yapacakya hicbirzaman müslümanlik onlarin tekelindedeyirbü ülkede baziinsanlarin beyni öyle yikanmişki benim oturdugumsemteki kişiler bazilari BEYGAMBERYAPTILAR patihşah yaptilar yetmedi TÖYBEHAŞA ALLAHGİBİDİYENLER VAR ONLALIN ADİNA BU LAFİ YAZALKEN BEN UTANİYORUM onun icinböyle cahillerin ve aptarlari icinde yaşiyoluz anlayın artik ve ALLAHA tapar gibi insan ogluna tapmayalim KÜRANDA DERKİ BİLİMNELEYEKADAR GİDERSE OLAYAKADARGİDİNDE ama tah eskilerdenbeli cahirler herşeye karşi cikmiştir ve şühandabile bizim yaşatakilanada hakkimizi alamamiza bile karşilar BİZ HEP kolkakolka buzamanlara gerdik eskiden insanlar vişlenirdi şimdi ise sen konuşursan yatörelis ya da ergenekoncü diye tutuklaniliz kolkusu var cumhuriyetle yönertirdigimizi unutmayari
turguturgut / ankara
15 Mart 2012 Perşembe - 18:43

arkadaslar tumgazete yazarlarına maıl atın haber evet yazarı kızgın adam adam gibi adam onun okuyunda faydalı bişeyler haberlerını okuyunda gercekleri gorün dedim sizlerde atasanaanız umarım bişeyler öğrenirler
yasa takılan / ist
15 Mart 2012 Perşembe - 15:25

****ÇILGIN ADAMIN VE ALİ TEZELİN ,HABEREVET ÇALIŞMALARI OLUMLU YÖNDE HIZLA İLERLİYOR,

**ALIN SİZE 1000 KİŞİ,

**GAB GAZETECİLER BİRLİĞİ BAŞKANINA , YÖNETİM KURULU ÜYELERİNE

**EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN MAĞDURLARA VERDİKLERİ DESTEKTEK ÖTÜRÜ CCAN DAN TY TEŞKEÜR EDERİZ.

HABER EVET GAB GAZETECİLER BİRLİĞİ BAŞKANI YÖN KRL ÜYELERİ İSTANBUL TOPLANTISINI OKUYUNUZ 1000 ÜYEMİZ VAR. ARKANIZDAYIZ DİYORLAR!!!
/
15 Mart 2012 Perşembe - 12:27

saygıdeğer kader arkadaşlarım:
çalışma bakanın açıklamasına bakın
çadır faciası için bir itirafta bulunmuş
bunun gibi denetlenmeyen kontrol edilemyen bin lerce işyeri olduğunu söylemiş.vay bu işçinin haline
fidan / ankara
15 Mart 2012 Perşembe - 11:17

bu memleketde sesini duyurabilmek için.ya ölmen gerekli yada yasa dışı olaylar yapman lazım.namusunla devlete askerlik görevini vergini devlet ne isterse zamanında yaparsan seni dinlemezler arkadaşlar.kacakcılık yapıyor tererüs diye yanlışlıkla öldürülüyor.olmasa iyi ama bulundukları yer pkk nın alanı.devlet a dan z ye orada.bizler türüs vatandaş olarak acız yaşarken ölü gibiyiz diye bagırıyoruz hic duyan muatap alan varmı yok.adamlara milyon veiliyor daha fazla kacak cılık yapsın diye.meya bas bas bagırıyor kacakcı sahtekarın yanındayım diye.bizim sesimizi iki dürüs gasteciden başka duyan varmı.yok o gastecilerde biliyorsunuz.onun icin dürüslük bu memlekette sevilmiyor.seviliyor diyen varsa misal versin ben bulamadım.
yasa takılan / İST
15 Mart 2012 Perşembe - 11:15

DİKKAT EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR BU YAZIYI MUTLAK OKUYUN,

**BİR ARAYA GELİP BASIN AÇIKLAMASI YAPMAK İSTİYORSANIZ AŞAĞIDAKİ TELEFONLARI MUTLAKA ARAYIN. 1 NİSAN 2012 PAZAR GÜNÜ ANKARA GENÇLİK PARTKTA TOPLANIP BASIN AÇIKLAMASI YAPABİLİRSİNİZ. HER ŞEY YASAL YASAL İZİNLER ALINACAK.BU WEB SİTEYİ MUTLAK OKUYUN.:http://www.haberevet.com/haber/20120113/479617/emeklilikte-yasa-takilanlar-meclis-onunde-eylem-var.html
BÜTÜN YASAL İZİNLER TAMAM!..

EMEKLİLİKTE YA?A TAKILANLAR

Basın Açıklamasının Tarihi : 16 OCAK 2012 - PAZARTESİ

Basın Açıklamasının Saati : 12:00

Basın Açıklamasının Yeri : TBMM ÖNÜ
DİKMEN KAPISI

1999 yılı ve öncesine ait olan haksız bir yasayla elimizden alınan,

EMEKLİLİK HAKKIMIZIN, GERİ VERİLMESİNİ istiyoruz.

Bizlere yaşlısınız deyip iş vermiyorlar, gençsiniz deyip emekli de etmiyorlar.
Ne yapacağımızı şaşırdık.

Bu nedenle, yukarıdaki tarih, saat ve yerde, düzenlemiş olduğumuz, basın açıklamasına katılmanızı ve destek vermenizi saygılarımızla arz ederiz.

EMEKLİLİKTE YA?A TAKILANLAR GRUBU
(bilgisayardan facebook'a girerseniz büyük harflerle yazın lütfen)

NOT: BASIN AÇIKLAMASI İÇİN BÜTÜN YASAL İZİNLER ALINMI?TIR..

İletişim Bilgileri

1. MEHMET GÜVEN : 0-535-775 05 90
2. MUSTAFA AKBULUT : 0-537-312 65 85
3. ÜMİT TOT : 0-532-312 59 00
seher / İZMİR
15 Mart 2012 Perşembe - 10:22

ARKADAŞLAR SADECE HABEREVET DESTEK VERİYOR,KENDİMİZE BUNUN YANINDA BAŞKA HABER KANALLARI BULALIM,BEN BUGÜN BENGÜTÜRK TELEVİZYON KANALINA EMAİL GÖNDERECEĞİM ADRESİNİ İNTERNETTEN BULDUM(info@benguturk.com)LÜTFEN SİZDE BU ADRESE EMAİL GÖNDERİN,BÖYLECE DİĞER GÜNLERDE BAŞKA KANALLARI BELİRLEYİP TOPLUCA EMAİLLER GÖNDERELİM ,PES ETMEYELİM LÜTFEN !!
mehmet / Bursa
15 Mart 2012 Perşembe - 02:51

YASA TAKıLAN arkadaşım,devletin planı 600 tl maaş derken devlete primlerimizi eksikmi ödedikki eksik alıyoruz?tamam bu parayada ihtiyacı olan arkadaşlarımız var ama unutulmamalıki bız devletten sadaka değil,gasp edilen hakkımızı istiyoruz.
Garib / Balıkesir
15 Mart 2012 Perşembe - 01:34

Arkadaşlar;Bu elektronik ortamda birleşmeliyiz.Burada herkesten yardım akıl almalı, haklılığımızı ispat etmeliyiz.Ak parti iktidarı için hizmet eden annelerimiz,vefakar eşlerimiz nasıl kapı kapı dolaşıp iktidar için çalışmışlarsa bu düşünce ile Başbakanımızın Eşi EMİNE hanıma da elektronik ortamda ulaşılarak onun da haber edilip bize katkıda bulunulması sağlanmalıdır.Bugünlerde toplumun çekirdeği AİLE, hepsinin sebebi geçim sıkıntısı nedenleri ile yuvalar yıkılıyor,İnsanlar CİNNET geçiriyorlar artık uysal insan CANAVARLAŞIYOR sebep tek çizgi ÖLMEK / YAŞAMAK amaçlar yıkılıp umutsuzluk başlayınca sadece HİÇ kalıyor.Allah cümlemize yardımcı olsun,Konu herkesin dilinde olsun .Saygılarımla.
turan / afyon
14 Temmuz 2012 Cumartesi - 12:23

sayın yetkılıler secım öncesısı 300 gunu 500 gunu hatt 3 5 gunu olanlar banka kredısi ile emeklı ettınız hemde 500000 bın kışi azdegıl tabı o zaman secım vardı vardıda benım 8000 primim verılmeyen hakkım sen bu vebali KUL HAKKINI OBURDUNYADA KARSINA CIKMAZMI SANIYORSUN
muratt / ist
14 Mart 2012 Çarşamba - 21:57

yasa takılan
Ali babacanın açıkladığı süper emeklilik ile bilgin var mı?Bari ondan faydalanalım. Buğün de açıklama yapmış bireysel emeklilik sistemi tamamen değişecekmiş. Yaşa takılan bilgin varsa burada yazarmısın. teşekkürler.
Muhittin / sakarya
14 Mart 2012 Çarşamba - 18:04

Allah belalarını versin arkadaşlar başka ne diyelim bizleri ölün o zaman bakarız demeye bırakıyorlar kan kusarlar
mehmet / balıkesir
14 Mart 2012 Çarşamba - 17:49

yrmi yedi sene özel sektörde calışmışım yaşım 46 işsizim şimdiye kadar işsizlik ödeneginden birkuruş para almadım bizden kesilen bu paraları hükümet başka birilerine veriyorsa hem verenin hemde alanın burnundan gelsin hakkımızı yiyenlerin allah belasını versin yetti artık
Hakan / izmir
14 Mart 2012 Çarşamba - 17:27

Bugün Sn.Babacan açıklama yapmış.Anladığımız kadarıyla sadece tasarruf oranlarını yükseltmek için özel emeklilikde çalışmalar yapılıyormuş.Erken emeklilikle beraber yapılacağı söylenilen bu çalışmalar sadece özel emeklilik için yapılacağı belli olmuş oldu.Bize düşen ise sadece hayal kırıklığı...
aydın / karabük
14 Mart 2012 Çarşamba - 15:45

arkadaşlar ben derimki kızgın adam bize gün ve saat versin ankarada sokaga dökülelim AMMA önemli televizyon kanallarınada haber verilmeli verilmeliki yaşa takılanları tüm türkiye görsün NEDERSİNİZZZ
AYDIN / KARABÜK
14 Mart 2012 Çarşamba - 15:42

sayın şaban kızgın adamın verdigi taktikle başbakana bende mektup gönderdim bilmeyen arkadaşlar için adres şu ZARFIN ÜZERİNE SAYIN HASAN DOGAN BAŞBAKANLIK ÖZEL KALEM MÜDÜRÜ BAŞBAKANLIK ANKARA /MEKTUBUN ÜSTÜNE HASN DOGAN ARACILIGI İLE SAYIN RECEP TAYYİP ERDOGAN YAZINIZ lütfen bunu herkes yazsın
sadettin / ankara
14 Mart 2012 Çarşamba - 14:45

anayasa hukukcu pr.ersan şen.yasalar geriye işlemez diyor.sivaz davası icin bunu diyor.demekki sizler bizler sivazdaki yapılandan daha tehlikeli görülüyoruzki anayasa mahkemesi geriye işletmiş bizi 1999 da cıkan yasaya.siz tehlikeli kişilesiniz çünkü 1999 dan önce ssk ya kayıt olmusunuz.bu devlettin büççesine zarar vermeye yönelik suctur o yüzden ayrı ayrı sizlere 3_5_7_12.arayla mahkum ediyorum demiş.hükümet bu işin savcısı olmuş.ben bu yasayla yararlanma konusunda yaralanamıyorum ama gördüm magdurlar yıkılan yuvalar yüzünden destekliyor yanızda olmak için yorumlara katılıyorum. her tarafa mektub mesaj gönderiyorum.önemli olan hak yerini bulsun.bana faydası yok diye sizlerin acı huzursuz olmanıza razı gelemem.bu güne kadar yazdım bu günden sonrada yazacagım.akp tiyim ama şu günlerde bu konuyuda düşünüyorum. tek beklentim başbakanımızın agzından cıkcagı sözler kararımı degiştirecek.
sema /
14 Mart 2012 Çarşamba - 14:24

Kimin hakkı neyse o verilsin. çalışmayan mağduru emekli et! çalışana en alt limiti öde başkaaa???? ben eşşek gibi sabahın köründe evden çıkayım gece 1o lara kadar mesai demeyip çalışayım. çocuğumun yüzüne hasret senelik izinde köye gideyim sora birileri hakkım olanı 600 tl diye geçiştirsin, başkaaa???? al o 6oo'ü sen kullan derler adama tamam mı?? dilenciye sadaka mı veriyorlar sayın YAŞA TAKILAN lütfen yani...Kimin hakkı neyse o! Ha varsın yapmasınlar biz de en yakın seçimlerde desteğimizi çekeceğiz!! Ayıp yahu günahh!!! Benim çoluğumun çocugumun rızkını yiyene....
yasa takılan / ist
14 Mart 2012 Çarşamba - 13:54

***emeklilikte yaşa takılanlar,

**şu an ssk asgari ücretli bir işci emekli olursa 690 tl alıyor.

**devletin planı 600 tl,
**yani 90 tl düşük bir maaşla emekli maaşı bağlanmış olacaksınız.
ÖFE / FİZAN
14 Mart 2012 Çarşamba - 13:14

DÜŞÜNCELER,

****ÇOK ÇOK ÖNEMLİ, YAŞA EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR ŞU PLANI KABUL EDİYORMUSUNUZ????

1.) DVELET SİZİ EMEKLİ ETSE AYDA 600 TL (ALTIYÜZ LİRA MAAŞ BAĞLASA KABUL EDERMSİNİZ?

******DEVLET EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR YASASNINI ÇIKARSA

**SİZE 600 TL MAAŞ BAĞLASA,
**AYDA 5 TL ARTIŞ YAPSA,
**BELLİ BİR ZAMAN SONRA EŞİTLENİR BUNU KABUL EDERMİYDİNİZ?

KABUL EDİYORSANIZ DÜŞÜNCENİZİ YAZIN DİYE DÜŞÜNLÜYOR,



OLDU DAHA BAŞKA...HEP BANAAA RABBENAA..YA BU MİLLETİN HAYRINA HİÇMİ BİRŞEY YAPILMAZ.. KİM BUGÜNKÜ ŞARTLARDA EMEKLİ OLUNCA NE ALACAKSA O.. NEDEN SGK YI HORTUMLAYANLARIN CEZASINI BİZ 99 MAĞDURLARI ÇEKSİN..YUKARDAKİ FİKRE ASLAAA KATILMIYORUM. ASLA
Şaban / YOZGAT
14 Mart 2012 Çarşamba - 12:03

SAYIN BAKANIM
DİYORSUNUZYA BİLMEM NE KADAR KAYIT DIŞI DİYE ALI BİZLERİ İŞE İŞYERİ İŞYERİ DOLAŞIP KAYIT DIŞILARI KAYIT ALTINA ALDIRALIM MAAŞIMIZI ORDAN ÇIKARALIM HER KES MEMLEKETİNDE KİMLERİN NASIL İŞÇİ ÇALIŞTIRDIĞINI İYİ BİLİR
Şaban / YOZGAT
14 Mart 2012 Çarşamba - 12:00

ARKADAŞLAR BİR DAHA YAZIYORUM HERGÜN 170 HATTINI ARAYIN HERGÜN DİLEKÇE YAZDIRIN YA EMEKLİLİK HAKKI YA İŞSİZLİK MAAŞI YA İŞ DİYE HAKLARIMIZI BAŞKALARINA YEDİRMEYELİM MADEM AVRUPA STANDARDI GEÇİNEBİLECEĞİMİZ VE ÇOCUKLARIMIZI OKUTABİLECEĞİMİZ KAD
kerem / ankara
14 Mart 2012 Çarşamba - 11:20

senelerce çalışmışım prim ödemişim..emekli maasım 1200 ..biri tutmus devlet size 600 tl versin diyor!!! hangi akla hizmet diyor bunu?? Kabul edecek var mı??? sadaka mı dağıtıyorsunuz?? Yurt dısı emeklılere yapılan daha mantıklı kredi çekip ödediler borclanmalarını ama emeklilik maaşlarını tam adılar her ay ..
Şaban / YOZGAT
14 Mart 2012 Çarşamba - 10:40

ARKADAŞLAR BEN ŞU AN ALO 170 E DİLEKÇE YAZDIRDIM BAŞVURU NUMARAM 351508 LÜTFEN SİZDE YAZIN BANA 3 İŞ GÜNÜNDE CEVAP VERECEKLER YARINDA YAZACAM HERGÜN 170 ARAYIP BU İSTEĞİMİZİ İLETELİM VALLAHİ HERGÜN ARAYIP DİLEKÇE YAZDIRACAĞIM LÜTFEN SİZDE ARAYIN BİR ÇÖZÜM BULDURANA KADAR
Muhittin / sakarya
14 Mart 2012 Çarşamba - 10:40

Sayın Süleyman bey sadece Yaşar okuyanmı suçlu bu iktidar sanıyorki bu yaşa takılanlar suçluyu yaşar okuyan sanıyor uyuyorlar diye düşünebilirler ama konu öyle değil tabiki senden fazla bende çıkış konusunda beddua ediyorum deprem maduru idik konuşmadan çıkardılar fakat ANAYASA iptal etti 2002 de bu hükümet geldi ANAYASA ya rağmen YASA ile haklarımızı gasp ettiler resmen düzeltmekte bunların baynunun borcu ama nerde bizleri erken emeklilik istiyor diye lanse ediyorlar Allah tan korkmazlar ben 1983 den beri 28 yıl 11000 ne yakın yevmiyem var 5 yıl bekledim hala 2 yıla yakın baklayecem yaşım 47 ama benden sonra işe başlayanlar yaşları 49 50 diye 2 3 yıldr emekliler nerde kaldı vatandaşlar arasındaki eşitlik sosyal devlet anlayışı yasalar bir tek bizlerin haklarını yemek için geriye çalışıyor her günkü bedduamı yenileyecem mideleri patlar barsakları dolaşır KUL hakkı yiyip bu kadra insanı madur edenlerin inşl.
Şabana / YOZGAT
14 Mart 2012 Çarşamba - 10:31

Sn kızgın adam yüzlerce kez teşekkür ederim size tekrar tekrar yazacam ya yaşta avrupaya uymaya çalışan SGK NEDEN İŞSİZLİK MAAŞINDA uymuyor anlamış değilim bunların derdi ne benim kesintilerimle birilerine maaş zammı versin biz kenarda bekleyelim böyle sosyal adalet olmaz
Şaban / YOZGAT
14 Mart 2012 Çarşamba - 10:20

Arkadaşlar ALO 170 Hattını hergün arayalım istegimizi oraya bildirelim ya emeklilik ya işsizlik maaşlarımız isteyelim yada işsizlik maaşımızı mahkemeye verelim bizlerden kesildi birileri harcıyor
Şaban / YOZGAT
14 Mart 2012 Çarşamba - 10:13

Sn kızgın adam desteklerinden dolayı ALLAH senden razı olsun bir gün tanışmaya gelecem inşallah bu mailleri direk siz başbakanlığa gönderemezmisiniz bizim adımıza ya bunların anlayacağı yok ne yapacağız ya biz sadaka istemiyoruz bir şeyler yapsınlar lütfen yaşı avrupaya uydurmaksa o zaman bize işsizlik maaşı versinler ben lise mezunuyum ama özel sektörde orta kademeerde yöneticilik yaptım bilfiil aralıksız primim 25 yıl yattı kimi beklemem gerekiyor şu soruyu Faruk Çelik beye nasıl sorarız yaşta avrupaya ımf ye uyuyorsunuzda işsizlik maaşında neden uymuyorsunuz....
Şaban / YOZGAT
14 Mart 2012 Çarşamba - 10:09

Benim 3 cocuğum var 1 yıldır işsizim kızım üniversite okuyor burs bile çıkmadı mal varlığım sadece 1 evim var 55000 tl değerinde Elhamdülillah müslümanım ama bizim paralarla birilerine peşgeş çekiliyor biz taşmı yiyeceğiz herkese yardımlar yapılıyor kimin cebinden yapmayın lütfen bir çözüm bulun
Şaban / YOZGAT
14 Mart 2012 Çarşamba - 10:06

Evet arkadaşlar bir şeyler yapalım 3 şart koşalım
1- Ya iş
2- Ya Maaş
3- Ya emeklilik
olur yıllardır maaş kesintisi yapılsın işsizlik için biz kenarda duralım birileri yesin olmaz öyle şey sabrımızı taşırmayın madem yaşı avrupaya uydurmaya çalışıyorsunuz o zaman işsizlik maaşınıda halledin
yasa takılan / İST
14 Mart 2012 Çarşamba - 09:08

ÇOK ÖNEMLİ MUTLAKA OKUYUN.

