GÜNÜN MANŞETLERİ


Emeklilikte Yaşa Takılanlar Faruk Çelik'e sordu!

Emeklilikte Yaşa Takılanlar Faruk Çelik'e sordu!

16.01.2013 22:45:01

Emeklilikte Yaşa Takılanların gözü kulağı Faruk Çelik'te!.. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik TRT Türk'te. Gazeteci Ömer Şahin'e konuk olan Faruk Çelik, çeşitli konulara ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Bakan Faruk Çelik emeklilikte yaşa takılanlar, emeklilik yaşı, emeklilik yaşı yükseltilecek mi, emeklilik yaşı düşürülecek mi gi

Faruk Çelik Emeklilikte Yaşa Takılanlara İlişkin Soruya Şu  Cevabı Verdi:

Emeklilik yaşının tarihi Türkiye'de çok karmaşıktır. Siyasetçilerin çok oynadığı bir alandır. Ama maaalesef orada yapacağınız her türlü politik manevra size çok şey kazandırabilir. Ama geçici. Ülke için çok şey kaybettirir. Ama bir seçimlik kazandırır. Bu sistemle maalesef çokça uğraştılar. Biz 2008'de ancak Anayasa mahkemesi iptallerinden sonra yeni bir sistemi devreye sokmuş olduk. Amacımız ne? Emeklilik yaşını yükselten bir sistem var. Kademeli emeklilik. Şu anda 49 yaş emekliliği var. Zaman içinde bu 60'a çıkacak. Vatandaş 2028 yılında 60 yaşında emekli olmaya başlayacak. Hiçbir yerde böyle birşey yok. Bizim refah düzeyimiz geçmiş yıllarla mukayese edilmeyecek bir seviyeye geldi. Bizim gündemimizde emeklilik yaşını yükseltmek söz konusu değil. Şu anda 45 yaşında emeklililerimiz var. 49 yaş, 45 devam ederse olmaz. Emeklilik yaşının yükseltilmesi ve düşürülmesi gündemimizde yok."

SORU YAĞMURUNA TUTULDU!..

Emeklilikte Yaşa Takılanlar, Faruk Çelik tarafından cevaplandırılmak üzere çok sayıda soyu gönderdi. Programı hazırlayan gazeteci Ömer Şahin, Emeklilikte Yaşa Takılanlardan gelen soruların "Gazeteciler emekliliği kaptı tabii...Siz kaptınız bizi unuttunuz" şeklindeki  sitemlerini hatırlattı.
Bakan Çelik, emeklilik yaşının düşürülmesini de yükseltilmesini de şu an için düşünmediklerin belirtti.

PROGRAM AÇILIMLA BAŞLADI

Faruk Çelik, programın başında "Açılım süreci" hakkındaki sorulara cevap verdi. Ülkeyi PKK terörü belasından kurtarmak için risk aldıklarını belirten Faruk Çelik, BDP'yi iradesini başka yerlere havale ettiği iddiasıyla eleştirdi.

TAŞERON İŞÇİLİK

Faruk Çelik, Zonguldak'taki maden kazasında taşeron işçiliğin hissesini değerlendirirken de, taşeron işçilik meselesine bir hal çaresi aradıklarını belirtti. Faruk Çelik, "Taşeron işçilik sistemi ile işçi sağlığının yeterince sağlanamayacağı" yönündeki değerlendirmelere katıldıklarını söyledi.

Faruk Çelik emeklilikte yaşa takılanlar meselesine ilişkin soruları cevaplandıracak mı?

Farik Çelik, taşeronluk sisteminin tamamen ortadan kaldırılmasını düşünmediklerini, hizmet, temizlik gibi işlerde taşeron işçilik sisteminin devam edeceğini belirtti.

Bakanlar Kurulu'nda taşeron işçilik meselesini görüşeceklerin ve sosyal taraflara götüreceklerini, onların da fikrini alarak bir karar vereceklerin belirten Faruk Çelik Kıdem Tazminatı meselesini de bir bütünün parçası olarak gördüklerini söyledi.

