GÜNÜN MANŞETLERİ


AÖF sınav sonuçları ne zaman açıklanır? 5-6 Ocak 2013 vize sınavları

AÖF sınav sonuçları ne zaman açıklanır? 5-6 Ocak 2013 vize sınavları

05.01.2013 08:33:41

Açıköğretim fakültesi (AÖF) 2013 ara sınavları 05 Ocak 2013't başladı ve yarın da devam edecek. binlece öğrencinin girdiği AÖF 2013 güz dönemi sınav sonuçları ne zaman açıklanır? AÖF sınav sonuçları sınavdan kaç gün sonra belli olur?

05-06 Ocak 2013 tarihlerinde yapılan AÖF sınav sonuçları ne zaman açıklanır? Binlerce öğrenci AÖF sınavından çıktıktan sonra bu sorunun cevabını merak ediyor. 2012-2013 öğretim yılı güz dönemi sınavı 05 Ocak-06 Ocak 2013 tarihleri arasında uygulanan sınavın sonucu yaklaşık 30 gün içerisinde açıklanıyor. AÖF sınav sonucunun en erken Ocak ayı sonunda en geç ise Şubat ayının başında açıklanması bekleniyor. Öğrenciler sonuçlara T.C. kimlik numaraları ve şifreleriyle sonuçlara ulaşabilmektedir.
Sınav sonuçları öğrencilerin adreslerine ayrıca postalanmayacaktır.

Öğrencilerin ter döktüğü AÖF sınav soruları ve cevap anahtarları yayınlandığı anda sitemizde verilecektir. AÖF sınav soruları ve cevap anahtarlarını haberevet.com'dan takip edebilirsiniz.






Etiketler : AÖF,AÖF 5-6 ocak sınav sonuç,aöf 2013 sonuç,aöf,aöf sonuç, aöf 2013 ara sınav sonuç,

YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya yapılan yorumlar

/
22 Ocak 2013 Salı - 16:44

idik derdin ne senin ?

!! / ankara
21 Ocak 2013 Pazartesi - 14:51

kitaplar her yerde aynı anda dağıtılmadı arkadaşlar.. sınava yakın bir tarihte kitap alanlarda oldu..

musa / adana
20 Ocak 2013 Pazar - 22:02

buney ya resmen yarış atlarını gecmıs durumdayız ya ne yapmamızı beklıyorlar kı bunlar ,

Hakan / Manisa
20 Ocak 2013 Pazar - 15:59

Sayın İdil Gökçe hanım;
Benim kitaplar aralık 20 de geldi sen almışsın oh ne ala ekim ayında öyle erken aldım diye milleti aşşalamanın bi lüzumu yok. kimse de aöf ye fatura kesmiyor. fakat bu çok kısa sürede 2 sınav çok sık demek istiyor millet. senin anlama kıtlığın mı var.

figen / ist
20 Ocak 2013 Pazar - 08:39

bu ne berbat bir sistem koydular ya kime sorduysam sınavım berbat geçti diyor. dönemlik 4 üniteye düşürmüşler iyi güzel geçmemiz daha kolay olur dedik nerde tam tersi kredili sistemden hiç memnun kalmadım burdan a.ö.f yöneticilerine sınav sorumcularına sesleniyorum eski sistemin geri getirilmesini istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

angel / istanbul
19 Ocak 2013 Cumartesi - 22:23

aöf kredılı sıstemde basarılı olamadıgı gıbı okula gıtmeyen ogrencılerden katkı payı adı altında 70 gerı alıyor...sızde bu dusuncelerınızı aöf sayfasına yazın buraya degıl ..yök e baskı yapan unıversıteler katkı payını aldıklarında sorunlar cozulecekmı bızde 7 kez kalırız sonrada mecbur verırsınız dıplomayı

İdil Gökçe / istanbul
19 Ocak 2013 Cumartesi - 14:03

2 sınav 1.5 ay içerisinde yapılıyor nasıl yetiştiricez diyenler bahane bulmayın kitaplar ekim başı dağıtıldı arada kaç ay var çalışsaydınız !! Hergün okula gidilmiyor bişey olmuyor çalış günde 2 saat en baba soruyu çöz sınavda kimse yaptığı hatanın faturasını aöfe çıkarmaya çalışmasın bu sizin sorununuz

kutay / mersin
17 Ocak 2013 Perşembe - 14:50

BÖYLE REZALET OLMAZ KİTAPLARI SINAVDAN 10 GÜN ÖNCE VERİYORLAR 8 DERSİ BEN NASIL 10 GÜNDE ÇALIŞACAĞIM VE İKİNCİ SINAVI 25 GÜN SONRA YAPIYORLAR BİZ BİLGİSAYAR DEĞİLİZ SAÇMALIKTAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL BU KREDİLİ SİSTEM KİMSE SINAVI KAZANAMASIN TEKRAR HARÇ YATIRSIN DİYE ELLERİNDEN GELENİZ YAPMIŞLAR.