Resûl-i Ekrem Efendimizin, Hz. Muaz ile beraberinde gönderdiği Ebû Mûsa el-Eşarî'yi uğurlarken de son tavsiyesi şu oldu:


'Kolaylaştırınız! Zorlaştırmayınız! Müjdeleyiniz, nefret ettirmeyiniz!
Birbirinizle anlaşın,
iyi geçinin,

ihtilâfa düşmeyin.

DEDE BİLGE DÜŞÜNCESİ ŞU.

**EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR BU HABERİ MUTLAKA OKUSUN.!!!


**ankarada alınan haberlere göre, emeklilik yaşa takılan yasası çıkarılması için,çok ciddi çalışmalar başlatılmış!!!


**yaşa takılanlar,

aşağıdaki teklif geldiğinde, kabul edin pişman olmazsınız????

**devlet size ,ayda 600 tl (altıyuz lira 600 lira maaş bağlayalım, bu sorunu çözelim planı teklifi getirse kabul edermsiniz????


***devlet planı şu olsa kabul edermsiniz???

***yaşa takılanlar emekli yasası çıkarılıp, yaşa takılanlara ayda 600 lira bağlasa, ayda , 6 ayda 5 tl, 5 tl artışla , ileride maaşınızı dengelense,????????????


emeklilikte yaşa takılanlar??

bu sorun kangren halini aldı çözülmeli 2012 de çözülecek,
**kızgın adam ali tezel dedikleri oldu göreceksiniz.


***kızgın adam ali tezel başardı.bu haberleri 2012 yılı içinde alacaksınız.
Garib / Balıkesir
14 Mart 2012 Çarşamba - 00:01

Maç başladı, kural değişmez..”
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'”Maç başladıktan sonra kurallar değiştirilmez, ” dedi. Dünyanın en akıllıca lafı. Bu sözleri Avrupa Birliği için söyledi. Bizi alacaklarına dair söz verdikleri halde sürekli değişik kurallarla karşımıza çıkmalarından yakındı ki, haklıdır. Avrupalılar dengesizlik ve densizlik ediyorlar. Çünkü, artık görüşmeler başlamıştır. Ondan sonra yeni kurallar, yeni zorluklar getirilmesi doğru değildir.
. Peki bu neden biz emeklilik yasasına o günün şartlarına tabi iken şimdi kurallar değiştirildi. Yasama yetkisi olanlar sürekli ileri bir tarihe erte yelebilirler.Benim SUÇUM devlete erken yaşta işe girerek prim ödemek ,ülkede kalkınma sağlamak için çalışarak KATMA DEĞER YARATMAK, ekonominin 80yıllarda üretime ihtiyacı olduğu zaman çalışarak bu ÜLKEYE borcumu ödemek mi ? EVET hepsi bunlar CEZANIZ BU KARDEŞLERİM.Allah yardımcımız olsun.
cengiz / kocaeli
13 Mart 2012 Salı - 23:00

arkadaşlar kocaelide işçi kentidir buradada yaş mağdurları çok var eylemler yapalım uyumuyalım hadi kocaeliler sonuna kadar hakkımızı arıyalım
Süleyman / ANKARA
13 Mart 2012 Salı - 22:44

Öncelikle Kızgın Adam'a teşekkür ederim. 26 yıldır özel sektörde çalışıyorum, 9300 gün primim var, beni 5 yıl etkiledi, 4 yıl özel sektörde dolduracağımdan hiç umudum yok. Zaten bütün sıkıntıları özel sektöde çalışanlar çekiyor. Ha şunuda belirteyim, bizim sağlığımızın bozulmasına neden olan, bu yasanın mimarı, Yşar Okuyan'a hergün düzenli olarak beddua ediyorum, bugünde sizlerin huzurunda beddumı okuyayım, 'inşaallah bizlerden daha beter ol'
mehmet / balıkesir
13 Mart 2012 Salı - 22:08

arkadaşlar görsel medya ların hepsi erdoganın yalakalıgını yapıyor neyaparsak kendimiz yapacagız ankaraya yürümeliyiz gerisi yalan
sadettin / ankara
13 Mart 2012 Salı - 21:04

sy.çlş.bak.faruk çelik bey. yanan 11 işciyle acıklamalarında ailelerine maaş baglanacak.çok güzel sosyal devlettin yabması gerekende bu.ancak biz devlete her borcumuzu ödemişiz.iş bulamadımızdan dolayı aileyi sorunlarımız hat sefaya çıkmış.bizde ailemizi maaşa baglatmak için kendimizi öldürmemiz mi gerek.bu söledinizden ben bunu anladım arkadaşlar nasıl anladı onu bilemem.cünkü her emekli yaş kasbına ugrattınızın konsunu konuştunuzda ya popülüzüm diyorsunuz yada ssk yı zarar ettiriyor diyorsunuz.eger biz yaş magdurları olarak zararlıysak bu ülkeye.size tavsiyem doldurun kamyonlara sürüye sınırına bıakın ki sizde kurtulun bizde.hiç olmasa ailemize böylelikle maaşa baglarsınızda onlar bari kursaklarına 2 ceşit yemek girer.
Muhittin / sakarya
13 Mart 2012 Salı - 20:26

gerçekler Fatma hanımefndi tşkkrlr katılmaznız için artık ne olursa olsun her yere meil sms meil yazdım isterlerse benide muhalafet etti diye ergenekoncu deyip içeri alsınlar 3 çocuk okuyor birde eşim zaten komşuların verdikleri ile yetiniyoruz dilenci ettiler devletine 28 sene birfiil prim vergi verenleri aslında kimse bu olayları 3 5 yıl önce hele 2002 de anlamadı şimdi emeklilikleri gelince feryatlar başladı vallahi bne o zaman yaşar okuyan tasarı yaptığında bela okumuştum kendimde deprem maduru idim hiç tartışmadan yaptı getirdi anayasa iptal etti bu yasayı bunlar geldi 2002 de yasa ile anayasayı delerek beklemeli emeklişlik diye geçirdiler yargı yoluda yokmuş vermeyeceğim demiyor çünki çok şeytanlar akılları çalışıyor hak gaspına ölsünlerde nasıl olsa o zaman eşi olana az kalır diyorlart galiba resmen kendi vatandaşının elinden yaşama hakkını gasp edip ölüme dilenciliğe bırakıyorlar bıraktılar yani son icraatlaı sanki 4+4+4 yasası geçerken yaptılar tam bir diktadörlük gibi ben istersem olur sopa ile kavga ile sonrada suçlu başkası ak süt kibi suyun üzerine çıkıyorlar benim paramı dul kalan bayanlara vereceklermiş çünkü oy alacaklar önce hak sahipleirne ver sonra onlar zaten bizm başımızın tacı gayri emekliliği teşvik decekler öyle yaparak görün
Volkan / ısparta
13 Mart 2012 Salı - 20:22

SAYIN BAŞ BAKANIM BERABER YÜRÜDÜK BİZ BU YOLLARDA VE TEKRAR BERABER YÜRÜYECEĞİZ.SAYGILARIMLA SİZE HEP SAYGI DUYUYORUM VE SİZİ ÇOK SEVİYORUM.SİZ GERÇEK BİR LİDERSİNİZ,BİZİ SİZSİZ BIRAKMAYIN, YALVARIRIM YANIMIZDA OLUN.
aydın /
13 Mart 2012 Salı - 19:09

Değerli kızgın adam bu gün tv de her zamanki gibi sayın başbakanımızın ulusa seslenişini dinledim.Evet güzel şeyler söylüyor ve güzel şeyler yapıyor.Fakat bizlrinde sorunları var bizlerde bu milletin evlatlarıyız,bizlerin sorunları sanırım sn. başbakanımıza iletilmemiş,eğer iletilmiş olsaydı ,ilgilenirdi diye düşünüyorum,çünkü bakıyorumda son zamanlarda istelilen konular bir ,iki gün içerisinde cumartesi ,pazar demeden kabul ediliyor ve hayata geçiriliyor,bizler yanlızca hakkımızı istiyor ve işsiz gezen milyonlarca gencin iş sahibi olmasını istiyoruz,sn. başbakanımıza,rte com tr. - başbakanlık adreslerine mailler attık fakat hiç biri için dönüş yapılmadı.Biz hak ettiğimiz hakkımızı nasıl geri alacağız,9000 prim gün sayısını fazlasıyla doldurduk. 1999 kabul edilen ve uygulanan kanundan bizler muhaf olmamız gerekirdi.Çünkü bizler bu yasadan çok önceleri sigortalıydık. 1999 tarihinden sonra sigortalı olanlar için geçerli olmalıydı.
Bizim sorunumuza çare bulacak tek kişi sayın başbakanımız,fakat konuyu nasıl ileteceğiz ne yapmamız gerekiyor.
görsel medyada bu konu neden gündeme gelmiyor.Kızgın adam değerli dostumuz sende ricamız bu konuyu görsel medyaya taşıman.
saygılarımla.
Filiz / Antalya
13 Mart 2012 Salı - 18:28

Arkadaslar yasa takilan rumuzlu arkadasin yazdiklarina kulak versek iyi olur bence akp catisi altinda konusulanlardan haberi var 600tlye bizi baslarindan atarlar mi atarlar. Bence razi oluyor musunuz bu paraya emekli olmaya deyip cikacaklar.akpnin bu onerisine hazirlikli olmaliyiz ve asla kabul etmemeliyiz.
Hacegan / Malatya
13 Mart 2012 Salı - 17:33

O kadar umutsuzumki arkadaşlar hergün dahada batıyorum.Şekerim düşmüyor çalışamıyorum inanın işveren bana Allah rızası için iş verdi verimli değilim bayılıp bayılıp gidiyorum.AKP Allah nasıl biliyorsa seni öyle yapsın
Muhittin / sakarya
13 Mart 2012 Salı - 14:49

sayın çalışma bakanı açıklama yapıyor yaşa takılanlar ölsün der gibi dalga geçiyor 11 masum öldü ne yaptırım yapacaklar bakalım
AYDIN /
13 Mart 2012 Salı - 13:28

SAYIN RECEP BENDE DİYORUM KIZGIN ADAM TARİH VERSİN BİZDE ANKARADA SOKAGA DÖKÜLÜP HAKKIMIZI ARAYALIM
oktay / istanbul
13 Mart 2012 Salı - 13:28

haber evetin gazeteci kadrosuna bakarmisiniz cogu gorsel medyanin agir toplari birtanesi kizgin adama destek veripte reytingi yuksek bir kanalda program yapmiyorlar birand barlas ilicak su gastecilere bakarmisin hepsi agir toplardan hepsini kiniyorum sizde kinayin arkadaslar
fatma / antalya
13 Mart 2012 Salı - 13:23

muhittin beye katılıyorum
oktay / istanbul
13 Mart 2012 Salı - 13:21

ben recep beyle ayni fikirdeyim bu is yazmakla olmuyor yaziyoruz yaziyoruz tik yok miting lazim arkadaslar miting
SEMA /
13 Mart 2012 Salı - 13:19

AKP bizi üzmeye , yok saymaya devam etsiN.2013 te görecekler neyin ne olduğunu. maymun bu sefer gözünü açacak..2013 mart ayı da BİZİM ONLARI YOK SAYACAĞIMIZIN zamanı olacak inşallah...BU SEFER BİZİ ALDATAMAYACAKLAR, ALDANMAYACAĞIZ!!!
oktay / istanbul
13 Mart 2012 Salı - 13:17

sayin kizgin adam bu anket isi guzelde ses getirecek bir eylem yapsak caglayan meydaninda sizin yonetimde okadar onemli gasteciler var bu isi organize edecek neden oturup seyrediyorlar onlarida kiniyorum aynen. iletirsiniz anket surerken mitingde lazim benim gorusum bu
ibrahim / antalya
13 Mart 2012 Salı - 12:33

recep arkadaşıma canı gönülden katılıyorum biz buraya gece gündüz durmadan yazsakda kimse bizi kaale almaz ne akp ne chp kimsenin bize bir şey vereceği yok hele medyanın hiç umurunda değil bizler 27-28 yıl bu ülkeye prim yatıran onbinlerce mağdur bir tek amerikan vatandaşı olan mecliste hiç görev yapmamış merve kavakçı kadar değerimiz yok işte böyle bir ülkede yaşıyoruz onun için tek çözüm ankaraya gidip meclis önünde gasp edilen hakkımızı alana kadar direnmek yeter artık diyorum biz onları vekil olarak gönderdiysek bizim sorunumuzla ilgilenmek zorundalar orası kimsenin babasının tapulu malı değildir
neco / istanbul
13 Mart 2012 Salı - 12:32

sayın başbakanım bizim magduriyetimizi emekli hakımızı verin söz verdiniz sözünüzü tutun
turguturgut / ankara
13 Mart 2012 Salı - 12:15

akp şimdiden seçilerde 14bin seçmenini kaybetti parasızdık şimdi beş parasız hakkımzdı şimdi haksız
yasa takılan / İST
13 Mart 2012 Salı - 12:09

Resûl-i Ekrem Efendimizin, Hz. Muaz ile beraberinde gönderdiği Ebû Mûsa el-Eşarî'yi uğurlarken de son tavsiyesi şu oldu:


'Kolaylaştırınız! Zorlaştırmayınız! Müjdeleyiniz, nefret ettirmeyiniz! Birbirinizle anlaşın, iyi geçinin, ihtilâfa düşmeyin!'


DÜŞÜNCELER,

****ÇOK ÇOK ÖNEMLİ, YAŞA EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR ŞU PLANI KABUL EDİYORMUSUNUZ????

1.) DVELET SİZİ EMEKLİ ETSE AYDA 600 TL (ALTIYÜZ LİRA MAAŞ BAĞLASA KABUL EDERMSİNİZ?

******DEVLET EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR YASASNINI ÇIKARSA

**SİZE 600 TL MAAŞ BAĞLASA,
**AYDA 5 TL ARTIŞ YAPSA,
**BELLİ BİR ZAMAN SONRA EŞİTLENİR BUNU KABUL EDERMİYDİNİZ?

KABUL EDİYORSANIZ DÜŞÜNCENİZİ YAZIN DİYE DÜŞÜNLÜYOR,

*BU MAĞDURİYET SON BULSUN.
recep / istanbul
13 Mart 2012 Salı - 08:36

Sevgili arkadaşlar merhabalar
bence böyle yazmakla bir şey elde edemeceğiz.Hakkımızı arıyorsak hep birlikte karar alalım Ankara'ya gidip aslanlar gibi hakkımızı isteyelim .Yanlız herkez katılacak AKP Merve Kavakcıya hiç birşey yapmadan (Amerikan Vatandaşı)olduğu halde o hakkını alısa bu AKP 'ye hakkımı helal etmem .
Muhittin / sakarya
13 Mart 2012 Salı - 03:38

KUL hakkı m,ideleri barsakları patlar inşallah ben düzgün 28 yıl prim yatıracam emekli olamayacağım seçim zamanlarında torba yasa diye yasa çıkaracaklar süt satana pancar teslim edene doğru düeüt prim yatrmadan emekli ettiler sonra bakan bey sgk zarar ediyor diyor allahtan korkmazlar benim hakkımı hak etmeyenlere vereceğinize az yiyinde o paralardan verin eğitim yasası çıkardılar içinde bilgisayar ihalesi yapılmadan bilgisayar alınması var acaba 10 milyar kimlerin cebine gidecek kamu ihalesi yapmadan müslümanlık bunlara kaldı ise yandık bunlar müslümanlığa zarar veriyorlar din iman edebiyatı kandır zavallı milleti haklılar bu millet nasıl olsa oy veriyor diyorlar bile bile oy verende bu KUL hakkını yemiş sayılır kimki kul hakkı yerse beter olsun
aydın /
13 Mart 2012 Salı - 00:13

bizim davamız kimseyi küçümsemek hakaret etmek degil elimizden zorla alınan bir lokma ekmegin peşindeyiz ailemiz için çocuklarımız için insanca yaşayıp aççççç kalmamak için
aydın /
13 Mart 2012 Salı - 00:08

sayın muhittin yorumunu inanki gözlerim yaşararak okudum ama çogumuz senin kaderini paylaşıyoruz kiminin çocugu okuyo kiminin hastası var kimi komşusundan borç aldıgı çorbayla çocuklarını doyuruyo yinede bizleri duymazdan geliyorlar kanallara çıkıpta hakdan adaletten bahsetmesinler unutmasınlar öbür dünyada kul hakkını ödeyemeyecekler tüm yorumculara teşekkür ederim allaha emanet olun
Muhittin / sakarya
12 Mart 2012 Pazartesi - 22:18

Sayın GARİP biliyorum benim işim haber dinlemek okumak dinledim sayın bakanı ama ne yazar canlar gitti
size yemin ediyorum 3 çocuğum var birisi fakültede birisi yüksekokulu bitirdi açık öğretimden okuyor 4 yıllığı maddiyatsızlıktan allah a şükür kafaları çalışan evlatlarım var birde yüzde elli gelişme özürlü çocuğum var iş yerim özelleşti yaşım 47 1983 den beride prim ödüyorum 11000 ne yakın yevmiyem var eve ekmek alamıyorum acındıracak halim yok az kaldı intiharı bile düşünüyorum geçen eylülde büyük çocuğum okuluna gitti yeminle 1 lira gönderemedim sömestride gelemedi göremedik daha telefonda o da çok az görüşüyoruz annesi ağlıyyor çocuk parttaym çalışarak bakalım bitirip inşallah mühendis olacak ama bu güzelim ülkemizde de ne mühendisler boş fasa fiso işlerle uğraşıyorlar yandaş ceplerini dolduruyorlar satılmadık kamu yeri kalmadı işsizlik diz boyu işsizlik düştü deniyor 900 kişi 4 ay asgeri ücret için işe alınacak 14 bin baş vuru bu mu işsizlik düştü haksız gasp edilen her kuruşumu çoluğumun çocuğumun hakkını HARAM Ediyorum isteseler 1 günde çözüm bulurlar kendilerine nasıl buluyorlar tuturdular 4+4+4 vay ülkemin haline CUMHURİYET le ilgili bişey kalmayacak bir araştırmacıyada çok kızdım sayın başbakanımızla Atatürk ü oylamaya yer vermiş Erdoğan ilk kez Atatürk ü geçti diyor vay vayy nelere kadir ülkemin insanları
ayşe /
12 Mart 2012 Pazartesi - 22:17

Medyada herşey nasıl oluyor da güllük gülistanlık gösteriliyor,her yer toz pembe.İnsanların hiç derdi yok,herkes çok mesut,babalar istedikleri herşeyi pazardan alabiliyor.ENFLASYON DÜŞMÜŞ,TÜRKİYE ADETA CENNET.Aslında biz gerçekten çok güçlü bir halkız,kemer sıka sıka kemerde delik kalmadı ama genede şartlara ayak uydurmaya çalışıyoruz.Biz hala böyle kuzu olursak başımızda ki ÇOBANLAR bizi istediği otlaklara götürürler.AMA BU MİLLET KOYUN DEĞİL,GERÇEK ÇOBANLARIN GÜCÜNE GİTMESİN KOYUN GÜDMEK BİR MEZİYETTİR.
hüseyin / istanbul
12 Mart 2012 Pazartesi - 22:09

sevgili arkadaşlar demindenberi yazılara bakıyorum arkadaşlarının bazıları sankide baş bakanın bu yaşa takılanlardan hiç haberi yokmuş gibi yazı yazıyolar şunu bilinki bu durumdan sağgır sultan bile haberi var yok bakanlar baş bakana soylemiyor haberiyok diyiyorlar ki boşuna öyle kendilerine avutmasınlar onların herşeyden haberi var yakında belediye seçimlari var o seçimler olmadan önce bu konuyu yatırım olarak kulanacaklar nitekim geçen seçimlerde böyle bir konu geçti ama anketlerde 1. parti oldugu beli olunca vazgeçtiler ama oyları garantiledikleri için yasayı çıkarmadılar boşuna kendimizi avutmayalım beyler bu yazılarımıza kızarlar diyiyorsunuz ama beni 25 senem gitmiş benkime kızıyim meclisteki bütün partiler bu yasanın çıkmasını istiyor ama ne nimetki baş bakan kafasına bile takmıyor acaba neden düşünün hakı olupda olmayanada hak veriyorsan biz yaşa takılanlarada ne kadar geç kalırsanız o kadar zürüm ve haram yemiş olursunuz çünkü burda günü dolmuş kişilerin hakı kasvetmiş olursunuz saygılarımla
ayşe /
12 Mart 2012 Pazartesi - 22:05

