GÜNÜN MANŞETLERİ


Emeklilikte Yaşa Takılanlar İçin Tandoğan Mitingi!..

Emeklilikte Yaşa Takılanlar İçin Tandoğan Mitingi!..

17.05.2012 16:48:00

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici'den emeklilikte yaşa takılanlarla ilgili Haberevet'e önemli açıklamalar. Ankara İl Başkanlığı'na "Meclis Önü'nde hak talebi eylemi için" talimat vereceğini belirten Destici, "Esas yapılması gereken Tandoğan meydanında bir miting" dedi.

Destici sözlerini şöyle sürdürdü: "Ancak o mitingin çok geniş katılımlı olması lazım. Bizde vatandaş, bilgisayar başında hak ve özgürlük talep ediyor ama bu tür etkinliklere sıra geldiğinde katılım istenilen seviyede olmayabiliyor. Haberevet'e gelen yorumları takip ediyorum; emeklilikte yaşa takılanlar için yapılacak mitinge katılım sözü verenlerin sayısı yeterli değil. Böyle bir miting yüksek katılımlı olursa sonuç alınır, düşük katılımlı olursa emeklilikte yaşa takılanların davasına zarar verebilir. Bir süre daha haberevet aracılığı ile gelen taleplerin yoğunluğuna bakacağım. Böyle bir talep çok güçlü bir şekilde gelirse, Tandoğan mitingi olur."

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR ANKETİ İÇİN TIKLAYINIZ





Etiketler : Emeklilikte yaşa takılanlar, erken emeklilik, bbp Genel Başkanı Mustafa destici

YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya yapılan yorumlar

Hüdaver / istanbul
22 Mayıs 2012 Salı - 20:10

Sn.Mustafa Destici Tndoğan mitingi için siz tarih belirleyin mutlaka yaşdan dolayı emeklilik bekeleyenler gelecktir.Ve her gelen kişide sizin iyiliğinizi mutlaka karşılıksız bırakmayacaktr.Yardımlarınız bekliyoruz saygılar

Volkan / ısparta
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 10:50

Feryadımızı duymaları için mitinge varız ... Biran evel Allah razı olsun sizden...

oktay / istanbul
19 Mayıs 2012 Cumartesi - 00:12

sayın başkan bizi düşündüğünüz için çok teşekkürler....

http://haberevet.com/haber/20120305/573632/haber.html

kıyasettin saçmalı / kayseri
18 Mayıs 2012 Cuma - 20:18

SAYIN GENEL BAŞKANIM MUSTAFA DESTİCİ BİZ EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARA VERMİŞ OLDUĞUNUZ DESTEKTEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM.SİZLER GİBİ DEĞERLİ İNSANLARIN BİZLERE DESTEK VERMESİ BİZLERİ GURURLANDIRIYOR BU DESTEĞİNİZİ İLK SEÇİMLERDE KARŞILIKSIZ BIRAKMAYACAĞIM.YAPILACAK MİTİNGE GELECEĞİZ ALLAHTAN BİR MANİ OLMAZSA PAZAR GÜNÜ OLURSA KATILIM YÜKSEK OLUR.

Sinan Bilmişler / Ankara
18 Mayıs 2012 Cuma - 17:57

Hakkımızı savunmaya çalışan birilerinin olduğunu bilmek bize umut veriyor... teşekkür ederiz.

Sinan Bilmişler / Ankara
18 Mayıs 2012 Cuma - 17:54

Feryadımızı duymaları için mitinge varız ... Biran evel Allah razı olsun sizden...

Zeliha TARLACI / Ankara
18 Mayıs 2012 Cuma - 14:29

Tandoğan mitinginin büyüklüğünü sendikalar ve basın belirler sessiz sedasız küçük duyurularla sönük geçer, ama basın ve sendikalar elimizden alınan hak için el ele mücadele ederse istenilen katılım sağlanır diye düşünüyorum.

