GÜNÜN MANŞETLERİ


Serdar Arseven emeklilikte yaşa takılanların sorununu ekrana taşıdı

Serdar Arseven emeklilikte yaşa takılanların sorununu ekrana taşıdı

18.04.2012 10:37:31

Yeni Akit Yazarı Serdar Arseven emeklilikte yaşa takılanların sorununu ekrana taşıdı. Kanal A'da yayınlanan Basın ve Gündem programına katılan Arseven, emeklilikte yaşa takılanlarla Başbakan Erdoğan arasında dün Meclis'te gerçekleştirilen görüşmenin ayrıntıları hakkında bilgi verdi.

Kanal A'da yayınlanan Basın ve Gündem programının bugünkü konuğu Serdar Arseven oldu. Fatih Şahin'in hazırlayıp sunduğu programda Arseven, emeklilikte yaşa takılan milyonlarca insanın sorununu Türkiye ile paylaştı.

IMF DAYATMASIYLA ÇIKTI
 

Emekliliği yaşa bağlayan yasanın 1999'da IMF'nin emriyle dönemin Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Yaşar Okuyan tarafından çıkartıldığını kaydeden Arseven, 'O dönem yüzbinlerce insan emekliliği hak edip, her kıstası yerine getirmişken, birden yaş sınırıyla karşı karşıya kaldılar. Yani resmen emekli oldular ama, fiili olarak olamadılar. Prim yatırmayan ancak maaş alamayan emekli durumuna düştüler' dedi.

EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR ANKETİ TIKLAYIN OY KULLANIN


EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR BAŞBAKANLA GÖRÜŞTÜ - GALERİ

NE İŞ VAR NE DE EMEKLİLİK
 
Emeklilikte yaşa takılanların sorunların eğilen Arseven, ' Mağdurlar ya 5-6 sene çalışmadan bekleyecek ya da çalışacak. O yaştan sonra iş bulmak zaten çok güç. Ne iş var ne de emeklilik. Bir de üzerine sağlık primleri ödüyorlar' ifadelerini kullandı.

BAŞBAKAN ERDOĞAN, EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARLA GÖRÜŞTÜ
 
Emeklilikte yaşa takılanlarla Başbakan Erdoğan arasında dün Meclis'te gerçekleştirilen görüşmenin ayrıntıları hakkında bilgi veren Arseven, Başbakan'a bir dosya teslim ettiklerini belirtti.

BAŞBAKAN UMUT VERDİ
 
Başbakan Erdoğan'a emeklilikte yaşa takılanların erken emeklilik peşinde koşmadıklarını anlattıklarını kaydeden Arseven şöyle konuştu:

Başbakan Erdoğan mağdurlara umut verdi. Konuyla ilgileneceğini ve hemen bir çalışma yaptıracağını söyledi. Bu haksızlığı AK Parti yapmadı. Ama bir sürü hakszılığı düzeltti. Medya bu konunun üzerine pek fazla eğilmiyor. İnsanlar çok sıkıntılı. Ankara'da emeklilikte yaşa takılanlar bir eylem gerçekleştirdi. Kimi Sincan'dan dahi yol parası yüzünden gelemedi. Bunların çoğu Ak Parti'ye oy verenler. Benim kendi adıma bir beklentim yok. Amacım sadece bu insanların sesini duyurabilmek.Burada milyonlarca insandan bahsediyoruz. Bütçeye yük getirelebilir farkındayız ama bu aradaki farkı mağdurlar ödeyebiliyor.








Etiketler : serdar arseven, emeklilikte yaşa takılanlar, kanal a, basın ve gündem

YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya yapılan yorumlar

salih vatansever / lüleburgaz
26 Nisan 2012 Perşembe - 14:57

teşekkürler serdar arseven bey bize gösterdiğiniz ilgi ve destekten dolayı allah sizden razı olsun

mehmet / balıkesir
25 Nisan 2012 Çarşamba - 19:32

emeklilikte yaşa takılanların haklı davasına kimler destek veriyorsa hepsine teşekkürler biran önce yaşından dolayı emekli olamayan ve yaşından dolayıda iş bulamayanlara bir çözüm getirilsin çok maduruz sabırlar tükeniyor

yusuf / gaziantep
22 Mayıs 2012 Salı - 18:32

Haram helalle karışmış,
Herkes harama alışmış.
Adalet hep yok sayılmış,
Yüce adaletinle bizi koru Allahım
Şerefsizler adam olmuş,
Çalıp çırpıp sultan olmuş.
Gariplerse mağdur kalmış,
Şefkatini gariplerden eksik etme Allahım.

