GÜNÜN MANŞETLERİ


Emeklilikte Yaşa Takılanlar Anketi Sona Yaklaştı

Emeklilikte Yaşa Takılanlar Anketi Sona Yaklaştı

05.05.2012 10:57:58

Erken emeklilik değil haklarını istiyorlar. Ankette 48 bini geride bırakan emeklilikte yaşa takılanlar beklenen hedefe emin adımlarla yürüyor. Başbakan Erdoğan ile görüşüp erken emeklilik peşinde olmadıklarını anlatma imkanı bulan emeklilikte yaşa takılanların amacı Haberevet'in düzenlediği ankette 50 bin kişi olmak.

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR HABEREVET'DE BULUŞUYOR...
 
Emeklilikte yaşa takılanların sorunu daha yüksek sesle söylenmeye başladı. Mağdurların sorunu, gerek yazılı gerek görsel basında sık sık gündeme gelmeye başladı. Emeklilikte yaşa takılanların Başbakan Erdoğan ve Aile ve Kadından sorumlu Devlet Bakanı Fatma Şahin ile görüşmesinin ardından yüzleri gülüyor. Erken emeklilik diye bir taleplerinin olmadığını Başbakan Erdoğan'a ve siyasilere anlatma imkanı bulan mağdurlar, geleceğe daha bir umutla bakıyor. Bu süreçte kendilerine en büyük desteği ise Haberevet verdi.
 
 


 
İLK HEDEF 50 BİN
 
Emeklilikte yaşa takılanlardan gelen yoğun talep üzerine, ankette sınır 100 binden 50 bine düşürüldü. Ankette 50 bin kişi oy kullandığında, sonuçlar Haberevet yönetimi tarafından Başbakan Erdoğan'a sunulacak.
 
 
Haberevet'in emeklilikte yaşa takılanlar için düzenlediği umut anketinde 48 binden fazla kişi oy kullandı. Emeklilikte yaşa takılan milyonlarca kişi için Haberevet’in açtığı yolda yürüyenler çığ gibi büyüdü. Sosyal paylaşım sitesi Facebook'ta emeklilikte yaşa takılanlar adıyla açılan sayfaya kısa sürede 50 bin üye kaydoldu. Sayfada, hergün sorununun mağdurları tartışıyor ve çözüm yolları arıyor.
 
 
 
 
 
EMEKLİLİK HAKKI VERİLMELİ Mİ ?
Sonuçları Başbakan Erdoğan'a haberevet yönetimi tarafından sunulacak olan ankette kısa sürede binlerce vatandaş oy kullandı. Emeklilikte Yaşa takılanlarlara, Emeklilik Hakkı Verilmeli mi? Haber evet sitesinden ankete girin siz de sesinizi duyurun.
 
 
BÜYÜK ANKET DEVAM EDİYOR
Haberevet yönetiminin konuya ilişkin açıklamasında çağrı dikkat çekti:
Açıklamada "Emeklilikte yaşa takılanlar, haklarını öyle umuyoruz ki alacaklardır. Bunun mümkün olan en erken vakitte gerçekleşmesi için bütün imkanlar zorlanmalıdır. Haberevet yönetimi olarak ankete katılımın tatminkar bir düzeye ulaşmasından sonra başta Sayın Başbakan olmak üzere bütün yetkililere sonuçları iletmenin gayreti içinde olacağız. Şu anda, ankete katılanların sayısı 48 bini geçmiş durumdadır. Hedefi sizlerden gelen yoğun istek üzerine 50 bine düşürdük. Bunun yüzde doksandokuzunun "evet" yönünde olacağı anlaşılmaktadır. Anketimize katılımınızı talep ve tavsiye ediyor, hayırlı günler diliyoruz" denildi.






Etiketler : Emeklilikte Yaşa Takılanlar Başbakan Erdoğan Erken emeklilik

YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya yapılan yorumlar

lutfiye yıldırım / antalya
30 Haziran 2012 Cumartesi - 17:26

merhaba ben 01/02/1990 yılında işe başladım 15/01/2010 yılında emekliye ayrıldım şu anda 43 yaşındayım ve işsizim 23/03/1969 doğumluyum dört göle bu güzel habari bekliyorum ne olur birlik olalalımki elimizden alınan hakkımızı bize versinler çok kötü durumdayım eşim askeri ücretli çalışıyor benim hebüz çocuğumda yok say. başbakaınım 3 çocuk diyor ben bir kadın olarak henüz annelik duygusunu tatmadım eğer bu yasa çıkarsa tedavi olup anne olacağım sy. fatma şahinde duysun sesimizi biz kadınlar yeterince eziliyoruz bari birazda bizi düşünün benim 7600 iş günüm var ama yaştan olayı bekliyorum duyun artık sesimizi yeter her affı çıkartınız bizde bize af çıkartın saygılar

mehmet han / bolu
27 Kasım 2012 Salı - 13:05

Pkk lılara af gelir apoya af gelir.Bizim verilen hakkımız gasp edilir.ASla geri verilmez.