Milyonlarca işçi tarafından hak edilen tazminatın koşullardan dolayı alınamadığını belirten Faruk Çelik, "Taşeron işçi bir yıl boyunca çalışamadığından tazminatını alamıyor, bu konularda da düzenleme yapacağız. Perşembe, Pazartesi ve önümüzdeki hafta son şeklini vereceğiz. Bakanlar Kurulu'na arz edeceğiz. Bakanlar Kurulu'nun ilavelerinden sonra sosyal tarafların da görüşlerini alarak bir karar vereceğiz" diye konuştu.






Etiketler : Emeklilikte Yaşa Takılanlar

YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya yapılan yorumlar

erdoğan / van
29 Ocak 2013 Salı - 18:25

benim ne gözüm nede kulağım faruk çelikte olmaz olamaz.onun gibi alidiboları iyi bilirim. haramilerle işim olmaz. son sözü ülkemin sömürülen emekçileri söyleyecek. asıl faruk çelik ve adaletsiz kalkınma partisinin gözü kulağı bizde olsun.

Can Kara / Ankara
23 Ocak 2013 Çarşamba - 23:42

Kendilerinden pek beklentimiz yok. Yeni Kurulacak Sanayi ve İşadamları Bakanlığı görevi şimdiden hayırlı olsun...

meltem / ankara
22 Ocak 2013 Salı - 17:43

faruk çelik bey sizden sadaka istemiyoruz elimizden alınan hakları istiyoruz siz bakan değil misiniz halk sizi seçti siz de o makama geldiniz niye halkın sesine kulak vermek ve halkın mağduriyetini ortadan kaldırmak için lütfen siz de elinizden geleni yapın mağduriyetimizi giderin

glmn / balıkesir
21 Ocak 2013 Pazartesi - 14:28

ne kadar önemli bir kesimi oluşturuyormuş da haberimiz yok. baksanıza bize hakkımız olan emkliliğimizi verirlerse bütün ekonomi dengeleri alt üst olacakmış. hiç olmassa ikramiye ve maaşımızı verip yaşa kadar belirli bi kesinti yapın.

isa /
21 Ocak 2013 Pazartesi - 14:18

sayın faruk beyefendi
hakkı isteyen kişilerin hakkını veriyorsunuzda,biz yaşı bekliyenlere neden bu hakkı reva görüyorsunuz,kusura bakman sizde hiç Adelet yokmuş,umarım bu fikrinizden kısa zamanda vazgeçersiniz SAYGILAR

hale / ankara
20 Ocak 2013 Pazar - 16:29

yıllarca çalışan binlerce insan primini ödemek için alınteri döken her türlü zorluğa rağmen işini yapan ve günü dolduğunda emekli etmiyoruz yaşını bekle denilen mağdurum.Biz olduğumuz için o makamlarda oturuyorsunuz.Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.

kanuni / sakarya
20 Ocak 2013 Pazar - 12:55

Adalet anlayışınız çok zayıf bakanım.Aynı zamanda konu hakkında da hiç bir şey bilmiyorsunuz.Bu yazılarınızdan söylemlerinizden belli oluyor.Bu konuda bir sürü insan çoluk çocuk zor durumda.Bu kadar insanın hakkını .bunun cevabını nasıl vereceksiniz

sultan / adana
20 Ocak 2013 Pazar - 12:50

Biz erken emeklilik istemiyoruz gasp edilen hakkımızı istiyoruz

İBRAHİM ARPACI / İSTANBUL
20 Ocak 2013 Pazar - 00:48

HİÇ CANIMI SIKMIYORUM YANLIZ HÜKÜMETİN ÖNÜMÜZ DEKİ SEÇİM LERDE 4.5 YAŞATAKILAN DAN 4.5 DE EŞLER OLMAK ÜZERE TOPLAM 9 MİLYON OYDAN MAHRUM OLACAKLARINI UNUTMASIN LAR TEKBAŞINA İKTİDAR OLMAYIDA SADECE HAYAL EDERLER

emin.gür / denizli
19 Ocak 2013 Cumartesi - 23:58

yorumların.hepsi.dogru.ama.nafile

mehmet / izmir
19 Ocak 2013 Cumartesi - 14:59

başbakanımın dikkatine bakanınız faruk çeliği görevden alın tabanın sesini dinlemiyor biz erken emeklilik istemiyoruz gasp edilen hakkımızı istiyoruz

Ergün öner /
19 Ocak 2013 Cumartesi - 09:37

Sayın Başbakanım, İki şeye pişman ettiniz beni; 1)işçi olduğuma 2) size verdiğim ve verdirdiğim oylara.

