GÜNÜN MANŞETLERİ


Emeklilikte Yaşa Takılanlar Anketi 50 Bini Geçti

Emeklilikte Yaşa Takılanlar Anketi 50 Bini Geçti

06.05.2012 10:29:55

Milyonlarca kişinin beklediği emeklilikte yaşa takılanlar yasasının çıkması için başlatılan anket 50 Bin rakamını geçti. Emeklilikte yaşa takılanlar,geçiğimiz haftalarda başbakan Recep Tayyip Erdoğanla görüşerek taleplerini ilettiler.

Emeklilikte Yaşa Takılanlar Başbakanla Görüşerek Taleplerini İletmişlerdi

Geçtiğimiz haftalarda Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'la görüşen, Emeklilikte Yaşa Takılanlar, emeklilik haklarına ulaşmak için büyük bir adım attılar. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a emeklilik haklarının ellerinden alındığını erken emeklilik gibi bir taleplerinin olmadığı ilettiler.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan da bu konunun “haberevet yazarı Kızgın Adam” tarafından kendisine iletildiğini,  kendilerine sunulan dosyanın ise daha kapsamlı olduğunu belirterek, konu hakkında gerekli çalışmaları yapacaklarını söyledi. 
 
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, emeklilikte yaşa takılanlar platformu üyelerinin hazırladığı dosya ile ilgilenilmesi ve kendisine özet rapor sunulması konusunda talimat verdi.


KIZGIN ADAM YARIN YAZIYOR...

Emeklilikte Yaşa Takılanlar Anketi 50 bin rakamını geçti... Bundan sonra izleyeceğimiz adımları ve süreci Kızgın Adam yarın yazacak. 

Kızgın Adam'ın Son Yazısı için Tıklayınız






Etiketler : Emeklilikte Yaşa Takılanlar Anket erken emeklilik

YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya yapılan yorumlar

yaşa takılanlar / ankara
15 Ocak 2013 Salı - 12:37

sayın başbakanımız grub toplantısında diyorki milletimiz gerekli cevabı sandıkda verecek diyor bizde yaşa takılanlar olarak söz verdiği halde çözemediği yaşa takılanların sorununu başbakanımıza gerekli cevabı sandıkda vereceğiz geldikleri gibi gitecekler yaşa takılanlar

semra / bursa
13 Mayıs 2012 Pazar - 18:26

MERHABA
BİZ İŞE BAŞLARKEN 5300 GÜN 20 YIL DEDİLER BUNU BİLEREK İŞE BAŞLADIK ŞİMDİ 6000 GÜN 23 YIL OLDU.. AMA DAHA 7 YIL BEKLEMEM GEREKTİĞİ SÖYLENİYOR.. BU VERİLEN HAKKIN GERİ ALINMASI DEMEKTİR. BÖYLE BİRŞEY DÜNYANIN HİÇBİRYERİNDE YOKTUR.BARİ BİZLERE (ÇALIŞMAYANLAR İÇİN ) EMEKLİ OLANA KADAR SAĞLIKTAN PRİM ÖDEMEDEN FAYDALANMA HAKKI VERSELER ..BU BİLE HİÇ YOKTAN YAPILAN BU HAKSIZLIĞA BİRAZ TELAFİ OLUR.

süleyman e atak / ankara
12 Mayıs 2012 Cumartesi - 20:08

torba yasaya girmek lazım zaman geçmeden

yaş maduru / ist.
12 Mayıs 2012 Cumartesi - 10:29

sayın kızgın adam öncelikle biz yaş madurları için gostermiş olduğunuz çabalar için çok teşekkürler.Bizler bu konuda çok merak içindeyiz meclisten konuyla ilgili hen haberler varmı?nezaman bu sorun çozulebilir?bizleri biraz aydınlatırsanız çok mutlu oluruz.