İnsanlarda artık sabır kalmamış belli.Bu kadar yazı, bu kadar yorum hiç kimsenin tıkladığı yok.Sanırım iktidar çok kişinin başını döndürmüş.Hepsi kendilerinden geçmiş,olup biteni görmüyor.Dereyi geçinceye kadarmış bütün herşey.İktidarın ayılması için üstüne soğuk su dökülmeli.Şimdi soğuk su kovaları bizim elimizde,bunu bilmezler mi*Elbet çok kısa sürede biz o sandık başına gidicez.
turgay / malatya
12 Mart 2012 Pazartesi - 22:03

Gasp edilen hakkımızı istiyoruz.sonuna kadar mücadelemiz devam edecek.başbakan diyordiki oyunun 70.dakikasında kural değişmez.bizim hakkımız niye elimizden alındı.sayìn başbakan bu ülkede her şeyi değiştirdiniz bunu niye değiştirmiyorsunuz.gasp edilen hakımızı geri verin.
adımı yazmaya utanıy / istanbul
12 Mart 2012 Pazartesi - 21:50

allah şahidimdir dokuz aydır işsizim binlerce yere müracat ettim vasıflı birisi olmama ragmen yaşim 47 oldugundan kimse iş vermiyor işçi bulmaya hergün gidiyorum asgari ücretle iş arıyorum ne iş olsa çalışacam ama yaşımdan dolayı iş vermiyorlar cok zor durumdayım yaştan dolayı 3senem var emeklime ne yapacam bilemiyorum allah hepimizin yardımcısı olsun bu yaş meselesi bir an önce halledilmesse türkiyede kaos olabilir bunun farkında deyilmi büyüklerimiz merak ediyorum.
mehmet / balıkesir
12 Mart 2012 Pazartesi - 21:43

ulan vicdansızlar mademki emeklilik haklarımızı geri vermiyonuz ozaman iş verin iş adalet böylemi oluyor devlet güvencesi altında çalışanlar 60 yaşına kadar çalışa biliyor özel sektörde 40 ila 45 yaşında işçiler işnden çıkartılıyor bumu sizin adaletiniz yeter artık duyun sesimizi gafiller
Garib / Balıkesir
12 Mart 2012 Pazartesi - 21:15

Sayın muhittin arkadaşım ; yorumunu Sayın Çelik, duymuş AVM 'de hayatını kaybedenlere emekli hakkı tanımış.Bizlerde acaba ölmemiz mi lazım ? kazanılmış hakkın tekrar iadesi için ne dersiniz?Bizden başka herkese dağıtıyorlar biz istiyoruz diyemi vermiyorlar, yoksa istemesini mi bilmiyoruz ? bilen varsa anlatsın. Burada yazsın lütfen.Saygılar.
Muhittin / sakarya
12 Mart 2012 Pazartesi - 20:20

sayın çalışma kanaımız masum can veren AVM işçileirnin zararlarınıda bize yükler aman ha duymasın biz dürüstçe 28 yıl 110000 prim yatırdık hala 2 yıla yakın bekleyeceğim yaş 47 sayın bakanım acilen istifa e d i n bence düğün salonu işletmeciliği sizi paklar değilmilki bu yaş madurlarını erken emeklilik istyor diye lanse ediyorsunuz kimse silerden erken emeklilik stemiyor gasp ettiğiniz bekletmeli emekliliği istiyor 5 yıldr bekliyorum bu beklediğim günlerin hesabını verecekmisniz acaba ANAYASA iptal etti geriye dönük hak alınmaz diye 2002 sizler hakları almıyoruz beklemeli diye yasa ile gasp ettiniz HARAMM olsun alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste işleriniz rast g,itmez gitmeycekte anca komisyon basar diktötörlük yapar hak gasp edersiniz ama yüce yaradan karşısında bu kadra hakkı yenenlerin hakkı fitil fitil gelir inşl.
aydın /
12 Mart 2012 Pazartesi - 17:47

basın açıklaması yapılavagı tarihte önemli televizyon kanallarınada haber verilmeli maduriyetimizi tüm türkiye görsün
aydın /
12 Mart 2012 Pazartesi - 17:44

gençlik parkta olabilir kızgın adam bize tarih ve saat versin çoluk çocuk sokaga dökülelim en azından davamızdan vazgeçmedigimizi gösterelim teşekkür ederim
hava / istanbul
12 Mart 2012 Pazartesi - 16:57

benim kocam hemen emekli olacakken siyasetçiler yüzünden olamadı insanların hakkını yiyenler huzur bulamazlar bu dünya kimseye kalmamış ve hiç kimseyede
kalmayacak
hüseyin / istanbul
12 Mart 2012 Pazartesi - 14:20

sevğili kızgın adam öncerile şimdiye kadar yazdigim yazilarda sana teşekkül edememedim gec oldu temiz oldu seniN gibi insanlarin sayesinde icimizden geleni yaziyoluz sana onun icin teşekkül ederim arkadaşla ben inanmiyolumki bu yasa en yakin secimler olmadan çikmaz oda bana yalamiyacak cunku ben askerligimi ödeyip emekli olulum ama şunu birinki benden sonrada emekli olacak insanlara hatirlatmak amaci ,ile yaziyolum bazi arkadaşlar hükümete dokundugu icin kiziyor ama şunuda birsinlerki nice yaşatakilanlarin hakki nolaca 11 sedir emekli olan veya olamayanlar hakini kimden alacagiz tabiki siyasitcilerden alacagiz onlar öteki dünyayi düşünmezler ama ben hakimi helar etmiyorum ALLAHA SEVK EDİYOLUM MEREKLER İNSAN DÜNYAGERMEDEN ALLAHİTARA YA SORMUŞLAR ALLAHİM İCİMİZE FESAT SOKACANDEMİŞLER AMA ALLAHA TALA OLURMU ONLARİYARATİRKEN KAFARARİNA BEYİN KOYDUM BEYİNLERİNİ KULLANASİNDİYE ONUN İCİN ARTİK BEYİLERİMİZİ KULLANALİM MÜSLÜMAN ÜLKELER nedenyaz baharidiyorlar onla şimdi yeka dal gec kaldilarbile bü dünya sultan süleymana kalmadi siyasetciyemi kalacak işinegelen yasalari halka sormadan hemen çikaliyol bizim bu yasayi niye cikarmiyorlar anlayana,,,,
sadettin / ankara
12 Mart 2012 Pazartesi - 12:13

sy. başbakanım etrafında dogru insanın çok oldu kadar.en az yanlış kişilerinde o kadar çok oldunu unutmayın.yaş maduru denilen insanlar TÇ vatandaşı.yanı başınızda binlerce cıkar icin sizi sevdini desdekledini söyleyenler çokda olsa hesas esas sizi seven hic cıkarı beklentisi olmadan girdiniz her seçimde galib çıkaran tayib erdogan icin hucra köşelerde siyasetcilerin giremedi evlerde sohbetlerde yükseten sevdiren bu emekli hakkı verilmeyen insanlardı.ÇLŞ bakanınız bunları insani görmüyo olabilir.ama sizin görmemeniz bizleri derinden üzecek üzüyor.SY BAŞBAKANIM.halan tüm bu insanlar okadar öfkeye kızmalarına ragmen sizi seviyor sizi agzınızdan cıkacak olumlu olumsuz söze göre hareket edecek.sabır iyidir zorlarsan sabrı fısat bekleyen şeytan gandırı verir nefsi.umarım şeytan girmeden gönüllere görürsünüz bu 10 binleri SY.BAŞBAKANIM.NOT BÖYLE MEKTUBLARI BAŞBAKANLIGADA GÖNDERDİM.SELAMLAALE
hakan / izmir
12 Mart 2012 Pazartesi - 11:59

Komik olmayın yahu :) Tok açın halinden anlar mı ki ? 10 kişi meclis önünde de soyunsa açız emeklilik hakkımızı istiyoruz da dese haber bile olmaz.Hakkımızı gasp edenlerin vicdanı olsa zaten uyuyamaz.Bal tutan parmağını yalar.Bize de öylece bakmak kalır.Topumuz bir Merve etmiyoruz işte...:(
fatma tanrıverdi /
12 Mart 2012 Pazartesi - 10:24

neden bizi görmezden geliyorlar? Avrupanın çalışma saat ve koşulları bizle aynı değil ki yaşı aynı tuttular. Yazıklar olsun bunu çıkaranlara hakkımı helal etmiyorum. Rızkımızı yiyenleri allaha havale ediyorum. Ben nasıl her gün güne ellerimi açıp dua ile başlıyorsam bizle ilgili bir haber çıksın diye.Rabbim aynı çaresizliği bundan sorumlu olanlara da yaşatsın. Onlar da inşallah benim gibi çaresizlikle mevlaya el açsınlar işte o vakit ne demek istediğimizi, çaresizliğimizi belki anlarlar. Allah rızkımızı çalanlara gün yüzü göstermesin!
yasatakılan / ist
12 Mart 2012 Pazartesi - 09:57

**NAMUSLU İNSANLAR, EN AZ NAMUSSUZ İNSANLARA KADAR CESUR OLMADIKCA MEMLEKETİN GELEĞİ KARANLIKTIR.

İSMET PAŞA


ÇOK ACİL KOMİSYON KURULMALI

***CILGIN ADAMA VE LAİ TELEZE YORUMCULARA TESEKÜR.


**CHP PARTİSİ VEYA,MHP VEYA AK PATİ İÇİNDE **EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR IN SORUNLARIYLA İLGİLİ KOMİSYON KURURLMALI DİYE DÜŞÜNÜNLÜYOR.

***BİR AVRUPA ÜLKESİYLE ,BİR 3 NCÜ DÜNYA ÜLKESİNİN KIYAS ETMEK SAÇMALAKTIR,
***HOLLANDALI VATANDAŞ ANASINDAN DOĞACAK ÇOÇUĞUN HAYATI GARNTİ DİYOR,

1.) İŞSİZLİK MAAŞI VARBİLİM ADAMI DÜŞÜNCESİ,
2.) İŞ VAR
3.) AB ULKERİNDE ADAMIN EMEKLĞİİ OLDUM OLAMADIM HİÇ BİR KAYGISI YOK Kİ
**İSTERSE 100 YAŞINDA ALMANYADA EMEKLİ ETSİN HJİÇ ÖNEMLİ DEĞİL,
**DEVLET İŞSİLİK MAAŞI VERİYOR,

AYDIN RUMUZLU YORUMCU,


**1 NİSAN 2012 TARİHİ PAZAR GÜNÜ HERKES ANKARA GENÇLİK PARKA GELSE ,ANAYASAL HAKLARININ KULLANARAK BASIN AÇIKLAMASI YAPSA, ÇILGIN ADAM ALİ TEZEL DE GELSE,
Volkan / ısparta
11 Mart 2012 Pazar - 20:39

yaşa takılanlar Bizi unutanları bizde unturuz AKP ye oy yok
mehmet / balıkesir
11 Mart 2012 Pazar - 16:06

emeklilik hakkımızı vermiyenlerin hak yiyenlerin allah belasını versin
aydın /
11 Mart 2012 Pazar - 16:02

ab standartlarına uyup yaş çıkarttınız ab ülkeleri vatandaşına iş veriyo veremesse süresiz işsizlik maaşı ödüyo hodri meydan verin bizede süresiz işsizlik maaşı yoksa işinizemi gelmez ozaman ab standartlarından bahsedip bizleri kandırıp emeklilik hakkımızı gasp etmeyin
aydın /
11 Mart 2012 Pazar - 15:55

arkadaşlar kızgın adam bizlere eylem tarihi versin ankarada sokaga dökülelim ama herkes katılsın duyarlı olsun ne dersiniz
mehmet / Bursa
11 Mart 2012 Pazar - 14:39

Bir kardeşimiz konuya değinmiş,femen grubu sultanahmet'te soyundu tüm medya haber yaptı,Bizler gasp edilen hakkımızı istiyoruz birkaç insan evladından başka dillendiren yok.Biz nasıl bir ülkede yaşıyoruz anlamadım.
ahmet / bursa
11 Mart 2012 Pazar - 13:43

yeter artık bitsin bu çile ne kadar duyarsız mış lar vatandaş istiyor erken değil hakkımızı istiyoru z duyarsız kalmayı n birgün gelir size hesabı sorulur çok sıkıldık artık yeter çok mağ duruz bun ötesi var yeter artık 28 sene oldu prim 8500 oldu 3 yıl 8ay varda yeter hakkımızı helal etmiyorum yeter yeter yeter
önemli değil / önemli değil
11 Mart 2012 Pazar - 12:44

ÖNEMLİ.EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARIN SAYICA YEKÜNÜ NEDİR..ÇALIŞMA BAKANI SGK. PARAMETRELERİ İLE OYNANMASINA SICAK BAKMIYIRUM DİYOR.BİZLER EMEKLİ EDİLİRSEK BU SGK.CİDDİ BİÇİMDE ETKİLENİRMİ?SGK BİZİ EMEKLİ EDERSE BUNUN ALTINDAN KALKAMAZMI? DEVLETE CİDDİ ŞEKİLDE MALİYETİ OLURMU.? YANİ AH AH VAH VAH EMEKLİLİK HAKKIMDI DEMEKLE BİR SONUÇ EDİLMEZ. YUKARIDA SIRALADĞIM SORULARA ÖNCELİKLE CEVAP BULUNMALI.ENVANTER ÇIKARILMALI.ONDAN SONRA BU VERİLER İŞİĞİNDA SAYIN BAŞBAKANIMIZA KONUYU İLETELİM.DAHA DOĞRU OLMAZMI..SAYGILARIMLA.HOŞÇAKALINIZ..
idris /
11 Mart 2012 Pazar - 12:16

sayın bakan size tavsiyem şudur.
bu konuyu başbakanla paylaşmanız partinizinde menfaati icabıdır.
yoksa siz bu insanları dikkate almazsanız iktidarınızınsa sonu olur.kaldıki ben bu konuyu her mecliste anlatıyor ve çok haklı olduğumuz söyleniyor.ilk genel seçimde yüzde elli rakamları sadece hayallerinizde kalır.ki bizler bu sorunları çözersiniz diye siz oy verdik.akıllı olun lütfen
/
11 Mart 2012 Pazar - 11:47

bre gafil herif 9 milyon emekli sayısını siz bu rakamlara ulaştırdınız.18 000 tl ve bir müstahsil makbuzu getiren herkesi siz emekli etmediniz mi
şimdi 25 yıl çalışan ve hakkını isteyen adamın suçu nedir söylermisin.
şu an köyler de bile emekli olmayan insan kalmadı.
bari cevap verirken bile isabetli konuşunda komik duruma düşmeyin.
ama unutmayın bu makamlar bu mevkiler kimseye baki değil.sende o koltuktan bir gün kalkacak ve sürüm sürüm süreneceksin.
adil olun adil
aydın / karabük
11 Mart 2012 Pazar - 11:22

sayın hükümet biz dilenci degiliz yaşa takılanlar olarak sizden sadaka degil alnımızın terini istiyoruz televizyon kanallarında haktan adaletten bahsetmeyin bumu sizin adaletiniz iş yok aş yok çocuklar aç bırakın bizi o çocuklarımızın hakkını nasıl vereceniz yüce allaha lütfen bukadar rahat olmayın duyun artık sesimizi bu dünyanın zenginligi başınızı döndürmesin yaşa takılanlar sizleri allaha havele ediyoruz tüm haklarımız haram olsun türkiyeyi altındanda yapsanız bizim için önemi yok çünkü yaşa takılanlar madur çaresiz açççççççççççççççççççç
hkann /
11 Mart 2012 Pazar - 11:16

Emekliliğini hak etmiş insanları yaştan dolayı hakkını vermiyorsun o zaman işssizlik maaşı ver.Senelerce maaşlarımızdan işssizlik sigortasına para kesiyorsun sonra en fazla 10 ay ödeme yapmaktasın.En azından kestiğin ay ne kadarsa o kadar bile vermiyorsun.Bildiğim kadarıyla milyaralarca para birikmiş. Artık sesimizi duyun bizleri mağdur etmeyin.
ayşe /
11 Mart 2012 Pazar - 00:09

Çalışma bakanı bir açıklama yapmış,9 milyon emekli ve 17milyon kusur çalışan varmış.Yani 2 çalışan sayısına 1 emekli sayısını indirgeyememişler.Sonuç olarak emekli sayısı çokmuş.2 sene sonra milletvekillerine emeklilik hakkı tanınırsa eğer bunu nasıl çözerler bende şaştım.Olan gine bize oluyor.
sadettin / ankara
10 Mart 2012 Cumartesi - 21:12

NEKADAR GÖRMEZLİKTEN GELİRSENİZ GELİN.BU CIG BÜYÜDÜ ÜSTÜNÜZE DEVRİLMEDEN GÖRMEYE DUYMYA DAVET EDİYORUM.DEVRİRSE HEPİMİZ ALTINDA KALIRIZ.BİZİM YAŞ MAGDURLARI OLARAK GAYIP EDECEK HİC BİR ŞEYİMİZ YOK SİZLER RAHATLIGINIZI GAYIP EDEBİLİRSİNİZ.CAN YANINCA ÖTESİNİ GÖREMEZ.DURUM YANICI HALAN DUYMUYACAKMISINIZ.
...../ / sakarya
10 Mart 2012 Cumartesi - 18:25

sayın Ayşe size katılmamak elde değil hele biz TC vatandaşıyız sözünüze canı gönülden katılıyorum Merve kim bu vatanını terk edip usd vatandaşı zaten orada yetişmiş birisi provakötür bu ülkede kimse başörtüsüne bir şey demiyor ama kuralsızda devlet olmaz kurallara bizleri başörtüsü şimdide 4+4+4 le oyalamaya başladılar bizler çalınmış haklarımızı istiyoruz kale bile almıyorlar çünkü biz öz FATMA AYŞE ANALARIN evlatları torunlarıyız çünki biz ASILLAR yani seçenler TC vatandaşıyız kan kusarlar geriye haklarımızı alanlar işlerine geldimi verip bizlere geldimi gasp edenler mahşerde hesabını verirler gerçi yüce yaradan son nefeslerinde bile kolay can almaz çektirir
şenol / izmir
10 Mart 2012 Cumartesi - 18:24

ağzınıza ve yazılarınıza sağlık bakanımıza bizim adımıza bir teklif götürmenizi rica ediyorum bizi dikkate almıyacagı içi sizin bizim adımıza bizleri emekli etmesin kala yaşımıza kadar her hangibir kamu kuruluşunda çalışma ortamı sağlasın kalan yaşımıza kadar işmi bulucağız yada çalışılıyorsada işten çıkarılıcak mıyız korkusunu yenelim maaşalalım bakın kimse emekli olmak istemiyecek lütfen bu konuyu dikkate alır üzerine gidilirse o zaman başarılı oluruz düşünüyorum şimdiden teşekkürler
Garib / Balıkesir
10 Mart 2012 Cumartesi - 15:53

Sayın kızgın adam;Öncelikle size yaptığınız iş ve takip ettiğiniz davadan dolayı şahsım adına çok teşekkür ederim.Siz, biz asillerin sesini duyuran ,her platformda mücadele veren kişi olarak sizden ALLAH razı olsun, ALLAH her işinizi hayırlı ise muvaffak etsin.Yaptığınız çalışmalarınızda cepten harcıyormuşunuz bu iş de hakkımızı alalım inan ilk maaşım senin olsun.Arkadaşım yazılarını itina ile okuyorum İNŞALLAH bizleri mutlu edecek haberi en kısa zamanda verirsin.İyi çalışmalar.
aydın / karabük
10 Mart 2012 Cumartesi - 15:29

AB standartlarına uyup yaşı yükselttiniz tamam sayın hükümet AB ülkeleri vatandaşına iş veriyo veremesse süresiz maaş ödüyo nerde sizin adaletiniz öbür dünyada iki elimiz iki yakanızda orda ödeyinde görelim bizim haklarımızı
/
10 Mart 2012 Cumartesi - 13:55