ADNAN EMİR / KAYSERİ
18 Mayıs 2012 Cuma - 09:10

MAKUL BİR TARİHTE OLURSA HERKES KATILABİLİR.BU PAZAR YADA CUMARTESİ OLAMLI. BASIN MENSUPLARINA DA GÖREV DÜŞMEKTEDİR.

ahmet / düzce
17 Mayıs 2012 Perşembe - 23:31

sayın başkanım teşekkür ederimmitingde bendevarım, hani mhp hani chp sizler nerdesinizhalkınızın milletinizin esas sorunları ile neden ilgilenmiyorsunuz bireretane soru önergesi vermekle bukonu halloldumu sanıyorsunuz sizinde ulusalbasında facede sık sık acıklamalarınzı bekliyoruz emeklilikde yaşa takılanlar adına...

ulku.celik / istanbul
17 Mayıs 2012 Perşembe - 19:13

çok teşekür ederim gercekten bende katılıcam hayatımda ilk kez katılıcam ne zaman nerde hakımızı versiner artık yeter bu bizim hakımız bende varım

leman / ankara
17 Mayıs 2012 Perşembe - 19:01

mitingde bende varımm ..

mert / istanbul
17 Mayıs 2012 Perşembe - 18:59

buyuk baskan biz mitinge haziriz pazar gunu olursa cok iyi olur saygilarimizla biz geliyoruz

Süleyman / Ankara
17 Mayıs 2012 Perşembe - 18:24

Öncelikle desteğiniz ve samimiyetiniz için çok teşekkür ediyorum. Tabiki mitinge katılacağız. Ben 27 yıl özel sektörde çalıştım, iş görüşmesine gittiğimde, özel sektördeki işverenin bana sorduğu soru, 'çoçukların kur'an kursuna gitti mi?' bu soruya muhattap kalmak benim çok gücüme gitti. Bu zihniyetteki insanlarla görüşmek, vicdanımı sızlattı. Bu tür insanlarla muhattap olmamak için hakkımızı sonuna kadar arayacağız.

hüseyin / NİĞDE
17 Mayıs 2012 Perşembe - 17:57

Sayın başkanım Bizlere vermiş olduğunuz destek için öncelikle çok teşekkür ederim MİTİNG için katılımın çok olması için pazar olması iyi olur birde çoğu magdur internetle ilğisi yok bu durumdan haberdar değil SİZ ULUSAL BİR TV KANALINDAN mitingle ilgili çağrı yaparsanız haberi olmayan insanlar duyacaktır nazlı hanımda gazeteden duyurursa katılımın büyük olacağı kanısındayım nette yazanlar ve facedeki arkadaşlar sadece yazı yazarak katkıları olmaz onlarda gelirse büyük ses getirecek miting olur LÜTFEN TARİH VERİN ORDA OLALIM KİMSEDE KIVIRMASIN gerekçe göstermesin hazırcılık BİTTİ..... FACE DE 50 BİN KİŞİ DENİYOR 50 binlik anketi uzun zamanda bulduk varsalar BUYURSUNLAR MİTİNGE Şimdiden çok teşekkürler ALLAHA EMANET OLUN SAYGILARIMLA...........

kazım / karabük
17 Mayıs 2012 Perşembe - 17:47

sayın desteciye çok teşekkür ederim mitingin ne zaman yapılacağı bilmiyoruz bilgilendirirlerse çok menmun oluruz mitinge katılmayı canı gönülden destekliyoruz emeği geçenlerden ALLAH razıolsun bşarmamıza az kaldı ha gayret işn sonuna geldik bende yaş madyruyum 28 sene çalıştım şimdi işsizim yaş 47 oldu daha ne kadar çalışacağız hakkımızı versinler bizler sadaka istemiyoruz.saygılar sunarım

AHMET / ANKARA
17 Mayıs 2012 Perşembe - 17:15

SAYIN DESTİCİ EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR SORUNUNA VERMİŞ OLDUĞUNUZ DESTEK İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
BEN BUGÜNE KADAR HİÇBİR MİTİNGE KATILMADIM AMA YAPACAĞINIZ MİTİNGE KATILACAĞIMA SÖZ. YAPILACAK BU MİTİNG PAZAR GÜNÜ OLURSA KATILIM ÇOK GENİŞ OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.MAÇ OYNANIRKEN KURAL DEĞİŞTİRİLMEZ. HABEREVET,KIZGIN ADAM,SERDAR ARSEVEN,NAZLI ILICAK,ALİ TEZEL VE SİZİN SAYENİZDE İNŞALLAH MAÇ BAŞLADIĞI KURAL İLE BİTİRİLECEK.
DURMAK YOK YOLA DEVAM.
SAYGILARIMLA

VİDEO GALERİ


SİTE YAZARLARI

FOTO GALERİ

ALINTI YAZARLAR