AHMET / ANKARA
12 Mayıs 2012 Cumartesi - 09:53

SAYIN SERDAR ARSEVEN SİZİN ÇALIŞMALARINIZDAN ÇOK UMUTLANMIŞTIM AMA BİZİM BU EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR YERİNE PRİME TAKILANLARIN İŞİ OLACAK GİBİ GÖRÜNÜYOR.İŞE BAŞLARKEN 5000 GÜN 25 YIL DENMİŞTİ ŞUANDA 26.5 YIL 9300 PRİM GÜNÜ VAR EMEKLİ OLAMIYORUM ÜSTELİK HER YATIRDIĞIM PRİM EMEKLİ MAAŞIMI AŞAĞI ÇEKİYOR.http://uyg.sgk.gov.tr/AylikHesap/servlet SGK NIN BU ADRESİNDEN TAKİP ETTİĞİMDE PRİM YATAN HER AY EMEKLİ OLDUĞUMDA ALACAĞIM MAAŞIN DÜŞTÜĞÜNÜ GÖSTERİYORDU NE HİKMETSE ŞUANDA ÇALIŞMIYOR.SAYGILARIMLA

uğur / amasya
12 Mayıs 2012 Cumartesi - 08:03

100 binde olsa bişey değişmez noldu şimdi

şükrü güllü / kocaeli
11 Mayıs 2012 Cuma - 21:08

bumilleti boşuna ümitlendirdiniz

/
10 Mayıs 2012 Perşembe - 22:17

a

farukbirol / konya
10 Mayıs 2012 Perşembe - 14:46

arkadaşlar bir torba yasası deniliyor doğrumu? tşk

hüseyih / ist
09 Mayıs 2012 Çarşamba - 00:49

beyler gecenin yalisinda haksizlik yüzunde gözüme uyku gilmedi ALLAHİM SENBÜYÜKSUN bu hakkimizi yiyen germiş geçmiş bütün siyasetcilere deslerini vede belalalini verilsin ve nitekim gecmiştekiler cekiyorlar şimdide bunlarda göleceksiniz bunlarda belasini bulacaklar yakindir bünlar güzelim dinimizi kullanan insanlar hani kulhakki yimek günahti benim 4 ayi gecti vede benim gibi nice halkin hakini 10 senedir yiyiyorlar nerde hani kulhaki kendi sözleri onlar lafta kardi onlar için agizlarinda var icaatlarda yoklar ama kendilerine gelince hemen yasayicikalirlar anlayanaaaa

İSA / istanbul
08 Mayıs 2012 Salı - 21:24

s.a ben her zaman merak edip yaşa takılan haberlerine bakıyorum.Çok kişlere haber verip oy kullanmalarına vesile oldum .hakikaten düşünüyorum acaba boşunamı hep bütün bunlar,bence hayır bizler sesimizi duyuralım,duymuyanlara seçimlerde tokatı vuralım,diyorum ve siz değerli kardeşlerimden gelen güzel haberleri bekliyorum ,halen bi çıt yok hep eski haberler hoççakalın hadi hayırlısı

ZEYNEP / ANKARA
08 Mayıs 2012 Salı - 16:55

BENDE EMEKLİ OLMAK İSTİYORUM SENEM DOLDU YAŞTAN BEKLİYORUM KÜÇÜK ÇOCUĞUM VAR HERGÜN SABAH GÖZÜMÜN İÇİNE BAKARAK ANNE NEOLUR BUGÜN YANIMDA KAL DEMESİ VE BENİM HER SEFERİNDE BİR BAHANE BULUP EVDEN ÇIKMAM ÇOK ÜZÜYOR BENİ İNŞAALLAH SAYIN BAŞBAKANIM BU KONUYU DEĞERLENDİRİR.