TERÖRİST BAŞINI İHBAR EDENE 4 MİLYON ÖDÜL
MERVE KAVAKÇIYA MMAŞIYLA BERABER EMEKLİLİK HAKKINI İADE ET.
PEKİ SONRAAA 25 YILINI TAMAMLAMIŞ OLANA HAKKINI VERME 5-10 YIL DAHA BEKLET
EYYYYYYYY
GAFİLLER SİZİN ADALETNİZ BUYSA VAY SİZİN HALİNİZE
mehmet / balıkesir
10 Mart 2012 Cumartesi - 12:30

kardeşim bu nasıl anlayış vatandaşın bazılarına istemedigi halde birşeyler veriyonuz mahkumları af ediyonuz intibak dersen öyle peki emekliligini hak etmiş yaş taktıklarınız ve şu anda işsiz olanlar ne olacak varya bunlar imralıdaki caniyide böyle giderse salıverirler bayragımızı ayaklaraltına alandan herşey beklenir yazıklar olsun
ayşe /
10 Mart 2012 Cumartesi - 00:37

Merve kabakçı iade-i itibarını geri aldı.HAKLIYDIDA. Şimdide geçmişe yönelik milletvekili maaşlarını ve 10 senelik emekli maaşlarını geriye istiyorgeriye yönelik haklarını istiyor.Bizim davamızdan ne farkı var.Bizimki de gasp edilmiş hakların geriye isteme talebidir.O HALDE BİZDE DAVAMIZDA HAKLIYIZ, EN KISA SÜREDE GÜNDEME GELMEK VE GERİYE DÖNÜK BÜTÜN HAKLARIMIZIN BİZE GERİ VERİLMESİNİ İSTİYORUZ.LAKİN BİZ TC VATANDAŞIYIZ.
ayşe /
09 Mart 2012 Cuma - 23:45

Az önce bir yazı okudum.Bizimle ilgili verilen bütün teklifler bekletiliyormuş çünki iktidar partisi istemedikten sonra bu teklifler asla gündeme gelmezmiş.Yani hiç gündeme gelmeyebilir.Bizim bu feryatlarımızı hiçbir ilgili ve birkaç duyarlı yazar dışında hiç kimse gündeme taşımıyor.Fakat birkaç fenomen kızın soyunması gündeme nasıl da oturdu.Biz emeklilikte takılan kadınların da sesini duyurabilmesi için acaba meclis önünde soyunması mı gerekiyor**KURTULUŞ SAVAŞINDA PEKÇOK VEFAKARLIKLAR YAPAN MÜBAREK ANALARIN TORUNLARIYIZ BİZ.Acaba bizi bu şekildemi görmek istiyorlar.sonra kendilerinden utanmıyacaklar mı.
fikret bey / afyonkarahisar
09 Mart 2012 Cuma - 23:26

26 yıldır sigortalıyım 4 sene yaş vurdu işsiz ve perişan durumdayız.bizi emekli etmeyin ama bedava sağlık ve asgari ücretin yarısı kadarda maaş verinde öldürmeyin.çünki ben 26 sene sağlığa para yatırdım maaşta hakkımdır akpye bunun için oy vermiştim.benden zorla aldığını başkasına yedirirsen bunun hesabını mahşerde sorarım..
Kanuni / Kayseri
09 Mart 2012 Cuma - 22:13

Sayın: Bakanım 1986 da işe başladık hala devam ediyoruz 27 ci sene bitiyor ama yaşa takıldık emekli olamıyoruz. Lütfen bizlere de bir yasa çıkartırsanız bizleri çok mutlu edersiniz. Geçmişte bir bakanın hatasını bizlere yüklemeyiniz bizleri 25 yıl üzerinden işe başlattınız verilmiş haklar alınmaz diyorsunuz ama bizim hakkımız nolacak. Allah yardımcımız olsun. Sayın bakanım Faruk bey yardımlarınızı bekliyoruz.
/
09 Mart 2012 Cuma - 20:41

evet kızgın adam bu iş ancak sizin liderliğinizde olur
Muhittin / sakarya
09 Mart 2012 Cuma - 18:29

sayın Fidan rumuzlu kardeşimiz tamamen size katılıyorum bu millrttin ahı kimsede kalmaz ama bizlerin çektiği kalır sayın bakanımıza gelince aslını inkar edenler asla bizden değildr diye bir söz vardr bir hatırlatırım umarım yokluk sağlık sorunu çekmez ama ben beddua ediyoruım kimki KUL hakkına göz yumarsa 1 kuruşunu bile helal yiyemezler
aydın / karabük
09 Mart 2012 Cuma - 13:13

kızgın adam emeklilikte yaşa takılanlar olarak sizden eylem yapma tarihi istiyoruz
fidan / ÇORUM
09 Mart 2012 Cuma - 10:55

say faruk çelik.size bu haksızlı duyurabilmemiz icin illa bir yerleri yıkmamız mı lazım.erken emeklilik istiyen yok gasb ettiniz hak geri isteniyor.olmadık akla gelmedik yelere para vermek icin yasalar hazırlanıyor.aldınız yıllar önce yaptınız sözden vaz gecip hakkı vermem diyorsunuz sözüm devlete devletin bakanı oldun icin dolayyısıyla size.verdiniz yerleri magdur arkadaşlar dile getiriyor birde benim dememe gerek yok.popülüsüm diyorsun onu millet vekilirine devlettin her kademesinde ki memurlara söyle.biz eve ekmek götürebilme peşindeyiz.düğün salonu işltmesinden gelipte ekmek peşindeki insana popülüsüm yapmıyız diyen bakanıda istemiyoruz.o bakan düğün salonu işletmesine geri dönsün.cünki geldi yeri unutandan millete hayır gelmez.
Hacegan / Malatya
09 Mart 2012 Cuma - 10:38

Artık ümidim yavaş,yavaş tükeniyor.Ağır şeker hastasıyım özel sektörde asgari ücretle dahi iş bulamıyorum.Yaşım 45 bu yaştan sonra kim beni ne yapar haklı olarak.Acaba bu yazdıklarımızı yetkililer okuyormu.Okuyorlarsa onları Allaha havale ediyorum.yazıktır,günahtır bu bir vebaldir.Kimbilir benim durumumdan daha kötü olan nice insanlar vardır.Sayın yetkililer kulak verin.
yasa takılan / İST
09 Mart 2012 Cuma - 09:10

OSMAN RUMUZLU YORUMCU, SN:ÇALIŞMA BAKANI FARUK ÇELİK E MAİL ADRESİ: VERİYORUM:http://www.csgb.gov.tr/csgbPortal/csgb.portal?page=bakan&id=4


AYRICA ALO TEL : 170 ÇALIŞMA BAKANLIĞININ TALEP MERKEZİ,

ÇALIŞMA BAKANI FARUK ÇELİK ,İŞ BULMAK ASLANINI MİDESİNDE DEDİ

http://www.haberx.com/Default.aspx?p=17&n=10910660&fn=1
EŞREF /
09 Mart 2012 Cuma - 08:49

HERKESE HER HAK VAR DA Bİ BİZ YAŞA TAKILANLARA MI YOK. ELİMİZDEN ALDIĞIMIZ HAKKIMIZIN HESABINI KİM VERECK. GÜNAHI KİMİN BOYNUNA HERKESİ BU KADAR DÜŞÜNÜRKEN BİZİ NEDEN KİMSE DÜŞÜNMÜYOR. BİZ BU MİLLETİN EVLADI DEĞİLMİYİZ AYIP YAHUU KOCA BR AYIP BİZ YOKMUSUZ GİBİ DAVRANILIYOR BİZİ DE İNSAN YERİNE KOYUP BİR ORTA NOKTA BULUN. SAYIN KIZGIN ADAM SEN DE OLDUN SESSİZ ADAM BİR SES VER GÖZÜM HER SABAH SENDE BLEKİ BİŞEY YAZMIŞTIR. TÜM UMUDUMUZU SENDEN GELECEK SESE BAĞLADIK. ALLAH SENDEN BİN KERE RAZI OLSUN BİZ RAZIYIZ ÇÜNKÜ. ALLAH SANA KEDER VERMESİN. bİZ İNSAN DEĞİL MİYİZ KIZGIN ADAM NEDEN BİZE BUNU REVA GÖRÜYOR BU HÖKÜMET
İSA / istanbul
08 Mart 2012 Perşembe - 22:48

s.a sayın ,faruk çelik bey lütven kızgın adamın sözlerine kulak verin asıl milletin sesi sizlerdeyil kızgın adam olmuştur bence.Lütven daha henüz vakit erkenken,yaşatakılanlara biraz kulak verin,ve buişi çözün unutmayınki mlletin sesi çıktımı daha gür çıkar geçmişte yaşananlar biz madurlara oldu ,yaşa takılıp kaldık,herşeye ysa çıkarıyorsunuzda bizlerin istediği yasa neden çıkamıyor sebem nedir.amaç erken emeklilik istediğimizden deyil madur oluşumuzdur lütven halen size inanıyor vede güveniyoruz inşallah çözersiniz Allahın izniylede AKP hükümetü dahada değer kazanır saygılarımla
mehmet / balıkesir
08 Mart 2012 Perşembe - 20:58

46 yaşından sonra çalişabilecegimiz bir iş verin iş yoksa emeklilik haklarımızı geri verin yoksa ............
osman / BURSA
08 Mart 2012 Perşembe - 17:03

sayın kızgın adam yazınız için taşakürler söylemleriniz güzel ama karşında aslını unutmuş u bir adam var.mektup yazmayı teşvik etiğiniz için teşkürler sizden meyil aderesime başbakan ve faruk Çeliğin meyil adresini rica etsem gönderirmisiniz ulaşmıyorum teşekürler osman ERDOĞAN
/
08 Mart 2012 Perşembe - 16:44

duyun artık sesimizi yeter bekledigimiz
sadettin / ankara
08 Mart 2012 Perşembe - 12:16

selamün aleyküm yaş gasbına ugruyan herkeze.arkadaşlar burda amacımız üzüm yemek bagcıyı dövmek deyil.herkezzin oy verdi partiye ve oyuna saygım var.sadece ithamlı cümleler bibirimize kulanmıyalım diye uyarmıştım.bu bize verilen hakkı kim alırsa alsın biz hakkımızı istiyoruz a partisi b partisi far etmez.şu anda sendikalar ve mualefet bu konuyu dillendise bizden daha iyi duyulur sesi.ama yoklar.benim çalışma bakanına verdim cevapla mualefettin yada sendikanın verdi aynı dikkata alınırmı.elbetde onlarınkı daha çabuk dikkata alınır.amac derde çare kim bulrusa bulsun yeterki çare bulunsun.inşallah duyulur bu çıglıklar.
ibrahim / gaziantep
08 Mart 2012 Perşembe - 10:40

bizler yaşatakılanlar hebmeillerle haberevetle sesimizi duyuruyoruz sagolsunlar yanlız bütün gazeteler nerdeler televizyonlar nerde lop atansendikalar nerdeler hepsinede hükümete de haklarımız haram olsun bizler hakkımız olanı istiyoruz
yasa takılan / ist
08 Mart 2012 Perşembe - 09:04


.../ ve EMA RUMUZLU YORUMCU,

***BURDA YAPMASI GEREKENLERİ YAPILACAK,
**YASPILMAMASI GEREKENLER DEĞİL.

**YAPILMASI GEREKNLER

**ANAYASAL HAKLARINIZI KULLANIP DİLEKÇE E MAİL,MEKTUP, TELEFON EDİLEBİLİR,

**YAPILMAMASI GEREKENLER
***ASLA VVE ASLA BİRBİRİNİZLE POLOMİĞE GİRMEYİN.
**KİŞİSEL LİK YAPMAYIN.

**GERÇEKTEN BU 2 RUMUZLU../ VE SEMA RUMUZLU YORUMCUNUN YANLIŞ ANLAMASI , ÜZÜCÜ.

**BURDA KİM NE YAPIYORSA ALLAH İÇİN YAPIYOR.

KİM NE YAZIYORSA ALLAH İÇİN YAZIYOR

HÜLYA ÜLGEN / izmir
08 Mart 2012 Perşembe - 08:49

BİZLER SUÇSUZ YERE CEZA ÇEKİYORUZ. SGK YI ZARARA UĞRATANLARDAN HESAP SORULMASI GEREKİRKEN FATURAYI BİZ ÖDÜYORUZ. 4 YILDIR İŞSİZ YAŞ BEKLİYORUM, 2 YIL DAHA BEKLEMEK ZORUNDAYIM. 42 YAŞINDA İŞ BULMAK ÇOK ZOR, BULDUĞUNUZ İŞLERDE MAAŞ ALAMAMA RİSKİNİZ ÇOK FAZLA. EĞER BİZE YAŞ BEKLE DENİYORSA (HER FIRSATTA AVRUPA ÖRNEK VERİLİYOR), İŞ VERİLMELİ YADA İŞSİZ KALDIĞIMIZ ZAMANLARDA YAŞAYABİLMEMİZ İÇİN (LÜKS DEĞİL) MAAŞ VERİLMELİ (ÖRNEK AVRUPADA BÖYLE) EVLATLARIMIZIN ZORUNLU İHTİYAÇLARINI BİLE KARŞILAYAMAZKEN NASIL MUTLU GENÇLİK, MUTLU AİLE MUTLU GELECEĞE KAVUŞABİLİRİZ.
EĞER BU MEMLEKETİ ZARARDAN KURTARMAK İSTİYORSAK MİLLETVEKİLLERİNİN EMEKLİ OLMA HAKLARI (2 YILDA) İPTAL EDİLSİN, ZATEN ÇOĞUSU İŞ SAHİBİ. O ZAMAN BİZDE BUGÜNE KADAR OLDUĞU GİBİ ZORLUKLARA KATLANIRIZ. SORUNUMUZ ÇÖZÜLMEZSE SANDIKTA BİZ ÇÖZMESİNİ DE BİLİRİZ. SAYGILARIMLA, HÜLYA ÜLGEN
Muhittin / sakarya
07 Mart 2012 Çarşamba - 21:06

selamlar ilk önce bayanların buruk olan kadınlar gününü kutlarım sayın sadettin bey güzel yorumluyorsunuz baya yanlılığını gösteriyorsun bu yaşa takılmayı ANAYASA iptal etti sayın Yaşar okuyanı görüyoruz bunlar geldi işleirne geldiği gibi anayasaları delmekte ilk 2002 de bizlerin haklarını geriye dönük yasa çıkarak deldiler ama bu dünyanın öbür tarafıda var tabi ki ustalık zamnlarındalar bu millet ustalara daha çok rağbet ediyor ama önümüzde ki ilk seçimlerde bakın görün bu kadar kişinin ahı kalmaz az sosyal devlet diyenden bu sorunu görmezden gelemez hele müslüman bir yönetici asla görmezden gelemez ben devletime güvenmeyeceğimde kime güveneceğim 1983 yılında 25 yıl 5225 yevmiyede emekli olmak için akit yaptım ama 28 yıl 10000 yevmiye oldu hala bekle deniyor maç içinde kural değiştirdiler KUL hakkı yiyen hesabını veriri alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste
idris /
07 Mart 2012 Çarşamba - 20:11

yorum yazan bursadan metin kardeşime
başbakan 1999 yılından sonra sgk ya girenlerin emeklilik yaşını kademeli olarak düzeltsin
ama yasa dan öncekilere dokunmasın.
biz bunu istiyoruz zaten
hkann /
07 Mart 2012 Çarşamba - 18:49

Arkadaşlar bu işin hiç mi hukuki yanı yok.Dava açılsa sonuç elde edilemez mi?Nasıl sonuç alınacak.
hüseyin / istanbul
07 Mart 2012 Çarşamba - 18:04

sevgiliarkadaşlar ALLAHA ŞÜKÜR hepimiz müslümanız inancım gereği saygı duyuyorum diyorsunuz saygı duyacaksanız önce ALLAHA sonra insanlara saygı duyacaksın biz insanlara saygıduyduğumuz halde 11senedir bu yaşa takılanların hakkı yendi biz bunları kimden alacağız tabiki siyasetçilerden alacağız vede hakkımızı onlara helal etmemeliyiz şunu da söyleyeyim ben hiç bir partiyi sevmeyen bir insanım tek güvencim ALLAH'hım ve PEYGAMBERİM'E inanırım bu yazıyı görsünlerki ALLAHINAinanıyorsa PEYGAMBERLERİNE seviyorlarlarsa bizim hakkımızı geri verirler sevgilerimle
hüseyin / istanbul
07 Mart 2012 Çarşamba - 17:49

beyler biraz akılı olun biz sol
runlarimizin peşin deyiz siz yok % 50 oy aldık yok bundan sonra yüksek oy alacağız derdindesiniz on senedir başta niye çözmedi sorunumuzu herşeyi siyasete alet etmeyiniz ben hakkettiğim hakkımı geri istiyorum başka bir şeyde demiyorum ALLAH herkeze akıl vermiştir aklını kullanasın diye ama bakıyorum hakkımızı alamıyoruz
metin / bursa
07 Mart 2012 Çarşamba - 17:34

inanın bu yasanın yumuşacağına başbakanın söyleminden sonra ümidim azaldı avrupada emekli maaşları düşüyormuş vede emeklilik yaşı yükseliyor konuşmasını kafamda soru işareti bıraktı başbakanın yaşa takılanlarla ilgili olumlu bir yaklaşımı olacağını zannetmiyorum gerçekten insanların perişanlığını görmezden geliyorlar tok açın halinden ne anlar nasıl olsa kendileriyle ilgili geçinme gibi bi sorunları yok insanımızın avrupadaki yaşam kalitesine elli yıl geçse ulaşamayız millete bu standartları anlatın sağlıkta aynen sos veriyor şikayetler çoğaldı şunuda söylemeden geçimicem memlekette adam gibi muhalefet kalmadı saygılar
...... /
07 Mart 2012 Çarşamba - 16:12

YA ALLAH AŞKINA BİRİ ŞU YAŞA TAKILAN RUMUZLU VATANDAŞI DURDURSUN SAÇMA SAÇMA HABERLER YAZIYOR DALGA GECER GİBİ
metin /
07 Mart 2012 Çarşamba - 16:10

ey yüzde 50 neden isyandasınız başbakanı siz seçtiniz ne oldu çark ettiniz bundan sonra oy yok diyorsunuz gözünüzün açılması için illa bunu mu görmeniz gerkirdi. sizi düşünen yok sonunda anladınız anyayı konyayı sizin sayenizde bu durumdayız işte hep beraber hakkımız olan için yalvarıyoruz ve ne duyan ne de duyacak olan var
yasa takılan / İST
07 Mart 2012 Çarşamba - 15:52

yaşa takılanlar emeklilik yasası ÇIKINCA,
KADINA UYGULANAN ŞİDDET OLAYLARI DA YOK DENECEK KADAR AZALACASK DİYE DÜŞÜNÜLÜYOR,
BU WEB SİTEYİ MUTLAKA OKUYUN:http://www.haberx.com/issizlik_kadina_siddeti_artiriyor(17,n,10908474,202).aspx
hüseyinhhü18 / istanbül
07 Mart 2012 Çarşamba - 15:47

sevgili kardeşim sadettin bensenin gibi hakkini alayanlaladeyir geçmişteki kişilerede aynişeyi yaptik nitekip bende hata yapmiştirim ama bügün ayni zigniyetle devam ediyoluz haklisiniz bü ülkede işciyi düşünen bir siyatci yok onun icin ben 15 sene oy kulanmadim amma siyasetciler bizi hep secim zamani hatirlarlar onun icin uyali amacli sölüyorum şünüda söyleyim ben bu yaşimakadar hic bir partiyle alakam olmadi inşalla şinden sonladaolmaz nitekim NEDEDİM ONLALİ ALLAHA HAVALE EDİYOR SEVGİLERİMLE
HÜLYA / BURSA
07 Mart 2012 Çarşamba - 15:47

KIZGIN ADAM sesimiz olduğunuz için çok teşekkür ederim inşallah en kısa zamanda çözülür yoksa AKP ye oy yok bizi unutanları bizde unturuz
yasa takılan / ist
07 Mart 2012 Çarşamba - 14:39



bu weEB SİTEYİ MUTLAKA OKUYUN,

MECLİSTE TBMM KADINA İNTİHARLARI ARAŞTIRMASI YAPILIYOIR, **EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR YASASI ÇIKTIĞINDA BİR DAHA KADIN İNTAHARLARI YOK NEDENECEK KADAR AXZ ZALACAK DİYE DÜŞÜNLÜYOR.http://www.haberx.com/kadin_intiharlari_meclis_gundeminde(17,n,10908235,208).aspx
hakan / kırıkkale
07 Mart 2012 Çarşamba - 14:32

devlet hak gasbettikleri haricinde hekezi görüyor.örnek evinde hastasına bakannı maaş baglıcakmış yakınıda olsa bile.soruyorum pirimini 25 yılını devlete ödemiş yaş magdurların sucu ne.bunlardan karşılık almadan kendi hastasına bakana bile maaş baglamayı düşünen kadından sorumlu bakanımız var .peşin parasını aldı halde erken emekli diyen olmaz bunlar büççeye zarar veriyor diyen çalışma bakanımızda var.yanlışlık hangisinde anlayamadım.bu bir çelişki deyilmi.
Cemalettin Şahin / Ankara
07 Mart 2012 Çarşamba - 13:38