ahmet / bursa
25 Mayıs 2012 Cuma - 21:26

85 yılında sigortalı oldum 7500 primim oldu yıllarca benden altı yaş büyük benden 4yıl evvel sigortaya girmiş biraderle aynı iş yerinde beraber çalıştık o emekli olalı yıllar oldu ben onun emekli olduğundan 12 yıl sonra emekli olacağım en çok ağrıma giden beni 42 yaşında işten çıkarıldım benimyerime işveren emekli biraderi çalıştırıyor bana bu mağduriyeti yaşatanların ALLAH bellarını versin

TÜLAY UZUN / ANKARA
08 Mayıs 2012 Salı - 16:14

50000 geçtik şimdi neler olacağını bekliyoruz,kızgın adam yardımlarınızdan dolayı teşekkürler....Hayırlısıyla bu sene emekli olabilelim.Saygılarımla,

cemal / ankara
08 Mayıs 2012 Salı - 15:50

yaş maduruyum
28 yıldır pirimödüyorum ve bunu serbes meslek calışanı olarak bence devlete bir kuruş masrafı olmayan ve artık bu yaş olayını gündeme alınmasını cok rıca ediyoruz

erzurum / turan
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 18:04

1999 öncesi hakkımızı istiyoryz

kemal akbaş / artvin/arhavi
07 Mayıs 2012 Pazartesi - 11:55

prim günü dolmuş yaşa takılanlar pes etmeyelim. sesimizi duyurmaya devam edelim.bu ülkenin vatandaşı olarak her zaman egemenlik kayıtsız ve şartsız milletindir.uğraşmaya devam bize sahip çıkılsın.bu günün yarını da olaacaktır. zafer inananlarındır.umutumuzu kesmeyelim.

mehmet / kocaeli
06 Mayıs 2012 Pazar - 20:34

20 yıl bağkur 5 yıl ssklıyım toplamda 9150 gün hizmetim var 44 yaşındayım işsiz kaldım biz sigortalı olur iken devletin yasalarına göre 5300 iş gününde emekli olacaksınız deniyor idi.şimdi ise size yaş vurdu 5 yıl bekleyeceksiniz deniyor değerli millet vekilleri ise zam kıyak emeklilik ve maaşlarına zam konusunda hem mutakabat hemde cömertler. birde anket yapın bakalım yüce türk milleti buna ne diyecek.biz emekli olsak alsak alsak sizin maaşın onda birini alırız.ayıp ayıp bunu bize çok görmeyin.işsiz olmasam yazmazdımya neyse. yetimin hakkını isteyenin gözü çıksın.yetimin hakkını yiyenede allah yedirmesin. saygılar

Omer / Bursa
06 Mayıs 2012 Pazar - 20:26

Bende yas magduruyum bu yasanın bir an önce çıkartılması gerekir AKP hükumetinin pirimi olmayan bagkurlulari nasıl emekli ettiyse bizleride emekli etmesi gerekir biz erken emeklilik istemiyoruz pirim tamam 25sene tamam

Deniz Kaleli / Ankara
06 Mayıs 2012 Pazar - 19:13

İnşallah Hayırlısıyla en kısa zamanda mağduriyetimiz giderilir. Emeği geçen herkese gönülden teşekkür ediyorum. Devletinde bizi bir an önce görmesini duymasını istiyorum.

yaş mağduru / ankara
06 Mayıs 2012 Pazar - 15:38

50.000 geçti ama daha bu işden haberi olmayan kendi durumunundan habersiz binlerce insan var.kitle çok kalabalık fakat örğütsüz düzensiz hayırlısı bakalım sonuç önemli olan tabiki.inşallah gelişme olur .

ibrahim / zonguldak
06 Mayıs 2012 Pazar - 14:35

ülke bütçesine hiç katkısağlamamış yüzbinlerce insan bu devletten birsürü isim altında yardım,katkı ,maaş..vb. alıyorda,yıllarca ödeme yapan bizlere neden zulüm yapılıyor.ulusal basın adeta ağız birliği yapmış,bu konuyu hiç gündeme almıyor.dün ırak,bugün suriye yarın da herhalde avrupa krizi bahane olur...bana kalırsa işimiz Allaha kalmış.vicdan sahibi siyasiler bu konuya eğilmezlerse benim hiç umudum yok..

ahmet / düzce
06 Mayıs 2012 Pazar - 12:56

50197,ye ulaştık şuan bilen varsa cevaplasın arkadaşlar 50000 kriteri acıklarmısınız yaş mağdurlarından ahmet...

yaş mağduru / ankara
06 Mayıs 2012 Pazar - 08:36

sayın başbakanımızdan yardımlarını bekliyoruz. IMF dayatmasıyla 1999 yılında elimizden alınan emeklilik hakkımızın verilmesini bekliyoruz.

Yaş Mağduru / Antalya
05 Mayıs 2012 Cumartesi - 23:14

Hadi hayırlısı. Emekli olacaklara (bizlere)inşallah müjde hemen verilir. Hep beraber yüzümüz güler inşallah .... Emeği geçenlere ve uğraşanlara candan teşekkürler

faruk / samsun