ahmet /
08 Mayıs 2012 Salı - 13:43

arkadaşlar sayın faruk çelik bey üyük usta ona henüz talimat vermemiştir talimaTI ALDIĞI ZAMMan otalimatın önünde kimse duramazki faruk celik nasıl dursun benim düşüncem böyle saygılarımla

naife / SAMSUN
08 Mayıs 2012 Salı - 13:34

bu emeklilik işi hak ettiğimiz halde niye bu kadar yalvartıyorlar anlamıyorum biri çıkıp bir açıklama yapmıyor sinirler iyice gerildi ne yani meydanlarda taşkın lıkmı yapalım insaf çalışma bakanı onu memnun ettik bunu memnun ettik diyor sayın bakanı taşoron firmalardaki çalışanların sorunlarını bir araştırmasını rica ediyorum bari bizden sonraki nesillerin daha rahat çalışmasını sağlarlar umarım bakanım sizi biraz göreve davet ediyorum makam sahibi olmak sizi çok onure etmişe benziyor onure olmak için garibanişçileri taşaronun köleliğinden kurtarın bu emeklilik işini bir çözün hak edilmiş emeklilikten bahsediyorum sayın başbakanım siz bu bakanlar atandıktan sonrasını yoğunluğunuzdan pek takip edemiyorsunuz galiba lütfen bir araştırın bu sizin partinizede zarar veriyor kızgın adam teşekkürler bu çabalarınız taksire şayan ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN umarım örnek olursunuz

mehmet / balıkesir
08 Mayıs 2012 Salı - 10:38

ARKADAŞLAR DÜN AKŞAM TRT HABERDE FARUK ÇELİK YAŞA TAKILANLARI AGZINA BİLE ALMADI ŞUNU YAPTIK BUNU YAPTIK DİYE SİYASET YAPTI HAKSIZLIKLARI GİDERDİK VE GİDERİCEGİZ DEDİ HAKSIZLIKLARI ASLINDA KENDİLERİ YARATTI HAK ETMİYENİ PARA KARŞILIGINDA EMEKLİ YAPTILAR BİZLERE GELİNCE NE DEDİLER BİR ÇALIŞANA ÜÇ EMEKLİ DÜŞÜYOR BU KANUNU ÇIKARIRSAK SSK ÇÖKER DEDİLER AKŞAM KENDİ AGZINLA KENDİNİ ELE VERİYOR NEYMİŞ TÜRKİYEDE YEDİ MİLYON KAYITDIŞI ÇALIŞAN VARMIŞ ADAMA BAKYA SIKIYOSA BU KAYITDIŞI ÇALIŞANLARI SSK ÇATISI ALTINA ALDA GÖRELİM ÇÜNKİ SOMÜRÜCÜ İŞVERENLER SENİ HARCAR DEGİLMİ SİZ BU ZİHNİYETLE GİDERSENİZ MİLLETSİZİ NASIL SEÇTİİSE SANDIGA GÖMMESİNİDE BİLİR ÖNCEKİ YÖNETİMLERDE OLDUGU GİBİ LÜTFEN HERKESE EŞİT ŞEKİLDE DAVRANIN

Garib / Balıkesir
08 Mayıs 2012 Salı - 00:22

Çok şükür bu ankette de tokadı yedik.Bundan sonra İNSANLIĞA inanmıyorum.

ayşe /
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 23:41

sayın kızgın adam sizde artık fazla kızmıyorsunuz herhalde* yazılarınızı özler olduk.

sadettin / ankara
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 23:08

bizi terk tmiyecene eminim sonuc almadan.en azından başbakanın agzından olumlu olumsuz haber getirmeden.ama genede merak ettik yazın yayınlanmadı nedenini.inşalah saglık sıhatların yerindedir sebebi götü olmasında gerisi önemli deyil.sizin öncülünüz olmadan biz bir yere varamayız 50 bine çıkan anketti götüründe oluruna olumsuzluguna ne olçaksa olsun bize her iki çıkaçak sonuca göre bir yol gösteriçilik yabarsın inşallah.bizler dogru yolda yolumuzu şaşırırız.