Merhaba Kızgın Adam;
Bizlere vermiş olduğunuz destekten dolayı teşekkür ederiz.Biz erken emeklilik istemiyoruz 1999 yılında elimizden alınmış ve gasp edilmiş olan hakkımızı istiyoruz, bizler çoğumuz kamu çalışanı personeller olmadık yıllardır özel kuruluşlarda iş yükü ağır olarak çalışanlar olduk, salla başı al maaşı hiçbir zaman olmadı özel şirketlerde bu olmadığı gibi çalışma süresi içinde de bir sürü hakkımız çalındı ve sigorta primlerimiz yıllarca asgari ücretten yatırıldı yine işverenler kazandı bizler kaybettik devlet vergi kayıpları yaşadı, hiç bir zaman bu devlete kambur olmadık,artık her birimizin yaşı 45, 46 yaşlarındayız ve çalışmıyoruz özel şirketler sudan bahanelerle işimize son veriyor, iş arıyorsun özel yaşlısın diyor, devlet gençsin çalış diyor bir taraftanda hizmet almış olduğu özel firmalarla yapılan sözleşmelere 40 yaş üstü personel çalıştırmayacaksın diyor, gün ola..
Şaban KILIÇARSLAN / YOZGAT
07 Mart 2012 Çarşamba - 13:11

Sn Yetkililer ne olur duyun sesimizi mesele para ise daha öncede yazdım yıla a bir para belirleyin kredi çekip yatıralım emekli olalım sadaka istemiyoruz yada iş ve rin saygılarımla
Metin Kebabcı / İstanbul
07 Mart 2012 Çarşamba - 12:39

Biz yaşa takılanların hakkı nedense hep öteleniyor,çalıştık Devletimize alın terimizden kazandığımızla vergimizi ödedik,Devlet koruyucu diye biliyoruz hakkımızı mutalaka verecektir diye düşünüyoruz,eğerki aranızda gerçekten helal süt emmiş hakka hukuka adalete inancı olan varsa bizim bu serzenişimizi duyar ve bu hakkımızı bize verir.
İDRİS /
07 Mart 2012 Çarşamba - 11:30

BAŞBAKAN DİYOR Kİ:
BİZ BİZE GÜVENENLERİ MAĞDUR ETMEYİZ.KİMSENİN GÜVENİNİ KIRMAYIZ.BU MİLLET BİZE YÜZDE 50 OY VERDİ.NİYE VERDİ SORUNLARI ÇÖZÜN DİYE VERDİ DİYOR.
AL SANA SORUN SAYIN BAŞBAKANIM.ÇÖZ O ZAMAN
Halit / Antalya
07 Mart 2012 Çarşamba - 11:23

AKP Hükümeti emeklilikte yaşa takılanları küçümseme şu anki duruma göre %10 oy oranına sahibiz.İlk seçimlerde neye uğradığınızı şaşırırsınız.
nurgül / istanbul
06 Mart 2012 Salı - 23:21

Sayın millet vekilleri size sorarım kendinize geldimi iki dakikada emekli ediyorsunuzda biz yılını,priminin doldurmuş insanları neden emekli etmiyorsunuz.ssk biz yemedik biz ödemelerimizi yapmiş insanlarız biz hakkımızı istiyoruz sizden sadaka istemiyoruz tüm millet vekillerine duyurulur
serdar /
06 Mart 2012 Salı - 21:40

Değerli kızgın adam
Sana bizim için yaptıklarından dolayı sonsuz teşekkürler,bir iki azı ile bu işi peşini bırakmadın, bizler habereveti hergün heyecanla takip ediyoruz.çevremizede gazetenizden bahsediyoruz,fakat bilgisayar kullanmayı bilmeyen,kullanamayanbu kanalı bilmeyen milyonlarca ,emeklilikte yaşa takılanlar var.Sizden ricamızbu konuyu görsel medyada yayınlamak,gösel medya aracılığı ile diğer mahdurlara ve ilgili kişilere duyurmak,lütfen bu isteiğimizi yerine getirmen için senden ricada bulunuyoruz,çünkü senden başka dayanacak dalımız yok,bu arada ankete oy kullanmak için dğerli arkadaşlarımızdan ricada bulunuyoruz,
saygılar
n guven /
06 Mart 2012 Salı - 20:54

sayın bakanım sine i millete dönün
sadettin / ankara
06 Mart 2012 Salı - 20:42

hüseyin ist rumuzlu arkadaş.burda kimse yalakalık falan yabmıyor.secimlerde had bildirelim diyorsunya bak bakalım mualefet partilerine senin konugu hiç agzına alan varmı.kızgın adam sayesinde konu sürekli dillenmiye başladı muhakkak başbakanımız bizi duyar.anket sonucları gitsin bakalım.ayrıca milletin başbakana sevgisini dile getirmesi yalakalık deyil samimi bir gerçek.yanlış bakanlar olabilir ama ben dahil bu millet yalakalık için deyil inandımız için BAŞBAKANI seviyoruz.göreceksin çare gane başbakan bulacak.düşüncelerinizi söylerken burdaki gasb magdurlarını incitmeyelim saygılar.
aydın / karabük
06 Mart 2012 Salı - 18:06

sayın başbakanım size tek sorum var elimizden zorla gasp edilen hakkımız neden verilmiyo çolugumun çoçugumun emeklilik yaşımı bekledigim her günümü helal etmiyorum ve herşeyi yüce allaha havale ediyorum
hüseyinh / istanbul
06 Mart 2012 Salı - 17:48

bakiyorumda millet kendineğöle yalakalik yapmiş seVgili arkadaşlar fazlayalakalik yapmayalimda her iki senede bir türkiyedesecim yapılıyor bu secimlerde derslerini velerim bende şu anda yaşatakilaranlardan olup 2aydir HAKETTİGİM HALDE MAAŞ ALAMİYORUM VE ONLARA hakkimiZİ,YİDİRMEYERİM yiyenlerden helal etmiyorum ALLAHA HAVALE EDİYORUM
SEMA /
06 Mart 2012 Salı - 17:26

Sayın başbakan grup toplantısında kırdı geçirdi deniyor. BAŞBAKANIM NE OLUR BİZ KADINLARADA BİR UMUT IŞIĞI OL. BİZİM DE YÜZÜMÜZÜ GÜLDÜR. NEDEN BİZ ANALARI GÖRMEMEZLİKTEN GELİYORSUNUZ..BİR YARDIM ELİ UZATIN. SADECE SEÇİM İÇİN BİR ARAÇ OLARAK GÖRMEYİN ORTA SINIFI LÜTFEN. BİZİM DE YÜZÜMÜZÜ AYDINLATIN ALLAH RIZASI İÇİN YAA ALLAH RIZASI İÇİN BİR KULAK VERİN. OY İSTEDİNİZ VERDİK ARKANIZDA DURDUK SİZ NEDEN BİZİ GÖRMEZDEN GELİYORSUNUZ SAYIN BAŞBAKANIM. NE OLUR BİR YARDIM EDİN EVLATLARIMIZLA İLGİLENELİM..VİCDANIMIZIN SESİ BOYUMUZU AŞTI LÜTFEN....
mithat kavaktan / izmir
06 Mart 2012 Salı - 15:41

HAKKIDIR HAKKA TAPAN MİLLETİMİN İSTİKLAL.
BU İŞ NE FARUK ÇELİKTE NEDE BAŞKASINDA BİTER.BU İŞ SADECE BAŞBAKANDA SONUÇ ALIR ONUN İÇİN BU İŞİ İYİ BİR ŞEKİLDE BAŞBAKANA ANLATMAK LAZIM.İŞ BAŞBAKANIN 2 DUDAĞININ ARASINDA GERİSİ LAFI GÜZAF.BEN İNTİBAKTAN SONRA SIRANIN BİZE GELECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.PES ETMEK YOK YOLA DEVAM.
hasan / ankara
06 Mart 2012 Salı - 14:37

SAYIN BAŞBAKANIM.BU MİİLETTİN DERDİNİ, DUYACAK ÇARE BULACAK SENDEN BAŞKA KİMSESİ YOK.MUALEFET PARTİLERİ SİZİN DEDİNİZ GİBİ MİLLETLE İŞİ YOK KENDİ YERLERİNİ KORUSUNLAR ONLRA YETER.SİZİ 2014 DE CUMHURBAŞKANLIGINA ÇIKMADAN BU YANGINI SÖNDÜRMELİSİNİZ,SİZDEN SONRA KİM GELİRSE GELSİN AK PARTİ İNİŞ DEVRİMİNE GECER.10 GÜNLÜK HASTALINZDA BİLE KARIŞTI AKPARTİ BU EMEWKLİ YAŞ GASBINA UGRUYANLARIN TEK UMUDU DİGER HER KONUDA OLDU GİBİ GENE SİZSİNİZ SAYIN BAŞBAKANIM.
sema /
06 Mart 2012 Salı - 13:25

yasa takılan rumuzlu arkadaş. Duyumların gerçekse yaz yok değilse bu kadar kişinin duyguları ve beklentileriyle oynama.ayıptır günahtır. Hem öyle bir şey olsa kızgın adam yazardı değil mi? İnsanları umutlandırıp sonra da boşluğa bırakmak çok mu hoşunuza gidiyor bilmiyorum ki. Allah korkunuz da mı yok yahu el insaf!!!!!!!1
zubeyde / ıstanbul
06 Mart 2012 Salı - 11:51

SIZDEN BAŞKA SESIMIZI DINLEYEN YOK beş parasız beklıyoruz
..... / ankara
06 Mart 2012 Salı - 11:50

artıkk yeterr kuklaya döndükk faruk çelikk işine geldiği gibi konuşuyoo bizimde kızgın adamımızz var helal olsun kızgınn adamm bizim arkamızdasın hepp...
Muhittin / sakarya
06 Mart 2012 Salı - 11:34

KUL Hakkı yiyenlerden yüce yardan ummadığı taraftan mazlumların hakkını çıkarır çıkarıyorda
Muhittin / sakarya
06 Mart 2012 Salı - 11:32

sayın kader arkadaşları Aydın bey yorumunuza kısmen katılıyorum sayın başbakanın haberi olmadığına ben kendi adıma inanmıyorum bu kadar yıldr bu sorun var tavşan kaç tazı tut oynanıyor sayın Faruk ÇELİK kendi seçim bölgesinde yuhalandı başladı ağır ağır ah lar çıkmaya bu benim çok sevdiğim devletime 1983 den beri sgk ve vergi primlerini ödeyerek 10000 den fazla yevmiyem olduğu halde hala 23 ay bekleyecem 5 yılı geçti geçti ben kendi adıma çoluk çocuğumun hakkını kuruşuna kadar helal etmiyorum geçen seçimde torba yasa çıkardılar 2014 deki seçimlere yakında bizlere çıkar belki ama alsın lar o zamanda başlarına çalsınlar bu ülkede oy için kul hakkı yeniyor torba yasa ile 10 - 15 bin lira bankalar yardımı ile emekli edilenler var bizse dürüstçe prim yatıranlara bekle deniyor guya adalet dağıtıyorlar yüce ALLAH ımdan tek dileğim hak yiyeynlerin işleri rast gitmesin mit de patladılar hakan şükürde korumadalar bunlarmı kul hakkı yemiyecekler ellerim kırılsaydı oy vermeseydim çok zoruma gidiyor kul hakkı yiyenlere bile bile oy verenlerde ortak oluyormuş çünki seçtiği için ne ise bu madurların hakkı en kısa zamanda vermedikleri sürece her vakit gün demiyorum beddualarımızla yaşayacaklar saygılar Sayın kızgın adam ve haber evet yönetimi önce hakkınızı helal edin çok sağ olun der mümkünse bu gelen yorumları sayın başbakanımıza iletebilrmisiniz acaba bizlere cevap bilke vermiyorlar kaç oldu benim meil mektup sms lerim tık yok
IŞIK / izmir
06 Mart 2012 Salı - 10:23

mrb.kızgın adam bugün bende kıngın bayan oldum.bugünkü gazetelerde çıkan haberlerde hiçbir sosyal güvencesi olmayan evinde özürlü ve yaşlı yakınına bakan kişileri emekli edeceklermiş.ya bizim senelerdir çalışıp hakkımız olanı vermiyorlar bence hakkı olmayanı veriyorlar.haksa bizimkiside haktır.bunlar nasıl insanlar ben anlamdım.bu kişiler emekli olurken sgk zarara uğratmıyorda bizler mi uğratıyoruz.hepimiz zamanın fazlasıyla prim ödedik.bana yaştan 6,5 yıl vurdu.şimdi sisteme bakıyorum.aylık 1500 tl.maaş almam gerekiyor.6,5 yılda toplam 120000 tl.para bende kesilmiş.ben bu parayı helal etmiyorum.bana sorulmadan alınan para.bi yol bulalım bize yardımcı olun.ne gerkiyorsa yapalım artık.....
idris / bursa
06 Mart 2012 Salı - 10:15

bildiğimiz tanıdığımız başbakan RTE bu tepkiye ve bu mağduriyete sessiz kalamaz.bu durumun kendisine çok güzel izah edilmesi lazım.gerçekten 10 binlerce insan mağdur durumda ve her geçen gün bu sayı artıyor.
ben şu an özel de çalışıyorum.ve diken üstündeyim.bu hakkımızı mutlaka almalıyız
ENVER / KAYSERİ
06 Mart 2012 Salı - 10:11

ÖNCELİKLE YAZINIZ İÇİN COK TEŞEKKÜR EDERİM,TÜRKİYEDE ÖZELLİKLE MİLYONLARCA KİŞİNİN ÇALIŞTIGI ÖZELSEKTÖR ŞARTLARI HERKESCE MALUM,BİRDE KAMUVİJDANINDA DERİN YARALAR BIRAKAN YASANIN ÇIKTIGI TARİHTEN İTİBARAREN OLMASI GEREKİRKEN GERİYE DÖNÜK ÇALIŞTIRILMASI BÜYÜK SORU İŞARETLERİ BIRAKMIŞTIR.BU KONUDAKİ YAPILACAK DÜZENLEMELERİN YETERLİ ŞEKİLDE OLMASINI BEKLEMEKTE VE TAKİPCİSİ OLMAYA DEVAM EDECEGİM SAYGILAR
aydın /
06 Mart 2012 Salı - 02:51

değeli arkadaşlar,haberevetin,kızgın adamın düzüenlemiş olduğu ankete lütfen talep gösterin,google ye '' EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR ANKET '' yazıldığında anket karşınıza çıkıyor,lütfen ankete talep gösterin bilmeyenlere eşinize dostunuza ,bu ankette oy kullanması için çağrı yapın,kzıgın adamın bizlerden beklentisi bu anket bu anketi sayın başbakanımıza sunacak,
iNŞALLAH HEPİMİZ İÇİN HAYIRLISI OLUR.
aydın /
06 Mart 2012 Salı - 02:44

Değerli kızgın adam,
Samimimiyetimle söylüyorumki büyük gazetecisin.ALLAH kalemini altın etsin.Sen bizler için gereğinden fazlasını yaptın hakkını helal et.Fakat bizlerde gerekli makamlara mailler yazarak sorunumuzu bildiriyoruz.Fakat hepimiz ayrı ayrı kanallara mailler atıyoruz.Topluca atacağımız mail adresi varmı.Eğer siz öncü olursanız bizler senin belirleyeceğin adreslere mail atarız.Senden ricamız bizlere gerekli mail adresleri belirtmen. Bunun dışında bizleri yapması gereken ne varsa yaparız. Bizler artı bir hak ,artı bir talepte bulunmuyoruz,gerçekten maduruz,hak ettiğimiz hakkımızn ,bizlere verilen emeklilik sözünün yerine getirilmesini talep ediyoruz.Bizler seninde belirttiğin gibi devletimize olan görevimizi fazlasıtla yerine getirdik şu an 9000 iş gününü geride bıraktık. Bizlerde bu vatanın evlatlarıyız,bizlerde vergimiz ödüyoruz,devletimiz ve milletimiz için ne gerekiyorsa yapıyoruz ve yapmayada hazırız.Fakat değerli başbakanımızın bizim konudan bence yüzeysel haberi var,eğer bzim mahduriyetimizden tam haberi olsa ,inanıyorumki bu konuyu gündemine alacaktır.Gerekirse başbakanımıza bu konuyu bizler mail ile iletelim,yada sizin önderliğinizde toplu mail yada yazışma yapalım.Değerli kızgın adam lütfen bize düşen görev ne ise bildirmeni rica ediyoruz. Az öncede belirttiğim gibi bizler bu vatan için ,bu millet için,bu devlet için herşeyi yapmaya hazırız,fakat devletimizden ricvamız bu değerli vatandaşlarının yarasına derman olması ,kanayan bir yara var bu yarayı durdurmak gerekir.İnanın her günümüz umutlu bekleyiş ile geçiyor,bu yazınızda çalışma bakanımızın konuya sıcak bakmayışı inanın bizleri çoook üzdü.Neden peki,bizlerde bu bütünün bir parçasıyız,eli kolu,ayağıyız,neden peki bizlerin sorunu kulak ardı ediliyor.
Fakat herşeye ramen inanıyorumki ,en yakın ve en kısa sürede devletimiz,değerli başbakanımız bu konuya bir çözüm getirecektir.Tabiki buda değerli kızgın adam sayesinde
herkese saygılar ,sevgiler
ömer /
06 Mart 2012 Salı - 00:33

sayın kızgın adam yaptıklarınıza sonsuz tşk artık daha hızlı ve kararlı hareket edelim mesela istanbulda büyük çaplı bir organozasyonla medya karsısında mitink yapalım basın açıklaması yapalım herkes duysun sesimizi siz öncü olun bizde peşinizde olalım nedersiniz
arda / Antalya
05 Mart 2012 Pazartesi - 22:00

Bu kanun akpnin tuccar zihniyetinden kaynaklanmaktadir.İNsanlar orgutlenerek baski grubu olusturursa kanunun degismesi mumkun olabilir.
turgay karaman /
05 Mart 2012 Pazartesi - 21:13

İyi akşamlar herkese.inşallah bu iş olacak.kızgın adam senin azminle mutlu sona ulaşacağız.23 yıl prim yatırdım.7500 günüm var.daha 7 yılım var.44 yaşındayım.milletvekillerinden isyeğim bize kulak verin.seçimler yaklaşıyor.
CEM / ANKARA
05 Mart 2012 Pazartesi - 20:59

SEVGİLİ KIZGIN ADAM ÇABALARINIZ İÇİN SİZE MİNNETTARIZ.FAKAT BU HÜKÜMET KENDİ ÇIKARLARI DOĞRULTUSUNDAKİ YASALARI JET HIZIYLA GEÇİRİYOR.HALKIN YADA BİZİM GİBİ HAK KAYBINA UĞRUYAN GARİBANLARIN DERTLERİNE KULAK BİLE ASMIYOR.İLGİLENMİŞ GİBİ GÖZÜKÜYORLAR .OYALAMA TAKTİĞİ UYGULUYORLAR.HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.SİZİN GİBİ CESARETLİ,YÜREKLİ VE ONURLU GAZETECİLERİN SAYESİNDE İNŞALLAH HAKKIMIZI ALACAĞIZ.ÇABALARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
AHMET / kırıkkale
05 Mart 2012 Pazartesi - 20:43

bukdarmı zorgelşiyor fakire hakkını vermek.milletvekiline çıkcak yasa için bir gece uzun oluyor.yol parası hak parsı huk parası alıyorlar devlette çalışan işcisi memuru az çok her haktan yaralanıyor.olan arada özel sektorda çalışanlara oluyor hiç ittiraz hakkı olmadan işten çıkarılıyorlar.bu günün yeni işe girenlerin şartları geçmiş yıllara göre çok iyi.yıllarca ssk pirimim yatmadan çalıştım şikat etmek kolaymıydı.edemedik zorda olsa pirim ve 27 yıl tamam.bu kezde devlet diyorki çilen dolmadı bizden cezalısın olamasın diyor.geçen genclimemi yanayım.45 yaşıdayım gören 60 yaşında sanıyor yılların ezgisinemi yanayım.ALLAHA yemin ediyorum hakkımı büççeyi yiyipte bize yok diyenlere hakkımı helal etmiyorum.içinde vijdan iman olan bu yangını görür.
ZEYNEP / ANKARA
05 Mart 2012 Pazartesi - 17:05