AYTEKİN BALABAN / YALOVA
19 Ocak 2013 Cumartesi - 01:08

HAKAN ŞÜKÜR HİÇ ÇALIŞMADI MECLİSE BİLE GELMEDİ YAŞI DA KÜÇÜK TELEVİZYONLARDA YORUM YAPTI VE PARA KAZANMAYA DEVAM ETTİ AMA EMEKLİLİĞİ MİLLET VEKİLİ OLARAK HAK ETTİ. BU NASIL ADALET NASIL KALKINMA VE NASIL PARTİ. ARTIK SİZE OY VERİRSEM!!!

SERDAR / bursa
18 Ocak 2013 Cuma - 18:19

bize gelince kara deliğe sebep olur ekonomide dengeler bozulur kendileri 2 senede emekli olunca hiç birşey olmaz biz çalınan gasp edilen emeklilik hakkımızı istiyoruz. seçimler gelecek yerel seçimler , genel seçimler,cumhur başkanlığı seçimi,AKP ye oy yok!!!

Muhittin / sakarya
18 Ocak 2013 Cuma - 16:17

sayın çelik efendi sende bağışla bakalım aldığın maaşları kaç yılında kaç yevmiye ile emekli oldun bir gecede vekillerin maaşlarına 6 ay geçmeden ne kadar zam yaptınız ALLAH tan korkmaz KUL dan utanmazlar benim suçum 1983 yılından beri sgk ya primyatırmakmı ben 1983 yılında 25 yıl 5225 yevmiye ile emekli olamk içinbaşladım 30 yıl 10500 kadar yevmiyem var utanmazlar sıkılmazlar yasaları geriye dönük işletip hırsızlık yapanlar milletin haklarını çalanlar sizleri bu yetmez ama evetçiler makarnacılar af etsede ALLAH af etmeyecek kursağınızdan KULhakkı geçiyor umarım sayın adminler makaslamadan yayınlar bu yazımı silivriyede atsalar her yerde söylemeye devamedeceğim bu haramzedeleri ayın 20 sinde sakarya vekilleri gelecek bayramlarda suratlarınasöyleidm yine söyleyeceğim

metin / ankara
18 Ocak 2013 Cuma - 15:42

faruk çelik bey efendi secimlerde bizde gündemimizde akp ye oy vermek yok diyecegiz.

ayhaan yasar / bursa
18 Ocak 2013 Cuma - 08:21

herkez sozleşsin toplanalım meclisin onune gidelim bakem ozaman nolcak

murat / ankara
17 Ocak 2013 Perşembe - 23:03

Yaşatakılanların nedir suçu anlamadım zengin çocukları volta atıp gezerken bizler ekmek parası peşinde koşuyorduk şimdide yaşlanıncaya kadar çalış diyorlar fakat dünyanın hiç bir yerinde 45 yaşında emeklilik yok derken dünyanın hiç bir yerinde yasaların geriye dönük işlemediğinide görüyorlarmı acaba yaşa takılanlar adına özel sektördeçalışan çölyak hastası yaşa takılan hoş kalın.

ahmet yılmaz / kayseri
17 Ocak 2013 Perşembe - 22:52

Mesajınız Onaya Uygun Görüşmemiştir!..

hüsmen / edirne
17 Ocak 2013 Perşembe - 22:30

Çalışan için emekçi için 10 yılda ne yaptınız AKP Hükümetleri????KOCA BİR HİÇ..

kemal / buca
17 Ocak 2013 Perşembe - 22:09

faruk celik sorunu nicin cözmüyorsun senin yüzünden akparti oyları dibe vuracak başbakan başbakan size söylüyorum neden yaş şartını kaldırmıyorsun başbakan 3 dönemdir millet sizi secti fakat mağdurları mahvetti yaşa rakılan arkadaşlar bastırın artık yeter bu magdurların hakkını ver ver ver