GÜLAY / ANKARA
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 22:48

Arkadaşlar bence bu kadar karamsar olmayalım. Allahın adaletinin önüne kim geçebilir ki! İndiren bindiren bir ALLAH. Hepimiz inanalım çaba gösterelim. Kızgın adama minnet borçluyuz. Kimse inkar edemez. Bundan sonra lütfen bizi bırakma saygıdeğer yazarımız. Bizim konumuz kimseyi eleştirmek değil emeklilik hakkımızı yeniden hayata geçirebilmek. Bu dünyada hiçbir şey imkansız değildir. Biz evimizde iki çocuğu zor yönetiyoruz. Başımızdaki insanlara sahip çıkmayıda bilmeliyiz. Bu adamlar herkes için çalışıyorlar. Oy vermemiş olsam bile. Bu konudada çalışmamaları için bir neden yok. Mağdur olan halktır. Bence saın başbakanımızda kimin mağdur kim şer odağı bunu ayırabilecek kafa yapısına sahiptir. Ama birileri kızgın adama çıkıpta bırak bu işi yeter derse gazeteci-yazar başladığı işi bitirir. Ben yürekten inanıyorum. Saygılarımla. Allah yardımcımız olsun. Kızgın adam lütfen bizi bırakma. Allaha emanet ol. Saygılarımla.

mehmet / balıkesir
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 21:51

yaş kanununa takılmayan hiçkimse yok onuniçin herkez kafasını kullansın seçimler yaklaşıyor isterse hakkımızı vermesinler herhalde başka oy verilecek parti vardır

ali / bursa
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 19:13

boşuna çabalıyoruz anket 50000 geçti hepsi boş bunlar olucana inanmıyorum kendimiz yazdık kendimiz okudum

hasan / izmir
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 16:26

Anket 50 bini geçti hala da oy veriliyor.Bakalım şimdi ne olacak ? ben asla AKP hükümetinin bu sağlıksız emeklilik sistemini düzelteceğine inanmıyorum.40-43 yaşında emekli olupda şu an 70 üstünde olan emeklililerinin acısını bizlerden çıkarırken, bunu bile haksızlıkla yapıyorlar.Aynı yaşta olan iki kişiden birisi oku diye cezalandırılıyor.Diğeri işe erken yaşta girdi diye erken emekli olabiliyor.Üstelik prim ödeme gün sayısı işe erken girende çok düşükken diğerinde çok yüksek oluyor.Hadi açlışabilenler neyse ya 40 yaşından sonra iş bulamayan çocuk çoluğuna harçlık veremeyenler ne yapsın ? İşte AKP iktidarı halkımızı seçim öncesi sadaka ekonomisi durumuna düşürerek fakirleştirdi.Bu yüzden de asla bu emeklilik sistemini değiştirmeyeceklerdir.Çünkü iyice zayıf insanları verilen 3 kuruşla sadaka ve makarna kömür torbalarıyla hallerinden şükür eder halde oy almak hedefleri...

Özhan / İstanbul
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 13:00

Milletvekileri bir gecede kendilerine 2 yılda emekli olma ve maaşlarını iki katına çıkarma haklarını getirirken bizler yani 1999'dan önce sigortaya girenler haketmesine rağmen neden haklarımızı vermiyorlar? Neden haklarımızı savunmuyorlar.Hak hukuk bunun neresinde? Adalet bunun neresinde?

Metin / İstanbul
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 12:56

Arkadaşımla aynı yaştayız.İkimizde 1966 doğumluyuz.O benden 4 sene önce sigortaya girdi 5300 günle bu ay emekli oldu.Benim 9000 işgünüm var daha 3 yıl bekliycem.Bu nedir Allah aşkınıza bu nasıl bir kanundur ki benim iki kat prim ödememle arkadaşım benden 3 yıl önce emekli oluyor.Ben hakkımı istiyorum.Kimse kalkıpta bana bu haksız kanunu savunamaz.Ben devlete iki kat fazla prim ödedim.Nasıl olurda o benden önce emekli olabilir.

Salih / İstanbul
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 09:33

Emeklilik kanununda çok büyük dengesizlik ve haksızlıklar var.Bunun mutlak surette düzeltilmesi gerekiyor.Aynı yaşta iki kişi birinin giriş tarihi diğerinden dört sene önce prim sayısı da diğerinin yarısı kadar primi az olan diğerinden 4 sene önce emekli oluyor.Diğerinin sırf giriş tarihi biraz ilerde diye prim gün sayısı iki kat olmasına rağmen daha geç oluyor.Sizce bu adalet mi hak mı hukuk mu? Kesinlikle haksızlık.Hemen düzeltmeye gidilmesi gerekiyor.