KIZGIN ADAM ÖNCEL?KLE SANA ÇOK TE?EKKÜR ED?YORUM.B?Z?M YANIMIZDA OLDU?UN ?Ç?N.BEN DE 22 SENED?R CALISMAKKTAYIM YA?DAN DOLAYI 4 SENE BEKLEMEK ZORUNDA KALDIM.GECEN SENE MEME KANSERINE YAKLANDIM TEK GOGSUM ALINDI.TEK ?STEG?M MEZARA G?RMEDEN EMEKL? OLUP KALAN ÖMRÜMÜ COCUKLARIMLA GECIRMEK,NE KADAR ÖMRÜM KALDIYSA ONU ALLAH B?L?R.BU KADAR ?NSANIN HAKKINI Y?YEN DEVLET BÜYÜKLER? H?Ç M? DUYMAZLAR B?Z?M SES?M?Z?.YAZILARI-MIZI VALLAHI BEN HELAL ETM?YORUM HAKKIMI Y?YENLER ELBET B?R GÜN ÇIKAR S?ZLERDEN BUNCA ?NSANIN AHI.........
ebru /
05 Mart 2012 Pazartesi - 15:58

k?zg?n adam gözümüz kula??m?z sende .her gün sayfaya girip bak?yorum .ne olur sen bize bir umut ????? sun. pe?ine tak?l?p elimizden geleni yapmaya ra?z?y?z. ne yapmal? da kendimizi, durumumuz izah etmeli bilmiyorum. Can?m?za yetti bu beklemek ve adaletsizlik yaaa..
Ebru aydin / Ankara
05 Mart 2012 Pazartesi - 12:40

Emeklilikte yasa takilmak anayasanin esitlik ilkesine aykiridir. Bu konuda hukukcu arkadaslarimizin , yapacaklari calismalarla desteklerini bekliyoruz.Halkin en temel haklarindan olan esitlik ilkesi cignenmektedir.
Ebru aydin / Ankara
05 Mart 2012 Pazartesi - 12:40

Emeklilikte yasa takilmak anayasanin esitlik ilkesine aykiridir. Bu konuda hukukcu arkadaslarimizin , yapacaklari calismalarla desteklerini bekliyoruz.Halkin en temel haklarindan olan esitlik ilkesi cignenmektedir.
AHMET / AFYONKARAHİSAR
05 Mart 2012 Pazartesi - 12:01

ALLAH RAZI OLSU BİZLERİ HAKLARIYENMİŞ OLANLARI DESTEKLEDİYİN İÇİN TŞK EDERİZ DUYUYORMUSUNUZ GÖRÜYORMUSUNUZ HEYYY CUMHURBAŞKANIM BAŞBAKANIM BAKANLARIM VEKİLLERİM HAKKIMIZI VERİN ARTIK VERİNNNNNNN
hakan / çankırı
05 Mart 2012 Pazartesi - 11:25

agzıma gelen gidecek.sayın çalışma bakanı farık çelik bey efendiye.inanıı başbakanımızı üzecem diye koryorum.saten hastalıktan yeni kurtuldu.sabır bekleyiş var şu anda.isyana yangına dönüşmeden bu haklarını gasbettikleri insanları görürler
yasa takılan / ist
05 Mart 2012 Pazartesi - 09:51

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR MÜJDELİ HABERLER,

***KIZGIN ADAM VE ALİ TEZEL BU İŞİN 5 90 LIK BÖLÜMÜNÜN BAŞARDILAR.!!!

**1.) ANKARADAKİ HABERLERE GÖRE, SN:BAŞBAKAN , ÖZEL KALEME TALİMAT VERMİŞ, EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARIN İÇİN HUMMALI ÇALIŞMA BAŞLATMIŞ, AK PARTİLİ MİLLETVEKİLLERİDE BU İŞİN OLMASININ İSTİYORLARMIŞ.

2.) CHP MİLLETVEKİLLLERİ CHP 2 YENİ YASA TASARISI VERDİ, 135 CHP MİLLETVEKİLİ TBMM GENEL KURULDA YASANIN ÇIKMASI YÖNÜNDE OY KULLANACAKLARINA DAİR KARAR ALMIŞLAR,

3.)MHP PARTİSİ SON OLARAK YİNE YAŞA TAKILANLAR İÇİN YASA TASARISI VERDİ.,
52 MHP MİLLETVEKİLİ YAŞA TAKILANLARIN EMEKLİLİK YASASI MECLİS GENEL KURURLUNA GELDİĞİNDE EVET OYU KULLANACAKLARINA DAİR KARAR ALMIŞLAR,

***ÇOOK UMUTLU OLUNMALI,

**BU 2012 YILIN İÇİNDE YAŞA TAKILANLAR EWMEKLLİLİK YASASI ÇIKACAK.

**AMA ÇABUK BİR AN ÖNCE ÇIKARILMALI,

***DİYE DÜŞÜNÜNLÜYOR.
Vedat / istanbul
05 Mart 2012 Pazartesi - 01:10

tek doğru başbakan gerisi yalan size kendi fikrimi söylüyorum belkide başbakanın haberi yok yalan doğru ne anlattılar yoksa çıkar tv,de söylerdi tek inandığım insan oda yok derse bütün hayallerimi düşüncelerimi yok eder ama demez biliyorum o da bizden biri yoksa hakkımı helal etmem yeminle allah şahidim olsun
cengiz / kütahya
04 Mart 2012 Pazar - 23:02

tek kelimeyle bizleri cok güzel ifade etmişsiniz teşekür ederim imkanım olsa cok konuşmak istiyorum ama yapamıyoruz......
süleyman / KÜTAHYA
04 Mart 2012 Pazar - 18:12

tek kelimeyle BRAVO cesur yürek
fidan / ankara
04 Mart 2012 Pazar - 16:05

burdaki yoruma katılan arkadaşların 0/70 şi ak partili .sayın f çlş.bakanı fakire verince batacaz azda olsa geliri olana miiltvekillere verince .zengin olaçak duygusuyla hareket ediyor.oyusa fakıra 1 versen allah verene 5 verir büççenin bereketi fakırın elinde.demekki bakan birmilyon geliri olurken 999 bine geliri düşünce heyvah aç kaldık diyenlerden.zihniyet buysa bu bakandan yasayı beklemeyin.tek umut önce mevladan sonra sayın büyümüz tek başına 0/50 miz olan başbakanımızda.o yapacandan bizimle bir olacandan şübhem yok.önemli olan bizler biraz daha örgütlü daha çok yüklenmeliyiz. başarılar davamıza.
Güven / Aksaray
04 Mart 2012 Pazar - 15:52

Emeklilikte yaşa takılan mağdur insanlara adına size çok teşekkür ederim.
temel / konya eregli
04 Mart 2012 Pazar - 14:21

arkadaşlar bazıları daha başbakanınımız büyük lider felan diyor ya kardeşim orduda paşa kalmadı nerdeyse hepsini terörsit ilan etti allah aşkına biz hakkımız olan emeklilik hakkımızı istiyoruz
Ayşe /
04 Mart 2012 Pazar - 14:01

ayşe ak kardeşim, adaşım!..ne güzel yazmışsın, bizlere de tercüman olmuşsun..Allah senden Razı olsun...başbakanımız keşke senin bu yazını okusa...
...evvellAllah başbakanımıza güveniyoruz ve bu gerçeklere asla kayıtsız kalamıyacağına gönülden inanıyoruz!...
ans / istanbul
04 Mart 2012 Pazar - 13:16

hatırladığım kadarı ile kızgın adam tarafından başbakanımıza dosya sunulmuştu bir sonuç çkmadı galiba
qqa /
04 Mart 2012 Pazar - 13:12

Zarfın üzerine Sayın Hasan Doğan, Başbakanlık Özel Kalem Müdürü, Başbakanlık-Ankara adresini yazın.
Mektubun başına da Sayın Hasan Doğan aracılığı ile Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a yazın.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sayın Faruk Çelik'in son açıklamalarının sizleri ne kadar üzdüğünden bahsedin.
Ve hak talebinizi dile getirin.
Mektuplarda kesinlikle hakaret, tehdit ifadeleri olmasın.
Sadece durumu anlatın.
Erken emeklilik gibi bir derdinizin olmadığını anlatın.
Talebinizi dile getirin.
Mektuplar uzun olmasın ama duygusal içerik yer alsın.'
ismail /
04 Mart 2012 Pazar - 13:05

başbakanlık özel kalem müdürü
hasan doğan adına
bir mektup yazın ve başbakanlık ankara adresine gönderin
özellikle bayan arkadaşlar sizlerin mektupları daha etkili olacaktır.bayan erkek hepimiz mektup gönderelim
en az ankete evet diyenler kadar mektup gitmeli,
ayşe ak /
04 Mart 2012 Pazar - 09:36

Her gece yatmadan önce dua ediyorum.ALLAHIM sabah kalktığımda bizimle ilgili güzel bir haber olsun diye.Sanırım bu durumdaki bütün kadınlar aynıdır.Nasipse mayıs ayında 20 senem dolacak 6750 günüm var.Artık anneliğimi yapmak istiyorum.Çocuğum her sabah bana soruyor anne senelerdir çalışıyorsun ne zaman emekli olucan***Her seferinde bu sene diyorum.Çocuklarımızın bebekliğinden hiçbirşey anlamadık ,büyüdüler okul çağından da birşey anlamıyoruz.Bari şu zamanları sonunda da olsa yakalayalım.Biz kadınlar çocuklarımızla yeteri kadar ilgilenemiyoruz, fazla birşey veremiyoruz.ÇÜNKİ işten geliyorsun zaten yorgunsun, yemek telaşı odu budu derken çocuk uyumuş kalmış.SONRA O UYURKEN SAÇLARINI OKŞAYIP KENDİ KENDİNE YANIYORSUN.Çünki mecbursun çalışmaya.Kocanın tek başına çalışması yetmiyor.800 lirayla nereye kadar,zaten adamlar kadınlarda yoruluyor diye üzülüyor onları daha çok üzmemek için yorulduğunu hiç belli etmiyorsun.Çocuk okutmak kolay mı**Biz çocuklarımızı kolejlerde okutamıyoruz,sınavlarda bizim çocuklarımız kolejliler kadar şanslı değil.Gelde çalışma bari aradaki farkı azıcık kapatmak için dersaneye göndereyim diyorsun,o da dünyanın parası.İŞTE GÖNDERDİMDE NE OLDU ALMAK ZORUNDA KALDIM.Kendi imkanlarımla çocuğuma yardım etmeye çalışıyorum.gerçekten işimiz çok zor kadınlar.Hem çalış,eve gel birsürü işyap.Bizler aslında yani emeklilikte yaşa takılan kadınlar bu emekliliği 2 kere hak ettik.Fakat biz gündemde yokuz.NE DENİR CENNET ANALARIN AYAKLARI ALTINDA.BİZ BU KADAR DEĞERLİ İSEK EĞER NİÇİN BAKANIMIZ BİZİM HAYIR DUALARIMIZI ALMAK İSTEMEZ**Böyle bir sevap elinin tersiyle kolayca itiliyor.o yüzden bu ortak davamızda biz kadınlara çok iş düşüyor, sizde sesinizi duyurun,hakkınızı,analık hakkınızıen iyi şekilde yapabilmek için birlik zamanı.Kadın ,erkek hepimiz davamızın peşini bırakmıyalım. DURMAK YOK YOLA DEVAM.
ayşe ak /
04 Mart 2012 Pazar - 09:04

Bakanımız ne kolay söyleyiverdi,EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR GÜNDEMİMİZDE YOK diye.Bilirmi ki biz partiye oy kazandırmak için neler çektik.Her seçim sabahı çoluğumuzu çocuğumuzu bırakıp sabahın köründe sandık başlarına gittik.Hiç unutmam sadece 1 oy için ,yanlış sayım oluyor diye 5 erkekle mücadele verdim.Evet damgaları nereye vurulmuş milim milim izledim.Oy kazanabilmek için insanlara ne diller döktüm.Bütün toplantılara katıldım.Yeri geldi insanlarla tartıştık,özgürlük hakkı var herkes istediği partiye oy atar ama sabit partililerden bile oy kopardım.Bakanımız bilirmi ki en az 1500 gönüllü bu işe kattım.Düşünüyorum şimdi herşey dereyi geçinceye mi kadar dı*** Ama biz dereyi geçincede sizden vazgeçmedik.Fakat siz bizden vazgeçmişe benzersiniz.Şimdi söyleyin biz bu kadar çabuk silinip,haklarında hemen karar verilebilecek insanlarmıyız.Sanıyorum ki buraya mail atan çoğu arkadaşımızda benim kadar vefakar.Çünki yüzde 50 oylar bu şekilde alınıyor.Yani durup dururken olmuyor.Biz bu işleri yaparken hiçbir zaman menfaatimizi düşünmedik,maddi hiçbirşeyde almadık.Sandık görevlilerinin aldığı ücreti bile tenezzül ediptene hiçbir seçim sonrası gidip almadım.Ben bu işi ALLAH RIZASI İÇİN YAPTIM.Görüyorum ki bunların hiçbir değeri yokmuş.Çünki hemen 5 saniyede gündemimizde yok diyerek bizi bir kalemde yok saydınız.Fakat başbakanım bunu düzeltecektir.Çünki kendisi hiç kimseye benzemez adildir.sevmeyi bilir,hak edilenin hakkının elinden alınmasının insanları nasıl üzdüğünü anlar.Bizim başbakanımız olmakla beraber aynen babamız gibidir.Başbakanımız açıklama yapmadan hiç kimsenin sözüne aldırış etmem.Kendisi durumu anlayacaktır ve yanımızda olacaktır.Allah rızası almak kendisi için çok kıymetlidir, zaten duruşuda bunu göstermektedir.Başbakanım önce ALLAHA SONRA SİZE İNANIYOR VE GÜVENİYORUM.Lütfen en kısa sürede bir açıklama yapın ve bizlerin böyle bir kalemde silinemeyeceğini herkese gösterin.ÇÜNKİ BERABER YÜRÜDÜK BİZ BU YOLLARDA VE TEKRAR BERABER YÜRÜYECEĞİZ.SAYGILARIMLA SİZE HEP SAYGI DUYUYORUM VE SİZİ ÇOK SEVİYORUM.SİZ GERÇEK BİR LİDERSİNİZ,BİZİ SİZSİZ BIRAKMAYIN, YALVARIRIM YANIMIZDA OLUN.
/
04 Mart 2012 Pazar - 08:25

Asgari ücret konusunda %6 oranında zammı uygun gören Miilet Vekilleri kendilerinin geleceğine sıra gelince tüyü bitmemiş yetimin hakkının olduğu devlet hazinesinin kesesinin ağzına sonuna kadar açıyorlar.İşçilere emekli olmak için 65 yaşında emekliliği uygun gören Miilet Vekillerimiz iş kendilerinin emekliliğine gelince ,sadece 2 yıl Millet Vekili olarak görev yapmanın yeterli olacağına öne sürerek kendilerine süper emekliliği uygun görmüşlerdir
hkann /
04 Mart 2012 Pazar - 08:11

Özel sektörde çalışmanın tüm zorluklarına katlandım. ( 3 kat iş,işten atılma korkusu yol sorunu, çalışma saatinin uzunluğu v.s.)
Saece şunu söylemek istiyorum.Madem yaş diyorsun o zaman iş güvencesini de sağla.Herkes devletin güvencesinde değil.Belli bir yaştan sonra iş bulmak kolay mı?Verin artık emeklilik hakkımızı.
muzaffer / istanbul
04 Mart 2012 Pazar - 07:38

eline ağzına sağlık...çok güzel ifade etmişsin...
Coşkun / Bursa
04 Mart 2012 Pazar - 01:31

Teşekkürler kızgın adam, ellerin dert görmesin, allah ne muradın varsa versinn. EYT olarak hep beraber bu maçı ya alacağız ya alacağız
korkmaz / ankara
04 Mart 2012 Pazar - 00:10

sayın başbakanımız bir devlet memuru olarak size olan güvenimizi boşa çıkarmayacagınızı biliyoruz, sizler birçok olumsuzlukları düzelttiğiniz için sizlerin bu sorunumuzu gidereceğinizi düşünüyoruz fakat bakanımızın olumsuz sözleri sizlere olan güvenimizi sarsıyor hak ettiğimiz emekliliğimize kavuşmak istiyoruz lütfen bu sıkıntıdan bizleri kurtarın
idris /
03 Mart 2012 Cumartesi - 20:00

yorum yazan arkadaşlarımın dikkatine.
saygıdeğer kader arkadaşlarım umutsuz olmak bize yakışmaz.bakın anket 13 şubat günü 6 binlerdeydi bu gün 11 bine yaklaştı.ve giderek te artıyor.yorumlarımıza ve ankete devam edersek hiç bir parti hiç bir bakan bu tepkiye ilgidiz kalamaz.kızgın adam liderliğinde bu donuçları başbakana ulaştıra bilirdek sonuç almamak mümkün değil.başbakan bu konulara çok duyarlıdır.ayrıca oy hesabı da yapmak zorundadır.
hatice / mersin
03 Mart 2012 Cumartesi - 19:58

allah sayın başbakanımıza uzun ömürler versin yoksa bakanı bizi değil emekli etmek bir kaşık suda boğacak kızgın adam yazmaya devam elleriniz dert görmesin allaha emanet olun çözümümüz başbakanımız saygılar
sema /
03 Mart 2012 Cumartesi - 19:46

Sayın Kızgın adam.Öncelikle çok teşekkürler yanımızda durduğun için. ALLAH SEN VE SENİN GİBİLERDEN RAZI OLSUN. 1989 eylülünden bu yana çalışıyorum.2010 yılında emekli olmam gerekiyordu fakat çıkan yeni kanunla 2017 yılında olabileceğim. Populistlik yapmayın diyen sayın bakanıma sormak istiyorum:
1.Şu an 42 yaşındayım.Bir eş, bir kadın ve bir anne olarak 23 yıldır 07.30-24.00 arası günde 16 saat çaışmaktayım.Bunun 12 saati özel bir konfeksiyon atölyesinde diğer 4 saati de evdedir. YIPRANDIM.
2 Avrupada çalışma koşulları ve saatleri acaba bizimle aynı mı sayın bakanım? Kesinlikle HAYIR! Çalışma saatı 8 saat bizde ise mesai ile beraber 12 saat.Msai kalmazsan işten çık tehdidi altında stresli bi çalışma hayatı.
3. Anneliğimen bir şey anlamadan ilk çocuğum 12 yasına kadar sinopun bir koyunde babane ve dedesinin yanında büyüdü.2. cocugum şu an ilkokul 4.sınıf. Tam onu en azından emekliliğimde büyüteceğim derken vuran 8 yılla onunla da ilgilenemden büyüyecek.
LÜTFEN ELİMİZDEN ALDIĞINIZ HAKLARIMIZI İADE EDİN.BİZ HAK ETMEDİĞİMİZİ DEĞİL HAKKIMIZ OLANI İSTİYORUZ.LÜTFEN BİZLERİ MAGDUR ETMEYİN.EMEKLİLİKYAŞI HESAPLAMAKTAN BİR UMUTLANIP BİR HAYAL KIRIKLIĞI YAŞAMAKTAN HEAK OLDUK.ALLAH RIZASI İÇİN BİR YARDIM EDİN. bAŞKALARININ YAPTIĞI HATALARI BİZİM SIRTIMIZA KAMBUR OLARAK YÜKLEMEYİN ZİRA ZATEN SIRTIMIZDA YETERİMCE YÜK VAR. LÜTFEN BİZ ANNELERİN SESİNE KULAK VERİN .sAYIN BAŞBAKANIM ANNESİNİN DEĞERİNİ BİLEN BİR EVLAT BELLİ AMA BİZ ANNELERİ NEDEN DÜŞÜNMÜYOR, İÇİMİZ KAN AĞLIYOR..LÜTFEN HAKKIMIZ OLANI GERİ VERİN .BİZ ÇALIŞMADAN VERİN DEMİYORUZ Kİ ÇALIŞTIK, HAK ETTİK, ELİMİZDEN ALINDI, AİDE EDİN DİYORUZ..İÇİMİZ KAN REVAN LÜTFEN ELİMİZDEN TUTUN...
oktay / istanbul
03 Mart 2012 Cumartesi - 15:24

kizgin adam bir soru bizdeki sendikalar o.isci sirtindan koltuklarinda yemekten yag baglamis insanlar ne ise yarar bunlaracigne batirinda sendika liderleri toplanip basbakana ciksalar ya kis uykusundan uyanamadimi bunlardaha sendikacilarada bir el atin biz arkanizdayiz
ismail /
03 Mart 2012 Cumartesi - 15:09

arkadaşlar henüz başbakanın konuyla ilgili net bir açıklaması yok.hepimiz çok ii biliyoruz ki parti r.t.e tarafından idare ediliyor.f.çeliğin şu an için ne dediği hiç önemli değil.
kızgın adam liderliğinde A,B,C Planlarımızı belirliyelim ve bunları uygulamaya koyalım.
mesela bahar aylarında yapılacak bir protesto mitingine ben bursadan 15-20 arkadaşımla gelebilirim.
hakan / çankırı
03 Mart 2012 Cumartesi - 15:05