erdal pirli / istanbul
21 Nisan 2012 Cumartesi - 14:36

EMEĞİ GECEN HERKESE TŞK EDİYORUM ÖNCELİKLE SERDAR ARSEVENE GERCEKTEN COK MADUR OLDUK BU KONUDA

ahmet oral / hatay
21 Nisan 2012 Cumartesi - 13:03

serdar arseven beyefendiye saygı ve sevgilerimi sunar ellerinden öperim milyonlarca insana bir anda babalık yapıp sahiplendi seslerini çıkartamayan bu insanların sesi oldu ALLAH razı olsun başkanımızıd çok iyi biliyor ve tanıyoruz biliyoruz ki bu konuya duyarsız kalmayacak bizlere sahip çıkacaktır inşallah ALLAH kolay getirsin

aysel / istanbul
20 Mayıs 2012 Pazar - 00:41

Serdar Arseven beyi Kınıyorum!!! Niye mi? Mağdurların üzerinden prim yapmaya çalışıyor bu gazeteci...Emekli olmak için Para ödemek de ne oluyor...Bu insanlar nerden ödeyecekler bu parayı? İşiniz Hükümete Kaynak bulmak mı sizin? Bir Emekli ödeyeceği paraları kaç yılda amorti edecek?

kemal / ünye
20 Nisan 2012 Cuma - 14:22

staj borclanmasını hukumet eml mezunlarına borclandırma yapacakmı avukat stajerlere gecen sene bu hak verilmişti 500 bin magdur var belki daha fazla bu kişiler borclandıralacakmı hukumet ne düşünüyor

ADNAN EMİR / KAYSERİ
20 Nisan 2012 Cuma - 09:44

ŞU ANKİ MEVCUT EMEKLİ İNSANLAR 5100-5500 SSK PRİMMİ İLE EMEKLİ OLMUŞLAR.HER AY DÜZENLİ EMEKLİ MAAŞLARINI ALIYORLAR.SAĞLIKTAN DA YARARLANIYORLAR. BİZLER SSK PRİMİ-Nİ 9100 GÜN OLARAK ÖDEMİŞ İNSANLAR HEM EMEKLİ OLAMIYORUZ HEMDE SAĞLIK SİGORTASINDAN FAYDALANAMOYIRUZ.BUNUN BÜYÜK BİR YANLIŞLIK VE BÜYÜK BİR HAKSIZLIK OLDUĞUNU YETKİLİLERE İLETEN SERDAR ARSEVER BEY E VE KONUYU EKRANA TAŞIYAN KANAL A YA SONSUZ TEŞEKKÜ
RLER EDİYORUM. ER YADA GEÇ HAK YERİNİ BULACAK VE IMF DAYATMASI İLE 1999 DA ÇIKARILAN BU ÇOK HAKSIZ YASA HİÇ SUÇU VE GÜNAHI OLMAYAN AK PARTİ TARAFINDAN DÜZELTİLEVEKTİR.BU YASAYI ÇIKARANLARA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM. HAKSIZLIĞI KALDIRACAK OLAN SAYIN BAŞBAKANIMA VE DEĞERLİ AK PARTİ MİLLETVEKİLLERİNE SONUNA KADAR HAKKIMI HELAL EDİYORUM.ALLAH ONLARIN YARDIMCISI OLSUN. BU ÜLKEDE NELER OLUP BİTTİĞİNİ HERKES GÖRÜYOR. AKLA VE HAYALE GELMEYECEK İCRAATLAR OLUYOR. BİZLER DESTEK VERMEYE DEVAM ETTİĞİMİZ SÜRECE DE BU GÜZELLİKLERİ YAŞAMAYA DEVAM EDECEĞİZ. BU KONUDA EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER. ALLAH RAZI OLSUN.BAŞBAKANIMIZA DA HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ BU YASANIN ÇIKARILMASINDA DA YARDIMCI OLACAĞINA YÜREKTEN İNANIYORUZ. KAYSERİ DE AK PARTİNİN NE DURUMDA OLDUĞUNU HERKES HİSSEDİYOR.

ADNAN EMİR / KAYSERİ
20 Nisan 2012 Cuma - 09:14

SERDAR arseven BEY E SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM.AYNI ZAMANDA KANAL A YA DA TEŞEKKÜR EDİYORUM. BU HAKSIZLIĞIN GİDERİLMESİ KONUSUNDA EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER. ALLAH RAZI OLSUN BU MÜBAREK CUMA GÜNÜ HÜRMETİNE RABBİM MAĞDURLARA YARDIM EDECEKTİR. SAYIN BAŞBAKANIMIZ HER KONUDA OLDUĞU GİBİ BU KONUDA DA EN İYİ ÇALIŞMAYI YAPIP MAĞDURİYETİMİZİ GİDERECEKTİR. HERKESE SAYGILAR.