DÜŞÜNEN ADAM / İSTANBUL
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 02:33

Memurluk görevimi sürdürürken devlet beni askere aldı yaşamak için tek gelir kaynağımdan mahrum kaldım helal olsun.Bana şimdi askerlik süreni emekliliğine saymam için para ver diyor.ALLAH RIZASI için ben sana 8 ayımı verdim maaşımdan oldum sınırda mevzi kazdım 24 saat nöbet tuttum bunca şeyin karşılığında sende benim askerliğimi emekliliğime say.

DÜŞÜNEN ADAM / İSTANBUL
06 Mayıs 2012 Pazar - 23:17

Çok karışık bir emeklilik sistemivar.Herkes için eşit olmalı ve aslolanın pirim ödeme gün sayısı olmalıdır.Ben memurum SSK ya geçsem 51 yaşında memurlukta kalsam 56 yaşında emekli olacağım.Bu zulümdür.SSK da itibari EMEKLİ SANDIĞINDA fiili hizmet süresi var.ilkokul arkadaşım hiç okumadı işe girdi 46 yaşında emekli oldu torunlarını gezdiriyor.Ben 20 sene okudun memur oldum onun torunlarıyla benim çocuklar parkta beraber oynuyor.4 YILLIK YÜKSEK ÖĞRENİMİMİ BİR YILLIK MESLEK LİSESİ FARKINI BORÇLANMAK istiyorum.Devlet memurluğuna başladım istifa ettim tekrar döndüm ya arayı borçlanma hakkı versinler yada memurlarada itibari hizmet süresi saysınlar.SGK GELDİ EŞİTLİK GELECEK DEDİK AYRIMCILIK DEVAM EDİYOR. HALA SSK ŞÖYLE BAĞKUR BÖYLA EMEKLİ SANDIĞI ŞÖYLE DİYORUZ.HERKES İNSAN DEĞİLMİ TEK TİP BİR EMEKLİLİK İSTİYORUZ .KOMŞUM 48 YAŞINDA SSK DAN ŞOFÖR EMEKLİSİ OLDU 2500 TL ALIYOR KEŞKE OKUMASAYDIM BEN ÇALIŞIYORUM O KADAR ALAMIYORUM. BU VESİLEYLE BU KONULARIN BİRAZ DÜŞÜNÜLMESİNİ İSTİYORUM SAYGILARIMI SUNUYORUM

leman / ankara
06 Mayıs 2012 Pazar - 19:51

50000bini geçtii halen oy kulannan varr bundan sonra hayırlı haberlerr alırız inşallah.

ahmet kaya / istanbul
06 Mayıs 2012 Pazar - 17:08

emegi geçen herkese teşekürler allah herkesin yardımcısı olsun

simge / istanbul
06 Mayıs 2012 Pazar - 14:46

Sosyal hukuk devletinde haklı beklentilerin de karşılanması gerekmektedir. İşe başlarken 20 yıl sonra emekli olacağız diye haklı bir beklentiye girdiğimize göre, bu bekletinin karşılanmaması anlaşılır gibi değil. Eğer ki, işe başlarken bu beklentim olmasaydı hayatımı başka türlü planlardım. Sosyal devletde birey geleceğine güvenmek durumundadır. Oysa tüm beklentilerim ve hayat planım karmakarışık oldu. Özel hukuk sözleşmelerinde bile taraflar haklı beklentileri karşılamak zorundayken, Devletin haklı bir beklentiyi karşılamaması kanımca oldukça adaletsiz, hakkaniyetsiz bir durumdur. Bu konuyla ilgelenen tüm yetkililere teşekkür eder, değerli hükümetimizin bu sorunu çözeceğini umut ederiz.

turguturgut / ANKARA
06 Mayıs 2012 Pazar - 13:23

iyi haber kızgın adamın yanındayız onun bizi bırakmadığı gibi tesekurler kızgın adam.....E.Y.T

AHMET /