Hasan ANDİÇ / Ankara
17 Ocak 2013 Perşembe - 20:49

Kim sordu size; emeklilik yaşı yükselecek mi? düşecek mi? diye. Emeklilikte yaşa takılanlar'ın, meselesi değil ve böyle bir soruda yöneltmedi. Nerden çıkartıyorlar. 'Temcit pilavı' gibi ısıtı ısıtıp; önümüze sürüyorlar. 'Hak'kınızı ararsanız böyle yaparız der gibi. 'körler sağırlar birbirini ağırlar' sanki sorular ezberletilmiş gibi.. Sorulmayan soru; yöneltiliyor! Bakana. Gelelim #EYT'nin, meselesine; Yeni emeklilik yaşının nasıl olacağı bizi ilgilendirmiyor. Aradığımız 'HAK İADESİ' Günün şartları ile, yapılmış olan emeklilik yasasında ki, haklarımızın iadesi... Biraz daha açmak gerekirse; Anayasa Mahkemesi 'kazanılmış hak' değil 'beklenen hak' diyor. Bir bakıma doğru söylüyor; İşe başladığımızdan itibaren 'beklenen hak' şartname hükümleri yerine getirildikten sonra 'verilmesi gereken hak'a, dönüşmüştür. Çünkü; aylık prim olarak ödediğimiz; 'satın alınan emeklilik' devletin 'sosyal sorumluluk' gereği;ihtiyarlıktan kaynaklanan 'Yaşlı emeklilik'le karşılaştırılamaz. Yani; 'satın alınan emeklilik' 'lütüf edip verilen emeklilik'e dönüştürülemez.Bilgilerinize.

can kara / Ankara
17 Ocak 2013 Perşembe - 20:45

Bir İnsanın işe girdiği zamandaki yasaya göre emekli olmak istemesi kadar doğal ne var. Biz hasbelkader babadan-deden kalan araziye ekmediğimiz halde tarım destek primi istemiyoruz. İşe girdiğimiz dönemki yasa ile emekli olmak istiyoruz. 9.000 gün prim ödedim. Daha ne kadar ödememi bekliyorsunuz. Her karadeliği biz mi kapatacağız. İstihdamı arttırın da 1 emekliye 2-3 çalışan düşsün. Her kesime sosyal devlet oluyorsunuzda çalışana ,emekli olmak isteyene neden köstek oluyorsunuz. Belki emekli olacanlar bir iş yeri açacak ve yanında 5-10 işsiz insana istihtam yaratacak. Ama sizler hali hazırdaki iş adamlarına zor gelen Kıdem tazminatını azaltarak yada kaldırarak çalışanın değil de İşadamlarının bakanlığını yapıyorsunuz...

ERTAN / İZMİR
17 Ocak 2013 Perşembe - 20:17

SN FARUK ÇELİGİ KENDİLERİNE YAPTIKLARI EMEKLİLİK YASASI ARDINDAN , EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARLA İLGİLİ YAPTIGI PİŞKİN AÇIKLAMALARDAN DOLAYI TEBRİK EDİYOR VE YÜCE ALLAHIMDAN BİZLERE TAKTİRİNİ FAZLASINI DEGİL AYNISINI İNŞALLAH ÇOCUKLARI YAŞAR. ODA BELKİ O ZAMAN ANLAR. ALLAHIMA YALVARIYORUM İNŞALLAH.

can / izmir
17 Ocak 2013 Perşembe - 20:04

birileri çalışır büyütür kimileri satar övünür akp ye oy yok

sultan / bursa
17 Ocak 2013 Perşembe - 19:51

gastecilere eski yasaya göre emekli ediyorsunuzda bizlerin hakını niye vermiyorsun sayın bakan bey inşallah sandıkta görüşürüz başlarsınız oy verin bizlere ama malesef sizler bizi nası madur ediyorsanız bizlerde sizi madur edeceyiz inşallah hesap zamanı ozaman

can / izmir
17 Ocak 2013 Perşembe - 19:34

çok şeyler söylenmesi gerekiyor ama kime anlayanna sivrisinek hesabı ahngi birini örnek verelimki seçmekte zorlanıyor insan gemimi desek danışmanmı desek mısırmı desek daha neleri sıralasak kendilerine bir gecede isdediklrini alıyorlar emkçi emekliye sen bekle bakalım ondan sonra bu hükümet bunları yaptı kimin haklarıyla akp ye oy yok