BEN 27 YILDIR ÇALIŞIYORUM 9100 GÜN SSK PRİMİ ÖDEDİM. 5 YIL DAHA BEKLEMEM GEREKİYOR. ÖZEL SEKTÖR 5 YIL DAHA İŞ VERİR Mİ BİLİNMEZ.

züleyha / antalya
19 Nisan 2012 Perşembe - 16:33

teşekkürler serdar bey bizim gibi mağdurların sesini başbakanımıza duyurduğunuza ve kanal A da yayın yaptığınız için sağolun var olun.Sizi yürekten kutluyorum.saygılarımla

nisan mayıs /
19 Nisan 2012 Perşembe - 09:20

allah razı olsun

v / ank
19 Nisan 2012 Perşembe - 09:14

serdar ARSEVEN bey sizden allah razı olsun siz elinızden gelini yaptınız bizim sesimiz oldunuz konuşmanızda bir bedelden bahsettinız bende size katılıyorum okadar ınsan bir anda emekli edilin ce tabiki bütceye çok yük gelir bizlere düsen nekadar üçret çıkarsada bizlerde katkısaglarız yenı yazılarınızıda bekliyoruz saygılar

celaleddin akdağ / ADANA
19 Nisan 2012 Perşembe - 02:26

serdar arseven beye ve kanal a televizyonuna sonsuz teşekkürler ...yüregimizden geçirdiklerimize tercüman oldunuz saolun

Orhan / İstanbul
18 Nisan 2012 Çarşamba - 23:36

Teşekkürler Serdar arseven Bey, Teşekkürler Kanal A

demirbalıkel / pınarhisar
18 Nisan 2012 Çarşamba - 23:30

serdar Srsevenbeye sonsuz teşekürler sesimiz olduğu için mağduriyetimizio kadar güzel anlattıkı imrendim verdiği örnekte aynı benim şartlarıma uyan bir örnekti saygılarımla

cem / ankara
18 Nisan 2012 Çarşamba - 21:29

serdar Arseven beye canı gönülden teşekkür ederim.ama unutulmaması gereken kızgın adama da çok çok sevgi ve saygılar.teşekkürler.

Kağan / Bursa
18 Nisan 2012 Çarşamba - 20:54

Sayın Serdar Arseven 'adam gibi adam' yakıştırmasına bu ülkede en iyi örneklerden biri de sizsiniz. Allah binlerce kere sizden razı olsun. Allah sağlıklı uzun ömürler versin.

Erhan.K / İZMİR
18 Nisan 2012 Çarşamba - 20:19

EMEGİ GEÇEN HERKEZE AMA HERKEZE ÇOK ÇOK TEŞEKKURLER

burhan yüce / samsun
18 Nisan 2012 Çarşamba - 20:05

helal olsun Serdar arseven bey ve mağdurları haber ypan televizyon kanalına

Recep Akcan / kocaeli
18 Nisan 2012 Çarşamba - 19:35

sn serdar bey ço güzel anlattınız derdimizi tek kelime ile mükemmel .

arzum pınar /
18 Nisan 2012 Çarşamba - 17:41

sayın SeRDAR arseven bey siz çok önemli ve iyi bir insansınız en azından asgari ücret bağlansa onada razıyız saygılar emeklilikte yaşa takılanlar adına sevgiler

Melih Y / İstanbul
18 Nisan 2012 Çarşamba - 17:34

Sesimizi duydunuz, duyurdunuz, Teşekkürler

mürsel / ankara
18 Nisan 2012 Çarşamba - 17:31

allah sizden razı olsun tamda söylemek istediklerimi söylemişsiniz allah hepimzin hakkında hayırlısını versin

ahmet / ankara
18 Nisan 2012 Çarşamba - 17:09

teşekkürler serdar bey ve kızgın adam teşekkürler size emegi geçen tüm gönül dostlarına ne güzel izah ettiniz bizi aynen dedigin gibiyiz sayın çalışma bakanı popilist diyor ama desin bizim başbakanımız saolsun ona müteşekkiriz saygı ve sevgiyle azına ve kalemine salık kızgınadam ve serdar arseven.

turguturgut / ankara
18 Nisan 2012 Çarşamba - 15:41

sizin gibi insanların emeklerı odenmez.tesekurler kızgın adam, tesekurler serdar arseven,hepınıze dua edeceğim,ömür boyu

Garib / Balıkesir
18 Nisan 2012 Çarşamba - 14:43

Sayın Serdar Bey;
Biz ,Mağdurları kurduğunuz cümlelerde o kadar güzel anlattınız ki,Size,Allah ne muradınız varsa versin.Ben,bugüne kadar gazetelere hep yüzeyden okur geçerdim.Bugün artık Haber evet,Yeni akit gazetesini isteyerek tam olarak okuyorum.Çünkü;Haber değeri olan yazılar okuyorum,çünkü; Kalbinde kaleminde doğruluk olan, mürekkebi inanç olan insanlardansınız.İnşallah Başbakanımız, bizim için hayırlı olana karar verecek,Sizle yine emeği geçen diğer üye arkadaşlarla büyük buluşma organize edilerek hep birlikte kutlayacağız.İnşallah bu birlikteliği daha başka hayırlı işlerde devam ettiririz.Kızgın adam ALLAH yolunu açık etsin.