ARKADAŞLAR ALLAH NASİP EDERSE HAKKINIZ GERİ VERİLİR.BAKAN FARUK ÇELİK GE RAGMEN.BİZLER DAVAMIZIN PEŞİNİ TAKİP EDELİM YETERKİ.MERVE KAVAKCIYA HAK İYADE EDİYORLAR İYİDE YAPIYORLAR HAK DEYİNCE AKAN SULAR BİLE DURUR.BİZİMKİ ERKEN EMEKLİLİK DEYİL BAKANIN DEDİ GİBİ.BİZMKİSİ ALINMIŞ HAK VAR TIPKI MERVE KAVAKCINIKI GİBİ BU HAKKIDA BAKAN GASP EDİYORUM VEMEM DİYORSA ÖMRÜMÜZ OLURSA SİZLER BİZLER FARUK ÇELİGİN NERDE MİLLETVEKİLİ KORSA YADA DEVLETİN HER HANGİ BİR YERİNDE GÖREV ALIRSA DEMİKRATİK HAKKINIZI KULULNIN SIFIR ÇEKİN KIRMIZI KART GÖSTERİN ANCAK OZAMAN ANLAR.BAKANIMIZ.
behzat satic / eskişehir
03 Mart 2012 Cumartesi - 15:03

harika bir yazı çok teşekkür ederim.yardımlarınızdan dolayı onur duydum.
Ayşe /
03 Mart 2012 Cumartesi - 14:56

AK PARTİYİ SEVİYORUZ...SN. BAŞBAKANI SEVİYORUZ...BAŞARILARI İÇİN DUACIYIZ...
ANCAK, KÜÇÜK GİBİ GÖRÜNDÜĞÜ HALDE,BÜYÜK SONUÇLAR DOĞURABİLECEK YANLIŞ POLİTİKALAR YÜZÜNDEN BU SEVGİYE HALEL GELMESİN İNŞALLAH...ARAYA SOĞUKLUK GİRMESİN İNŞALLAH...
...
(Sn. Kızgın adam,
söylenmesi gereken her şeyi bizlerin adına üslûbunca söylemişsiniz ...Sağolun...Allah sizi daima sevsin, sevindirsin ve korusun...)
AHMET / ÇORUM
03 Mart 2012 Cumartesi - 14:50

ben ilkokul meuzunuyum 1986 ssk girişim o gündür bu gündür hep grçiçici iş yerlerinde çalıştım pirimim 25 yılm tamam.2010 2011 mayıs arası hic iş bulamadan sefil günler geçirdim.mayıs ayında iş buldum çok sevindim burdan emekli olurum diyordum olmadı gene işten cıkarılan biz olduk vasıfsız tahsilsiz olan bizim durumumuzu büççeye zarar veriyor diyen çalışma bakanına allah seni bizim durumumuzdan birazcık iyi yapsın.görmen mevlam ipretlik imtan versin sana bakanım
oktay / istanbul
03 Mart 2012 Cumartesi - 14:21

kizgin adam ve ali tezele sesleniyorum faruk celigin ve ailesininden 25 yilda emekli olanlarin yaslari aciklansin ve maaslarina haciz konsun buna resi cumhur basbakan yasar okuyan ve butun vekiller dahil bence bunu yazili ve gorsel medyaylada paylasin daha etkili olacagini tahmin ediyorum
oktay / istanbul
03 Mart 2012 Cumartesi - 14:05

yasa takilan diy bir arkadas var martta yasa cikacak falan yok basbakan kalemine talimat verdi diye soylenip duruyor nerden aldin arkadasim sen bu bilgiyi kaynagin nedir neye dayanarak garanti gibi konusuyor milleti umitlendiriyorsun aciklarmisin millete
ibrahim / antalya
03 Mart 2012 Cumartesi - 13:45

Bizler sesimizi görsel basını duyurmamız lazım görsel basının gözleri görmiyor kulaklarıda duymuyor durup dururken bize bu hakkı kimse vermez onun için bizim toplu olarak çalışma bakanlığına gitmemiz lazım kızgın adam bizim için büyük bir fırsat bunu değerlendirmemiz lazım ve kızgın adam aracılığıyla bu işi gerçekleştirmemiz lazım aksi taktirde hakkımızı verecekler diye daha çok bekleriz bu işe varım diyenler lütfen buraya yazsınlar
YASEMİN / ANKARA
03 Mart 2012 Cumartesi - 13:18

Sayın Kızgın Adam ve Haber Evet, yazılarınızın takipçisiyim sizlere minnettarım. Çabalarınız için ne desem boş, çok teşekkürler. 38 yaşında bir çocuk annesiyim. 17 yaşından beridir durmadan çalışıyorum. 2012 Temmuz' da benim de 21 yılım ve 7600 primim olacak. Yıllardır yoğun bir şekilde çalışmaktan bir çok sağlık sorunum ve geçirmiş olduğum bir dizi ameliyatlarım var. Şu an yine ameliyat oldum, artık masa başı işlerde bile zor çalışacak duruma geldim. Bakıyorum insanlara 38-40 yaş emeklilik için erken deniliyor. Söylemesi kolay, bir de benim gibi sabah 5.30' da kalkıp gece birlere kadar (iş ve ev hayatı) çalışanlara sorun. Ne çocuğumla doğru dürüst ilgilenebiliyorum ne de eşimle ve kendimle. Bana da yazık, ben devletime karşı sorumluluğumu fazlasıyla yerine getirdim. Çalmadım, çırpmadım, hak yemedim, çalışmadan kendimi sigortalı göstermedim. Yaş haddine göre daha çalışmam gereken 10 yıl var, insaf bee. Kendilerine gelince 1 günü bile çok sayanlar, sizce de 33 yıl bir bayan için çok değil mi? Kanunları geriye döndürerek kazandığım haklarımız resmen gasp edildi. Benim çektiğim ızdırabı ancak ben ve ailem bilir gerisi hikaye. Tuzu kuru olanlardan fayda beklemek nafile. Hergün 'acaba bugün bizimle ilgili bir gelişme varmı' diye uyanmak ve sonra yaşanılan hayal kırıklıklarını bu durumlardan sorumlu olanlarda yaşarlar umarım.1991 yılında işe başlayan biri olarak ben bile emekli olamıyorsam ve emekli olabilmem için 2022' yi beklemem gerekiyorsa devletimiz sevinsin bundan sonra emekli maaşı kimseye ödemez herhalde, çünkü bundan sonra kimse emekli olamaz. Diyecek başka sözüm kalmadı artık. Başarılar dilerim, saygılarımla.
sadettin / ankara
03 Mart 2012 Cumartesi - 12:34

öceki yormun devamı.şehitimizi bekledimiz gece saat 2 sırasında catışma girdini şehitleri gördünü söyleyen uzman cavuş geldi. konuşmasında bazı makamlara karalma vardı.sabah konuyu 3 tane ayrı genarale artı gelen bazı milltvekilerine anlatdım.netice almadım akşam ziyarete gelen başbakanımıza olayı anlatdım anında verdi emirle 1 saat sonra uzmanın yakalandın istikbarat bizi bilgilendirdi.gerisini gerek yok.eger perişanlıgımızdan başbakanın haberi olsa bize yardımcı olacandan eminim.kızgın adam uygun şekilde başbakana heppimizin adına anlatacak kişi.faruk çelik bakanımızada yaşar okuyanın durumundan daha götü olsun diyorum.AKP tiye babakana verdi şu ana kadar zarar yeter.fakır fukaranın başbakanıyım diyen partide zorunlu ihtiyacını gidermek isteyen yaşa takan bakana yer olmamalı gendilinden itifa etmeli.tutuklu millet vekilerine maaş baglanırken bakan dahil 550 milletvekilinden ses çıkmadı
tunahan /
03 Mart 2012 Cumartesi - 12:29

kızgın adam abicim.babamda yaştan emekli olamayanlardan.yazıların için çok teşekkürler.
Sabahattin Ertan / Bursa
03 Mart 2012 Cumartesi - 09:26

?15, 20 kg süt sattığını belgeleyenler çiftçi bağkur,u ile 18.000 tl kredi verilerek emekli edilenlerken devlete primini noksansız ödeyen emeklilikte yaş,a takılanların günahı ne ?
ayşe ak / izmir
03 Mart 2012 Cumartesi - 09:07

Arkadaşlar bizim ilham kaynağımız başbakanımız olsun.Her seferinde ne derdi durmak yol yola devam.Başbakanımız herşeyin iyisini bilir.Vicdanlıdır, insan halinden anlar.HER ZAFER SONRASI çalınan bir şarkı aklıma geldi.BERABER YÜRÜDÜK BİZ BU YOLLARDA.Fakat başbakanım yollarımızı ayırmak isteyen bazı açıklamalar bizi çok üzüyor.Siz artık en mantıklı şekilde gereğini düşünürsünüz. Çünki şiir dinlerken bile gözyaşlarını tutamıyan asil bir lider mazlumun hakkını asla yedirtmez,biz sizi böyle tanıyoruz,biz sizin için partinize oy verdik.Bizi mazlumları sevmeyenlerin eline bırakmayın.
Recep ALTUN / kocaeli
03 Mart 2012 Cumartesi - 08:54

Sayın Faruk ÇELİK artık sesimizi duy.Kızgın adam ALLAH senden razı olsun.
nuri yılmaz /
03 Mart 2012 Cumartesi - 04:11

Kızgın adam sana saygılarımı sunarım. Senin yazılarını takip ediyorum çok güsel bizim dertlerimize yazdıgın yazılarla derman oluyorsun seni bu en son yazdıgın yazıdan ötürü tebrik ediyor başarılarının devamını dilerim. Biz emeklilikte yaşa takınları sahipsiz bırakma seni seviyorum gözlerin öpüyorum saygılar sunarım.......
leila /
03 Mart 2012 Cumartesi - 01:09

size ne kadar tesekkür etsek azdır allah sizden razı olsun bizlere desteğinizi sürdürmenizi istiyoruz, 23 senedir devlet m emuruyum 6 senem daha var erken yaşta memuriyete başlamanın cezası bayan olarak artık zorlanıyorum bu kadar da adaletsizlik olmaz ki sayın bakanım unutmayın partiniz bizlerin oyuyla başa geldi yine bizlerin oyuyla gelemeyebilirsiniz seçim bittikten sonra halkınızı unutuyorsunuz bizler sizden çok umutluydık sizlere güvenmiştik ama güvenimiz kalmadı
emine t. /
03 Mart 2012 Cumartesi - 00:49

Ne diyosun sen 45 in altindakileri emekli etmeyin diyerek !!!! 42 Yasindayim..ne sartlarda calisiyorum.iki evladim var unv. Okuyorlar ve isten cikarildim.ANNEYİM YİPRANDİM...COCUKLARİMLA ZAMAN GECİREMEDİM BUYUDULER..3 YİLDİR FAZLA CALİSİYORUM...42 YASİNDAYİM..HAKKİM EMEKLİLİKTİ...NE 45 inden bahsediyosun sen Ke.dine musluman!! Bencil herif.....
gasp madurları /
02 Nisan 2012 Pazartesi - 07:33

25 sene en az 12 saat zaman zaman 14 16 24 hatta 3 gün evime gitmeden bir fiil çalıştırıldığımızı bilirim,bizler hem ağır sanayide çalıştık hem cumartesi pazar bayram seyran bilmedik nadiren 10 saat çalıştığımız da hafta tatili saydık özel setörde çalışanların hiçbir devlet koruması yok herşey işverenin insafına kalmış.tatıya konursa şayet normal çalışma koşullarına göre bizler 40 sene bir fiil çalışmış durumdayız bu zor şartlarda 25 senemizi anamızın ak sütü kadar helaliyle zahmetiyle hırpalanarak yıpranarak da olsa bitirdik.Devlet ne yaptı önce ağır sanayi hakkımızı gaspetti sonra emekliliğimizi yuttu bitirdi.SORGUSUZ SUALSİZ düzenleme inceleme araştırma yapmadan ağır sanayi hafif sanayi demeden tüm haklarımızı emeklerimizi düpetüz GASp SOYGUN HIRSIZLIK yaparak çaldı aldı.HEM ÇALIŞANINI KORUMA MAĞDURU ,AYIR KİMİLERİ Nİ GAYIR 10 SENEDİR ADALET KAKINMADAN BAHSET.HAKKIMIZ HARAM OLSUN..
burhan / eskişehir
02 Mart 2012 Cuma - 23:46

elenize yüreğinize sağlık bunlar anlamak istemiyor işlerine gelmiyor kul hakkından bahsediyorlar ama kendileri unutmasınlarki bu kadar insanın hakkını nasıl öderler.
ayşe ak / izmir
02 Mart 2012 Cuma - 23:37

Emeklilikte yaşa takılanların haklarını alabilmesi için bir yaş sınırı konulamaz.Prim gününü ve hizmet yılını doldurmuş 1999 yılı öncesi girişli olanların hepsi bu haktan yararlanmalıdır. Çünki 1999 yılı öncesi girişlilerin hiçbirine o zaman senin hizmet yılın ve prim gün sayın dolsun ama şu yaşı beklemelisin şartı konulmamıştır.Bu hepimizin davasıdır, o günün şartlarını yerine getiren her şahıs bu haktan yararlanmalıdır. 45 YAŞ ALTISIN diyerekten hiçbir vatandaş bu haktan mahrum edilemez.AŞI 40 OLSUN İSTER 45, İSTER 50.Anasının ak sütü gibi helal olan bu hakkı hak edenlerin hepsi almalıdır.
mehmet / balıkesir
02 Mart 2012 Cuma - 22:56

ak partiye buzamana kadar oy verdimbundan sonrada oy verecekleri caydırmassam yazıklar olsun bana 46 yaşından sonra işsiz kaldım bizleri görmezden geldiler emekli olmama dört sene var bizler ne yiyip ne içicez çocuklarımızı nasıl okutucaz inanınki kendimden korkuyorum allah yardımcımız olsun allah çocuklarımızı ve bizleri kötü yola düşürmesin
ramazanbilir / ÇANKIRI
02 Mart 2012 Cuma - 22:55

KIZGIN ADAM SEN BÜYÜKSÜN BUNU UNUTMA YAZDIGIN CÜMLELERİ BİR CAHİLE DESEN ÇOKTAN ANLAMIŞTI AMA ANLATMASINIDA BİLİRİZ 3 SEFERDİR AKP CANLA BAŞLA ÇALIŞTIM HAKKIMI HELAL ETMİYOM ZEHİR ZIKIM OLSUN HİÇ BİR ZAMAN GARİBİN HAKLININ YANINDA OOLMADILAR BİZ SADAKA İSTEMİYOZ KAZANILMIŞ HAKKIMIZI İSTİYOZ GÜN GELİR KERVAN DÖNER BU BÖLE GİTMEZ .. SAYGILARIMLA
ÖNMLİMİ........ / HİÇ ÖNEMLİ DEİL.....
02 Mart 2012 Cuma - 22:14

SAYI KIZGIN ADAM.. SİZ SAYIN BAKANIMIZA.. ŞU CÜMLEYİ SARF ETTİNİZ..BU ÇOK ÖNEMLİ...!!SİZ BİR EMEKLİ OĞLUSUNUZ..BİZLER ERKEN EMEKLİLİK İSTEMİYORUZ 58 60 YAŞA BİR ŞEY DEDİĞİMİZ YOK.....!!!! SADECE HER BİRİMİZ 46 48 YAŞLARDA İNSANLARIZ..YANİ SGK,DA 25 SENESİ DOLMUŞ..PRİMİ TAMAMLAMIŞ.. İNSANLARIZ.. KISACA ŞUNU İFADE ETMEK İSTİYORUM.. SAYIN BAKANIM.. SİZDEN U YAŞA TAKILIPTA EMEKLİLİK HAKKINI KAZANAN KİŞİ SAYISINI ARAŞTIRDINIZMI.. BUNLARIN YEKÜNÜ NEDİR... BİR ARAŞTIRIN.. BU ÇOK ÖNAMLİ..SAYIN BAKANIM.. SGK.. PARAMETRELERİ İLE BU SAATTEN SONRA OYNANMAMALIDIR..DEMİŞTİNİZ.. BU İNSANLARA BU HAK VERİLİRSE Kİ VERİLMELİDİR..25 SENESİ VE PRİMİ DOLANLAR 45 YAAŞIN ALTINDAYSA EMEKLİ ETMEYİN..SAYGILARIMLA..HOŞÇAKALINIZ...
sadettin / ankara
02 Mart 2012 Cuma - 21:42

arkadaşlar sürekli burdan başbakanımızın çekilen çileden haberinin yok oldunu.varsada bütünlüğünden kesinlikle yoktur diyorum.kısaca gercek bir yaşdım olayı bi zat başbakanla onu paylşyım.19 ekim 2011 cukurcadaki 24 şehitlerden ankaralı şehit yunus benim öz yenimdir.başbakanımız şehit evine baş saglına geldinde yaşadım olayı bahsedecem devamı bi gerideki yazıda.
akif geçer / ankara
02 Mart 2012 Cuma - 20:47

karizmatik liderleri ünvan verdikleri şahıslar yok etmeğe çalışırlar sn bakaaaaan unutmasın ki liderler aldanabilir ama sn erdoğan asla
MERAL / ISPARTA
02 Mart 2012 Cuma - 20:45

NOKTA.DAHA DİYECEK BİŞEY YOK
Ümit / Ağrı
02 Mart 2012 Cuma - 20:16

Ağzına, yüreğine sağlık...
Funda Özkök / İstanbul
02 Mart 2012 Cuma - 20:12

Duygu ve düşüncelerimizi ne kadar güzel dile getirmişsiniz...
sabri eren / bursa
02 Mart 2012 Cuma - 19:45

sizi tebrik ediyorum çok güzel yazmışsınız birde başbakana yazsanız belki daha etkili olur.
turguturgut / ankara
02 Mart 2012 Cuma - 19:45

bu hukumet keyleri bile ödedi sağllıkta buyuk adımlar attı emınım bır buyuk adımda bızler için atacaktır
ercan / bursa
02 Mart 2012 Cuma - 19:44

kızgın adam teşekkür ediyorum yaş mağduru olarak.sayın bakan yaşar okuyanın muhtar bile olamamasının nedenini iyi anlaması lazım.ama önemli olan ahiretteki yeri.elleremiz yakalarında hem bu dünyada hem ahirette.bu mağduriyeti gidermezlerse.
Emine Karadoğan / istanbul
02 Mart 2012 Cuma - 19:09

teşekkürler kızgın adam .elinize yüreginize sağlık.
ibrahim / bursa
02 Mart 2012 Cuma - 18:57

beyler bizlere buyasayı cıkarmazlar bunler gelirken acıkca söylediler fekir fukaran parasın kımseye yor altısene vurdu üçu biti üç kaldı. eyer hakın geçtiyse kankusarlar. inşalla
ayhan / istanbul
02 Mart 2012 Cuma - 18:54

sayın kızgın adam ellerine diline o mangal gibi yuregine saglık.burdan bizleri gormezden gelen sayın bakan faruk celik beyefendiye.sadece şu soruyu sormak istiyorum.neden bizim sorunlarımızı carpıtıp baştan savıyor bu bir.sanki erken emeklilik istiyormuşuz gibi bi hava yaratıyor sayın bakan.biz devlete karşı tum gorevini yapmış yaşa takılan magdurlarız.ikincisi bizim emeklilikte yaşa takılanlarla ilgili bi soru geldiginde popilist uygulama diyor.peki madem oyle kendi maaşlarını bir gecede yuzde yuz zam yapıp 19500 tl maaş alması ve bunu onaylaması.kamu kurumlarındaki kiralık aracların listesi ve aylık kirası bizlerin hakkı gasp edilen insanların sgk ya getirecegi meblagın kat kat ustunde oldugunu acaba bilmiyormu.biraz vijdan biraz ar biraz insanlıkları varsa bu işi cozerler.
nevzat / kocaeli
02 Mart 2012 Cuma - 18:54

keşke siz bizlerin vekili olsaydınız hakımızı savunuyorsunuz sizi kutluyorum bir şeye emek verirsin karşolığını alamazsın alınmayan hak kul hakıdır hani bunlar kul hakı yemezdi bas baya yiyorlar benim ödediğim primler haram olsun
ömer / çanakkale
02 Mart 2012 Cuma - 18:43

yüreğine sağlık. sayın başbakanımızın bu olaya el atmadığı sürece bakanımızın vurdum duymazlığı devam ededcek gibi duruyor. 9500 günüm olmuş hala 17 ayım var gerisini siz hesaplayın
adnan / istanbul
02 Mart 2012 Cuma - 17:57

yazının üzerine söylenecek çok şey yok, siz zaten çok güzel ifade etmişsiniz herşeyi sadece teşekkür etmek istedim.Hayırlısıyla güzel haberleri alırız inşallah sevgiler
yasa takılan / ist
02 Mart 2012 Cuma - 17:47