ismail / bozüyük
17 Ocak 2013 Perşembe - 15:41

22 ay dan beri sizin hükümetinizin yanlış politikaları yüzünden binlerce işçi ben gibi 45 yaşlarda işten çıkarıldı.şu na iş bulamadım.yerel,genel,cumhur başkanlığı seçimlerinde bir daha size oy verirsem allah benim de ... versin beni bu duruma düşüreninde.sayınn bakan bey

ismail / bozüyük
17 Ocak 2013 Perşembe - 15:41

22 ay dan beri sizin hükümetinizin yanlış politikaları yüzünden binlerce işçi ben gibi 45 yaşlarda işten çıkarıldı.şu na iş bulamadım.yerel,genel,cumhur başkanlığı seçimlerinde bir daha size oy verirsem allah benim de belamı versin beni bu duruma düşüreninde.sayınn bakan bey

ismail / bozüyük
17 Ocak 2013 Perşembe - 15:41

22 ay dan beri sizin hükümetinizin yanlış politikaları yüzünden binlerce işçi ben gibi 45 yaşlarda işten çıkarıldı.şu na iş bulamadım.yerel,genel,cumhur başkanlığı seçimlerinde bir daha size oy verirsem allah benim de ...versin beni bu duruma düşüreninde.sayınn bakan bey

YUSUF / edirne
17 Ocak 2013 Perşembe - 14:14

AKP liler oğullarına gemi alınca ülkenin dengeleri bozulmuyor hakları gaps edilenler haklarını isteyince neymiş efendim ülkenin dengeleri bozulurmuşverin haklarımızı dengeler bozulmaz

glmn / balıkesir
17 Ocak 2013 Perşembe - 14:04

biz erken emeklilik değil HAKKIMIZI İSTİYORUZ.

hayrettin / alanya
17 Ocak 2013 Perşembe - 13:20

sayın bakanım bir yıl ipek böcekciliği yapıp faturayı gösterenler 9000 tl yatırarak emekli oldular bense 25 yıl çalışıp pirim yatırdım bekliyorum çok yatıran emekliliği kaybediyor

cevdet / ankara
17 Ocak 2013 Perşembe - 11:43

yeter artık diyoruz sayın bakanım kazanılmış olan hakkımız verin biz sizlere emekli yaşını düşürün demiyoruzki siz hala anlamamızlıkdan geliyor 5 milyon yaşa takılanları görmemeslikden geliyorsunuz bunun sonu sandıkda çok kötü olur unutmayın anabın başına gelen akpartini başınıda gelir bizleri hakkını verin geç kalmadan son bişmanlık fayda vermez seçim gelmeden saygılar sunuyorum e.y.t

leyla / ankara
17 Ocak 2013 Perşembe - 11:34

tek çözüm sandık yaşa takılan arkdaşlar bunun başka yolu yok akparti hükümeti hale bildiğini okuyur tutturmuşlar yaşı indirirsek dengeleri bozarmış sayın bakanın ifadesi sayın bakan ülkemizde herşeyi çözüyorsunuzda dengeler bozulmuyorda biz mağtur yaşa takılanlarmı bu ülkenin dengesini bozuyor yazıklar olsun diyorum tüm yaşa takılanlar olarak akparti hükümetini biran önce bizim sorunumuzu çözmesi dileğiyle hepinize saygılar sunuyorum e.y.t

fadime / adıyaman
17 Ocak 2013 Perşembe - 11:30

türkiyede ölüm yaşı 40 ila 50 yaş arası anlaşılan oki bu ülkede hiç kimse emekli olmayacak vijdanınız rahatmı soruyorum size