HLK / MERSİN
18 Nisan 2012 Çarşamba - 14:02

TŞK.EDERİM SERDAR BEY ALLAH SENİN VE EMEĞİ GEÇENLERİN YOLUNU DAİMA AÇIK ETSİN. ŞİMDİ DAHA İLERİ DURMAK YOK BUNUN DEVAMI DAHA BÜYÜK SESLER DİĞER TV lerde olsunnnnnnnnnn.

TURAN / bergama
18 Nisan 2012 Çarşamba - 13:55

serdar bey 28 yıl 9100 günle beklemekteyim böyle bir girişimde bizler için bulunduğunuz için yüce rabbim çoluğumun çocuğumun bilakis benim dualarımı aldınız.ayrıca başbakanımızıda zaten seviyoruz sevmeksek onun güzergahında koşmaya devam etmeyi sürdürmeyiz.onun için her platfotmda mücadeleye devam ediyoruz.yüce rabbimiz başbakanımızı korusun başımızdan eksik etmesin.selamlar saygılar.

AHMET / ANKARA
18 Nisan 2012 Çarşamba - 13:44

serdar bey,
Sorunlarımızı Sayın BAŞBAKAN'a iletmemize vesile olduğunuz için size teşekkür ederiz.bir çok adaletsizliği düzelten AK PARTİNİN bu sorunuda çözeceğini düşünüyorum.

hatice / mersin
18 Nisan 2012 Çarşamba - 13:43

sayın serdar arseven bizi okadar güzel anlatmışsınız ki sanırım sözün bittiği yerdeyiz bu kadar mağdurunun hayır duasını aldınız bir kez daha size çok teşekkür ediyoruz hayır dualarımız szinle

erdoğan varol / ERZURUM
18 Nisan 2012 Çarşamba - 13:33

SAYIN SERDAR BEY EN İÇTEN DUYGULARLA TEŞEKKÜR EDER SEVGİ VE SAYGILARIMI ARZEDERİM.

Ümit / Ağrı
18 Nisan 2012 Çarşamba - 13:18

Bu mücadelenin simgesi Sayın Kızgın Adam; Şuana kadar yaptığınız tüm çalışmalar için size Haberevet in tüm çalışanlarına ve sayın Arsever' e nasıl teşekkür ederiz, emeğinizi nasıl öderiz bilmiyorum, Allah sizlerden razı olsun.Minnettarız...

/
18 Nisan 2012 Çarşamba - 12:58

Allah razı olsun serdar bey öncelikle kızgın adam ve sonra en büyük desteği veren gazeteci sizsiniz olumlu yaklaşan herkese ve bakanlarımızada teşekkürler.

sadettin / ankara
18 Nisan 2012 Çarşamba - 12:16

teşekkür be abi,sizin yürkli imanlı yüreginiz oldunu yıllar önceden biliyordum.sagolun beni yanıtmadınız.inşallah başbakanımızda bizi yanıtmaz.bizler senin gibi görüşü inancı başbakanada gönül bagı olan insanlarız.bizi okadar güzel anlattınki kalpim sizi yürekten kucaklamak istedim.sag olun serdar bey allah ne muradınız varsa versin.elimizden gelen dua.başka yabacak bir şeşimiz yok.teşekkür.be abi.

Süleyman / Ankara
18 Nisan 2012 Çarşamba - 12:13

Serdar Bey'e ve emeği geçenlere sonsuz teşekkürler. Dualarımız hep sizlerle beraber.

vy /
18 Nisan 2012 Çarşamba - 11:57

mrb serdar bey sizden allah razı olsun silerin duacısıyız allah sizın hep yardım cınız olsun

fatma / denizli
18 Nisan 2012 Çarşamba - 11:42

allah razı olsun

adnan / istanbul
18 Nisan 2012 Çarşamba - 11:38

serdar bey çok teşekkür ederiz.
ayrıca şahsi fikrim kızgın adam sizsiniz.

nevzat / kocaeli
18 Nisan 2012 Çarşamba - 11:33

sayın serdar arsevene sonsuz teşekkürler kanal a ya teşekürler bizleride sonunda gören oldu sonsuz teşekürrrrr

Sadettin / İstanbul
18 Nisan 2012 Çarşamba - 11:31

Teşekkürler Serdar bey, Bu konuda emeği geçen herkese çok teşekkürler.

VİDEO GALERİ


SİTE YAZARLARI

FOTO GALERİ

ALINTI YAZARLAR