sevgı / istanbul
15 Ocak 2013 Salı - 02:22

nasıl bı rezalet anlamyorum malıyet muhasbesnde sorunun cevabı olmaz ıktısat desen tam bı rezalet umarım kendı yaptıkları yanlisları bızden cıkarmazlar

FATMA YILDIZ / AYDIN
14 Ocak 2013 Pazartesi - 10:13

SOSYAL POLİTİKA100 İNGİLİZCE 95
KAMU PERSONEL HUKUKU 80
DEVLET BÜTÇESİ 70
KENTLEŞME VEÇEVRE POLİTİKALARI 70
SOSYAL YÖNTEMLERDE ARAŞTIRMA POLİTİKALRI 60
HALKLA İLİŞKİLER 75 HESAPLADIĞIM KADARIYLA PUANLARIM BÖYLE UMARIM HERKESİN İYİDİR BAŞARILAR SAYGILARIMLA

bünyamin / istanbul
12 Ocak 2013 Cumartesi - 15:29

Aöf sınav soruları ve cevapları açıklandı. Yayınlandığı anda koyulacağı söylenen sorular ve cevaplar için:
httgidiniz.

seda / istanbul
10 Ocak 2013 Perşembe - 14:27

sınav sonucları yeni sistem sayesinde erken açılklanır diye düşünmüştüm. bu sisemin kime yararı olacagını düşünmüşler çok merak edyorum. heşeyi zorlaştırmak bu olsa gerek. verdiğimiz paralara yazık..

mahir / istanbul
10 Ocak 2013 Perşembe - 11:01

sistem tam bir fiyasko 1,5 ay içinde 2 sınavı yapıyorsunuz merak ediyorum kendileri olsa bu kadar kısa sürede 2 sınava hazırlanabilriler mi?? bu sistem işe yaramaz ama adamlar kafalarına koymuşlar bu sistemden ekmek yiyecekler var o yüzden kimseyi düşündükleri yok...

KENAN / ANKARA
10 Ocak 2013 Perşembe - 00:46

SLM İŞLETME MALİYE İKTİSAT OLMAK ÜZERE SINAVLARA GIREN ARKADAŞLARIMIN BIRISININ DAHI SINAVI IYI GECMEMİŞ BENDE DAHIL OLMAK ÜZERE.BU NASIL BIR SINAV BIR NASIL BIR VICDANDIR KI BU SURECE BIZLERI KURBAN EDIYORLAR.RESMEN BU YIL A.Ö.F KOBAY FARELERİ OLDUK.YAZIKLAR OLSUN A.Ö.F NIN YÖNETİCİLERİNE.

yaren / ank
09 Ocak 2013 Çarşamba - 20:54

sorular ve cevapları nerde bulamıyorum

ferda / istanbul
09 Ocak 2013 Çarşamba - 16:49

BİLİYORMUSUNUZ AÇIKÖĞRETİM DE BÜTLERİN KALKTIĞINI HALA BİLMEYEN BİR ÇOK KİŞİ VAR DUYRULUR. BÜT ARTIK YOK

serdar / istanbul
08 Ocak 2013 Salı - 16:50

arapça 1 ve islam düşünce den bayağı çıkmış soru vardı.

mustafa / istanbul
08 Ocak 2013 Salı - 13:51

yaw ben 5-6 ocak yanlışlıkla öss sınavınamı girdim ne yaptım....işletme 2.sınıf

Volkan / Zonguldak
07 Ocak 2013 Pazartesi - 10:14

Ne kadar kazık soru varsa hazırlayıp sunmuşlar. 2 satırda soracağı soruyu tam 6 satır sormuş vijdansızlar.

tolga / kocaeli
06 Ocak 2013 Pazar - 22:06

arkadaşlar normal değilmi millet gider mersine biz gideriz tersine

songül / istanbul