recep / ankara
17 Ocak 2013 Perşembe - 11:28

5 milyon yaşa takılan arkadaşlarım bu akparti bu yasayı cıkarmaz canımızı sıkmayalım gerekli hesapı sandıkda verelim sayın bakanın acıklamasını duymuyormusun hale ülkede erken yaş emekliliği vardiyor 45 yaşda var 49 yaşda var sayın bakan anlamıyor yaşa takılanların sorununu anlıyorta işni gelmiyor imf dayatmasıyla cıkan kademeli yaş bizleri mahtur etmişdir akparti hükümetide mahturiyetimizi başbakanımız umut verdiği halde çözülmemişdir hale sayın bakan emeklilikde yaşa takılanlar gündemizde yok diyor başka bir cevap vermiyor sayın bakanım her sorun çözülüyorda niye yaşa takılanların sorunu çözülmüyor bizler kazanılmış olan hakkımızı istiyoruz akparti çözer diye yaşa takılanlar olarak oyumuz vermişdik ama malesef hiç bir somut acıklama yapılmıyor ama bunun bedelini çok kötü ödersiniz akparti seçimler yaklaşıyor seçim gelmeden yaşa takılanların sorununu çöz yoksa çok geç kalmış olacaksınız e.y.t

zeliha TARLACI / Ankara
17 Ocak 2013 Perşembe - 11:20

2 yıl vekillik yapılmadan emkli maaşı almayı hak etmek ne demek? 7230 gün çalışmışım emekli olamıyorum iyi o halde bizide bir dönem vekl yapsınlar olsun bitsin,başka ne diyelim Sayın Bakanımıza,erken emekli olmakmı derdimiz? saptırmasınlar,kazanılmış, hakkkımızı versinlerrrrr

yaşa takılanlar / ankara
17 Ocak 2013 Perşembe - 11:16

sayın bakan her konuşmanızda yaşa takılanlar gündemizde yok diyorsunuz seçimlerdede ak partiye oy yok anlaşıldımı bakanım e.y.t

mehmet / Balıkesir
17 Ocak 2013 Perşembe - 10:43

Sn Bakan,Bizlerin mağduriyetini sadece popülizm adı altında değerlendirerek,mecliste çözüm beklenen yetkili olarak halkın temsilcilerine Muhalefet vekillerine alaylı ve gülerek cevap veriyorsunuz.Tabi ki yapılan tüm alaylı tavırlarınız bize.Bizler,TC vatandaşı ve Mağdur kesim olarak çözüm için ADALET ve KALKINMA Partisine güvendik.Başbakanımızın söylediği gibi
IMF emri ile bir gecede çıkarılan yasayı düzelteceğinizi sandık yanılmışız.Anlamanız için yaşamanız lazım.Yaradan Bizlere, sabır size de UZUN ömür versin. #emeklilikteyaşatakilan

EZİLEN VATANDAŞ / kocaeli
17 Ocak 2013 Perşembe - 09:55

sayın faruk çelik bakanımıza soruyorum bu yerin üstünde istediği gibi konuşuyor yerin altında da konuşabilecekmi acaba Allaha havele ediyorum

UMMUHAN / denizli
17 Ocak 2013 Perşembe - 09:25

hala anlamamazlıktan gelip bizleri aptal yerine koyuyorsunuz syn bakan biz emeklilik yaşını düşürün demiyoruz hakkımızı geri iade edin yeter kendinizde yıpranma payını nasıl hak olarak göriyorsanız 26 yıl önce bize verilen hakkıda bizler geri istiyoruz ama siz sadece kendi haklarınızı ve haksızlıklaınızı hakmış gibi görüp koruma altına alıyorsunuz allah büyük elbet sizlerin bu zulmünüzü görüyor hakkımı helal etmiyorum

İDRİSi / bursa
17 Ocak 2013 Perşembe - 09:13

sunucu bizi asıl ilgilendirdiği şekliyle soruyu sormakta zorlandı.
biz emeklilik yaşı düşssün demiyoruz ki.gaspettiğiniz hakkımızı istiyoruz.

HASAN GÜNER / istanbul
17 Ocak 2013 Perşembe - 08:33

Sayın Çelik.
1967 doğumlu 9000 prim günü aralıksız ödemiş bir insanım.
2012 yılından bu yana işsizlik maaşı alıyordum kesildi?İş yok iş mi verdiniz'de gitmedik?işsizlik maaşı kesilen bir insana 10 ay bıyunca işçi bulma kurumundan iş bulunmamış ve hala bulunulmuyorsa suçlusu kim?
Hangi 2.500.000 işsiz var açıklalamarı yapılıyor?Neye göre?İş istiyorum vekilim sizi seçtiysek pişman ettirmeyin.Aç kaldığım sürece
Vekil olarak size hakkımı helal etmeyeceğim.