YAŞA TAKILAN MAĞDUR OKUYUNUZ,

**YAŞA DEDE NİN DÜŞÜNCESİ,

***25 NİSAN 2012 TARİHİNDE PAZAR GÜNÜ,
**EMEKLİLKTE YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR,ÇOÇUĞUNUZU,KARINIZI,ÇEVRENİZDEKİ ARKADAŞLARINIZ, DEDENİZİ, NENENİZİ,
HERKESE TOPLAYIN ANKARA GENÇLİK PARKTA BASIN AÇIKLAMASI İLE SESİNİZ DUYURUN,

ULUSAL KANAL BU KONUDA KIZGIN ADAM VE ALİE TEZELLE PROGRAM YAPARIZ DİYORLARMIŞ, ULUSAL KANAL TEL: İSTANBUL HABER TEL:0212- 251 50 90

ANKARA TEL 0 312 229 52 52 , LÜTFEN TELEFON EDİNİZ DİYE DÜŞÜNÜYOR,

**HAKLARINIZI ARAYIN,
**BU YASA ÇIKACAK 2012 YILINDA
**AMA DAHA FAZLA GEÇİKTİRLMESİ İNSANSLAR ÇOK MAĞDUR DİYE DÜŞÜNÜLÜYOR
ayşe ak /
02 Mart 2012 Cuma - 17:39

Garibana herkes vuruyor.Zaten her yandan darbe almışız.8 mart çarşamba günü yeni bir uygulama başlıyor.Hastalandın aile hekimine gittin.3 lira muayene parası,ilaçta yazıldı 3 lirada onun için,eğer yazılan ilaç 3 ten fazla ise herbir kutu için artı 1 lira.Yani baştan 7 lira cepten çıktı fakat daha yüzdeler var farklar var.Zaten insanlar işsiz, insanlar aç.Siz diyorsunuz ki sayın bakanım, emekli olmak için yaş bekleyenler prim yatırmasa da sağlıktan yararlanacak.Bende size soruyorum sağlıktan yararlansan muayene olsan bile ilaçları almaya para bulamıyorsan, nerde bu devlet**
mehmet / balıkesir
02 Mart 2012 Cuma - 17:39

teşekkürler kızgın adam helal olsun sana döktürmüşsün sizin yazdıklarınızı ve bizim yazdıklarımızı sayın başbakana iletmek mümkünmü iletirsek tam yeri ve zamanı bence faruk çelik partiyi çökertmeye çalışıyor hemen istifa ettirilmesi lazım
hasret /
02 Mart 2012 Cuma - 17:30

gerçekten çok güzel olmuş söylenecek laf yok çok teşekkür ederim dedimizi çok güzel dile getirmişsiniz.
Adnan / AYDIN
02 Mart 2012 Cuma - 17:25

DEYECEK BİRŞEY YOK
ALLAH RAZI OLSUN... ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ALLAHA EMANET OLUN
nazmiye / içel-tarsus
02 Mart 2012 Cuma - 17:25

artık çocuğuma analık yapmak istiyorum.sayın başbakanım sesimizi duyun kaznılmış haklar hani kaybedilmezdi yaşa takılıp emekliliğimizden olduk.artık hakkımızı verin bize.
NUSRETS / İST
02 Mart 2012 Cuma - 17:22

arada fırsatçılık umut tacirliği yapmayalım...arkadaşın biri duyum aldığını güzel gelişmeler olucak diyor bu kaçıncı hayal kırıklığı olucak kaynak neresi açıklayın..
Muhittin / sakarya
02 Mart 2012 Cuma - 17:22

sayın yorumcu kader birliği dostlar şunun adını erken emeklilik diye tutturmuşlar gidiyorlar bunun adı hak gaspı geç kalmış veya sen kimsin denerek hakları gasp edilmiş KUL hakkı yemektir saygılar her kuruş vergim ve sgk primimi sanki öderken biz sgk yı zarar ettiriyoruz geçende yazdım yandaş iş yerlerindeki kaçak çalışanlara baksınlar benim primlerimsle sağlıktan yaralanıyor maaş alıyorlar şikayet ediyoruz bize bir şey olmaz deniyor bu hakkımı asla helal etmiyorum elimizden bişey gelmiyor diye yeter artık en sonunda param olursa meclisin önünde yakacam kend,imi çocuklarıma harçlık veremiyorum ewe ekmeyi bakkallardan veresiye alıyorum 28 yıl bu devletime sgk primi yatırdım vergimi yatırdım benimde bir super marketten alış veriş yapma hakkım yokmu dilenci gibi bakkallardan beresiye alıyoruz kömürcü kömür vermiyor ev sahi yeter artık çık diyor bizleri bu duruma düşürenlerden yüce yaradn ben ölmeden çıkarır inşallah yaşar okuyan dan kötü oluırlar inşl. ALLAH büyük bir yerden çıkarır her kıbleye döndüğümde yaradanıma sığınıyoruz eşimle
demirbalıkel / pınarhisar
02 Mart 2012 Cuma - 17:20

sayın kızgın adam çalışma bakanına mektup fikri hakikaten çok hoşuma gitti öncelikle bu fikrinizden dolayı tebrik ederim sayın bakana m esala benim durumumu örnek göstere bi
lirsiniz 1987 den 2009 haziran ayına kadar özel sektörde özel güvenlik görevlisi olarak çalıştım kriz ve ak partinin çıkardığı yeni güvenlik yasasından dolayı işveren güvenliği taşerona verdi biz taşeronda çalışalım dediğimizde yasal olmadığını söylediler çıkışımızıda kırklareli valisi olan hüseyin avni çoş imzaladı ki sayın valinin kim olduğunu araştırdığınızda karşınıza akp li biri çıkar sayın kızgın adam 42 yaşında çıkarıldık başka işlere başvurdum verilen cevap yaşın geçmiş dediler benki iki dönem ak partiye oy verdim sayın başbakanımızı ceza evinde kalırken ziyaret ettim kendisine sizi başbakan yapacağız dedim kendiside bana inşallah demişti bil seydim ak partinin ekmeğimizle oynayacağını kesinlikle oy vermzdim
ayhan eryılmaz / istanbul
02 Mart 2012 Cuma - 17:19

tek kelimeyle TEŞEKKÜRLER....
Muhittin / sakarya
02 Mart 2012 Cuma - 16:59

çok tşkkrlr kızgın adam ve haber evet yönetimi mazlumun yanında olduğunuz için. sayın faruk çelik bakanımıza gelince yüce ytaradana hvale ediyorum bizi erken emekli olacak diye tanıtıyor birde her sabah izlediğim fatih portakal a bir yasa takılan konuştu geçen günlerde onada zorla söz vermiş bana vermediler çokda meil sms attım ewe ekmek alamazken belki seimizi duyarlar diye 1 sms 4.5 tl arkadaşlar fox a attığım mesajlar adam demezmi konuşmacıya siz erken emeklilikmi istiyorsunuz sayın fatih portakal a da sesleniyorum belkiş duyar biz erken değil gecikmiş emeklilik istiyotuz ben 1983 yılından beri devamlı vergi ve sgk prim ödüyorum hala 5 yıl geciktim 23 ayım falan var yasa ile anayasa bize karşı delindi 2002 yılında geriye dönük haklarımız gasp edildi bunu sayın fatih portakal ve sayın bakanımız faruk çelik bilmezden geliyorlar ama kimki kul hakkı yerse mahşerde yakalarında bu kadar hakkı yenenin ellerim kırılsaydı akp ye oy verdim vermez olaydım böyle olacaksa aslada alamzlar ben ölsem vasiyetimi edecem çocuklarıma yeter artık yaşar okuyan yasa hazırladı anayasa iptal etti bunlar yasa ile deldi haram haram HARAM olsun
Volkan / ısparta
02 Mart 2012 Cuma - 16:57

ağzına diline sağlık kızgın adam davamızdan asla vazgeçmeyeceğiz bizler bazı kişileri nasıl başımızın tacı yaptıysak o tacı başımızdan çıkarmayı da biliriz
volkan / ısparta
02 Mart 2012 Cuma - 16:53

helal olsun gerçekten harika bir yazı yüreğinize sağlık
mustafa / İstanbul
02 Mart 2012 Cuma - 16:43

Böylesi içten bir yazı için çok teşekkür ederim elinize sağlık yüreğinize sağlık
metin / bursa
02 Mart 2012 Cuma - 16:32

söylenecek tek şey var. helal olsun, eline yureğine sağlık
FERDİYE /
02 Mart 2012 Cuma - 16:19

HELAL OLSUN SANA KIZGIN ADAM. ALLAHHHIMM TÜM DİLEKLERİNİ KABUL ETSİN..

SAYIN BAŞBAKANIMIZ BU İŞİ ÇÖZER BİR DE KENDİSİ İLE GÖRÜŞSEN KIZGIN ADAM..

RESMEN BİZİMLE DALGA GECİYORLAR..YURT DISINDAKILERE BİLE UYGULAMA YAPTILAR ..BİZ NEYİZ? GAVURUN EVLATLARI MIII??
BİZİ ŞAMAR OĞLANINA ÇEVİRDİLER BİR SEVİNDİRİP BİR ÜZEREK..AYIPTIR..BİRİ SESİMİZİ DUYSUNN YETTİ ARTIKKKK GUNAHIMIZ BOYNUNA OLSUN ÇELİK'İN..........
HAKAN / ISTANBUL
02 Mart 2012 Cuma - 16:18

bence 10numara olmuş bızlerde bakanımızı çok sevıyoruz yapsa yapsa bu işi faruk çelık bakanımız yapar bu partının bu ulkeye cok faydaları var emeklılıkte yasa takılanlar yuzunden partının oy kaybetmasını bızlerde istameyız lutfen bakanım bu işe hem devletı hemde bızlerı zor duruma duşurmeden bır çare bularak halledınız sıze duacıyız allah sızlerı basımızdan aksık etmesın
Sedat / İstanbul
02 Mart 2012 Cuma - 16:08

Helal olsun KIZGIN Adam, bu sefer gerçekten kızmışsın. Gerçekten bu mektubu çalışma bakanına gönderdiyse, oda okur ise, sana binlerce kez helal olsun diyorummm.
yasar ozcan / denizli
02 Mart 2012 Cuma - 16:02

ağzınıza sağlık kızgın adam iyi yazmışsınız.elinize yüreğinize sağlık, yaptıklarınız için teşekkür ediyoruz saygılar ALLAH sizden razı olsun.
Eren / batman
02 Mart 2012 Cuma - 15:55

helal olsun gerçekten harika bir yazı yüreğinize sağlık
ERCAN BİTER / gaziantep
02 Mart 2012 Cuma - 15:49

kızgın adam elinize yüreğinize sağlık amacımıza ulaşana dek inşallah yanımızda olursunuz yaptıklarınız için teşekkür ediyoruz saygılar
fatma güçlü / istanbul
02 Mart 2012 Cuma - 15:29

Bir numara ağzınıza sağlık kızgın adam iste bu yazı lakabınıza tam uyum sağlamış kızınca dahada iyi yazmışsınız. ALLAH sizden razı olsun.Sevgiler.
sadettin / ankara
02 Mart 2012 Cuma - 15:21

daha söyleyecek çok şeylerim varda,başbakanı üzmek istemiyorum.başbakanım sayın recep tayip erdogana.hakkımızı falan itemiyorum.faruk çelik bey efendiyi,biran önce bakannıktan al.emeklilikten haktan vaz gectim.bu bakan ak partili olamaz nedenmi 1 akp fakır fukara partisi.2 akp genel bakanıda fakır fukara başkanı.peki faruk çelik beyefendi miilet vekili bakanı yüsek makamların bakanı.ozaman akpartili olamaz olamqaz.hele hele urfayı hic temsil edemez.bence izmir olabilir.
sadettin / ankara
02 Mart 2012 Cuma - 15:09

sayın kızgın adam.yazdın yazının her cümlesine katılıyorum.faruk çelik bakana mektup meil hepsini hepsini yazdım.ben bu güne kadar istanbul belediye başkanlıgından buyana başbakan recep tayip erdogan nerde biz ailece orasını destekledim öyleki bazen çok sert tartışmalara girdim.sadece başbakanı sevdimiz için.bu konuyuda önce allahın sonra vesilesi ile başbakanın çözecene inanıyorum.sayın faruk çelik beyede bizleri savunmasıs bıraktı ak partiyi eleştirmek istiyen fırsatcılara karşı.eger tutuklu vekilin hakkı deyip maaş veriliyorsa asıl olan garibana olmaz diyorsa ki bunu bakan diyor bence daha fazla ak partiye özellikle başbakana zarar vermeden usülünce istifa etse iyi olur.kimsin dene bilir bana.yüzde 50 den biriyim.yaşar okuyanı siyasetten yok eden biriyim.yüzde 21 alırken tbmm sine partileri koymıyandan biriyim.sevmesinide oralara getirip düşürmesini bilenlerden biriyim.
Erdoğan / erzurum
02 Mart 2012 Cuma - 15:08

Erzurum thy de çalışırken bakıma muhtaç annem yüzde yüz spastik özürlü çocuğum var deyip raporlarını dilekçe ekinde vermeme rağmen erzurum satış müdürünün thy gen md lüğü personel başkanı ömer faruk öztürk e sosyal durumumu izah edip üniversite mezunu olmamdan dolayı kargo memuruna ihtiyacı olduğunu söyleyip kargo memuru olarak erzurum da görevedevam etmemi istemesine rağmen ıstanbul yeşilköy havaalanına zorunlu tayinimi yaparak bir sene sonra ben dahil 240 mazlumu işten çıkaran politikalarıyla insanları per perişan halde çaresiz bırakanlar işinden edenler çıkarılanların yerine cematçileri yerleştirip kalplerde cemaati kirletenlerden rabbim huzuru ilahide bu zulmün hesabını sorsun.Halbuki tis görüşmelerinde işyerleri kısmen ve tamaman kapatılan işçiler thy nin başka departmanlarında istihdam edilecek kesinlikle sözleşmenin 8.madesi uygulanacak diye imza atmışlardı.Şimdi yaş mağduruyum
yasatakılan / İST
02 Mart 2012 Cuma - 14:52

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARA MÜJDELİ HABER GELİYOR PEK YAKINDA,

**kızıgın adamın ali tezelin, mağdurların çalışmaları çok çok olumlu sonuçlar verdi.

****EMEKLİYE MÜJDE VERİLDİ,

**MEMURA MÜJDE VERİLDİ.

**SIRA EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR, SOLUĞUNUZU TUTUN SIRA SİZDE,

***sN.BAŞBAKAMNIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞDAN DA,BAKANLARIMIZ MURAT BABACANDAN,FARUK ÇELİKTEN, 550 MİLLETVEKİLİNDE, ÇILGIN ADAMDAN,ALİE TEZELDE, HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN.

**BU YASANIN ÇIKMASINDA EMEĞİ GEÇEN HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN.

TEŞEKÜR EDERİZ.

**MUTLU O SONA YAKLAŞIYORUZ,

**sn:başbakan talimat vermiş, özel kaleme emeklilikte yaşa takılanların mağduriyetinin giderilmesi için hummmalı bir çalışma başlatılmış. martta bu yasa çıkacak diyorlar
**anlayacağın 2012 yılında emekli, i giderceksiniz.

**yaşa takılanlanların emeklilikleri hayırlı uğurlu olsun.
**herkese çok teşekür ederiz. müjdeyi bekleyiniz.
ayşe ak / izmir
02 Mart 2012 Cuma - 14:48

ağzına diline sağlık kızgın adam davamızdan asla vazgeçmeyeceğiz bizler bazı kişileri nasıl başımızın tacı yaptıysak o tacı başımızdan çıkarmayı da biliriz
ummuhan / denizli
02 Mart 2012 Cuma - 14:28

teşekkürler kızgın adam
mehmet / Bursa
02 Mart 2012 Cuma - 14:20

Haberevet sitesi ve değerli yazarımız kızgın adama bizler için yaptıkları fedakarlıklar için çok teşekkür ediyorum.Değerli mağdur arkadaşlar yazarımıza hiç sitem etmeyelim,diğer sitelerin Sayın (serdar arseven )hariç hiç biri bizler için iki kelam etmiyor.Bırakın iki kelam etmeyi yaptığımız yorumları bile yayınlamıyorlar.Peki biz bunu unutacakmıyız ?tabiki HAYIR!!Pes etmek yok sonuna kadar direneceğiz.Sayın bakandan sadaka istemiyoruz,aksine bizden dayatmayla alınan hakkımızı istiyoruz.Tüm bu yazılana çizilene rağmen siyasiler kulak tıkamaya devam ederlerse bizde bu haklı davamızı siyasi propagandaya çevirmesini biliriz.Bakalım sayın bakan o zamanda popülizmden bahsedecekmi?
hatice / mersin
02 Mart 2012 Cuma - 14:12

Kızgın adam bir kez daha büyüklüğünüzü gösterdiniz Allah sizden razı olsun inanın dünden beri sinirlerim o kadar bozuk ki anlatamam dün meclis tv de izledim sayın bakanı ve cevabını, takmış 38-40 yaşında insanlar emekli olamaz diye bu insanlar 38 yaşında değil ki en az 45-50 yaş arası benim eşim şuan 47 yaşında ve iki yılı daha var şuanda işsiz 47 yaşındaki insanı kim işe alır bakana bunu tekrar sormak istiyorum lütfen bana cevap versin tamam insanlar erken emekli olmasın istiyor madem öyle mantıklı bir açıklama ve cevap versin işsizler şu anda evine ekmek götüremeyenler ne yapsın tabi bunların cevabı yok özelleştirmeden dolayı işten çıkartılan yıllardır işsiz olanlar bunların cevabını istiyoruz dün bir kez daha bu ülkenin vatandaşı olmaktan nefret ettim şuan üniversite okuyan çocuğum iş arıyor iş başvurusunda bulundu inşallah olur babama size yardımcı olurum akşam çalışır gündüz okurum diye dua ediyor, benim çocuklarıma bunu yaşatanları affetmiyor onları Allaha havale ediyorum kızgın adam inanın bende sizin gibi çok kızgının. LÜTFEN DESTEĞİNİZİ ESİRGEMEYİN SİZİN YAZILARINIZLA MORAL BULUYORUZ
ahmet / ANKARA
02 Mart 2012 Cuma - 14:08

kızgın adam kalemine yüregine sağlık tam benim düşüncemi okumusun bu halk öyle bi halk ki sabreder sandıkda yapacanı yapar yani sandıga gömer hiç unutmaz yapılanı ama şu varki sayın başbakan çok iyi bir insan iyi bi lider ama sayın faruk çelik bu gidişle partiye çok zarar verecek bunu sayın başbakanımız görmesi lazım artık ve hemen işe el koyması lazım bence saygılar.
oktay / istanbul
02 Mart 2012 Cuma - 13:32

sayin kizgin adam azonce size meil gonderdim bu yaziyi ciddiye alin verilen hak geri aliniyorsa yasar okuyan faruk celik ve diger vekiller kendilerinin ve akrabalarinin 25 yil uzerinde calismasi yoksa maaslarina haciz konmasi lazim eger verilen hak geri aliniyorsa dogrusuda budur burdan yuklenin bas bakana ve faruk velige sonuc daha etkili olur erken emekli olanlan akrabalarini medyada tesir edin bolginiz varsa
oktay / istanbul