Yasemin / Ankara
17 Ocak 2013 Perşembe - 08:30

EMEKLİLİKTE YAŞ ENGELİNE TAKILAN MAĞDUR SAYISINI BİLE DAHA BİLMİYOR SN. BAKAN, BİZİMLE NE KADAR İLGİLİ OLDUĞU BURADAN BELLİ. HERKESE BOL KESEDEN BU DEVLETİN PARASINI DAĞITAN HÜKÜMET ASIL HAKEDENLERE GELİNCE KARA DELİĞE SEBEP OLUR, DENGEYİ BOZAR, ERKEN EMEKLİ OLMAK İSTİYORLAR VS. VS. VS. BİR SÜRÜ BAHANELER BULUYOR. BİZDE HAKKIMIZI BİZE BU ZULMÜ YAPAN VE YAPTIRANLARA HELAL ETMİYORUZ, DİYECEK BİRŞEY YOK ARTIK.

/
17 Ocak 2013 Perşembe - 01:31

ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN

osman / ankara
16 Ocak 2013 Çarşamba - 23:30

sayın çelik milet vekileri in emeklilik konusu olunca yaş mesele olmuyor bizim gibi geliri olmayan bir maışa talim eden imkanları kısıtlı insanlar için ömür boyu çalışsınlar türkiyede nasıl olsa hayata tutuna bilirlik şaş ortlaması 60 bunu bildiniz için emeklilik yaşını yükseltiniz sayın baş bakanımız 3 çocuk istiyor bande sayın başkanımıza diyorum ki gençlerin önünü açın askeri ücüreti 1200 yapın gelir düzeyi yüksaelsin bu halk size teşekür etsin siz bu askeri ücüret alan işçileri düşünerek kendinizi masebe etinizmi çok merak ediyorum.

osman / ankara
16 Ocak 2013 Çarşamba - 23:30

sayın çelik milet vekileri in emeklilik konusu olunca yaş mesele olmuyor bizim gibi geliri olmayan bir maışa talim eden imkanları kısıtlı insanlar için ömür boyu çalışsınlar türkiyede nasıl olsa hayata tutuna bilirlik şaş ortlaması 60 bunu bildiniz için emeklilik yaşını yükseltiniz sayın baş bakanımız 3 çocuk istiyor bande sayın başkanımıza diyorum ki gençlerin önünü açın askeri ücüreti 1200 yapın gelir düzeyi yüksaelsin bu halk size teşekür etsin siz bu askeri ücüret alan işçileri düşünerek kendinizi masebe etinizmi çok merak ediyorum.

birol arısoy / gavur izmir
16 Ocak 2013 Çarşamba - 23:14

sizi toprak bile kabul etmeyecek.adaletli müslümanlar sizi

mustafa çimen / istanbul
16 Ocak 2013 Çarşamba - 23:11

emeklilite yaşa takılanlar için bir kanun teklifiyle yeni bir düzenleme yapılması gerekir.sağlıktan yararlanamadığımız iinde mağduriyetler olmakta bir cok insan zor durumda

erkan / Samsun
16 Ocak 2013 Çarşamba - 23:07

Yazıklar olsun diyorum hala daha erken emeklilik muhabbeti 49 yaşında genc emekli olacalar diyor.işe girdiği zamandaki yasaya göre şimdi emekli olması gereken ama bir gecelik yasa ile emeklilik hakkı devlet tarafından gaspedilen 43 yaşında işsiz kalan baba 7 yıl ailesine nasıl bakar cevap veremiyorlar.basma kalıp konuşuyor.

can kara / ANKARA
16 Ocak 2013 Çarşamba - 22:52

Sanayiciler odasının bakanı Faruk Çelik'e başarılarının devamını dilerim

VİDEO GALERİ


SİTE YAZARLARI

FOTO GALERİ

ALINTI YAZARLAR